Is buiten Limburg gebeurt, geeft niks.quote:
Is nog niet bekend gemaakt toch? Maar ik ga er even vanuit dat de politie niet zomaar schietquote:
quote:Op zondag 25 november 2012 23:55 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
haha al die blonde mensen daar
Ah ok danquote:Op zondag 25 november 2012 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is buiten Limburg gebeurt, geeft niks.
http://www.powned.tv/nieu(...)jongen_had_geen.htmlquote:Op zondag 25 november 2012 23:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
Is nog niet bekend gemaakt toch? Maar ik ga er even vanuit dat de politie niet zomaar schiet
quote:Rishi Chandrikasing, de 17-jarige jongen die gisteren werd doodgeschoten door een agent, had in tegenstelling tot eerdere berichten geen wapen. Dat melden diverse bronnen buiten én binnen de politie aan Omroep West.
Het Openbaar Ministerie wil dat nieuws ontkennen noch bevestigen tegenover de regio-omroep.
De politie rukte gisteren uit naar treinstation Hollands Spoor omdat Rishi er rond zou lopen met een vuurwapen. Toen agenten hem vroegen zijn handen op te steken, zou hij naar zijn middel hebben gegrepen. Daarop loste een agent kogels, die Rishi vermoedelijk raakten in de nek. Hij overleed aan zijn verwondingen.
Zo'n 150 tot 200 jongeren liepen vanavond een stille tocht.
Oke, best wel lullig topic danquote:Op zondag 25 november 2012 23:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)jongen_had_geen.html
[..]
Neequote:
Dan is het inderdaad terecht dat ie overhoop geknald wordt.quote:Dader ( nee geen slachtoffer ) heette volgens mij ook geen piet of jan aan de foto's te zien![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 00:01 schreef amenth het volgende:
RIP. ...!!! weer een Hageneese soldier dood door de popos die ook gewoon zn knie hadden kunnen aimen aangezien die hoogstwaarschinjlijk zn pipa gewoon zou droppen na waarschuwingschot en meeste in agga hS hebben 9 mm berettas ofzo lang niet zo dodelijk onder pressure
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |