Hahahaahquote:Op maandag 26 november 2012 16:16 schreef Gulmez het volgende:
ik ken wel meer verhalen uit spoorwijk dat politie daar racistisch is en uit niks marokkanen in politie bereau verbouwen mijn oom was schilder van de cellen daar en toen kwamt ie weer om te werken en op de muur wat ie die dag dervoor wit had gemaakt zaten allemaal schoenstrepen nleek worsteling zijn geweest die gasten zijn echt racistisch echt niet normaal dat dit kan
jij bent ook geen gemis dus dat scheeltquote:Op maandag 26 november 2012 16:09 schreef wise het volgende:
tja, moet je maar geen mensen bedreigen. Geen gemis
*scheeldquote:Op maandag 26 november 2012 16:20 schreef Gulmez het volgende:
[..]
jij bent ook geen gemis dus dat scheelt
Het echte verhaal: verzet tegen arrestatie omdat ze zo stoer zijn. Krijgen ze een paar tikken terug, huilen ze.quote:Op maandag 26 november 2012 16:16 schreef Gulmez het volgende:
ik ken wel meer verhalen uit spoorwijk dat politie daar racistisch is en uit niks marokkanen in politie bereau verbouwen mijn oom was schilder van de cellen daar en toen kwamt ie weer om te werken en op de muur wat ie die dag dervoor wit had gemaakt zaten allemaal schoenstrepen nleek worsteling zijn geweest die gasten zijn echt racistisch echt niet normaal dat dit kan
Maar hij is niet neergeknald zoals jouw lieve vriendje.quote:Op maandag 26 november 2012 16:20 schreef Gulmez het volgende:
[..]
jij bent ook geen gemis dus dat scheelt
Ff snel topic gelezen, dus weet niet of het al gepost is, maar als je als agent iemand opdracht geeft handen omhoog te doen, en deze persoon grijpt dan naar zijn middel, dan zal dat door 99,9% van de agenten worden opgevat als dat verdachte naar een (vuur)wapen wil grijpen. In dat geval heeft het geen flikker zin om iemand in zijn been te schieten, maar zal een agent eigenlijk altijd gericht schieten om de verdachte zo snel mogelijk uit te schakelen.quote:Op maandag 26 november 2012 09:54 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als je een ader raakt altijd, maar ja nog altijd minder erg dan in je kop of in je borst toch?
Zijn daar eigenlijk regels voor? Mogen ze je bijv. ook in je oog schieten of mag dat niet
In de borst of buik/middel. Vaak geen nekschot lol.quote:Op maandag 26 november 2012 17:16 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ff snel topic gelezen, dus weet niet of het al gepost is, maar als je als agent iemand opdracht geeft handen omhoog te doen, en deze persoon grijpt dan naar zijn middel, dan zal dat door 99,9% van de agenten worden opgevat als dat verdachte naar een (vuur)wapen wil grijpen. In dat geval heeft het geen flikker zin om iemand in zijn been te schieten, maar zal een agent eigenlijk altijd gericht schieten om de verdachte zo snel mogelijk uit te schakelen.
Maar er werd toch duidelijk gezegd 'handen omhoog', waarom moet die kerel dan zo nodig naar zijn middel (onder oksel) grijpen?????? Als ie had geluisterd had er ook niets aan de hand geweest.quote:Op maandag 26 november 2012 17:42 schreef lulzy het volgende:
TS is duidelijk een debiel, gelijk naïef schreeuwen zonder getuigen gehoord te hebben of verklaring van de Politie etc. Deze jongen had geen vuurwapen bij zich. Hij greep naar zijn middel/jas om te laten zien dat hij geen vuurwapen droeg volgens getuige.
Wat zou jij trouwens doen als er een aantal mannen waaronder ook Politie in burgerkleding op je af zou komen rennen met getrokken pistool?
Opmerkelijk is dat hij overleden is aan een schot in zijn nek, of die agent is blind en kan echt niet richten of just stupid. Het protocol is om op armen, benen en romp te schieten.
Maar ach, als je iemand om wilt leggen en geen vuile handjes wilt kan je altijd melden dat diegene rond loopt met een vuurwapen. Gratis liquidatie service van de Politie Nederland, weten we dat ook weer.
Kijk alleen al naar het gespuis op die foto van de stille tochtquote:Op maandag 26 november 2012 17:46 schreef ikjijallebei het volgende:
Vandaar dat mijn geliefde spoor 4 niet toegankelijk was voor stervelingen als mij.
Overbodig zo'n stille tocht trouwens. Was vast geen lieve jongen. Sowieso is alles wat rondom HS gebeurd nooit helemaal goed, tuig buurt. Kom er dagelijks, rollin' jwz.
We kennen de situatie natuurlijk niet maar ik kan mij voorstellen dat als je schrikt en je zit/staat met je armen over elkaar dat ze toch wel even naar beneden gaan..quote:Op maandag 26 november 2012 17:48 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Maar er werd toch duidelijk gezegd 'handen omhoog', waarom moet die kerel dan zo nodig naar zijn middel (onder oksel) grijpen?????? Als ie had geluisterd had er ook niets aan de hand geweest.
Abu Ghraib is er niets bij, die zwijnen bij Haaglanden hebben het martelen zo onderhand uitgevonden!quote:Op maandag 26 november 2012 16:16 schreef Gulmez het volgende:
Lees het topic nou maar door, stomme dildo. Mijn klacht was meer dat er een stille tocht gehouden werd voor een kutventje.quote:Op maandag 26 november 2012 17:42 schreef lulzy het volgende:
TS is duidelijk een debiel, gelijk naïef schreeuwen zonder getuigen gehoord te hebben of verklaring van de Politie etc. Deze jongen had geen vuurwapen bij zich. Hij greep naar zijn middel/jas om te laten zien dat hij geen vuurwapen droeg volgens getuige.
Wat zou jij trouwens doen als er een aantal mannen waaronder ook Politie in burgerkleding op je af zou komen rennen met getrokken pistool?
Opmerkelijk is dat hij overleden is aan een schot in zijn nek, of die agent is blind en kan echt niet richten of just stupid. Het protocol is om op armen, benen en romp te schieten.
Maar ach, als je iemand om wilt leggen en geen vuile handjes wilt kan je altijd melden dat diegene rond loopt met een vuurwapen. Gratis liquidatie service van de Politie Nederland, weten we dat ook weer.
quote:Op maandag 26 november 2012 18:06 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Abu Ghraib is er niets bij, die zwijnen bij Haaglanden hebben het martelen zo onderhand uitgevonden!
quote:
Jij bent een volslagen idioot. Je weet niet wat de omstandigheden waren, de afstand waarop de agent schoot en de info die hij had (vuurwapen gevaarlijk iemand). Aannamelijk is dat de agent op meer dan 20 meter stond en schreeuwde, als de verdachte dan niet de handen omhoog doet heb je geen tijd voor een waarschuwingsschot of op armen en benen.quote:Op maandag 26 november 2012 17:42 schreef lulzy het volgende:
fijn figuur.quote:volgens De Telegraaf had Rishi op dat tijdstip niet op straat mogen zijn omdat hij van de rechter in de weekenden om half twee 's nachts terug moest zijn bij de woongroep waar hij verplicht verbleef. Deze voorwaarde kreeg hij opgelegd toen hij in september vrijkwam.
Onder leiding van het Openbaar Ministerie doet de Rijksrecherche onderzoek naar wat er precies is gebeurd. Omroep West heeft op basis van anonieme bronnen gemeld dat de jongen zelf geen wapen droeg.
aanvullende achtergrond informatie:
Steekpartij
In 2011 was Rishi nog verdacht van een poging doodslag dan wel moord. Hij zou betrokken zijn geweest bij een steekpartij bij Zalencentrum Alians aan de Fruitweg in Den Haag, waar op dat moment twee hindoestaanse huwelijken plaatsvonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |