SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Pest, Tering, Tyfus, Aids etc. kan wel maar kanker niet? Raakt je dat wel in je privé sfeer? Verder is het ook niet echt nodig om ermee te schelden maar toch.quote:
Dat is te merken. Nu nog even oefenen op je VI-quotes en het komt allemaal weer goedquote:Op zondag 25 november 2012 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja man, ik heb hier dagen op gebrainstormd.
Vroeger schold ik er ook ook mee hoor, ben ook geen principe lul die er over gaat zeuren als andere het doen in het echt. Ben er wel zo goed als mee gekapt toen het te dichtbij kwam in de familie. Maar als je een chick bijv hoort schelden met Kanker. Dat vind ik wel een afknapper.quote:Op zondag 25 november 2012 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Pest, Tering, Tyfus, Aids etc. kan wel maar kanker niet? Raakt je dat wel in je privé sfeer? Verder is het ook niet echt nodig om ermee te schelden maar toch.
Leuke speculatie, maar nee.quote:Op zondag 25 november 2012 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon een Turk ofzo.
MAFKEES! Dorpsidioot!quote:Op zondag 25 november 2012 23:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is te merken. Nu nog even oefenen op je VI-quotes en het komt allemaal weer goed
Vraag je dat ook aan iedereen met een PSV UI/Ajax UI/Feyenoord UI enzovoorts? Lijkt me logisch waarom ik een Vitesse UI heb, 't is m'n club.quote:
Je volgt het goed zeg. Dat zijn inderdaad de twee clubs die ik volg, maar een Arsenal UI heb ik nog nooit gehad. Toch iets beter opletten.quote:Op zondag 25 november 2012 22:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij wisselt zijn Vitesse/Arsenal (en mogelijk meer clubs) fan zijn af ten gunste van wie de beste resultaten boekt
Valt mee hoor, de afgelopen 10 jaar zat ik er net zo vaak als dat ik nu ga. En nee, daarmee wil ik niet zeggen dat ik nooit gaquote:
Alleen ga je nu vaker?quote:Op maandag 26 november 2012 00:55 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Vraag je dat ook aan iedereen met een PSV UI/Ajax UI/Feyenoord UI enzovoorts? Lijkt me logisch waarom ik een Vitesse UI heb, 't is m'n club.
[..]
Je volgt het goed zeg. Dat zijn inderdaad de twee clubs die ik volg, maar een Arsenal UI heb ik nog nooit gehad. Toch iets beter opletten.
[..]
Valt mee hoor, de afgelopen 10 jaar zat ik er net zo vaak als dat ik nu ga. En nee, daarmee wil ik niet zeggen dat ik nooit ga
Nee, per seizoen net zo vaak als voordat het vorig jaar beter ging. Geen seizoenskaart, maar tot nu toe 4 van de 7 wedstrijden geweest. Zondag ook weer aanwezig.quote:
2! Die kerel haalt het niveau nog verder naar beneden...quote:
jammer hoorquote:Jack van Gelder mocht niet naar De Beste Zangers
Jack van Gelder mocht van de NOS niet het TROS-programma De Beste Zangers van Nederland presenteren. Dat vertelt het sportgezicht in het AD. Van Gelder baalt ervan. “Van Nederlandse bodem vind ik De Beste Zangers van Nederland erg leuk. Ik ben zelf al twee, drie keer gevraagd om het te presenteren, maar daar kreeg ik geen toestemming voor van de NOS. Dat besluit is eigenlijk wel hard aangekomen, want dat had ik ontzettend leuk gevonden. Desondanks kijk ik er graag naar.“
De presentator wordt wel vaker gevraagd voor programma’s van andere omroepen. “Voor een programma als Dancing with the Stars ben ik wel gevraagd, maar ik ben geen danser. Ik houd er ook niet van om als bekende Nederlander in competitieverband aan iets mee te moeten doen.”
Een uitnodiging voor die BN’er-shows vindt Van Gelder alles behalve eervol. “Ik zie weleens een categorie kandidaten deelnemen die, als ze dat morgen wordt gevraagd, ook gerust een dag lang op een paal gaan zitten. Dan denk ik: tja.“
Om die zure kut kop van Waterkneus te zienquote:Op zondag 2 december 2012 21:49 schreef Stofje het volgende:
Waarom... Wil ik... Straks toch kijken.
Gemist??quote:Op zondag 2 december 2012 21:54 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk over die belachelijke actie van Vitesse en hun shirts.. Kut club
Niet naar Studio Ajax kijkenquote:Op zondag 2 december 2012 22:12 schreef AFCNiels het volgende:
Kan iemand wat screens van de kop van Waterreus posten straks, dan hoef ik die marteling van het kijken naar die bagger niet te ondergaan.
Shirtjes van roda leek erg op die van vites. Aangezien vites ook een uitshirt heeft, weigerde ze dat te doen en zo moest roda met de shirts van arnhemse boys spelenquote:Op zondag 2 december 2012 22:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Gemist??
Oh en Waterkneus, dat zure gezicht wil ik niet missen dus kijk in weken weer een keer
Roda moet gewoon z'n shit op orde hebben en niet zeiken.quote:Op zondag 2 december 2012 22:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Shirtjes van roda leek erg op die van vites. Aangezien vites ook een uitshirt heeft, weigerde ze dat te doen en zo moest roda met de shirts van arnhemse boys spelen
"Het is niet toegestaan om deze aflevering vanaf uw huidige geografische locatie te bekijken."quote:Op zondag 2 december 2012 22:15 schreef Type-R het volgende:
Ik zit er helemaal klaar voor![]()
Hele weekend geen een wedstrijd gezien dus ik wil heerlijk bijgepraat worden.
Fake Edit: NOS livestream http://livestreams.omroep.nl/npo/ned1-nl
Zal ik een streampje opengooienquote:Op zondag 2 december 2012 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"Het is niet toegestaan om deze aflevering vanaf uw huidige geografische locatie te bekijken."
quote:Op zondag 2 december 2012 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ruud gaat straks de studio stofzuigen.
Deze is wel leuk gedaan anders.quote:Op zondag 2 december 2012 22:23 schreef Evertjan het volgende:
welke stagiair zet die filmpjes in elkaar
De gekleurdequote:Op zondag 2 december 2012 22:23 schreef Evertjan het volgende:
welke stagiair zet die filmpjes in elkaar
quote:Op zondag 2 december 2012 22:23 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Is het echt waar dat de PSV spelersbus weer is opgewacht op de Herdgang?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 december 2012 22:25 schreef Evertjan het volgende:
het is geel, heeft totaal geen nut en speelt op de helft van de tegenstander.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind zijn realisme engquote:Op zondag 2 december 2012 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind dat Ronald niet helemaal oprecht overkomt als hij complimenten geeft aan de tegenstandr van PSV
Ronald=Ronaldquote:Op zondag 2 december 2012 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind dat Ronald niet helemaal oprecht overkomt als hij complimenten geeft aan de tegenstandr van PSV
quote:Op zondag 2 december 2012 22:25 schreef Evertjan het volgende:
het is geel, heeft totaal geen nut en speelt op de helft van de tegenstander.Speelt eigenlijk vooral op zijn eigen helft. Je 'grap' faalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
VI is dan ook kut geworden.quote:Op zondag 2 december 2012 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het meest tragische is nog: er komen meer reacties in het SV topic dan vrijdag in het VI topic.
Ik ben weg.
Op vrijdagavond hebben mensen doorgaans een leven.quote:Op zondag 2 december 2012 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het meest tragische is nog: er komen meer reacties in het SV topic dan vrijdag in het VI topic.
Ik ben weg.
ach ja laat toch gaanquote:Op zondag 2 december 2012 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben weg.
Niet.quote:
Wel.quote:Op zondag 2 december 2012 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Op vrijdagavond hebben mensen doorgaans een leven.
ok.quote:
Gewoon irritant vooral.quote:Op zondag 2 december 2012 22:30 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is die gast toch kanker irritant zeg
Ronald?quote:Op zondag 2 december 2012 22:30 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is die gast toch kanker irritant zeg
Sadnessquote:Op zondag 2 december 2012 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je jouw kankergezicht eens gezien?
Dit kan duidelijk niet door de beugel.quote:Op zondag 2 december 2012 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je jouw kankergezicht eens gezien?
quote:Op zondag 2 december 2012 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit kan duidelijk niet door de beugel.
Dude....quote:Op zondag 2 december 2012 22:33 schreef Evertjan het volgende:
ik mis Arno Vermeulen en Tom van het Hek
Narsbaas.quote:Op zondag 2 december 2012 22:34 schreef Geo4kant het volgende:
Met Matavz kan dat al helemaal niet. Dan had je misschien Locadia moeten gebruiken. En Lens op rechts ipv BarslechtSingh
Is hij toch ook?quote:Op zondag 2 december 2012 22:35 schreef Lunice het volgende:
Ruud praat alsof die kleuters aan het toespreken is.
Feitelijk is dat toch ook zoquote:Op zondag 2 december 2012 22:35 schreef Lunice het volgende:
Ruud praat alsof die kleuters aan het toespreken is.
Zullen ze gaan erkennen dat Feyenoord titelkandidaat is of niet?quote:Op zondag 2 december 2012 22:35 schreef Caland het volgende:
Feyenoord speelt dan ook het beste voetbal van de eredivisie, heeft Ruud goed gezien.
Laat ons maar lekker in de luwte blijvenquote:Op zondag 2 december 2012 22:36 schreef Lunice het volgende:
[..]
Zullen ze gaan erkennen dat Feyenoord titelkandidaat is of niet?
Waarschijnlijk niet, maar Ajax doet weer volop mee.
True.quote:Op zondag 2 december 2012 22:36 schreef TheVulture het volgende:
Het mooie is gewoon dat ze elke week een andere club af kunnen fikken... nu is Ajax weer hosanna... volgende week is het weer kut en hebben Cruyff en cs. niks bereikt
Dat dan weer wel.quote:Op zondag 2 december 2012 22:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die schreeuwden in ieder geval niet als kippen door elkaar heen
Tja gelukkig, zo prutser hoeven wij niet. Boerrigter is zelfs beter.quote:Op zondag 2 december 2012 22:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Luciano "Ik heb een beter gevoel bij PSV" Narsingh![]()
Hahaquote:Op zondag 2 december 2012 22:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Luciano "Ik heb een beter gevoel bij PSV" Narsingh![]()
Het was nog net zie erg als hoe Purrel Franklin erbij stond bij die vrije trapquote:Op zondag 2 december 2012 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij kan toch op z'n minst op z'n tenen bewegen
Vilhena jongen.quote:
Purrel chillt 'm gewoon rustig op het veld. Niks mis mee.quote:Op zondag 2 december 2012 22:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het was nog net zie erg als hoe Purrel Franklin erbij stond bij die vrije trapmaar Purrel kon niks doen, Narsingh wel.
heeft iemand dat plaatje van purrel?quote:Op zondag 2 december 2012 22:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het was nog net zie erg als hoe Purrel Franklin erbij stond bij die vrije trapmaar Purrel kon niks doen, Narsingh wel.
Toekomstige toppert van Oranje.quote:
Daarom ben ik altijd zo negatief.. je kan er wel geld boven op gooien maar als je het niet structureel GOED aanpakt is het geld weer zo op.quote:Op zondag 2 december 2012 22:40 schreef Stiggie het volgende:
Waterkneus zegt het daadwerkelijk: PSV heeft geen visie
quote:Op zondag 2 december 2012 22:41 schreef Muto het volgende:
Maar gezeik om niks. PSV wordt gewoon derde.
Zie ik ook nog steeds wel gebeuren.quote:Op zondag 2 december 2012 22:41 schreef Muto het volgende:
Maar gezeik om niks. PSV wordt gewoon kampioen.
Mwa.. ik heb van te voren 2e voorspeld. Maar afschrijven kun je ze nog lang niet nee. Maar PSV blijft kwetsbaar en falen. Nu 2 van de 3 testen alweer gefaald.. volgende week de 3e.quote:Op zondag 2 december 2012 22:41 schreef Muto het volgende:
Maar gezeik om niks. PSV wordt gewoon kampioen.
MOTTERFOKING ILLUMINADIquote:Op zondag 2 december 2012 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
LAAT DIE TIK DAN ZIEN, ONSPORTTIEF SMERIG KUT GEDRAG MAAR NEE HE TIS GEEN TOIVONEN DUS LATEN WE NIET ZIEN STELLETJE ANTI PSV HOEREN MEDIA
quote:Op zondag 2 december 2012 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
LAAT DIE TIK DAN ZIEN, ONSPORTTIEF SMERIG KUT GEDRAG MAAR NEE HE TIS GEEN TOIVONEN DUS LATEN WE NIET ZIEN STELLETJE ANTI PSV HOEREN MEDIA
Kan niet wachten wanneer hij terug is. Lekker kankeren in het veld, al die haat maar die 3 punten zijn binnenquote:Op zondag 2 december 2012 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
Die slaande beweging van Marcelo laten ze ook niet zien.quote:Op zondag 2 december 2012 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
Neger wat.quote:Op zondag 2 december 2012 22:43 schreef Zorro het volgende:
Goh, heb ik zeker net met mijn ogen geknipperd toen de overtreding na 1 minuut tegen v Bommel in beeld was ...
Was dat ook tegen v Bommel dan? Want dan had dat ook in het v Bommel filmpje gemoeten ja.quote:Op zondag 2 december 2012 22:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die slaande beweging van Marcelo laten ze ook niet zien.
Wijnaldem is ook leuk.quote:Op zondag 2 december 2012 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan niet wachten wanneer hij terug is. Lekker kankeren in het veld, al die haat maar die 3 punten zijn binnen
Inderdaad, wij krijgen zoals gewoonlijk weer een minuutje.quote:Op zondag 2 december 2012 22:45 schreef DonRaja het volgende:
Fijn dat geleuter over subtoppers, nu weer over de echte top: Feyenoord
XD soo willekeurig zijn haar :pquote:Op zondag 2 december 2012 22:47 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Hahaha dat haar XD. Wat voor gel gebruikt die vent.
Zijn reputatie naaide hemquote:Op zondag 2 december 2012 22:47 schreef Caland het volgende:
Huh, dit is toch een 100% pingel?
niet eens gezien.
En PSV maakt de gemeente faillietquote:Op zondag 2 december 2012 22:49 schreef Doublepain het volgende:
Geen nederlandse talenten kunnen opleiden dus dan maak je denemarken wereldkampioen
Precies, het zijn niet eens de koplopers.quote:Op zondag 2 december 2012 22:49 schreef F_JD het volgende:
Gaan we het ook nog ergens anders over hebben, programma is voorbij.
Dat idee had ik er ook bij jaquote:Op zondag 2 december 2012 22:48 schreef Muto het volgende:
Van Rhijn houdt in en raakt Mertens amper. Ik vind het echt geen pingel.
Accepteer gewoon dat hij overrated isquote:Op zondag 2 december 2012 22:50 schreef Tyron het volgende:
Eriksen beste stats van middenvelders vorig jaar en dit seizoen in elke topwedstrijd beslissend en hij laat het nog niet zien
Denk het niet... nu hebben ze daar ook wel erg veel kwaliteit verloren, maar het lijkt me de doodsteek voor zijn carrierequote:Op zondag 2 december 2012 22:50 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Gaat van Basten de kerst nog halen bij Heerenveen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |