Om die zure kut kop van Waterkneus te zienquote:Op zondag 2 december 2012 21:49 schreef Stofje het volgende:
Waarom... Wil ik... Straks toch kijken.
Gemist??quote:Op zondag 2 december 2012 21:54 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk over die belachelijke actie van Vitesse en hun shirts.. Kut club
Niet naar Studio Ajax kijkenquote:Op zondag 2 december 2012 22:12 schreef AFCNiels het volgende:
Kan iemand wat screens van de kop van Waterreus posten straks, dan hoef ik die marteling van het kijken naar die bagger niet te ondergaan.
Shirtjes van roda leek erg op die van vites. Aangezien vites ook een uitshirt heeft, weigerde ze dat te doen en zo moest roda met de shirts van arnhemse boys spelenquote:Op zondag 2 december 2012 22:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Gemist??
Oh en Waterkneus, dat zure gezicht wil ik niet missen dus kijk in weken weer een keer
Roda moet gewoon z'n shit op orde hebben en niet zeiken.quote:Op zondag 2 december 2012 22:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Shirtjes van roda leek erg op die van vites. Aangezien vites ook een uitshirt heeft, weigerde ze dat te doen en zo moest roda met de shirts van arnhemse boys spelen
"Het is niet toegestaan om deze aflevering vanaf uw huidige geografische locatie te bekijken."quote:Op zondag 2 december 2012 22:15 schreef Type-R het volgende:
Ik zit er helemaal klaar voor![]()
Hele weekend geen een wedstrijd gezien dus ik wil heerlijk bijgepraat worden.
Fake Edit: NOS livestream http://livestreams.omroep.nl/npo/ned1-nl
Zal ik een streampje opengooienquote:Op zondag 2 december 2012 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"Het is niet toegestaan om deze aflevering vanaf uw huidige geografische locatie te bekijken."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |