Purrel chillt 'm gewoon rustig op het veld. Niks mis mee.quote:Op zondag 2 december 2012 22:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het was nog net zie erg als hoe Purrel Franklin erbij stond bij die vrije trapmaar Purrel kon niks doen, Narsingh wel.
heeft iemand dat plaatje van purrel?quote:Op zondag 2 december 2012 22:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het was nog net zie erg als hoe Purrel Franklin erbij stond bij die vrije trapmaar Purrel kon niks doen, Narsingh wel.
Toekomstige toppert van Oranje.quote:
Daarom ben ik altijd zo negatief.. je kan er wel geld boven op gooien maar als je het niet structureel GOED aanpakt is het geld weer zo op.quote:Op zondag 2 december 2012 22:40 schreef Stiggie het volgende:
Waterkneus zegt het daadwerkelijk: PSV heeft geen visie
quote:Op zondag 2 december 2012 22:41 schreef Muto het volgende:
Maar gezeik om niks. PSV wordt gewoon derde.
Zie ik ook nog steeds wel gebeuren.quote:Op zondag 2 december 2012 22:41 schreef Muto het volgende:
Maar gezeik om niks. PSV wordt gewoon kampioen.
Mwa.. ik heb van te voren 2e voorspeld. Maar afschrijven kun je ze nog lang niet nee. Maar PSV blijft kwetsbaar en falen. Nu 2 van de 3 testen alweer gefaald.. volgende week de 3e.quote:Op zondag 2 december 2012 22:41 schreef Muto het volgende:
Maar gezeik om niks. PSV wordt gewoon kampioen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |