SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 december 2012 22:25 schreef Evertjan het volgende:
het is geel, heeft totaal geen nut en speelt op de helft van de tegenstander.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind zijn realisme engquote:Op zondag 2 december 2012 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind dat Ronald niet helemaal oprecht overkomt als hij complimenten geeft aan de tegenstandr van PSV
Ronald=Ronaldquote:Op zondag 2 december 2012 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind dat Ronald niet helemaal oprecht overkomt als hij complimenten geeft aan de tegenstandr van PSV
quote:Op zondag 2 december 2012 22:25 schreef Evertjan het volgende:
het is geel, heeft totaal geen nut en speelt op de helft van de tegenstander.Speelt eigenlijk vooral op zijn eigen helft. Je 'grap' faalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
VI is dan ook kut geworden.quote:Op zondag 2 december 2012 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het meest tragische is nog: er komen meer reacties in het SV topic dan vrijdag in het VI topic.
Ik ben weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |