SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Pest, Tering, Tyfus, Aids etc. kan wel maar kanker niet? Raakt je dat wel in je privé sfeer? Verder is het ook niet echt nodig om ermee te schelden maar toch.quote:
Dat is te merken. Nu nog even oefenen op je VI-quotes en het komt allemaal weer goedquote:Op zondag 25 november 2012 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja man, ik heb hier dagen op gebrainstormd.
Vroeger schold ik er ook ook mee hoor, ben ook geen principe lul die er over gaat zeuren als andere het doen in het echt. Ben er wel zo goed als mee gekapt toen het te dichtbij kwam in de familie. Maar als je een chick bijv hoort schelden met Kanker. Dat vind ik wel een afknapper.quote:Op zondag 25 november 2012 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Pest, Tering, Tyfus, Aids etc. kan wel maar kanker niet? Raakt je dat wel in je privé sfeer? Verder is het ook niet echt nodig om ermee te schelden maar toch.
Leuke speculatie, maar nee.quote:Op zondag 25 november 2012 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon een Turk ofzo.
MAFKEES! Dorpsidioot!quote:Op zondag 25 november 2012 23:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is te merken. Nu nog even oefenen op je VI-quotes en het komt allemaal weer goed
Vraag je dat ook aan iedereen met een PSV UI/Ajax UI/Feyenoord UI enzovoorts? Lijkt me logisch waarom ik een Vitesse UI heb, 't is m'n club.quote:
Je volgt het goed zeg. Dat zijn inderdaad de twee clubs die ik volg, maar een Arsenal UI heb ik nog nooit gehad. Toch iets beter opletten.quote:Op zondag 25 november 2012 22:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij wisselt zijn Vitesse/Arsenal (en mogelijk meer clubs) fan zijn af ten gunste van wie de beste resultaten boekt
Valt mee hoor, de afgelopen 10 jaar zat ik er net zo vaak als dat ik nu ga. En nee, daarmee wil ik niet zeggen dat ik nooit gaquote:
Alleen ga je nu vaker?quote:Op maandag 26 november 2012 00:55 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Vraag je dat ook aan iedereen met een PSV UI/Ajax UI/Feyenoord UI enzovoorts? Lijkt me logisch waarom ik een Vitesse UI heb, 't is m'n club.
[..]
Je volgt het goed zeg. Dat zijn inderdaad de twee clubs die ik volg, maar een Arsenal UI heb ik nog nooit gehad. Toch iets beter opletten.
[..]
Valt mee hoor, de afgelopen 10 jaar zat ik er net zo vaak als dat ik nu ga. En nee, daarmee wil ik niet zeggen dat ik nooit ga
Nee, per seizoen net zo vaak als voordat het vorig jaar beter ging. Geen seizoenskaart, maar tot nu toe 4 van de 7 wedstrijden geweest. Zondag ook weer aanwezig.quote:
2! Die kerel haalt het niveau nog verder naar beneden...quote:
jammer hoorquote:Jack van Gelder mocht niet naar De Beste Zangers
Jack van Gelder mocht van de NOS niet het TROS-programma De Beste Zangers van Nederland presenteren. Dat vertelt het sportgezicht in het AD. Van Gelder baalt ervan. “Van Nederlandse bodem vind ik De Beste Zangers van Nederland erg leuk. Ik ben zelf al twee, drie keer gevraagd om het te presenteren, maar daar kreeg ik geen toestemming voor van de NOS. Dat besluit is eigenlijk wel hard aangekomen, want dat had ik ontzettend leuk gevonden. Desondanks kijk ik er graag naar.“
De presentator wordt wel vaker gevraagd voor programma’s van andere omroepen. “Voor een programma als Dancing with the Stars ben ik wel gevraagd, maar ik ben geen danser. Ik houd er ook niet van om als bekende Nederlander in competitieverband aan iets mee te moeten doen.”
Een uitnodiging voor die BN’er-shows vindt Van Gelder alles behalve eervol. “Ik zie weleens een categorie kandidaten deelnemen die, als ze dat morgen wordt gevraagd, ook gerust een dag lang op een paal gaan zitten. Dan denk ik: tja.“
Om die zure kut kop van Waterkneus te zienquote:Op zondag 2 december 2012 21:49 schreef Stofje het volgende:
Waarom... Wil ik... Straks toch kijken.
Gemist??quote:Op zondag 2 december 2012 21:54 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk over die belachelijke actie van Vitesse en hun shirts.. Kut club
Niet naar Studio Ajax kijkenquote:Op zondag 2 december 2012 22:12 schreef AFCNiels het volgende:
Kan iemand wat screens van de kop van Waterreus posten straks, dan hoef ik die marteling van het kijken naar die bagger niet te ondergaan.
Shirtjes van roda leek erg op die van vites. Aangezien vites ook een uitshirt heeft, weigerde ze dat te doen en zo moest roda met de shirts van arnhemse boys spelenquote:Op zondag 2 december 2012 22:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Gemist??
Oh en Waterkneus, dat zure gezicht wil ik niet missen dus kijk in weken weer een keer
Roda moet gewoon z'n shit op orde hebben en niet zeiken.quote:Op zondag 2 december 2012 22:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Shirtjes van roda leek erg op die van vites. Aangezien vites ook een uitshirt heeft, weigerde ze dat te doen en zo moest roda met de shirts van arnhemse boys spelen
"Het is niet toegestaan om deze aflevering vanaf uw huidige geografische locatie te bekijken."quote:Op zondag 2 december 2012 22:15 schreef Type-R het volgende:
Ik zit er helemaal klaar voor![]()
Hele weekend geen een wedstrijd gezien dus ik wil heerlijk bijgepraat worden.
Fake Edit: NOS livestream http://livestreams.omroep.nl/npo/ned1-nl
Zal ik een streampje opengooienquote:Op zondag 2 december 2012 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"Het is niet toegestaan om deze aflevering vanaf uw huidige geografische locatie te bekijken."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |