Dit kan duidelijk niet door de beugel.quote:Op zondag 2 december 2012 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je jouw kankergezicht eens gezien?
quote:Op zondag 2 december 2012 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit kan duidelijk niet door de beugel.
Dude....quote:Op zondag 2 december 2012 22:33 schreef Evertjan het volgende:
ik mis Arno Vermeulen en Tom van het Hek
Narsbaas.quote:Op zondag 2 december 2012 22:34 schreef Geo4kant het volgende:
Met Matavz kan dat al helemaal niet. Dan had je misschien Locadia moeten gebruiken. En Lens op rechts ipv BarslechtSingh
Is hij toch ook?quote:Op zondag 2 december 2012 22:35 schreef Lunice het volgende:
Ruud praat alsof die kleuters aan het toespreken is.
Feitelijk is dat toch ook zoquote:Op zondag 2 december 2012 22:35 schreef Lunice het volgende:
Ruud praat alsof die kleuters aan het toespreken is.
Zullen ze gaan erkennen dat Feyenoord titelkandidaat is of niet?quote:Op zondag 2 december 2012 22:35 schreef Caland het volgende:
Feyenoord speelt dan ook het beste voetbal van de eredivisie, heeft Ruud goed gezien.
Laat ons maar lekker in de luwte blijvenquote:Op zondag 2 december 2012 22:36 schreef Lunice het volgende:
[..]
Zullen ze gaan erkennen dat Feyenoord titelkandidaat is of niet?
Waarschijnlijk niet, maar Ajax doet weer volop mee.
True.quote:Op zondag 2 december 2012 22:36 schreef TheVulture het volgende:
Het mooie is gewoon dat ze elke week een andere club af kunnen fikken... nu is Ajax weer hosanna... volgende week is het weer kut en hebben Cruyff en cs. niks bereikt
Dat dan weer wel.quote:Op zondag 2 december 2012 22:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die schreeuwden in ieder geval niet als kippen door elkaar heen
Tja gelukkig, zo prutser hoeven wij niet. Boerrigter is zelfs beter.quote:Op zondag 2 december 2012 22:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Luciano "Ik heb een beter gevoel bij PSV" Narsingh![]()
Hahaquote:Op zondag 2 december 2012 22:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Luciano "Ik heb een beter gevoel bij PSV" Narsingh![]()
Het was nog net zie erg als hoe Purrel Franklin erbij stond bij die vrije trapquote:Op zondag 2 december 2012 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij kan toch op z'n minst op z'n tenen bewegen
Vilhena jongen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |