Klopt ja!quote:Op zondag 25 november 2012 21:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vroeger kon hij alle wedstrijden echt bezoeken, dat waren zijn gouden tijden denk ik.
Mee eens, Montoya is een goede vervanger.quote:Op zondag 25 november 2012 21:13 schreef TheGeneral het volgende:
Sterkste opstelling heeft maar 13 minuten mogn duren... Alves geblesseerd er af. Overigens vind ik Montoya ook een prima speler.
Op Levante inzetten dan. Best een goed team. Als er een teams is wat Barca kan verslaan zijn zij het misschien welquote:
quote:Op zondag 25 november 2012 21:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Messi scoort altijd in de tweede helft.
Het zou leuk zijn als hij dat volhoudt tot het einde van de wedstrijd.quote:
Ik zie geen gelijkenis, maar zou best kunnen.quote:Op zondag 25 november 2012 22:12 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dus de zus van Balo?
Der blijft ook niks meer over danquote:Op zondag 25 november 2012 22:12 schreef Smoofie het volgende:
Jammer dat ze donker is. En een mannelijk hoofd en rare tieten.
Een simpele wijnboerquote:Op zondag 25 november 2012 22:18 schreef Nober het volgende:
Tweede helft gemist en 0-3... had het geluid op tv, stom natuurlijk... wie scoorde er?
Ik denk dat hij er nog wel een maakt.quote:
Gisteren nog een puberende scheidsrechterquote:Op zondag 25 november 2012 22:33 schreef Nober het volgende:
Thiago nu ook ingevallen, die is nog niet eens 6 weken oud!! Wat een talent.
Madrid verliest en het is de schuld van de scheids...quote:Op zondag 25 november 2012 22:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gisteren nog een puberende scheidsrechter
Altijd.quote:Op zondag 25 november 2012 22:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Madrid verliest en het is de schuld van de scheids...
Hij was wel erg slecht.quote:Op zondag 25 november 2012 22:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Volgens sierd door die puber, klopte deels welquote:Op zondag 25 november 2012 22:40 schreef Nober het volgende:
[..]
SPOILER: Alle golsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 november 2012 22:48 schreef j0rdiiii het volgende:
2 gols, niks mis mee. Nog 4 te gaan.Ik zie ze niet.SPOILER: Alle golsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:
Hadden anderen ook al last van, ik heb ze zelf maar even geupload dan;quote:
SPOILER: Alle golsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet Atletico niet. Na de wedstrijden Real - Atletico en Barca - Atletico weten we meer.quote:Op zondag 25 november 2012 23:47 schreef chufi het volgende:
Ja dan maar weer Barca... Real zit te kutten en Valencia gaat in de schuilkelders ... We wachten de rest van het seizoen af
Ze wist hoe ze een hesje aan moest trekken dus ik denk van niet.quote:Op zondag 25 november 2012 22:12 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dus de zus van Balo?
Barca verliest en het is de schuld van de scheids, de hoogte van het gras, de stand van de zon, de windrichting, de stromende regen, de fysieke hardheid van de tegenstander...quote:Op zondag 25 november 2012 22:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Gelukkig verliezen ze zeldenquote:Op woensdag 28 november 2012 00:53 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Barca verliest en het is de schuld van de scheids, de hoogte van het gras, de stand van de zon, de windrichting, de stromende regen, de fysieke hardheid van de tegenstander...
zoals ajax dusquote:Op woensdag 28 november 2012 00:53 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Barca verliest en het is de schuld van de scheids, de hoogte van het gras, de stand van de zon, de windrichting, de stromende regen, de fysieke hardheid van de tegenstander...
Die 2-0 staat bij vi scorebord in ieder geval als eigen doelpunt.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Heeft ie nou 2 gols of is het een eigen gol?
twitter:MessiStats twitterde op zaterdag 01-12-2012 om 20:59:11PICTURE: Official referee report awards Barcelona's 2nd goal to Messi http://t.co/3pmtbLiP [via @gerardromero] #fcblive reageer retweet
Muy Bienquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:55 schreef Strani het volgende:
Valencia heeft zojuist gemeld dat Mauricio Pellegrino ontslagen is, voor wie het weten wil.
Bij Marca ookquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:36 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Die 2-0 staat bij vi scorebord in ieder geval als eigen doelpunt.
Hij vertelde even hoe laat het was in de 140 landen die het live uitzendenquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Herhaalde hij zijn praatje van de vorige keer? Of was het een nieuwe intro?
gewoon verder van zn mond zetten.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:14 schreef TheGeneral het volgende:
Dat ademhalen van Kieft weer in die microfoon.. Zet datding uit als je niks zegt man..
Zal iemand het ooit tegen hem zeggen?
Ik heb vorig seizoen twee keer gemaild met die opmerking, maar de reactie was iets van 'ieder heeft een andere commentator als voorkeur'quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:14 schreef TheGeneral het volgende:
Dat ademhalen van Kieft weer in die microfoon.. Zet datding uit als je niks zegt man..
Zal iemand het ooit tegen hem zeggen?
Wat is hun email adres dan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik heb vorig seizoen twee keer gemaild met die opmerking, maar de reactie was iets van 'ieder heeft een andere commentator als voorkeur'.
Weet ik het, gewoon naar contact ok hun website, zo moeilijk is het niet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is hun email adres dan?
Ja.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:23 schreef Breekfast het volgende:
Is Mourinho nog van te voren op het veld gaan staan trouwens? Zodat mensen hebben konden uitfluiten?
Ik hoop altijd maar dat hij gewoon in de lucht snuift.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Merken jullie ook dat Wim bij een dreigende situatie voor één van beide doelen extra opgewonden snuift?
Dat komt pas als Falcao scoort denk ik.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb wel eens uitbundigere "goooool"'s gehoord.
Hij kan nog net zijn tranen binnenhouden.quote:
3 x op goal iddquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:34 schreef AFCNiels het volgende:
Hij neemt ze nu wel meer gericht, niet meer gewoon keihard schieten.
Als je het hier laat gaan, dan loopt het gelijk uit de hand denk ik, er wordt ook wel flink gebeukt.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:40 schreef Syntix het volgende:
wat een scheidsrechters daar in Spanje. Constant fluiten voor flut overtredingen...
Ik bedoelde meer die bodychecks met Ronaldo. Daar floot hij constant voor...quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je het hier laat gaan, dan loopt het gelijk uit de hand denk ik, er wordt ook wel flink gebeukt.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:50 schreef Gramulanion het volgende:
Die debutant heeft wel een neusje voor de goal zeg.
Die scheids bij Barca-Bilbao is wel een baas.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:40 schreef Syntix het volgende:
wat een scheidsrechters daar in Spanje. Constant fluiten voor flut overtredingen...
Je bent nog een hoogtepunt vergeten :quote:Op zondag 2 december 2012 01:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer alleen dat hij dus niet scoorde maar op de paal schoot.quote:Op zondag 2 december 2012 17:33 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
100 meter sprinten in minder dan 10 seconden na 77 minuten spelen en ook nog scoren. Wat een atleet.
Hij hersteld ook verbazingwekkend snel van een ernstige en pijnlijke knieblessure.quote:Op zondag 2 december 2012 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer alleen dat hij dus niet scoorde maar op de paal schoot.
Die is ook weer lekker bezig.quote:
Staat zo weer op gelijke hoogte met Ronaldo. Wie weet wat er in de tweede helft in zit.quote:
Ik hoop dat ze hem in de winter kunnen houden en hij niet naar zo'n Engelse poenclub gaat.quote:Op zondag 9 december 2012 19:44 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Staat zo weer op gelijke hoogte met Ronaldo. Wie weet wat er in de tweede helft in zit.
Realquote:Op zondag 9 december 2012 19:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hem in de winter kunnen houden en hij niet naar zo'n Engelse poenclub gaat.
Messi ook wel.quote:Op zondag 9 december 2012 20:20 schreef chufi het volgende:
Die scoort er ook aardig op los dit seizoen
twitter:Emenderk twitterde op zondag 09-12-2012 om 20:15:34Once del Barça: Valdés - Jordi Alba Piqué Puyol Adriano - Busquets Xavi Cesc - Iniesta Messi Pedro. reageer retweet
twitter:SierdVos twitterde op zondag 09-12-2012 om 21:02:28how de scheids wilde spugen maar spuugde op zijn eigen mooi blauwe tenue, even een eigen fluim gekregen. Mijn naam is Sierd De Vos reageer retweet
2quote:Op zondag 9 december 2012 21:07 schreef KingRoland het volgende:
messi moet toch 1 doelpunt scoren om record te verbreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |