Hij kan nog net zijn tranen binnenhouden.quote:
3 x op goal iddquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:34 schreef AFCNiels het volgende:
Hij neemt ze nu wel meer gericht, niet meer gewoon keihard schieten.
Als je het hier laat gaan, dan loopt het gelijk uit de hand denk ik, er wordt ook wel flink gebeukt.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:40 schreef Syntix het volgende:
wat een scheidsrechters daar in Spanje. Constant fluiten voor flut overtredingen...
Ik bedoelde meer die bodychecks met Ronaldo. Daar floot hij constant voor...quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je het hier laat gaan, dan loopt het gelijk uit de hand denk ik, er wordt ook wel flink gebeukt.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:50 schreef Gramulanion het volgende:
Die debutant heeft wel een neusje voor de goal zeg.
Die scheids bij Barca-Bilbao is wel een baas.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:40 schreef Syntix het volgende:
wat een scheidsrechters daar in Spanje. Constant fluiten voor flut overtredingen...
Je bent nog een hoogtepunt vergeten :quote:Op zondag 2 december 2012 01:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer alleen dat hij dus niet scoorde maar op de paal schoot.quote:Op zondag 2 december 2012 17:33 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
100 meter sprinten in minder dan 10 seconden na 77 minuten spelen en ook nog scoren. Wat een atleet.
Hij hersteld ook verbazingwekkend snel van een ernstige en pijnlijke knieblessure.quote:Op zondag 2 december 2012 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer alleen dat hij dus niet scoorde maar op de paal schoot.
Die is ook weer lekker bezig.quote:
Staat zo weer op gelijke hoogte met Ronaldo. Wie weet wat er in de tweede helft in zit.quote:
Ik hoop dat ze hem in de winter kunnen houden en hij niet naar zo'n Engelse poenclub gaat.quote:Op zondag 9 december 2012 19:44 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Staat zo weer op gelijke hoogte met Ronaldo. Wie weet wat er in de tweede helft in zit.
Realquote:Op zondag 9 december 2012 19:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hem in de winter kunnen houden en hij niet naar zo'n Engelse poenclub gaat.
Messi ook wel.quote:Op zondag 9 december 2012 20:20 schreef chufi het volgende:
Die scoort er ook aardig op los dit seizoen
twitter:Emenderk twitterde op zondag 09-12-2012 om 20:15:34Once del Barça: Valdés - Jordi Alba Piqué Puyol Adriano - Busquets Xavi Cesc - Iniesta Messi Pedro. reageer retweet
twitter:SierdVos twitterde op zondag 09-12-2012 om 21:02:28how de scheids wilde spugen maar spuugde op zijn eigen mooi blauwe tenue, even een eigen fluim gekregen. Mijn naam is Sierd De Vos reageer retweet
2quote:Op zondag 9 december 2012 21:07 schreef KingRoland het volgende:
messi moet toch 1 doelpunt scoren om record te verbreken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |