Ik heb vorig seizoen twee keer gemaild met die opmerking, maar de reactie was iets van 'ieder heeft een andere commentator als voorkeur'quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:14 schreef TheGeneral het volgende:
Dat ademhalen van Kieft weer in die microfoon.. Zet datding uit als je niks zegt man..
Zal iemand het ooit tegen hem zeggen?
Wat is hun email adres dan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik heb vorig seizoen twee keer gemaild met die opmerking, maar de reactie was iets van 'ieder heeft een andere commentator als voorkeur'.
Weet ik het, gewoon naar contact ok hun website, zo moeilijk is het niet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is hun email adres dan?
Ja.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:23 schreef Breekfast het volgende:
Is Mourinho nog van te voren op het veld gaan staan trouwens? Zodat mensen hebben konden uitfluiten?
Ik hoop altijd maar dat hij gewoon in de lucht snuift.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Merken jullie ook dat Wim bij een dreigende situatie voor één van beide doelen extra opgewonden snuift?
Dat komt pas als Falcao scoort denk ik.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb wel eens uitbundigere "goooool"'s gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |