Idem hierquote:
Idd, vleugels!quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Idem hierLichte tegenvaller
Tim, je moet er van die vleugels op knutselen
quote:
Is een mogelijkheid, we kunnen ook nog voor een Team America-optie gaanquote:Tim, je moet er van die vleugels op knutselen
Maar het blijft een Thunderbirdquote:
Ook gaafquote:Is een mogelijkheid, we kunnen ook nog voor een Team America-optie gaan
Geef ik toch de voorkeur aanquote:
Als je het aan mij vraagt had ik gezegd dat het een Ford Mondeo is.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Foto's volgen nog. De auto is niet roze (en het plan is nu ook niet om em roze te maken), maar groen. Op zich qua kleur geschikt om om te bouwen tot een Thunderbird 2, maar qua model weer iets minder.
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit. Wil het ook nog wel eens meemaken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:48 schreef wyccie het volgende:
En toch lijkt me dat wel een aparte ervaring. Juist dat censuurgedoe. Anders was het ook maar gewoon een Aziatisch land.
Dat zijn dan ook geen grappen meer zeg maarquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben het wel met Ets en C4 eens dat dit niet de mooiste Thunderbird is die er bestaat, maar die oudere generaties zijn al helemaal niet binnen het budget te krijgen. De goedkoopste die ik zo snel kan vinden van een oudere generatie moet 3950 euro kosten
Ik dus niet. Indoctrinatie 24/7, Kim Yung Ill + zoon is het enige onderwerp, Zuid Koreanen staan allemaal aan de grens om naar het beloofde land in het Noorden te komen, armoe bestaat niet (als je het maar niet fotografeert) en daar mag je voor 2 personen bijna 7000 Euro voor aftikken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dit. Wil het ook nog wel eens meemaken.
Die op de foto is niet onze Thunderbird, alleen van vergelijkbaar model en kleur. 1995'er, ruim 260.000 op de teller.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:32 schreef MadMaster het volgende:
Uit welk jaar is die Thunderbird? Hij ziet er nog goed uit voor een karretje van minder dan 500 Euri's...
Het merk klopt wel, maar Mondeo's hebben meer dan twee deurenquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je het aan mij vraagt had ik gezegd dat het een Ford Mondeo is.
Van Sinterklaas natuurlijk! Of misschien van Zwarte Pietquote:Op zondag 25 november 2012 00:19 schreef wyccie het volgende:
Oke, dat bedrag vind ik dan ook wat minder leuk.
Ik heb een Sint-cadeautje in de bus gevonden, maar ik heb geen idee van wie het komt.
gratis rondje sportschoolquote:Op zondag 25 november 2012 08:38 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
Broer D. heeft een van de tegels gewogen, toch wat zwaarder dan we dachten... 6,3 kilo![]()
dus bij elkaar was het gisteren bijna 4 ton
koud maar geslaagd. En m'n neefje heeft een piet gezien die op m'n vriendin leek. Hoe zou dat nou kunnenquote:
ja, ik heb hem niet wijzer gemaaktquote:
Een goede whisky uit je geboortejaar?quote:Op zondag 25 november 2012 09:57 schreef MadMaster het volgende:
Was een once in a lifetime mogelijkheid die ik wel wilde laten lopen, maar het toch niet kon laten...
Nee, één uit 1976. Een Benriach van extreem goede kwaliteit...quote:Op zondag 25 november 2012 12:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een goede whisky uit je geboortejaar?
nog steeds de moeite. Had tot vorig jaar nog een Glenury-Royal uit 1976 staan.quote:Op zondag 25 november 2012 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iets meer dan 10% van die prijs...
nee, G&M Connoisseur's Choice seriequote:Op zondag 25 november 2012 12:32 schreef MadMaster het volgende:
Scott' s Selection?
Dankzij een gratis upgradekaartje heb ik nu de hele treincoupe voor mij alleen...
Het jammere daarvan is dat die allemaal op 40 - 43% gebotteld zijn. Tegenwoordig gelukkig wel al op 46%...quote:Op zondag 25 november 2012 12:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee, G&M Connoisseur's Choice serie
Heb een paar flessen uit die serie, de meeste zijn het inderdaad net niet. Koop nu in principe alleen nog cask strength bottelingen, bepaal zelf wel of ik ze verdun met water...quote:Op zondag 25 november 2012 12:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
correct, 40%
Niet de beste Whisky die ik ooit gehad heb.
Ja. Dat is een redelijk normaal alcoholpercentage voor sterke drankquote:
Schijnt te kloppenquote:
Optimus Prime?quote:
Whisky moet volgens de wet minimaal 40% alcohol bevatten. Whisky bevat maximaal tot ongeveer 68% alcohol...quote:
Bij mij Vodafone, omdat ik op de site van Hollandsnieuwe aan het kijken was. Bedankt voor die tip nog.quote:Op zondag 25 november 2012 13:25 schreef MadMaster het volgende:
Geweldig, meteen allemaal advertenties van de Jellinek kliniek hier...
quote:
Haha, daar zit wat in. Spelletjes kun je makkelijk even tussendoor doen op een telefoontje, dat is het meer.quote:Op zondag 25 november 2012 13:40 schreef Etcetera het volgende:
Persoonlijk vind ik spelletjes meer onzinnig dan FOK!ken op een mobiel![]()
dat laatste is gewoon luiheid van degene die mobiel is. Het kan allebei.quote:Op zondag 25 november 2012 13:45 schreef wyccie het volgende:
Omdat ze het in dat andere topic blijkbaar eng vinden:
[..]
[..]
Haha, daar zit wat in. Spelletjes kun je makkelijk even tussendoor doen op een telefoontje, dat is het meer.
Maar op een telefoontje Fokken vind ik vervelend, ik zit dan liever gewoon even goed achter mijn bureau met een goed scherm. En Fok is nou ook weer niet zo'n deel van mijn leven dat ik er op elk moment van de dag toegang tot wil hebben.
Wat ik bijvoorbeeld merk in de spelletjestopics op Fok (Movie trivia, maar misschien dat het bij de AKQ ook zo is) is dat mensen heel makkelijk zeggen 'oh ik zit mobiel, open jij een nieuw topic/kan jij de puntentelling doen?'.
Diequote:
Oeh, die ga ik ook maken.quote:Op zondag 25 november 2012 17:39 schreef Etcetera het volgende:
http://www.masterchef.com.au/recipes/cola-baked-chicken-.htm
Ah, dat is zoiets als de ToughMudder waar ik het eerder over had. Gelukkig heb je nog bijna een jaar, want ruim 20 km hardlopen en dan ook nog eens met obstakels is best heftig. Jij doet nog niet aan hardlopen toch?quote:Op zondag 25 november 2012 18:04 schreef iamredleader het volgende:
En vandaag was weer nuttig: bergschoenen gekocht voor offroad-training, en me ingeschreven bij de sportschool! Eerste intake op 10 december 19:30, rondleiding en dan een programma opstellen met een trainer
Ik heb 'm echt staan raspenquote:Op zondag 25 november 2012 18:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oeh, die ga ik ook maken.![]()
Ik zag zelf alleen maar recepten met mosterd en daar ben ik geen fan van.
Maar...geraspte ui? Gesnipperd neem ik aan?
[..]
rood en wit schelen wel wat qua smaak maar ik denk dat dit voor dit gerecht niet zoveel uitmaakt.quote:Op zondag 25 november 2012 18:28 schreef wyccie het volgende:
Hehe, nou ja, ik heb nog wel een kaasraspje die ik nog nooit heb gebruikt. Ik zal eens zien hoe dat werkt.
En ik koop eigenlijk alleen rode uitjes. Iemand die er een goede reden voor heeft mag het me afraden, anders gebruik ik dus de rode.
jammer dat ie overdwars staatquote:Op zondag 25 november 2012 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe aanwinst.
Nu weer op huis aan..
die is nog 60 cm, dacht dat je een tafelmodel bedoeldequote:Op zondag 25 november 2012 19:15 schreef wyccie het volgende:
Misschien neem ik dit jaar een klein kerstboompje.
Het is ook een tafelmodel, staat zelfs in de naam.quote:Op zondag 25 november 2012 19:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die is nog 60 cm, dacht dat je een tafelmodel bedoelde
(en je krijgt wat anders dan op het plaatje staat, want ander model)
Ah, dat is zoiets als de ToughMudder waar ik het eerder over had. Gelukkig heb je nog bijna een jaar, want ruim 20 km hardlopen en dan ook nog eens met obstakels is best heftig. Jij doet nog niet aan hardlopen toch?quote:
quote:Op maandag 26 november 2012 01:01 schreef MaJo het volgende:
Boudewijn de Groot was fantastischik denk dat MM en Diaan hem op een slechte dag hebben gezien want hij was enthousiast, goed bij stem en sprong over het podium als een jonge vent
op Meneer de President na deed hij ook alle hits dus ik ben erg tevreden
Parkeren ging wel? Wat is het voor pooierbak dan?quote:Op maandag 26 november 2012 00:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wow, stille avond hier!
Ik heb vandaag een etentje gehad met het werk omdat de laatste dag van een groot project er nu op zit. Best gezellig zo. Had alleen een foutje gemaakt met de route er heen, waardoor ik mijn pooierbak een paar keer heb moeten keren in de straten van Hilversum. Niet het makkelijkste klusje kan ik je zeggen
Thanks, ik heb echt gelachenquote:Op maandag 26 november 2012 06:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
inderdaad een pareltje red![]()
WGR / Keuken verbrand avp?
Ik las het en verwachtte al dat het meer mensen zou opvallenquote:Op maandag 26 november 2012 08:20 schreef Etcetera het volgende:
De typo's die je soms maakt door telefoon/tablet zijn schitterend Diaan'verhaardag'
Neen, lijkt er meer op dat ik de kunst van het uitslapen aan het verleren ben.quote:Op maandag 26 november 2012 09:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen, dagdienst deze week?
Riskquote:Op maandag 26 november 2012 09:05 schreef B.ertha het volgende:
Goeiemorgen
Leuk weekend gehad, zaterdag gewinkeld voor cadeautjes, daarna bij mijn ouders gegeten. 's Avonds kregen we onze kindervideo's op dvd (was omgezet vanaf VHS) en die hebben we gezamenlijk gekeken. Zondag ontbijt met de hele familie, inclusief de nieuwe vriendin van mijn broer die hij kort daarvoor had opgehaald. Daarna 4 uur lang Risk gespeeld en toen nog familiefoto's gemaakt (was hoognodig) en door het dorp gewandeldNa het eten weer naar huis.
quote:Op maandag 26 november 2012 09:33 schreef Cobra4 het volgende:
Neen, lijkt er meer op dat ik de kunst van het uitslapen aan het verleren ben.
En hoe!quote:Op maandag 26 november 2012 09:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Riskonlangs nog gespeeld, tegen Cobra4, Silk en mevrouwBart. Silk heeft ons ingemaakt
Ja, lekker.quote:
Dat zal het zijn!quote:
En het Ku-stukje ook wel.quote:Op maandag 26 november 2012 09:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Staat klaar
[..]
Al zal dat Nu-stukje toch wel meevallen
Nukkige KutBuur?quote:
Print je ze ook nog uit in geval van een EMP incident?quote:Op maandag 26 november 2012 11:37 schreef Etcetera het volgende:
In het kader van SC Lessen: ik heb mijn foto's nu op mijn pc staan, op een externe harde schijf en ook op de NAS van E., just to be sureHet enige wat nog beter zou kunnen: foto's opslaan op een locatie buitenshuis.
quote:Op maandag 26 november 2012 11:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Print je ze ook nog uit in geval van een EMP incident?
Het zijn mij iets te veel foto's om dat te doenquote:Op maandag 26 november 2012 11:47 schreef B.ertha het volgende:
En dan analoge foto's ervan maken en daar de negatieven van bewaren in een brandkluis!
quote:Op woensdag 19 september 2012 12:57 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik heb een aanbod gekregen, van 899 exclusief een aantal dingen (BTW, verzendkosten, medium). Moet dat nog ondertekenen en terugfaxen. In de zipfile met bestanden die ze kunnen recoveren staan namelijk wel al onze foto's.
Even diep inademen als het geld afgeboekt wordt....
Ow, dat is minder fijn. In ieder geval blij dat jouw baan niet op de tocht staatquote:Op maandag 26 november 2012 15:52 schreef Etcetera het volgende:
Per 1 april gaat ons DC dichtweer banen die verdwijnen denk ik, het is net bekend gemaakt.
na een dag is de stamppot lekkerder (net als erwtensoep)quote:Op maandag 26 november 2012 18:15 schreef wyccie het volgende:
De cola-kip moet even wachten tot morgen omdat het nu te laat is. Ik warm de stamppot maar weer op.
Of is het na een dag juist wel lekker?
Wel in de koekepan doen dan, niet magnetroniserenquote:Op maandag 26 november 2012 19:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
na een dag is de stamppot lekkerder (net als erwtensoep)
quote:Op maandag 26 november 2012 19:13 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Wel in de koekepan doen dan, niet magnetroniseren
Tja.. dat is een bui die de medewerkers misschien al wat jaren aan zagen komen.quote:Op maandag 26 november 2012 15:56 schreef Etcetera het volgende:
um, daar liggen alle boeken e.d. van het bedrijf en vanaf daar wordt het naar klanten verstuurd. En het heeft niet veel invloed op mijn baan denk ik, behalve dan dat ik er op dit moment alleen van uit kan gaan dat ik een contractverlenging krijg maar dat dat zoals gewoonlijk pas op het
Ik bedoelde de kip. Of ik die vandaag al kan maken.quote:Op maandag 26 november 2012 19:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
na een dag is de stamppot lekkerder (net als erwtensoep)
Ook voor niet-noodgevallen vind ik tonijn uit blik prima (maar misschien ben ik altijd een noodgeval). Of bedoel je de tonijn met tomatensaus uit blik?quote:Op maandag 26 november 2012 19:17 schreef Whiteguy het volgende:
Verder: bij gebrek aan vers voedsel in huis spaghetti met tomatensaus en tonijn uit zo'n blikje gemaakt. Dat is eigenlijk gewoon best wel heel prima voor noodgevallen.
quote:Op maandag 26 november 2012 19:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ook voor niet-noodgevallen vind ik tonijn uit blik prima (maar misschien ben ik altijd een noodgeval).
probeer het volgende keer maar, is echt veel lekkerderquote:Op maandag 26 november 2012 19:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoelde de kip. Of ik die vandaag al kan maken.
De stamppot vind ik niet per se lekkerder smaken, maar ik heb wel de magnetron gebruikt. De koekepan vind ik vreemd voor iets wat ik niet gebakken wil hebben.
[..]
Ook voor niet-noodgevallen vind ik tonijn uit blik prima (maar misschien ben ik altijd een noodgeval). Of bedoel je de tonijn met tomatensaus uit blik?
Ik heb nog wel een restje over voor morgen.quote:Op maandag 26 november 2012 19:36 schreef lubje25 het volgende:
probeer het volgende keer maar, is echt veel lekkerder
Zowel de tonijn als tomatensaus kwamen uit blik... (die geconcentreerde tomatenpuree blikjes van 6 cent zijn altijd handig om in huis te hebbenquote:Op maandag 26 november 2012 19:26 schreef wyccie het volgende:
Ook voor niet-noodgevallen vind ik tonijn uit blik prima (maar misschien ben ik altijd een noodgeval). Of bedoel je de tonijn met tomatensaus uit blik?
Hmm dat is nog maar afwachten, want de huidige contractverlenging was ook maar voor 3 maanden. Het is dat ik weet dat mijn baas nog werk genoeg heeft bedacht voor volgend jaar, maar anders zou ik hem écht knijpen denk ik.quote:Op maandag 26 november 2012 16:08 schreef LadyBlack het volgende:
Gewoon, omdat het kan
Nouja, als je m eenmaal hebt zit je weer een tijd geramd toch?
Was het ookquote:Op maandag 26 november 2012 19:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Etcie, die kippies lijken me zo lekker!
quote:Op maandag 26 november 2012 03:03 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Parkeren ging wel? Wat is het voor pooierbak dan?
quote:Op maandag 26 november 2012 20:51 schreef Etcetera het volgende:
Was het ookKlef, smeuig, zoet, zoutig, zo gaar dat het vlees van het bot afviel - echt afviel. Geniaal gerecht
Ik zou gaan voor dezelfde temperatuur, maar waarschijnlijk duurt het wat langer voor het gaar is. Na de gegeven tijd even controleren hoe het er voor staat en dan verder beslissenquote:Op maandag 26 november 2012 21:00 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Morgen mijn beurt om te smullen. Hoop ik. Ik heb geen fan forced oven, gewoon een elektrische.... hoe hoog en hoe lang moet het dan?
akkoord zo'n sleequote:Op maandag 26 november 2012 20:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Voor- en achteruit parkeren is even opletten, maar lukt verder best
. Het is een Ford Thunderbird, zie de foto uit het begin van dit topic. Het is vooral wennen aan de lengte, want met 5,05 meter is het ding ongeveer 1,80 meter langer dan de auto die ik normaal gebruik
Jemig, dan moet ik om 2 uur 's middags al beginnen.quote:Op maandag 26 november 2012 21:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zou gaan voor dezelfde temperatuur, maar waarschijnlijk duurt het wat langer voor het gaar is. Na de gegeven tijd even controleren hoe het er voor staat en dan verder beslissen
Hoezo dat? Kip is toch wel gaar binnen het uur?quote:Op maandag 26 november 2012 21:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jemig, dan moet ik om 2 uur 's middags al beginnen.
Ik lees nu nog een keer het recept na dat ik wel eens heb gebruikt, en kom erachter dat ik inderdaad enkele regels heb overgeslagenquote:
Idem.quote:
Je bent laat vandaag...quote:
quote:Inventiviteit kan hem niet ontzegd worden. Een inbreker uit Den Helder. De man verkleedde zich als paspop in de hoop niet gepakt te worden.
De inbreker schopte volgens Noordhollands Dagblad waarschijnlijk een glazen pui in van een winkel in de haven van Den Helder. Toen het alarm afging, verkleedde hij zich met spullen uit de winkel en bleef hij stokstijf staan.
Helaas voor de inbreker mocht zijn vermomming niet baten. De toegesnelde beveiligers herkenden hem als een man die eerder door de haven had gezworven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Whiteguy op 27-11-2012 00:57:09 ]
quote:Op maandag 26 november 2012 23:19 schreef Whiteguy het volgende:
Voor de liefhebbers nog even een dame uit het babes & hunks topic.. als iemand naam en rugnummer weet hou ik me aanbevolen.als je op haar googled zie ik een hoop sites in het rijtje staan die ik niet ga aanklikken ivm met het risico op allerlei computer verrassingen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en als je op afbeeldingen zoekt dan zij er wel wat meisjes die op haar lijken maar die het denk ik niet zijn.
en ze komt ook voor op een pro ana website
[ Bericht 8% gewijzigd door Its-Jojo-4you op 27-11-2012 07:42:26 ]Nobody expects the Spanish Inquisition!
Nu je het zegt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 08:31 schreef Etcetera het volgende:
Wat zien die benen er akelig gefotosoept uitzegvooral het binnenste gedeelte zeg maar.
Het is wel moeilijk en je verbrandt je vingersquote:Op maandag 26 november 2012 19:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een restje over voor morgen.
Daarnet een Masterchef Allstars gezien, waarbij ze een croquembouche maakten (soesjestaart).![]()
Als het niet te moeilijk is wil ik er ook één maken. Wel met gekochte soesjes als ik moet werken vrijdag en anders dan ga ik de uitdaging aan (heb er weinig vertrouwen in).
Ga je weer op een lange reis?quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb toestemming om volgend jaar 2 maanden vrij te nemen
Lekker!quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ja, zeer waarschijnlijk. Weer een stukje zeilen
Oh, dus met links ga je zachter poetsen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:46 schreef B.ertha het volgende:
Ik mag van de tandarts niet meer met rechts poetsen, als straf omdat ik het blijkbaar te hard doe
quote:Op maandag 26 november 2012 23:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je bent laat vandaag...
en etc: check dit keer wel even je PM
[..]![]()
Voor de liefhebbers nog even een dame uit het babes & hunks topic.. als iemand naam en rugnummer weet hou ik me aanbevolen.Haar naam is Frieda Rose, en met make-up op is ze een stuk lelijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo te zien kan ze wel wat meer eten gebruiken
En haar benen zijn echt zo, tenzij dit ook radicaal geshopt is
Over de karamel twijfelde ik al. Misschien doe ik een chocoladevariant.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:46 schreef B.ertha het volgende:
Het is wel moeilijk en je verbrandt je vingers
Zeker wel. En dat dunne, dat zie ik wel vaker op straat. Er past nog niet eens een kuit van me door die spijkerbroek.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:06 schreef Whiteguy het volgende:
Vind haar wel een lief koppie hebben eigenlijk
Het zijn niet mijn sterren, mocht je dat per ongeluk denken. Ik heb saai wit papier (maar dat lijkt dan wel meer op sneeuwvlokken) en minder mooie motieven. Ik denk dat ik er inderdaad een slinger vna maak en een paar in de boom hang. Ik wil eigenlijk ook nog wat sneeuwvlokken haken, maar dan moet ik met stijfsel' aan de slag.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:09 schreef LadyBlack het volgende:
En Wyccie, die sterren zijn mooi! Maak je daar een slinger van of hoe / waar hang je ze op?
Ah, voor het eind van het jaar moet ik weer eens langs. Ik poets ook altijd hard, en ik neem ook het liefst een harde borstel (tegenwoordig bijna nergens te vinden). Die dingen zijn bij mij na een week al aan vervanging toe.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:46 schreef B.ertha het volgende:
Ik mag van de tandarts niet meer met rechts poetsen, als straf omdat ik het blijkbaar te hard doe
Tof.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ja, zeer waarschijnlijk. Weer een stukje zeilen
Het was met suikerwater en het werkte als een tierelierquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Over de karamel twijfelde ik al. Misschien doe ik een chocoladevariant.
[..]
Zeker wel. En dat dunne, dat zie ik wel vaker op straat. Er past nog niet eens een kuit van me door die spijkerbroek.
[..]
Het zijn niet mijn sterren, mocht je dat per ongeluk denken. Ik heb saai wit papier (maar dat lijkt dan wel meer op sneeuwvlokken) en minder mooie motieven. Ik denk dat ik er inderdaad een slinger vna maak en een paar in de boom hang. Ik wil eigenlijk ook nog wat sneeuwvlokken haken, maar dan moet ik met stijfsel' aan de slag.
B. had toch ooit iets gehaakt en met stijfsel bewerkt? Hoe was dat, kliederboel? (Ik ben lui.)
[..]
Ah, voor het eind van het jaar moet ik weer eens langs. Ik poets ook altijd hard, en ik neem ook het liefst een harde borstel (tegenwoordig bijna nergens te vinden). Die dingen zijn bij mij na een week al aan vervanging toe.
Kan ik minder kracht mee zetten, is onhandigerquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Oh, dus met links ga je zachter poetsen?
Welk spul?quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:46 schreef B.ertha het volgende:
Beetje laten afkoelen en je spul erin.
Je haakwerkquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Welk spul?
Ik heb nog niet eens een recept opgezocht. Eerst die kip nog.
Nee joh, die andere foto is veel meer geshopt. Daar zijn haar bovenbenen volledig recht, hier zit er nog wat vorm inquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En haar benen zijn echt zo, tenzij dit ook radicaal geshopt is
Volgens mij vond hij het ook wel leuk jaquote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:20 schreef MadMaster het volgende:
Zijn er hier nog 80's liefhebbers?
Zo ja, KX Radio zendt eind dit jaar de Essential 80's uit via internet radio: www.kxradio.nl/homepage.php?action=headlines-main&p=12428
Na die 2 weken hoogstwaarschijnlijk ook verkrijgbaar als vele uren podcast.
een of andere professor in de natuurkunde, die op een grappige manier natuurkunde uitlegt en zichtbaar maakt.quote:
Huh?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:33 schreef wyccie het volgende:
Ze verzinnen ook telkens wat nieuws, en dit gaat me echt niet lukken:
[ afbeelding ]
Prachtig. De wereld lijkt daar zo vredig.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor de liefhebbers van Parijs, kleurenfoto's uit 1914
http://www.paris1914.com/
Wel tof dat ze dat doetquote:
Hmz, ze hadden dus wel precies die ene foto met lief koppie er uit gepikt. Deze foto's doen em wel weer terug in zn schulp kruipen om het zo maar te zeggen...quote:
Maar als ik dat Saddleback-pakket wintwitter:RianneBB twitterde op woensdag 28-11-2012 om 08:07:30This is what I want for Christmas! http://t.co/ukeurCNn Use this link for a chance to Win a Saddleback Christmas! reageer retweet
Oei, aan je PI te zien ben je boosquote:
Dan bij deze: astuquote:Op woensdag 28 november 2012 08:58 schreef Etcetera het volgende:
Nope, dat is voldoendehet wordt geteld door middel van de verkorte link
Kun je zelf ook nog even kerstshoppen
Het vriest toch nog niet? Waarom dan al naar de cam van het Koningsplein kijken?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:24 schreef LadyBlack het volgende:
Done
Hebben jullie die livestream al gezien?
Zelfs mijn kat was gefascineerd
Zegt de persoon die hier regelmatig komt melden dat ze iets gewonnen heeft.quote:Op woensdag 28 november 2012 08:41 schreef Etcetera het volgende:
Willen jullie mij een plezier doen? Hoe meer mensen klikken, hoe meer kans ik maak op winnen (weinig dus, is mijn ervaring met dit soort dingen)
Done.quote:Maar als ik dat Saddleback-pakket wintwitter:RianneBB twitterde op woensdag 28-11-2012 om 08:07:30This is what I want for Christmas! http://t.co/ukeurCNn Use this link for a chance to Win a Saddleback Christmas! reageer retweet
![]()
Oh en je krijgt geen spam voor zover ik weet
zowel, laat het me even weten, dan doe ik niet meer mee namelijk
quote:Op woensdag 28 november 2012 10:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zegt de persoon die hier regelmatig komt melden dat ze iets gewonnen heeft.
Zet een porno site op en laat de thumbnails naar die site linken.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]True
Maar het gaat nu echt om het aantal punten dat je krijgt. 1 klik is 10 punten geloof ik. Nou, als er dan mensen op FB zitten met honderden/duizenden vrienden, dan verkleint mijn winkans aanzienlijk
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:15 schreef Whiteguy het volgende:
Zet een porno site op en laat de thumbnails naar die site linken.
Van mij mag je, maar ik vermoed dat dat niet echt gaat helpen - tenzij vanaf een andere pc, andere lokatie. Ze zullen vast wel rekening houden met cookies e.d.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mag ik trouwens meerdere keren klikken? Werkt dat?
/n00b
Oh, ging het om een laptoptas?quote:Op woensdag 28 november 2012 12:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
helaas net een nieuwe laptoptas gekocht, maar wel geklikt.
Done.quote:Op woensdag 28 november 2012 08:41 schreef Etcetera het volgende:
Willen jullie mij een plezier doen? Hoe meer mensen klikken, hoe meer kans ik maak op winnen (weinig dus, is mijn ervaring met dit soort dingen)
Maar als ik dat Saddleback-pakket wintwitter:RianneBB twitterde op woensdag 28-11-2012 om 08:07:30This is what I want for Christmas! http://t.co/ukeurCNn Use this link for a chance to Win a Saddleback Christmas! reageer retweet
![]()
Oh en je krijgt geen spam voor zover ik weet
zowel, laat het me even weten, dan doe ik niet meer mee namelijk
Dat kan ik begrijpen, ik over het algemeen ookquote:Op woensdag 28 november 2012 12:43 schreef MadMaster het volgende:
Hoewel ik een hekel heb aan dit soort 'klik'-acties
Er zit in mijn ogen bijzonder weinig franje/decoratie aan de producten van Saddleback, maar je moet er wel van houdenquote:Op woensdag 28 november 2012 12:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee, daar ging het niet op. Etcie zei iets over shoppen in een eerdere post. Belangrijkere reden waarom ik er geen tas zou kopen is dat ze niet naar mijn smaak zijn
ik hou niet zo van gedecoreerde leren elementen en franjes en dat soort dingen. Mijn nieuwe tas in precies het tegenovergestelde. Kunststof, strak ontwerp en zwart
Ik kan het wel waarderen zulke 'ouderwetse' hoge-kwaliteitsspullen.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:50 schreef Etcetera het volgende:
Dank je wel iedereen
[..]
Dat kan ik begrijpen, ik over het algemeen ook
[..]
Er zit in mijn ogen bijzonder weinig franje/decoratie aan de producten van Saddleback, maar je moet er wel van houden
je verwacht het nietquote:Op woensdag 28 november 2012 17:04 schreef Cobra4 het volgende:
Weer een winter met gezeik op/rond het spoor dus.![]()
Na een jaar komt men er ineens achter dat er geen gezamelijke visie is.....
http://www.telegraaf.nl/b(...)NS_en_ProRail__.html
Wel slim van ze. Bij de komende problemen kunnen ze dus gewoon naar dat rapport wijzen: "Told you!"quote:
Yep. En weer een jaar winst tot de volgende winter.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de welbekende cover my ass strategie
quote:Op woensdag 28 november 2012 17:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb vandaag iets heel bijzonders gedaan. Ik heb voor het eerst een fornuis en een koelkast gekocht
Bijkomend voordeel is dat ik in mijn eentje zo'n beetje de Nederlandse witgoed sector een goede maand heb bezorgd![]()
idd wel een Liebherr koelkast maar daar houdt de vergelijking wel op....quote:Op woensdag 28 november 2012 19:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
?
Hoe deed je dat vroegah?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb vandaag iets heel bijzonders gedaan. Ik heb voor het eerst een fornuis en een koelkast gekocht
Ik ben erin geluisd. Ik wilde alleen maar weten wat je kon winnen voordat ik voor je zou klikken.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:50 schreef Etcetera het volgende:
Dat kan ik begrijpen, ik over het algemeen ook
Ik ga binnenkort misschien verhuizen... zal er ook wel het een en ander aan nieuwe spullen gaan komen.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:53 schreef wyccie het volgende:
Mijn moeder legt nog steeds wel eens iets in zout.
Zelf heb ik laatst voor het eerst een nieuwe wasmachine gekocht. De vorige was er eentje van Marktplaats van een tientje.
Neuh, heb al een aantal jaar een LCD tv. Maar die geeft nu soms een raar verticaal lijntje met rode pixels (1 pixel breed). Op zich niet onoverkomelijk maar wel storend bij films enzo.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je wil het gelijk goed doen
heb nog wel een tv voor je, maar dat is een CRT. Iets zegt me dat je daar niet naar op zoek bent
Ik sta schijnbaar erg hoog op de lijst bij een tijdelijk verhuurder / antikraak organisatie die op korte termijn 100+ diverse woningen beschikbaar krijgt hier in de buurt.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar heb je zicht op een nieuwe hut dan? Appartement?
Jup.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en dan voor een een half jaar of langer daar weer voor weinig kunnen wonen?
Je kan het ook in bijvoorbeeld 2 termijnen doen he? Dan betaal je maar een klein beetje rente en heb je net wat meer ademruimtequote:Op woensdag 28 november 2012 21:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lenen om een bank te kopen, kan je dan beter niet even doorsparen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |