Idem hierquote:
Idd, vleugels!quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Idem hierLichte tegenvaller
Tim, je moet er van die vleugels op knutselen
quote:
Is een mogelijkheid, we kunnen ook nog voor een Team America-optie gaanquote:Tim, je moet er van die vleugels op knutselen
Maar het blijft een Thunderbirdquote:
Ook gaafquote:Is een mogelijkheid, we kunnen ook nog voor een Team America-optie gaan
Geef ik toch de voorkeur aanquote:
Als je het aan mij vraagt had ik gezegd dat het een Ford Mondeo is.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Foto's volgen nog. De auto is niet roze (en het plan is nu ook niet om em roze te maken), maar groen. Op zich qua kleur geschikt om om te bouwen tot een Thunderbird 2, maar qua model weer iets minder.
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit. Wil het ook nog wel eens meemaken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:48 schreef wyccie het volgende:
En toch lijkt me dat wel een aparte ervaring. Juist dat censuurgedoe. Anders was het ook maar gewoon een Aziatisch land.
Dat zijn dan ook geen grappen meer zeg maarquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben het wel met Ets en C4 eens dat dit niet de mooiste Thunderbird is die er bestaat, maar die oudere generaties zijn al helemaal niet binnen het budget te krijgen. De goedkoopste die ik zo snel kan vinden van een oudere generatie moet 3950 euro kosten
Ik dus niet. Indoctrinatie 24/7, Kim Yung Ill + zoon is het enige onderwerp, Zuid Koreanen staan allemaal aan de grens om naar het beloofde land in het Noorden te komen, armoe bestaat niet (als je het maar niet fotografeert) en daar mag je voor 2 personen bijna 7000 Euro voor aftikken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dit. Wil het ook nog wel eens meemaken.
Die op de foto is niet onze Thunderbird, alleen van vergelijkbaar model en kleur. 1995'er, ruim 260.000 op de teller.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:32 schreef MadMaster het volgende:
Uit welk jaar is die Thunderbird? Hij ziet er nog goed uit voor een karretje van minder dan 500 Euri's...
Het merk klopt wel, maar Mondeo's hebben meer dan twee deurenquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je het aan mij vraagt had ik gezegd dat het een Ford Mondeo is.
Van Sinterklaas natuurlijk! Of misschien van Zwarte Pietquote:Op zondag 25 november 2012 00:19 schreef wyccie het volgende:
Oke, dat bedrag vind ik dan ook wat minder leuk.
Ik heb een Sint-cadeautje in de bus gevonden, maar ik heb geen idee van wie het komt.
gratis rondje sportschoolquote:Op zondag 25 november 2012 08:38 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
Broer D. heeft een van de tegels gewogen, toch wat zwaarder dan we dachten... 6,3 kilo![]()
dus bij elkaar was het gisteren bijna 4 ton
koud maar geslaagd. En m'n neefje heeft een piet gezien die op m'n vriendin leek. Hoe zou dat nou kunnenquote:
ja, ik heb hem niet wijzer gemaaktquote:
Een goede whisky uit je geboortejaar?quote:Op zondag 25 november 2012 09:57 schreef MadMaster het volgende:
Was een once in a lifetime mogelijkheid die ik wel wilde laten lopen, maar het toch niet kon laten...
Nee, één uit 1976. Een Benriach van extreem goede kwaliteit...quote:Op zondag 25 november 2012 12:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een goede whisky uit je geboortejaar?
nog steeds de moeite. Had tot vorig jaar nog een Glenury-Royal uit 1976 staan.quote:Op zondag 25 november 2012 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iets meer dan 10% van die prijs...
nee, G&M Connoisseur's Choice seriequote:Op zondag 25 november 2012 12:32 schreef MadMaster het volgende:
Scott' s Selection?
Dankzij een gratis upgradekaartje heb ik nu de hele treincoupe voor mij alleen...
Het jammere daarvan is dat die allemaal op 40 - 43% gebotteld zijn. Tegenwoordig gelukkig wel al op 46%...quote:Op zondag 25 november 2012 12:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee, G&M Connoisseur's Choice serie
Heb een paar flessen uit die serie, de meeste zijn het inderdaad net niet. Koop nu in principe alleen nog cask strength bottelingen, bepaal zelf wel of ik ze verdun met water...quote:Op zondag 25 november 2012 12:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
correct, 40%
Niet de beste Whisky die ik ooit gehad heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |