De vorige was al #3quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:43 schreef crv het volgende:
hij is toch al gereeksed![]()
ik moest trouwens nog steeds de OP van de vorige aanpassen
das waar, foutjequote:
Nee nog niet (anders staan er van die pijltjes voor de titel van dit topic bovenaan de pagina)quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:43 schreef crv het volgende:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:40 schreef AnneX het volgende:
Mooie vlam in de tegel...![]()
maakt het levendig...
Dank, het was een kleine gok. Want bij het uitzoeken van de tegel werd al gewaarschwd dat je nooit dezelfde als in de winkel krijgt en dat het afhanjelijk is van de Partij....quote:
Het totaal plaatje klopt gewoon, de houten trap, de tegel, gewoon goed.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:26 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Dank, het was een kleine gok. Want bij het uitzoeken van de tegel werd al gewaarschwd dat je nooit dezelfde als in de winkel krijgt en dat het afhanjelijk is van de Partij....
ja wij zijn ook erg tevredenquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:27 schreef cvboer het volgende:
[..]
Het totaal plaatje klopt gewoon, de houten trap, de tegel, gewoon goed.
Ben benieuwd naar het resultaat.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:30 schreef crv het volgende:
[..]
ja wij zijn ook erg tevreden
Dinsdag gaat ie verder met de begane grond
Zijn de traptreden ook wel afgeschermd ?quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:27 schreef cvboer het volgende:
[..]
Het totaal plaatje klopt gewoon, de houten trap, de tegel, gewoon goed.
oh, wij reden naar de groothandel ( van grafsteenhouwers) en kozenquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:30 schreef crv het volgende:
Gelukkig ging er ook weer iets niet volgens plan zoals gebruikelijk.
helemaal onder het Ytong stof belde de keukenboer even of we langs wilden komen. Granietplaat is voorlopig niet leverbaar. Dus in de auto gestapt en dat maar weer even geregeld
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:43 schreef crv het volgende:
Die kabels is electriciteit voor markiezenquote:Op zondag 25 november 2012 11:19 schreef Vonkenboer het volgende:
[ afbeelding ]
Die bekabeling die daar op de foto's hangt ?
Is dat voor de buitenverlichting o.i.d. ?
ik zit even te denken wat je ook weer bedoelt. Onder de erkerk zit de verlichting al voorbereid. geloof dat dat een van de discussies was.quote:Hoe heb je dat elektrische werk waar we het een hele tijd terug per pb over gehad hebben nu uiteindelijk uit laten voeren ?
hoe kan ik hemd an reeksen of wie kan dat doenquote:
dus jij hent nu een grafsteen als aanrechtbladquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
oh, wij reden naar de groothandel ( van grafsteenhouwers) en kozen
een nieuwe plaat uit in een hal van drie voetbalvelden.
Beetje té veel van het goeie - denk ik - als je de vloertegels op het aanrecht zou leggen![]()
![]()
Even verzoekje doen in het FB topic: K&W / [Klussen en Wonen] [FB Deel II] Feedback mag hier gemeld wordenquote:Op zondag 25 november 2012 21:44 schreef crv het volgende:
[..]
hoe kan ik hemd an reeksen of wie kan dat doen
dank & Donequote:Op zondag 25 november 2012 21:52 schreef Poeke het volgende:
[..]
Even verzoekje doen in het FB topic: K&W / [Klussen en Wonen] [FB Deel II] Feedback mag hier gemeld worden
En ja, iemand heeft een aanrechtblad als grafsteenquote:Op zondag 25 november 2012 21:44 schreef crv het volgende:
[..]
dus jij hent nu een grafsteen als aanrechtblad![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 22:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
En ja, iemand heeft een aanrechtblad als grafsteen
Gelukkig...quote:Op zondag 25 november 2012 21:53 schreef crv het volgende:
Vandaag stonden de plinten op het programma. binnen 5 minuten had ik al drie splinters van 1 cm in mijn vingers, dus dat schoot lekker op.
uiteindelijk ging het plinten leggen voorspoedig en zit alles erin
[ afbeelding ]
sinds ik klaar ben is een van mijn vingers ineens kompleet stijf en doet verschrikkelijk zeer. volgens mij is al het hout eruit, maar waarschijnlijk een zenuwtje of zo geraakt.
quote:Op zondag 25 november 2012 22:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gelukkig...morgen weer aan het bureau, de comp en de lunch.
# hersteltijd.
Vervelendquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:40 schreef crv het volgende:
Fransen![]()
Portugezen
Portugese Fransen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gezeik met tegelaar
Die LUL is vandaag gewoon niet komen opdagen zoals beloofd, komt morgen wat doen en dan Vrijdag. Hij moet nog 120m2 tegelen en plinten en voor de schilder uitwerken die al begonnen isquote:
Hmm, dat klinkt idd niet optimaal nee..quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:58 schreef crv het volgende:
[..]
Die LUL is vandaag gewoon niet komen opdagen zoals beloofd, komt morgen wat doen en dan Vrijdag. Hij moet nog 120m2 tegelen en plinten en voor de schilder uitwerken die al begonnen is
quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:58 schreef crv het volgende:
[..]
Die LUL is vandaag gewoon niet komen opdagen zoals beloofd, komt morgen wat doen en dan Vrijdag. Hij moet nog 120m2 tegelen en plinten en voor de schilder uitwerken die al begonnen is
quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hmm, dat klinkt idd niet optimaal nee..
ik had het net zo goed zelf kunnen doenquote:
iphone foto and artificial light.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:19 schreef AnneX het volgende:
"Grote stappen, gauw thuis..."![]()
Het gaat hard met grote tegels.
Ben benieuwd naar de werkelijke kleur.
Hier lijkt het een beetje Sahara, (warm) geel zand.![]()
# for what is worth, niet lillik ...
Trap is kant en klaar, enkel schoonmakenquote:Op zondag 2 december 2012 00:05 schreef AnneX het volgende:
Sjieke tegels, zegt zij, die niet zó van tegels is.![]()
Gaat de trap nog in de lak eigenlijk?
En witte muren...dan schiet het echt op
quote:Op zondag 2 december 2012 22:10 schreef AnneX het volgende:
Heb je ook een afvoer putje (met waterslot) in het washok![]()
# sneeuwdie blijft liggen.
roodquote:
niet enkel plaatjes kijken Anne, Ze zijn gevoegdquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:25 schreef AnneX het volgende:
![]()
Het wordt nog wat...
Liggen jullie op schema?
En is / worden de plavuizen nog gevoegd?
quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:29 schreef crv het volgende:
[..]
niet enkel plaatjes kijken Anne, Ze zijn gevoegd
nee, we krijgen officieel de sleutel van het huisquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:34 schreef AnneX het volgende:
Je bedoelt oplevering van het huurpand?
Poeh ...het gaat jullie lukken !
ja dat is een dubbele garagepoort van 5.5 meter breedquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:55 schreef MPG het volgende:
Ziet er goed uit, maar wordt wel druk met die verhuizing zo te lezen
!
En, zie ik dat goed, is dat een dubbele garagepoort?
neequote:Op woensdag 12 december 2012 12:55 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Heb je een taxi bedrijf?
waarom niet, een voor mij en 1 voor mijn vrouwquote:Op woensdag 12 december 2012 12:56 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Waarom dan twee?
quote:Op woensdag 12 december 2012 08:46 schreef crv het volgende:
[..]
ja dat is een dubbele garagepoort van 5.5 meter breed![]()
Moeten 2 cr-v's in
moet er wel ijs liggenquote:Op woensdag 12 december 2012 14:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Die kun je dan overdwars naar binnen schuiven.
quote:Op woensdag 12 december 2012 13:53 schreef crv het volgende:
keuken is gearriveerd. 1 deel in hele kleine stukjes
K&W / Nieuwbouwhuis in Frankrijk (Elzass) #2 - De kelder staatquote:Op woensdag 12 december 2012 14:45 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
![]()
En foto's van de betegelde badkamer ?![]()
welke giraffenquote:Op woensdag 12 december 2012 15:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Duh... De giraffen...
/ wastafel(s) , etc.
daar hebben we idd over nagedachtquote:Op woensdag 12 december 2012 15:19 schreef AnneX het volgende:
Ja, ondertussen zit ik te piekeren...![]()
Denk dat het de giraffe foto's uit een showroom waren...
is als een flits gegaan. nog een paar loodjesquote:Op woensdag 12 december 2012 15:19 schreef AnneX het volgende:
Tis er toch veel gebeurd, zeg !de afgelopen maanden !!!![]()
Een maison complète neergezet .![]()
# scrollde even 3 topics door.
Gelukkig Nieuwjaarquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:20 schreef crv het volgende:
We leven nog, het is wel een zware tijd geweest en sinds oudejaarsdag hebben we eindelijk weer internet en telefoon
.
Gelukkig nieuwjaar allemaal
![]()
Natuurlijk loopt niets zoals je het plantzeker niet bij zo'n krappe uitdagende planning als bij ons.
20 december (datum van laatste bericht) was de verjaardag van mijn schoonmoe. Die wilde het niet vieren, want haar zoon moest werken en wij waren aan het "verhuizen/klussen". Ik heb mijn vrouw en woef meegesleurd richting schoonmoe, uit eten geweest en haar maar meegenomen naar het nieuwe huis.
de 21e weer een bus gehurd en de laatste restjes verhuisd. vrouw heeft de laatste restjes geschilderd, dus het huurhuis was opleverklaar, few last weg.![]()
dag in dag uit verder geklusd, maar wel met mate. per slot was ook kerst. Lastigste was de vloeren schoon krijgen. doordat onze portugees zo lekker lang bezig was, moesten we nu dus schoonmaken terwijl het "vol" stond. das niet echt handig en zeker niet met woef erbij. die zooi om cementsluier te verwijderen is niet echt gezond.
Tussendoor ook nog een akkefietje met woef gehad. Die was ineens 's nachts niet lekker, huis ondergescheten en gekotst. hele nacht opgeweest en continue naar buiten, hij bleef maar overgeven. Overdag naar de dokter, aan het infuus. gelukkig is hij weer de oude en haalt zijn schade dubbel en dwars in. Waarschijnlijk een buikgriep in combinatie met de verhuisstress.
Ondertussen is het washok betegeld (vandaag klaar) enkel nog voegen. Stellingen staan in elkaar in de garage en kelder en alle troep is opgeruimd.
er is ook een begin met de dressing gemaakt. dat gaat de komende periode verder.
[ afbeelding ]
Keuken is natuurlijk ook redelijk af, hier is het wachten op nieuwe hangkasten, nieuwe la en nieuwe zijkanten voor een la. Ook moeten we nog 2 foto-glasplaten bestellen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Buro's en kasten in elkaar gezet, puin geruimd, etc, etc
Morgen om 06:00 vertekt de verhuizer uit NL met onze zooi daar. Die moeten dan ergens tussen 15 en 17 uur aankomen. Ben je net een beetje opgruimd, staat het weer vol dozen
die zijn allemaal last minute voor de kerst dus geplaatst en gekitquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:20 schreef AnneX het volgende:
Dank je voor de update.
Arme Woef![]()
Verhuisstress : daarvan hebben jullie gelukkig heeel geen last![]()
Ook nog een plint langs de muur bij schier/ kookeiland?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 06:32 schreef crv het volgende:
De verhuizers waren er gister klokslag 1500 zoals gepland. De eerste container die op de aanhanger stond hebben we gelijk geleegd.
Die kon helaas de oprit niet op dus deels lopen, ongeveer 45 meter tot voordeur)helling af) en de CRV ingezet![]()
Om half zes net voor donker was die leeg![]()
Vandaag de 2e container. Het eerste deel van de vrachtwagen pas wel op de oprit dus dat gaat sneller. Vanmiddag zitten we dus weer vol in de zooi
quote:Op donderdag 3 januari 2013 06:32 schreef crv het volgende:
De verhuizers waren er gister klokslag 1500 zoals gepland. De eerste container die op de aanhanger stond hebben we gelijk geleegd.
Die kon helaas de oprit niet op dus deels lopen, ongeveer 45 meter tot voordeur)helling af) en de CRV ingezet![]()
Om half zes net voor donker was die leeg![]()
Vandaag de 2e container. Het eerste deel van de vrachtwagen pas wel op de oprit dus dat gaat sneller. Vanmiddag zitten we dus weer vol in de zooi
quote:
Daar heb ik niet eens tijd voor gehadquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:25 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nog bij moet komen van de strijd die verhuizen heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |