We leven nog, het is wel een zware tijd geweest en sinds oudejaarsdag hebben we eindelijk weer internet en telefoon

.

Gelukkig nieuwjaar allemaal
Natuurlijk loopt niets zoals je het plant

zeker niet bij zo'n krappe uitdagende planning als bij ons.
20 december (datum van laatste bericht) was de verjaardag van mijn schoonmoe. Die wilde het niet vieren, want haar zoon moest werken en wij waren aan het "verhuizen/klussen". Ik heb mijn vrouw en woef meegesleurd richting schoonmoe, uit eten geweest en haar maar meegenomen naar het nieuwe huis.
de 21e weer een bus gehurd en de laatste restjes verhuisd. vrouw heeft de laatste restjes geschilderd, dus het huurhuis was opleverklaar, few last weg.
dag in dag uit verder geklusd, maar wel met mate. per slot was ook kerst. Lastigste was de vloeren schoon krijgen. doordat onze portugees zo lekker lang bezig was, moesten we nu dus schoonmaken terwijl het "vol" stond. das niet echt handig en zeker niet met woef erbij. die zooi om cementsluier te verwijderen is niet echt gezond.
Tussendoor ook nog een akkefietje met woef gehad. Die was ineens 's nachts niet lekker, huis ondergescheten en gekotst. hele nacht opgeweest en continue naar buiten, hij bleef maar overgeven. Overdag naar de dokter, aan het infuus. gelukkig is hij weer de oude en haalt zijn schade dubbel en dwars in. Waarschijnlijk een buikgriep in combinatie met de verhuisstress.
Ondertussen is het washok betegeld (vandaag klaar) enkel nog voegen. Stellingen staan in elkaar in de garage en kelder en alle troep is opgeruimd.
er is ook een begin met de dressing gemaakt. dat gaat de komende periode verder.
![2eyjknk.jpg]()
Keuken is natuurlijk ook redelijk af, hier is het wachten op nieuwe hangkasten, nieuwe la en nieuwe zijkanten voor een la. Ook moeten we nog 2 foto-glasplaten bestellen.
![n3uete.jpg]()
![34ni8fk.jpg]()
Buro's en kasten in elkaar gezet, puin geruimd, etc, etc
Morgen om 06:00 vertekt de verhuizer uit NL met onze zooi daar. Die moeten dan ergens tussen 15 en 17 uur aankomen. Ben je net een beetje opgruimd, staat het weer vol dozen