Gelukkig Nieuwjaarquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:20 schreef crv het volgende:
We leven nog, het is wel een zware tijd geweest en sinds oudejaarsdag hebben we eindelijk weer internet en telefoon
.
Gelukkig nieuwjaar allemaal
![]()
Natuurlijk loopt niets zoals je het plantzeker niet bij zo'n krappe uitdagende planning als bij ons.
20 december (datum van laatste bericht) was de verjaardag van mijn schoonmoe. Die wilde het niet vieren, want haar zoon moest werken en wij waren aan het "verhuizen/klussen". Ik heb mijn vrouw en woef meegesleurd richting schoonmoe, uit eten geweest en haar maar meegenomen naar het nieuwe huis.
de 21e weer een bus gehurd en de laatste restjes verhuisd. vrouw heeft de laatste restjes geschilderd, dus het huurhuis was opleverklaar, few last weg.![]()
dag in dag uit verder geklusd, maar wel met mate. per slot was ook kerst. Lastigste was de vloeren schoon krijgen. doordat onze portugees zo lekker lang bezig was, moesten we nu dus schoonmaken terwijl het "vol" stond. das niet echt handig en zeker niet met woef erbij. die zooi om cementsluier te verwijderen is niet echt gezond.
Tussendoor ook nog een akkefietje met woef gehad. Die was ineens 's nachts niet lekker, huis ondergescheten en gekotst. hele nacht opgeweest en continue naar buiten, hij bleef maar overgeven. Overdag naar de dokter, aan het infuus. gelukkig is hij weer de oude en haalt zijn schade dubbel en dwars in. Waarschijnlijk een buikgriep in combinatie met de verhuisstress.
Ondertussen is het washok betegeld (vandaag klaar) enkel nog voegen. Stellingen staan in elkaar in de garage en kelder en alle troep is opgeruimd.
er is ook een begin met de dressing gemaakt. dat gaat de komende periode verder.
[ afbeelding ]
Keuken is natuurlijk ook redelijk af, hier is het wachten op nieuwe hangkasten, nieuwe la en nieuwe zijkanten voor een la. Ook moeten we nog 2 foto-glasplaten bestellen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Buro's en kasten in elkaar gezet, puin geruimd, etc, etc
Morgen om 06:00 vertekt de verhuizer uit NL met onze zooi daar. Die moeten dan ergens tussen 15 en 17 uur aankomen. Ben je net een beetje opgruimd, staat het weer vol dozen
die zijn allemaal last minute voor de kerst dus geplaatst en gekitquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:20 schreef AnneX het volgende:
Dank je voor de update.
Arme Woef![]()
Verhuisstress : daarvan hebben jullie gelukkig heeel geen last![]()
Ook nog een plint langs de muur bij schier/ kookeiland?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 06:32 schreef crv het volgende:
De verhuizers waren er gister klokslag 1500 zoals gepland. De eerste container die op de aanhanger stond hebben we gelijk geleegd.
Die kon helaas de oprit niet op dus deels lopen, ongeveer 45 meter tot voordeur)helling af) en de CRV ingezet![]()
Om half zes net voor donker was die leeg![]()
Vandaag de 2e container. Het eerste deel van de vrachtwagen pas wel op de oprit dus dat gaat sneller. Vanmiddag zitten we dus weer vol in de zooi
quote:Op donderdag 3 januari 2013 06:32 schreef crv het volgende:
De verhuizers waren er gister klokslag 1500 zoals gepland. De eerste container die op de aanhanger stond hebben we gelijk geleegd.
Die kon helaas de oprit niet op dus deels lopen, ongeveer 45 meter tot voordeur)helling af) en de CRV ingezet![]()
Om half zes net voor donker was die leeg![]()
Vandaag de 2e container. Het eerste deel van de vrachtwagen pas wel op de oprit dus dat gaat sneller. Vanmiddag zitten we dus weer vol in de zooi
quote:
Daar heb ik niet eens tijd voor gehadquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:25 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nog bij moet komen van de strijd die verhuizen heet
tijd maken dusquote:Op zondag 27 januari 2013 22:17 schreef crv het volgende:
[..]Ik ben HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL erg druk geweest en had gewoonweg geen tijd. Sorry
[..]
Daar heb ik niet eens tijd voor gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan hebben we nog de keukenaanpassingen die begin februari plaatsvindenThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
links is een 2-pits inductieplaat en rechts is een inductie Wokquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:58 schreef Scorpie het volgende:
crv, op deze foto:
[ afbeelding ]
Wat zijn die 2 kleine plaatjes aan de zijkant van je inductiekookplaat? Seperate kookplaatjes? Of warmhoudplaatjes?
nou.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is een huis aan het bouwen in Noorwegen:
Topicreeks: Huis bouwen in Noorwegen
Zakt die wok daar deels letterlijk 'in' zodat hij ook aan de zijkanten opwarmt, of is dat optisch bedrog van de foto?quote:
Nee is geen optisch bedrog. Dat moet ook bij een Wok anders funktioneert het niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:50 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Zakt die wok daar deels letterlijk 'in' zodat hij ook aan de zijkanten opwarmt, of is dat optisch bedrog van de foto?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:12 schreef Bouwclone het volgende:
Puin ruimen ja... dat moeten we ook nog. Komt wel als de sneeuw weg is.bij mij lag een hoop zooi nog in het zicht, ook van de buren. daar is het meeste van weg nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Thanks. nog een boel te doen.quote:
Cool!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:56 schreef crv het volgende:
Nee is geen optisch bedrog. Dat moet ook bij een Wok anders funktioneert het niet.
En hij bevalt overigens prima
waarom nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:01 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Cool!![]()
Ik hoop dat mijn vrouw het bestaan ervan nooit ontdekt.
Geen plek meer in het aanrechtblad. Maar leg dat een vrouw eens uit, die laat je hem eerst inbouwen, om daarna te zeggen: 'Mja, je had gelijk, niet echt handig werken zo...'quote:
wij hebben ook geen gas vandaar dus deze oplossing. maar gas is wel het beste om te koken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:05 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Geen plek meer in het aanrechtblad. Maar leg dat een vrouw eens uit, die laat je hem eerst inbouwen, om daarna te zeggen: 'Mja, je had gelijk, niet echt handig werken zo...'![]()
Dat het een superapparaat is geloof ik gelijk, ik heb hier geen gas, dus we moeten wel koken op inductie, en hoewel dat haar beter bevalt dan gas, mist ze de wok toch wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |