tijd maken dusquote:Op zondag 27 januari 2013 22:17 schreef crv het volgende:
[..]Ik ben HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL erg druk geweest en had gewoonweg geen tijd. Sorry
[..]
Daar heb ik niet eens tijd voor gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan hebben we nog de keukenaanpassingen die begin februari plaatsvindenThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
links is een 2-pits inductieplaat en rechts is een inductie Wokquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:58 schreef Scorpie het volgende:
crv, op deze foto:
[ afbeelding ]
Wat zijn die 2 kleine plaatjes aan de zijkant van je inductiekookplaat? Seperate kookplaatjes? Of warmhoudplaatjes?
nou.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is een huis aan het bouwen in Noorwegen:
Topicreeks: Huis bouwen in Noorwegen
Zakt die wok daar deels letterlijk 'in' zodat hij ook aan de zijkanten opwarmt, of is dat optisch bedrog van de foto?quote:
Nee is geen optisch bedrog. Dat moet ook bij een Wok anders funktioneert het niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:50 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Zakt die wok daar deels letterlijk 'in' zodat hij ook aan de zijkanten opwarmt, of is dat optisch bedrog van de foto?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:12 schreef Bouwclone het volgende:
Puin ruimen ja... dat moeten we ook nog. Komt wel als de sneeuw weg is.bij mij lag een hoop zooi nog in het zicht, ook van de buren. daar is het meeste van weg nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Thanks. nog een boel te doen.quote:
Cool!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:56 schreef crv het volgende:
Nee is geen optisch bedrog. Dat moet ook bij een Wok anders funktioneert het niet.
En hij bevalt overigens prima
waarom nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:01 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Cool!![]()
Ik hoop dat mijn vrouw het bestaan ervan nooit ontdekt.
Geen plek meer in het aanrechtblad. Maar leg dat een vrouw eens uit, die laat je hem eerst inbouwen, om daarna te zeggen: 'Mja, je had gelijk, niet echt handig werken zo...'quote:
wij hebben ook geen gas vandaar dus deze oplossing. maar gas is wel het beste om te koken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:05 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Geen plek meer in het aanrechtblad. Maar leg dat een vrouw eens uit, die laat je hem eerst inbouwen, om daarna te zeggen: 'Mja, je had gelijk, niet echt handig werken zo...'![]()
Dat het een superapparaat is geloof ik gelijk, ik heb hier geen gas, dus we moeten wel koken op inductie, en hoewel dat haar beter bevalt dan gas, mist ze de wok toch wel.
quote:
vind echt net een discobal haha heel gaaf jullie huis !quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:31 schreef crv het volgende:
[..]opgedoken in een marokaans winkeltje in Basel
ik moet eens wat goede foto's maken maar er ligt nog te veel zooi her en der doordat de fijne bouwerts nog steeds niet helemaal klaar zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:32 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
vind echt net een discobal haha heel gaaf jullie huis !
doe je dat zelf niet??quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:33 schreef crv het volgende:
[..]
ik moet eens wat goede foto's maken maar er ligt nog te veel zooi her en der doordat de fijne bouwerts nog steeds niet helemaal klaar zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |