Ah, Minoeskaquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is een deel van mijn echte naam
Peppermintjequote:Op vrijdag 23 november 2012 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat je dan eerder Mintje ofzoiets verwacht
mijn geheugen is onvoorspelbaar....quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was echt de enige reden om nog te kijken. Dat je d'r naam weet is eng
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bijna dezelfde als die van Pino, maar dan nog net iets beter
en Freek is baas!And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Aangenaam? Je hebt me nog nooit gezien! Krijg net nog verkapt te horen dat ik een vervelend klerewijf benquote:
hou er wel van als mensen eerlijk zijnquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Aangenaam? Je hebt me nog nooit gezien! Krijg net nog verkapt te horen dat ik een vervelend klerewijf ben![]()
ik vind van niet hoor popjequote:Op vrijdag 23 november 2012 23:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Aangenaam? Je hebt me nog nooit gezien! Krijg net nog verkapt te horen dat ik een vervelend klerewijf ben![]()
Rolf zeker? Die moet je niet gelovenquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij kent mij ook nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Mja. Als mensen wat eerder eerlijk zouden zijn, dan had het zo ver niet gekomenquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hou er wel van als mensen eerlijk zijn
ik denk Jolanda Zoomer. "zangeres".quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:31 schreef Evertjan het volgende:
wie is die MILF die naast Rob staat op de cam?
Dank jequote:
Neen, doet er verder niet toequote:Op vrijdag 23 november 2012 23:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Rolf zeker? Die moet je niet geloven.
In dat geval; aangenaamquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:30 schreef D. het volgende:
[..]
Jij kent mij ook niet
misschien vind ik vervelende klerewijven wel aangenaam
Als je niet weet wie het is, hoe weet je dan dat het een milf is/quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:31 schreef Evertjan het volgende:
wie is die MILF die naast Rob staat op de cam?
ik zie nu een ouwe vent, helemaal in latex gehuld, voor mequote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zie nu een ouwe vent, helemaal in latex gehuld, voor me![]()
quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zie nu een ouwe vent, helemaal in latex gehuld, voor me![]()
nooit van gehoord...tot nu danquote:
dat kun je tegen iedereen zeggen hoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:34 schreef Pino112 het volgende:
Kon ik dat maar tegen iemand zeggen: Ik vind je lekker!
Meh, ik hou niet van dit soort muziekquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja. Maar hoe vaker ik em hoor, hoe leuker ie wordt.
2340 minuten van je leven verspillenquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/kees-co-box/1002004012408091/
verleidelijk, zeer verleidelijk....
23 dvd'squote:Op vrijdag 23 november 2012 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/kees-co-box/1002004012408091/
verleidelijk, zeer verleidelijk....
Waar houd je wel van?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Meh, ik hou niet van dit soort muziek
verspillen? man, ik kijk zoveel films en series dat Kees en Co er ook nog wel bijkanquote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kun je tegen iedereen zeggen hoor
Ik kijk alleen films die potentieel goed zijnquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
verspillen? man, ik kijk zoveel films en series dat Kees en Co er ook nog wel bijkan
nja, misschien als ik hetzelfde kerstcadeau van pa en ma krijg als vorig jaarquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
23 dvd'sHoppa!
Dan is die 63 euro weinig. Koop'n
Zo'n beetje van alles, maar ik hoor het liefst rockmuziekquote:
wat ik dit jaar gezien heb...quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kijk alleen films die potentieel goed zijn
graag gedaan mijn beste.quote:
Ik kreeg de tip om Intouchables eens te gaan kijken. Misschien, héél misschien dit weekendquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat ik dit jaar gezien heb...
http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=1919
varieert van pulp tot vage arthouse tot toppers
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat ik dit jaar gezien heb...
http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=1919
varieert van pulp tot vage arthouse tot toppers
Doen!quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kreeg de tip om Intouchables eens te gaan kijken. Misschien, héél misschien dit weekend
DOEN! topfilm. goed verhaal, goed acteerwerk, een lach en een traan. draait niet voor niets al bijna een jaar in de biossenquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kreeg de tip om Intouchables eens te gaan kijken. Misschien, héél misschien dit weekend
Niet teveel van verwachten, dan valt ie reuze meequote:Op vrijdag 23 november 2012 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
quote:
Oké, dat wordt op korte termijn eens uitvogelen hoe je ook alweer kan downloadenquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
DOEN! topfilm. goed verhaal, goed acteerwerk, een lach en een traan. draait niet voor niets al bijna een jaar in de biossen
tja, filmverslaafd. genre en dergelijk boeien me niet zo, maar ik houd het meest van horror en highschoolkomedies en romcomsquote:
Ik heb er al stukjes van gezien, die vond ik geweldigquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:40 schreef D. het volgende:
[..]
Niet teveel van verwachten, dan valt ie reuze mee
ik zou bijna zeggen http://www.moviemeter.nl/cinema/listings/333/5699/80702/ maar dat is een beetje huichelachtig want ik heb em zelf ook gejacksparrowdquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Oké, dat wordt op korte termijn eens uitvogelen hoe je ook alweer kan downloaden
Ik heb 'm in de bios gezienquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, filmverslaafd. genre en dergelijk boeien me niet zo, maar ik houd het meest van horror en highschoolkomedies en romcoms
Ik vond het een goede film, maar daarna las ik allemaal reacties alsof het de beste film sinds tijden was, en dat vond ik wat overdrevenquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb er al stukjes van gezien, die vond ik geweldig
nja, ik vind horror eigenlijk al amper een genre. Elm Street en Paranormal Activity vallen onder horror, maar hebben eigenlijk geen reet met elkaar te maken. Ze zijn zo anders eng. maar goed, dat is natuurlijk een heel andere discussie, niet geschikt voor dit topic....quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb 'm in de bios gezien
En genre boeit me ook niet zo, al vind ik horror meestal wat flauw
A nightmare on Elmstreetquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik vind horror eigenlijk al amper een genre. Elm Street en Paranormal Activity vallen onder horror, maar hebben eigenlijk geen reet met elkaar te maken. Ze zijn zo anders eng. maar goed, dat is natuurlijk een heel andere discussie, niet geschikt voor dit topic....
Rockmuziek is toch ook een genre?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik vind horror eigenlijk al amper een genre. Elm Street en Paranormal Activity vallen onder horror, maar hebben eigenlijk geen reet met elkaar te maken. Ze zijn zo anders eng. maar goed, dat is natuurlijk een heel andere discussie, niet geschikt voor dit topic....
hebi k ook wel vaak gezien. de overige delen minder vaak. maar die zijn ook minder goedquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
A nightmare on ElmstreetDie heb ik al zo vaak gezien dat ik em zo'n beetje kan dromen.
nja, maar net als horror verdeeld in bakken subgenres. ach, als een film maar leuk om te kijken isquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rockmuziek is toch ook een genre?
quote:
Nja, als ik zo'n kneus voor me had staan op m'n vrije avond, dan wist ik het ook welquote:
Freek is een lieverd!quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Nja, als ik zo'n kneus voor me had staan op m'n vrije avond, dan wist ik het ook wel
Mensen die alles maar kwaliteit noemenquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
mensen die geen kwaliteit herkennen
It's raining men, toch?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:51 schreef CindieY het volgende:
Hoe in hemelsnaam horen jullie hier iets in?
Ik heb de trailer gezien dacht ik, das met die neger en die ouwe he? Lijkt me een toffe film.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
ehm.....ja, dat is wat ehm....subtiel gezegd ja. maar idd, een film met een neger een kreupele ouwequote:Op vrijdag 23 november 2012 23:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb de trailer gezien dacht ik, das met die neger en die ouwe he? Lijkt me een toffe film.
gaat over een nieuwe clipje op YT heb je het al gezien?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:51 schreef wolfrolf het volgende:
wat staat er in de tt? ik snap geen koreaans
gr
Klopt, die ja! Die ouwe kan weinig, die donkere man is zijn hulpverlener. Nogal bot, maar daarmee bereikt hij erg veel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb de trailer gezien dacht ik, das met die neger en die ouwe he? Lijkt me een toffe film.
Is niet nieuw.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gaat over een nieuwe clipje op YT heb je het al gezien?
Ook een trailer gezienquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gejat vanquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gaat over een nieuwe clipje op YT heb je het al gezien?
Nope, je rechterpoot gaat ervan naar beneden en je hoort alleen een fluittoon wanneer je uitstaptquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:53 schreef Piles het volgende:
Nog nooit gehoord, maar klinkt goed
Niet voor in de auto dit
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:53 schreef Piles het volgende:
Nog nooit gehoord, maar klinkt goed
Niet voor in de auto dit
twitter:Jan_Slagter twitterde op vrijdag 23-11-2012 om 23:53:57Vandaag bespreking gehad met Elly& Rikkert over hun optreden op 31 maart in Carré met het Metropole Orkest.45 jaar Elly en Rikkert & Friends reageer retweet
ik alleen door de beat. uit die meeuwen haal ik nooit wat.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik had 't er echt niet uitgehaald.
dan ben je jarig?quote:
Ik hoorde alleen het laatste stukje, kan zijn dat ik het enorm mis hebquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik had 't er echt niet uitgehaald.
Heb je zitten slapen net?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoorde alleen het laatste stukje, kan zijn dat ik het enorm mis heb
quote:dan ben je jarig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neu, even met andere dingen bezig. Telefoon staat uit, dus ik ben er weer helemaal bijquote:
Sexting?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, even met andere dingen bezig. Telefoon staat uit, dus ik ben er weer helemaal bij
Gewoon twee dingen tegelijk doen, doe ik ookquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, even met andere dingen bezig. Telefoon staat uit, dus ik ben er weer helemaal bij
mmm, dan komen die smsjes die ik net binnenkreeg van iemand anders.....quote:
Even geen zin in, vandaar dat dat kreng ook uit staat nu. Soms verlang ik terug naar het pre-mobiele tijdperkquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon twee dingen tegelijk doen, doe ik ook
Ik denk hetquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, dan komen die smsjes die ik net binnenkreeg van iemand anders.....
Dude.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, dan komen die smsjes die ik net binnenkreeg van iemand anders.....
oh...sorry....van jou?quote:
Hij is jarig, dommie!!quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ja heeftie zijn veters zelf gestrikt??
quote:
thanks ik neem er ook nog eentje in me eentjequote:Op zaterdag 24 november 2012 00:01 schreef CindieY het volgende:
Gefeliciteerd Evertjan, ik drink er eentje op je!
Elly & Rikkertquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
mensen zin in een meet?[..]twitter:Jan_Slagter twitterde op vrijdag 23-11-2012 om 23:53:57Vandaag bespreking gehad met Elly& Rikkert over hun optreden op 31 maart in Carré met het Metropole Orkest.45 jaar Elly en Rikkert & Friends reageer retweet
en dan vonden mij 10jaar geleden raar met mijn Bolke de Beer Ringtone op mijnquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]![]()
Ik heb de 'Kauwgomballenboom' als ringtone zelfs.
Not sure if serious...quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]![]()
Ik heb de 'Kauwgomballenboom' als ringtone zelfs.
ook gebak voor mij? lekker!quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dankjewel heb hier nog wel gebak en een glaasje ranja voor je staan
Cassette's? Dat is veel te modern voor Elly & Rikkert en hun fans denk ikquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:06 schreef Piles het volgende:
[..]
CD's? Zij zijn toch meer uit het cassette-tijdperk?
M'n oma had een cd van ze.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Cassette's? Dat is veel te modern voor Elly & Rikkert en hun fans denk ik
cool! beter dan SpaceCakequote:
KUT!quote:
Dit hele topic is verwarrendquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het ook verwarrend
al vanaf die Kees & Co DVD
*gezellig meekrastquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Dit hele topic is verwarrend![]()
*kras*
quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
*kras*
hebben jullie al prijs?quote:
Wel bij de les blijven he omaquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
*kras*
Zeg ouwe lul dat je er bent, ik heb meer bij te houden dan alleen dit topicquote:
ja, dat is familie van Snoopy Dog Lion!quote:
je krijgt iig nog iets...quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:11 schreef Evertjan het volgende:
vroeger kreeg je kaarten tegenwoordig nog alleen maar smsjes of wenskaarten via de email op je verjaardag
neehoorquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zo erg is het nou ook alweer niet met je toch?
Alsof hij niets beters te doen heeft inderdaad...quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:14 schreef Evertjan het volgende:
snapt niet dat die Genee iedere week naar de studio komt om de puntentelling bij te houden
quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:14 schreef Evertjan het volgende:
snapt niet dat die Genee iedere week naar de studio komt om de puntentelling bij te houden
quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:16 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]jeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhh Evertjannnnnnnnnnnnnnnnnn [ afbeelding ]
Omdat het een aandachtshoer isquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:14 schreef Evertjan het volgende:
Ohja, van die semi-verplichte meuk.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:11 schreef Evertjan het volgende:
vroeger kreeg je kaarten tegenwoordig nog alleen maar smsjes of wenskaarten via de email op je verjaardag
hyvesquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:16 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]jeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhh Evertjannnnnnnnnnnnnnnnnn [ afbeelding ]
iiiiiiiiieeeeeehhhhh, piemels!! Doe achter spoilertags!111quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Eeffieeeeeeeeeeeeeeeeeee
[ afbeelding ]
Stop die piemel gewoon effe in een doos andersquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
iiiiiiiiieeeeeehhhhh, piemels!! Doe achter spoilertags!111
Ik heb hoofdpijn, doe het lekker zelfquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Stop die piemel gewoon effe in een doos anders
Henkie! heb je mn foto op twitter gezien? daar vind je het bewijs dat ik Shandy drinkquote:
Die jongen is jarig, doe es een lieve mening!11quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:25 schreef Pino112 het volgende:
Evertjan, je bent een enorme kneus.
Dat is mijn mening en dat kan ik niet onderbouwen, want het is een mening.
dat mag jij vinden het is een vrij landquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:25 schreef Pino112 het volgende:
Zeg Pino jij schijtlijster (dat is een vogel) die je bentquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:25 schreef Pino112 het volgende:
Je vergeet 'homo'quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:25 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat mag jij vinden het is een vrij land
Jullie verdienen allebei eenquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zeg Pino jij schijtlijster (dat is een vogel) die je bent
Dat is mijn mening niet maar ik vond het wel lueq om te typen LOL
Neuh.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Die jongen is jarig, doe es een lieve mening!11
quote:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Jullie verdienen allebei een[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Jullie verdienen allebei een[ afbeelding ]
Ik maakte maar een garpje hoor, ik vind Pino een schatjequote:Op zaterdag 24 november 2012 00:29 schreef minthy het volgende:
Jongens, en NU gaan we gvd gezellig doen!!
krijg je met al die alfa mannentjes hierquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:29 schreef minthy het volgende:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik maakte maar een garpje hoor, ik vind Pino een schatje
En Evertjan een knuppel, maar nu istie jarig
Waarom nu ineens?quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:29 schreef minthy het volgende:
Shany en Kinderbueno's? Ik had je toch echt ouder ingeschat.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Henkie! heb je mn foto op twitter gezien? daar vind je het bewijs dat ik Shandy drink
Kinder Bueno kan altijd.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Shany en Kinderbueno's? Ik had je toch echt ouder ingeschat.
Omdat ik een hekel heb aan dat gekat op elkaar en persoonlijke aanvallen al helemaal niet tof vindquote:
Die ga ik niet beantwoorden.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:30 schreef D. het volgende:
[..]
Die vergat je niet, maar die liet je bewust achterwege?
Flauwquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Omdat ik een hekel heb aan dat gekat op elkaar en persoonlijke aanvallen al helemaal niet tof vind
ik ben meer een Shandy-mannetje. hou niet van Alfabier....quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
krijg je met al die alfa mannentjes hier
ik ben al 30quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Shany en Kinderbueno's? Ik had je toch echt ouder ingeschat.
Time to grow upquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben meer een Shandy-mannetje. hou niet van Alfabier....
[..]
ik ben al 30
dat sowieso! wat zijn die dingen godvergeten lekker. de ideale vrouw is gemaakt van regenererende KinderBuenoquote:
En haten op Domien ook niet.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Omdat ik een hekel heb aan dat gekat op elkaar en persoonlijke aanvallen al helemaal niet tof vind
doe eens rustig joh! tis nacht!quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:31 schreef wolfrolf het volgende:
Eefje is jarig WE GAAN VLAMM0N!!!!!!!!!!!!!!!!
nope.quote:
Sowieso, wat heeft haten of lelijk doen voor zin?quote:
Ondanks alle geruchten ben ik toch echt de beroerdste nietquote:
Ik trek me zelden iets aan van geruchten, ik heb een eigen meningquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ondanks alle geruchten ben ik toch echt de beroerdste niet
Nee je bent een schatquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ondanks alle geruchten ben ik toch echt de beroerdste niet
Welkomquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
3fm kantoorshizzle is best knus..
quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
krijg je met al die alfa mannentjes hier
Het is weekend. Je hoeft niet meer te werkenquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Sowieso, wat heeft haten of lelijk doen voor zin?
Ik probeer in het weekend meer te doen dan de rest van de weekquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het is weekend. Je hoeft niet meer te werken
evt wil ik ook wel voor Jofunu-Kun betalenquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welkom
Toegangsprijs is Evertjan een pijpbeurt geven
quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
3fm kantoorshizzle is best knus..
Meestal niet zoveel.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Sowieso, wat heeft haten of lelijk doen voor zin?
Heeft niks met werk te makenquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het is weekend. Je hoeft niet meer te werken
eejjjjjjjjquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik probeer in het weekend meer te doen dan de rest van de week
ik hou ook van jouw hoorquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Meestal niet zoveel.
Daarom mijn reactie ook op EJ, maar die reactie deed dit alles doen ontstaan. Dus voortaan zal ik er maar niet op ingaan.
Of jij loopt achter jouw streamquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:37 schreef CindieY het volgende:
Mijn stream loopt wel heel achter, nu pas Sterrenstof.
Ik heb mijn agenda al volquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
er gaat morgen niemand naar t paard van troje....![]()
Ja ik wil graag het satemenuquote:
Gregor Saltoquote:
Ik moest teruglezen, dat had ik niet eens meegekregenquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Meestal niet zoveel.
Daarom mijn reactie ook op EJ, maar die reactie deed dit alles doen ontstaan. Dus voortaan zal ik er maar niet op ingaan.
misschien kan Pino nog wat oprochelen. die heeft gewokwokt vandaagquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik wil graag het satemenu
Gisteren.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
misschien kan Pino nog wat oprochelen. die heeft gewokwokt vandaag
Oh. Dan snap ik het niet meer.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moest teruglezen, dat had ik niet eens meegekregen
scherp Pino, zeker saus nr 8 gegeten?quote:
Nr 1 en 6quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
scherp Pino, zeker saus nr 8 gegeten?
Teruglezen is voor homo'squote:Op zaterdag 24 november 2012 00:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moest teruglezen, dat had ik niet eens meegekregen
8quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
scherp Pino, zeker saus nr 8 gegeten?
Proud to be outquote:
Ik heb nu uberhaupt ook geen zin meer om er over na te denken of wat dan ook.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Laat ook maar joh, niet belangrijk
haha, is per wokrestau verschillend. was ooit met collega's wokken. 1 indische collega daagde me uit saus nr 8 te proberen, de pittigste. zonder problemen gegeten, maar vond em niet lekker. ik prefeer de knoflooksaus en soms zwartebonenquote:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Proud to be out![]()
Af en toe een leuke kerel, helemaal prima
Lief dagboekquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, is per wokrestau verschillend. was ooit met collega's wokken. 1 indische collega daagde me uit saus nr 8 te proberen, de pittigste. zonder problemen gegeten, maar vond em niet lekker. ik prefeer de knoflooksaus en soms zwartebonen
Ik las de aanleiding voor je opmerkingen nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb nu uberhaupt ook geen zin meer om er over na te denken of wat dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |