Ah, Minoeskaquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is een deel van mijn echte naam
Peppermintjequote:Op vrijdag 23 november 2012 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat je dan eerder Mintje ofzoiets verwacht
mijn geheugen is onvoorspelbaar....quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was echt de enige reden om nog te kijken. Dat je d'r naam weet is eng
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bijna dezelfde als die van Pino, maar dan nog net iets beter
en Freek is baas!And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Aangenaam? Je hebt me nog nooit gezien! Krijg net nog verkapt te horen dat ik een vervelend klerewijf benquote:
hou er wel van als mensen eerlijk zijnquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Aangenaam? Je hebt me nog nooit gezien! Krijg net nog verkapt te horen dat ik een vervelend klerewijf ben![]()
ik vind van niet hoor popjequote:Op vrijdag 23 november 2012 23:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Aangenaam? Je hebt me nog nooit gezien! Krijg net nog verkapt te horen dat ik een vervelend klerewijf ben![]()
Rolf zeker? Die moet je niet gelovenquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij kent mij ook nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Mja. Als mensen wat eerder eerlijk zouden zijn, dan had het zo ver niet gekomenquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hou er wel van als mensen eerlijk zijn
ik denk Jolanda Zoomer. "zangeres".quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:31 schreef Evertjan het volgende:
wie is die MILF die naast Rob staat op de cam?
Dank jequote:
Neen, doet er verder niet toequote:Op vrijdag 23 november 2012 23:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Rolf zeker? Die moet je niet geloven.
In dat geval; aangenaamquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:30 schreef D. het volgende:
[..]
Jij kent mij ook niet
misschien vind ik vervelende klerewijven wel aangenaam
Als je niet weet wie het is, hoe weet je dan dat het een milf is/quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:31 schreef Evertjan het volgende:
wie is die MILF die naast Rob staat op de cam?
ik zie nu een ouwe vent, helemaal in latex gehuld, voor mequote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zie nu een ouwe vent, helemaal in latex gehuld, voor me![]()
quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zie nu een ouwe vent, helemaal in latex gehuld, voor me![]()
nooit van gehoord...tot nu danquote:
dat kun je tegen iedereen zeggen hoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:34 schreef Pino112 het volgende:
Kon ik dat maar tegen iemand zeggen: Ik vind je lekker!
Meh, ik hou niet van dit soort muziekquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja. Maar hoe vaker ik em hoor, hoe leuker ie wordt.
2340 minuten van je leven verspillenquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/kees-co-box/1002004012408091/
verleidelijk, zeer verleidelijk....
23 dvd'squote:Op vrijdag 23 november 2012 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/kees-co-box/1002004012408091/
verleidelijk, zeer verleidelijk....
Waar houd je wel van?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Meh, ik hou niet van dit soort muziek
verspillen? man, ik kijk zoveel films en series dat Kees en Co er ook nog wel bijkanquote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kun je tegen iedereen zeggen hoor
Ik kijk alleen films die potentieel goed zijnquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
verspillen? man, ik kijk zoveel films en series dat Kees en Co er ook nog wel bijkan
nja, misschien als ik hetzelfde kerstcadeau van pa en ma krijg als vorig jaarquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
23 dvd'sHoppa!
Dan is die 63 euro weinig. Koop'n
Zo'n beetje van alles, maar ik hoor het liefst rockmuziekquote:
wat ik dit jaar gezien heb...quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kijk alleen films die potentieel goed zijn
graag gedaan mijn beste.quote:
Ik kreeg de tip om Intouchables eens te gaan kijken. Misschien, héél misschien dit weekendquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat ik dit jaar gezien heb...
http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=1919
varieert van pulp tot vage arthouse tot toppers
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat ik dit jaar gezien heb...
http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=1919
varieert van pulp tot vage arthouse tot toppers
Doen!quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kreeg de tip om Intouchables eens te gaan kijken. Misschien, héél misschien dit weekend
DOEN! topfilm. goed verhaal, goed acteerwerk, een lach en een traan. draait niet voor niets al bijna een jaar in de biossenquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kreeg de tip om Intouchables eens te gaan kijken. Misschien, héél misschien dit weekend
Niet teveel van verwachten, dan valt ie reuze meequote:Op vrijdag 23 november 2012 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
quote:
Oké, dat wordt op korte termijn eens uitvogelen hoe je ook alweer kan downloadenquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
DOEN! topfilm. goed verhaal, goed acteerwerk, een lach en een traan. draait niet voor niets al bijna een jaar in de biossen
tja, filmverslaafd. genre en dergelijk boeien me niet zo, maar ik houd het meest van horror en highschoolkomedies en romcomsquote:
Ik heb er al stukjes van gezien, die vond ik geweldigquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:40 schreef D. het volgende:
[..]
Niet teveel van verwachten, dan valt ie reuze mee
ik zou bijna zeggen http://www.moviemeter.nl/cinema/listings/333/5699/80702/ maar dat is een beetje huichelachtig want ik heb em zelf ook gejacksparrowdquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Oké, dat wordt op korte termijn eens uitvogelen hoe je ook alweer kan downloaden
Ik heb 'm in de bios gezienquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, filmverslaafd. genre en dergelijk boeien me niet zo, maar ik houd het meest van horror en highschoolkomedies en romcoms
Ik vond het een goede film, maar daarna las ik allemaal reacties alsof het de beste film sinds tijden was, en dat vond ik wat overdrevenquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb er al stukjes van gezien, die vond ik geweldig
nja, ik vind horror eigenlijk al amper een genre. Elm Street en Paranormal Activity vallen onder horror, maar hebben eigenlijk geen reet met elkaar te maken. Ze zijn zo anders eng. maar goed, dat is natuurlijk een heel andere discussie, niet geschikt voor dit topic....quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb 'm in de bios gezien
En genre boeit me ook niet zo, al vind ik horror meestal wat flauw
A nightmare on Elmstreetquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik vind horror eigenlijk al amper een genre. Elm Street en Paranormal Activity vallen onder horror, maar hebben eigenlijk geen reet met elkaar te maken. Ze zijn zo anders eng. maar goed, dat is natuurlijk een heel andere discussie, niet geschikt voor dit topic....
Rockmuziek is toch ook een genre?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik vind horror eigenlijk al amper een genre. Elm Street en Paranormal Activity vallen onder horror, maar hebben eigenlijk geen reet met elkaar te maken. Ze zijn zo anders eng. maar goed, dat is natuurlijk een heel andere discussie, niet geschikt voor dit topic....
hebi k ook wel vaak gezien. de overige delen minder vaak. maar die zijn ook minder goedquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
A nightmare on ElmstreetDie heb ik al zo vaak gezien dat ik em zo'n beetje kan dromen.
nja, maar net als horror verdeeld in bakken subgenres. ach, als een film maar leuk om te kijken isquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rockmuziek is toch ook een genre?
quote:
Nja, als ik zo'n kneus voor me had staan op m'n vrije avond, dan wist ik het ook welquote:
Freek is een lieverd!quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Nja, als ik zo'n kneus voor me had staan op m'n vrije avond, dan wist ik het ook wel
Mensen die alles maar kwaliteit noemenquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
mensen die geen kwaliteit herkennen
It's raining men, toch?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:51 schreef CindieY het volgende:
Hoe in hemelsnaam horen jullie hier iets in?
Ik heb de trailer gezien dacht ik, das met die neger en die ouwe he? Lijkt me een toffe film.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |