Volgend mij ben ik 1van de weinige hier die haar een geweldige zangeres vindt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:19 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Trijn hier ook een zeikerd in de stoel, maar denk dat ze wél een goeie coach is.
Ik vind haar ook een goeie zangeresquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:21 schreef Day het volgende:
[..]
Volgend mij ben ik 1van de weinige hier die haar een geweldige zangeres vindt.
En als ik kon zingen, zou ik haar zeker als coach willen!
Andersom zou ik het aparter hebben gevondenquote:
Misschien in het nieuwe seizoen van Obese.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:23 schreef Stickertje het volgende:
nou ik denk het toch wel, afvallers zien we nooit meer terug
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:23 schreef Pisces29 het volgende:
Laurrrrhie en Babette weg, goeie avond dit
Meisjesstemmen denk ikquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:23 schreef Anonymousz het volgende:
nogmaals johannes meer stemmen dan leona en sandra
The world is a fucked up place!quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:23 schreef Anonymousz het volgende:
Tja, als iemand 1 keer goed is kun je toch niet blijven stemmen?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo weinig thuisstemmers, serieus?
Nederlandse publiek laat mensen wel snel vallen (Sam, Laurrhie....)
Ooit is het Friese beltegoed opquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:23 schreef Anonymousz het volgende:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:23 schreef Anonymousz het volgende:
uhhh nee hoor..quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:23 schreef style2k het volgende:
wel jammer want als ze in goeie doen is is lauhrie toch echt wel 1 van de betere in de competitie
Nee, maar het verbaast me wel dat ze vorige keer zo enorm veel en nu zo enorm weinig stemmen hebben....quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja, als iemand 1 keer goed is kun je toch niet blijven stemmen?
Shoarmaquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
En volgende keer Shoarma naar huis graag
Eh? Wie is dat?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
Salomequote:
en oogpotloodquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik liet me even gaanquote:
Salomequote:
Dynamiet in je neus... ik was eerstquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:24 schreef FritsFlits het volgende:
SHOTGUN Tessa. Helaas, ik ben de eerste, Benny en iFok
salamiquote:
Wie is dat?quote:
Je mag best een aandachtstrekker zijn, maar dan moet je wel een goed product afleveren (Laurrhie). En van Sam snapte ik sowieso niet hoe hij zo ver is gekomen, nauwelijks bereik.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Lijkt me geweldig. Ben toch redelijk klaar met dit seizoen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:25 schreef Pheno het volgende:
Ik mag het lijen als Johannes wint. Ook van Sandra. Charly all over again
Ze hebben toch alleen de percentages bekend gemaakt? Of heb ik wat gemist en hebben ze het aantal stemmen ook bekend gemaakt? Want bij Leona en Sandra in het team was de concurrentie natuurlijk groter dus dan is het vrij logisch dat die percentages dichter bij elkaar liggenquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:23 schreef Anonymousz het volgende:
quote:
Ze is van mijquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dynamiet in je neus... ik was eerst
Dan ga ik wel voor Trijntje.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:24 schreef FritsFlits het volgende:
SHOTGUN Tessa. Helaas, ik ben de eerste, Benny en iFok
hij had 60% (thuis)quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:25 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ze hebben toch alleen de percentages bekend gemaakt? Of heb ik wat gemist en hebben ze het aantal stemmen ook bekend gemaakt? Want bij Leona en Sandra in het team was de concurrentie natuurlijk groter dus dan is het vrij logisch dat die percentages dichter bij elkaar liggen
Oh hell yeah! Dan ga ik stemmenquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:25 schreef Pheno het volgende:
Ik mag het lijen als Johannes wint. Ook van Sandra. Charly all over again
Ohquote:
Ja, het boeit niet echt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig. Ben toch redelijk klaar met dit seizoen.
Salomequote:Op vrijdag 23 november 2012 23:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar wie bedoel je, Sandra of Salome of nog iemand anders?
quote:
Tot volgende week!quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:27 schreef Pisces29 het volgende:
Jongens het was weer gezellig, tot volgende week
![]()
Ik vond Salome die ook door was een nummer zong dat echt helemaal niet bij haar stem paste.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik heb de optredens van het team Nick en Simon nog niet gezien. Vertel mij alsjeblieft dat een andere kandidaat slechter was dan de zangkneus Johannes.
Verdiend? Zo goed was Leona nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:27 schreef JRRY het volgende:
Hahahahaha ik ben echt zo blij dat Leona veel meer stemmen had dan die blanke (Sandra?) echt verdiend, echt wel....
Zeg maar als je haar niet meer hoeft, dan ben ik de tweede.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nietus. En nu verder slapen.... ik was eeruste!
Dag Kuiken!quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:27 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
Mooi, het is mijn favoriete band.quote:
Waarom een zwarte piet op het eind?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:27 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
Jawel, echt wel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:28 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Verdiend? Zo goed was Leona niet
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:27 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
Kijk, met jou kan ik praten. Duurt ff voordat ik bel...quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:28 schreef iFok. het volgende:
[..]
Zeg maar als je haar niet meer hoeft, dan ben ik de tweede.
Ah oke, dan weet ik wie je bedoeltquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Salome![]()
Sandra mag van mij nu ook meteen, maar die zingt nog goed, Salome is Kinderen voor Kinderen en vals
Snel?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Tofquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Dag Kuiken!(p.s. Ik ga m'n blauwe muur morgen schilderen
)
Als het maar voor haar 30e is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kijk, met jou kan ik praten. Duurt ff voordat ik bel...
Omdat je je schoen mag zettenquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:28 schreef iFok. het volgende:
[..]
Waarom een zwarte piet op het eind?
Mijn maat 47 blijft leeg, de gierige schimmelrijder.quote:
De lage tonen klonken niet best, de hogere uithalen wel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:28 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Verdiend? Zo goed was Leona niet
Ja, en terechtquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:30 schreef Greys het volgende:
Ik heb een stuk gemist, is Sam nou naar huis of niet?
Ja.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:30 schreef Greys het volgende:
Ja, naar nz om The Hobbit af te makenquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:30 schreef Greys het volgende:
Leona was slechter dan Tessa en Sandra.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
De lage tonen klonken niet best, de hogere uithalen wel.
Verdiend door aangezien Laurie (hopelijk spel ik dat goed) twee keer matig heeft gepresteerd maar het wordt vanaf nu pijnlijk voor Trijntje. Drie fantastische kandidaten.
Yupquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:30 schreef Greys het volgende:
Nee, hij rondt eerst zijn studie af in Nederland, en keert daarna terug naar Engeland.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:30 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:30 schreef Greys het volgende:
Nee helemaal gemistquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:31 schreef Cee het volgende:
[..](Greys, had je m'n youtube filmpje nog gekeken? Zo ja, wat vind je van 'm? Zo nee, wat vind je van 'm?)
Engeland? Volgens mij komt hij uit Nieuw-Zeeland.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:31 schreef iFok. het volgende:
[..]
Nee, hij rondt eerst zijn studie af in Nederland, en keert daarna terug naar Engeland.
Ze was 2 weken geleden beter maar dit was alsnog het beste in dit team. Sandra ben ik wel klaar mee.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:29 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
2 weken geleden wel, maar dit nummer vond ik niet...
Ohquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Engeland? Volgens mij komt hij uit Nieuw-Zeeland.
Trijntje is wat dat betreft een beetje raar, zij heeft voor iedereen, ook buiten haar team, een andere relatieve meetlat in plaats van 1 absolute meetlat.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Leona was slechter dan Tessa en Sandra.
En dan komt Trijntje met d'r tien
Leona had één dik valse uithaal. Wat nou tien
Tessa is wat mij betreft wel de verrassing, 20% vd stemmen terwijl de publiekslieveling 25 ofzo heeft en een andere publiekslieveling is weggevaagd met 7%quote:
Eyelar is heel goed. Ze danst er ook bij en het was een heel moeilijk nummer.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zie ik dan weer niet zo. Maar het valt te begrijpen... laat ik het zo zeggen
Ik wel. NL is Sandra zat, óf ze hebben er toch wel vertrouwen in dat zij doorgaat, kan ook nog. Want Leona heeft denk ik niet veel minder fans en die zitten op scherp want; Sandra is populairder volgens de hitlijsten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:34 schreef iBenny het volgende:
Ik geloof trouwens geen ene moer van die percentages van Sandra en Leona
Kolere, wat is ie lelijkquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:31 schreef Cee het volgende:
[..](Greys, had je m'n youtube filmpje nog gekeken? Zo ja, wat vind je van 'm? Zo nee, wat vind je van 'm?)
Ik denk dat Trijn wat vriendjes heeft ingeschakeldquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:34 schreef iBenny het volgende:
Ik geloof trouwens geen ene moer van die percentages van Sandra en Leona
Ja!quote:
Jepquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:35 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Haha, heet ie echt zo?
[..]
Nee, helaas niet
Gaaf hè! Je moet zijn 'The first, the last, my everything' ook eens checken. Wat je ziet rijmt gewoon niet met wat je hoort.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Kolere, wat is ie lelijkHet lijkt wel een typetje.
maar ik ben fan
Volgende week wordt er meer gestemd...quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:35 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik denk dat Trijn wat vriendjes heeft ingeschakeld
Tessa zingt gewoon enorm goed, dat deed ze de vorige keren ook al maar niet iedereen had het in de gaten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Tessa is wat mij betreft wel de verrassing, 20% vd stemmen terwijl de publiekslieveling 25 ofzo heeft en een andere publiekslieveling is weggevaagd met 7%
Terwijl Tessa helemaal niet zo in the picture was. Knap hoor.
Geen idee, kon dit jaar niet kijkenquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:36 schreef ArnosL het volgende:
[..]
VetHoe heette Valerio Zeno bij de intocht? Liefdespiet ofzo?
Alleen mogen Iris en Chris niet de microfoon aangeven aan deze drie meisjes.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgende week wordt er meer gestemd...
Dit is echt zo'n Chris vs. Iris ding. En dat háát ik...
Nee, als een getikte bibliotheekjuf.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Tessa zingt gewoon enorm goed, dat deed ze de vorige keren ook al maar niet iedereen had het in de gaten.
Ik denk dat mensen iets tegen haar hadden omdat ze overkwam als een kakmeisje.
quote:
Zeno als piet?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:36 schreef ArnosL het volgende:
[..]
VetHoe heette Valerio Zeno bij de intocht? Liefdespiet ofzo?
datquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:27 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
Nee joh, kinderen hebben dat allemaal niet door.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:37 schreef iFok. het volgende:
[..]
Zeno als piet?Valt dat niet teveel op
Ahwquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Geen idee, kon dit jaar niet kijken
Ik ben niet zo'n Leonafan, dus ik hoop op Tessa en Sandraquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:38 schreef iBenny het volgende:
Overigens zou ik het hilarisch vinden als Tessa volgende week van 1 van de 2 wint en naar de halve finale gaat
Ik herkende z'n stem direct, dus andere kinderen zullen dat ook wel herkend hebben.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:37 schreef iFok. het volgende:
[..]
Zeno als piet?Valt dat niet teveel op
Kinderen die net wel, net niet geloven, geloven het na het zien van Zeno-piet niet meerquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee joh, kinderen hebben dat allemaal niet door.
Ik had haar niet meer dan een 7,5 gegeven maar kom op, ze is beter dan Laurrhie en dat was vandaag nog voldoende. Volgende week wordt het spel heel wat harder in deze ploeg met 3 zeer goede kandidaten. Al lijkt Sandra toch net iets beter te zijn dan de andere twee.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Leona was slechter dan Tessa en Sandra.
En dan komt Trijntje met d'r tien
Leona had één dik valse uithaal. Wat nou tien
Ik ook. Het liefst zie ik haar winnen van Sandra.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:38 schreef iBenny het volgende:
Overigens zou ik het hilarisch vinden als Tessa volgende week van 1 van de 2 wint en naar de halve finale gaat
Waaaaaaaaaaaaaarom draaide er maar 1 coach bij zijn auditiequote:Op vrijdag 23 november 2012 23:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Gaaf hè! Je moet zijn 'The first, the last, my everything' ook eens checken. Wat je ziet rijmt gewoon niet met wat je hoort.
Ze is een beetje apart ja maar wat maakt het uit?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, als een getikte bibliotheekjuf.
Weinig. Maar kak, dat was Nicola, Tessa is gewoon een gekkie.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ze is een beetje apart ja maar wat maakt het uit?
Het zou maar saai zijn als iedereen hetzelfde was.
Op een goede manier.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Weinig. Maar kak, dat was Nicola, Tessa is gewoon een gekkie.
Niet gek, prettig gestoord.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Weinig. Maar kak, dat was Nicola, Tessa is gewoon een gekkie.
Ja, da's echt een raadsel. Alhoewel hij bij de auditie nog niet heel goed uit de verf kwam. Gelukkig zijn de slechte keuzes van de coaches daar niet zo in overvloed als hier!quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaarom draaide er maar 1 coach bij zijn auditie
Het duurt maar tot 14/12... dat lukt je bestquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:44 schreef Day het volgende:
Nou, ik ga nog even naar een aflevering Alice in wonderland kijken, lekker ergeren.
Geef het volgende week nog 1kans. Als ik het dan nog niks vind, haak ik af.
Facebook, Twitter al uitgewisseld. Whatsapp zal snel volgen.... Ik houd je op de hoogtequote:Op vrijdag 23 november 2012 23:45 schreef iFok. het volgende:
[..]
Al actie ondernomen? Anders ga ik ervoor hoor!
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Facebook, Twitter al uitgewisseld. Whatsapp zal snel volgen.... Ik houd je op de hoogte
Hij nam de moeite om te laten zien hoe goed hij het wel niet heeft in Amerika.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:47 schreef JRRY het volgende:
Ik hoop dat Afrojack een track wil maken met Eyelar. (zij was toch niet door toch?). Hij nam zelfs de moeite een boodschap in te spreken.
2 wekenquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:49 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga afsluiten. Volgende week ben ik er niet bij
Bedankt voor de gezelligheid allemaal en tot over 2 weken![]()
Laat dan maar... ;p. Ohja, Sam was niet door.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:48 schreef iFok. het volgende:
[..]
Hij nam de moeite om te laten zien hoe goed hij het wel niet heeft in Amerika.
Eyelar is wel door volgens mij.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:27 schreef JRRY het volgende:
Hahahahaha ik ben echt zo blij dat Leona veel meer stemmen had dan die blanke (Sandra?) echt verdiend, echt wel. Nu moet Tessa nog meer stemmen weten te krijgen dan die overhypte truttekop.
Je hebt alle posts gemist van mensen die gruwelen van haar stem?quote:Op zaterdag 24 november 2012 06:36 schreef female81 het volgende:
Dit soort reacties zie ik deze week wel meer. Combinatie van knap, talentvol en populair maakt jaloers, of zo?
Volgens mij komt dat door de veel te gehaaste opzet van de liveshows. Barbara is voor mij een grote favoriet. Maar wat zou het toch een dikke middelvinger naar de coaches zijn als Johannes wintquote:Op zaterdag 24 november 2012 09:09 schreef livelink het volgende:
Ik vind Sandra nog steeds heel aangenaam om te horen. Hetzelfde geldt ook voor de stem van Salome trouwens.
Maar ik vind het ook niet erg als beiden eruit gaan. Ik heb dit jaar niet echt een favoriet of zo. Maakt ook dat ik de neiging heb om af te haken.
Nou, ik hoop zeker niet op een meelij- of 'dikke middelvinger'-winnaar. Ik zie het liefst dat de beste wintquote:Op zaterdag 24 november 2012 09:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat door de veel te gehaaste opzet van de liveshows. Barbara is voor mij een grote favoriet. Maar wat zou het toch een dikke middelvinger naar de coaches zijn als Johannes wint
In Nederland? Sorry, ik moest even lachenquote:Op zaterdag 24 november 2012 09:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nou, ik hoop zeker niet op een meelij- of 'dikke middelvinger'-winnaar. Ik zie het liefst dat de beste wint
Tja, dat kan je beter de coaches, en de rest van het team eromheen, aanrekenen dan Sandra zelf. Die daar gewoon zo goed mogelijk haar ding staat te doen, zonder verdere poespas.quote:Op zaterdag 24 november 2012 08:46 schreef Cee het volgende:
Het is gewoon mijn stijl niet en het stoort me dat mevrouw om de 5 minuten op een pilaar wordt gezet en overladen wordt met 10'en, platina cassettedecks, gouden cd singles en printjes van Excel bestanden om ons er van te overtuigen dat dit het beste is dat de Nederlandse muziek de afgelopen 60 jaar is overkomen.
Dat maak ik verdomme zelf wel uit.![]()
ja, ik weet het. Onmogelijkquote:Op zaterdag 24 november 2012 09:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
In Nederland? Sorry, ik moest even lachen
Dat wordt moeilijk, want de jury geeft idiote cijfersquote:Op zaterdag 24 november 2012 09:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nou, ik hoop zeker niet op een meelij- of 'dikke middelvinger'-winnaar. Ik zie het liefst dat de beste wint
Welnee. Ik vind haar juist zo buurmeisje als wat. Buurvrouw danquote:Op zaterdag 24 november 2012 07:57 schreef female81 het volgende:
Dát zou inderdaad wel een punt kunnen zijn inderdaad, voor veel ánderen net iets te weinig buurmeisjes-gehalte.
De jury geeft idiote cijfers en trekken hun eigen kandidaten voor. Als Marco Borsato een 10 geeft en dan zegt 'er zaten wel wat foutjes in' waar hebben we het dan over? Een 10 is voor foutloos, was op school al zo, punt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat wordt moeilijk, want de jury geeft idiote cijfers
Als Johannes wint kunnen ze ook goed nadenken dat ze zélf ook niet op de beste stemmen.
Nou, ik zou het echt wel een briljante stunt vinden als Johannes wint, sorryquote:Op zaterdag 24 november 2012 09:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dan schiet Floortje weer 3 jaar in depressiequote:Op zaterdag 24 november 2012 15:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik zou het echt wel een briljante stunt vinden als Johannes wint, sorry![]()
Floortje gaat sowieso niet winnen denk ik, zal gaan tussen de 2 van Trijntje, of is dat met deze opzet niet mogelijk?quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan schiet Floortje weer 3 jaar in depressie
Nee, dat kan niet.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:25 schreef byah het volgende:
[..]
Floortje gaat sowieso niet winnen denk ik, zal gaan tussen de 2 van Trijntje, of is dat met deze opzet niet mogelijk?
Ik ben ook liefhebber! Tussen al het adlib- en uithaalgeweld van de andere dames, vind ik haar stijl een verademing; warm en authentiekquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik geloof dat er niet zoveel liefhebbers voor Maame zijn, er is ook geen topic over haar, maar ik heb haar toch wel in m'n rijtje favorieten staan.Ik vrees alleen dat Salome meer stemmen krijgt (Johannes blijft sowieso) en dat ze dan aan een exit staat.
Oeh, dat was ik alweer vergeten!quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:30 schreef miss_dynastie het volgende:
kijk naar Ben, die haalde het doordat vanVelzen kleur durfde te bekennen, N&S durfden dat vorig jaar niet en daarom vloog Charly eruit.
Ik vind het ook gewoon 'lekker' om naar te luisteren, warm idd!quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:36 schreef kermit71 het volgende:
[..]
Ik ben ook liefhebber! Tussen al het adlib- en uithaalgeweld van de andere dames, vind ik haar stijl een verademing; warm en authentiek
dat is ze zekerquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:36 schreef kermit71 het volgende:
[..]
Ik ben ook liefhebber! Tussen al het adlib- en uithaalgeweld van de andere dames, vind ik haar stijl een verademing; warm en authentiek
Volgens mij zijn er wel meer die er zo over denken. Persoonlijk hoor ik liever emotie dan techniek; Ivar, Maame, Barbara en Sandra, dus.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik irriteer me mateloos aan die overvloed aan ablibs en dan volgas gebler.
Maar blijkbaar mag je dat niet zeggen hier.
ja dat dusquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:44 schreef kermit71 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er wel meer die er zo over denken. Persoonlijk hoor ik liever emotie dan techniek; Ivar, Maame, Barbara en Sandra, dus.
ik struikelde ergens over, nu weet ik weer wat het was....quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:54 schreef Ethanolic het volgende:
Viel het ook iemand op dat die chick van gister die begging zong eigenlijk bagging zei?
En dan gewoon 38 punten krijgen
Je struikelde over Frodo Baggings.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik struikelde ergens over, nu weet ik weer wat het was....
Ja, maar dat is Sandra-style, snap dat dan! Niet alleen de melodielijn, maar ook de tekst verhabbezakken, Sandra kan datquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:54 schreef Ethanolic het volgende:
Viel het ook iemand op dat die chick van gister die begging zong eigenlijk bagging zei?
En dan gewoon 38 punten krijgen
Wat is dat dan? Er net een musical klaar en alsnog gaan we zoeken? Of zoeken we een solo Hazes die elke week liedjes gaat zingen, door het land heen?quote:Op zondag 25 november 2012 15:45 schreef iBenny het volgende:
Er staan trouwens wel heul veel talentenjachten op de planning he....
Op zoek naar Hazesmeuk
Geen idee wat het precies inhoud. Ze gaan op zoek naar de nieuwe Andre Hazesquote:Op zondag 25 november 2012 15:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is dat dan? Er net een musical klaar en alsnog gaan we zoeken? Of zoeken we een solo Hazes die elke week liedjes gaat zingen, door het land heen?
Ik krijg bij Tessa toch wel een beetje een Iris Kroes-gevoel. Terwijl Iris gewoon het poldermodel was, maar Tessa is nog zo hihihihi en Popstars, dat ik dat geen leuke winnaar zou vinden.quote:
Oh ja, verhipt, ik denk weer niet in teamsquote:Op zondag 25 november 2012 16:08 schreef iBenny het volgende:
Tessa kan in de finale niet tegenover Sandra staan. Ze zitten namelijk in hetzelfde team
Zullen ze het niet na de volgende aflevering open gooien? Dat het afvallen per team niet perse meer hoeft.quote:Op zondag 25 november 2012 16:08 schreef iBenny het volgende:
Tessa kan in de finale niet tegenover Sandra staan. Ze zitten namelijk in hetzelfde team
Dat kijk ik nooitquote:
quote:Op zondag 25 november 2012 16:47 schreef Lutte het volgende:
Oh wacht maar Tessa van Popstars deed Tim Douwsma toch een tijdje? Jaloersss
Breng daar eens verandering in danquote:
Yes! I did!quote:Op zondag 25 november 2012 16:59 schreef Lutte het volgende:
Oh ik dacht dat iemand zei dat Tessa nog een hoog Popstarsgehalte had haha
Zaterdag en jazeker in TV, met oa Karina en Cee dus pret verzekerd.quote:Op zondag 25 november 2012 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yes! I did!
En op welke dag komt dat en loopt daar een SC voor?![]()
Ik noteer het!quote:Op zondag 25 november 2012 17:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zaterdag en jazeker in TV, met oa Karina en Cee dus pret verzekerd.
Je gaat het fantastisch vinden, mensen die zonder één woord Frans te spreken en met een onverkocht huis in NL gaan emigreren en zo.quote:
Ik heb het ooit 1 keer gekeken en dat was idd een gillerquote:Op zondag 25 november 2012 17:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je gaat het fantastisch vinden, mensen die zonder één woord Frans te spreken en met een onverkocht huis in NL gaan emigreren en zo.
Ik vraag me toch altijd af hoe mensen zover kunnen gaan he. Ik doe voor ik een waterkoker koop al een heel onderzoek en dat soort mensen vertrekt op de bonnefooi naar Verweggistanquote:Op zondag 25 november 2012 17:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je gaat het fantastisch vinden, mensen die zonder één woord Frans te spreken en met een onverkocht huis in NL gaan emigreren en zo.
Zo van "we zijn stapelgek op dat land, die taal, dat eten". "Oh, we spreken het inderdaad nog niet nee, dat komt absoluut, net als het eten, dat gaan we ervaren als we er zijn"quote:Op zondag 25 november 2012 17:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vraag me toch altijd af hoe mensen zover kunnen gaan he. Ik doe voor ik een waterkoker koop al een heel onderzoek en dat soort mensen vertrekt op de bonnefooi naar Verweggistan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |