quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:45 schreef Starlie het volgende:
Laurrhie zit er vooral nog in vanwege haar zelfspot enz.
Opgegetenquote:
Die tieten zijn echt huge trouwens.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Te dik zijn niks mis mee, maar een beha op maat moet wel.
ik zag het nu pasquote:
Vies huge.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:46 schreef Mignon het volgende:
[..]
Die tieten zijn echt huge trouwens.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:46 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik kan niet luisteren, die tetten leiden af
Groter dan haar eigen hoofdquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:46 schreef Mignon het volgende:
[..]
Soms is de zwaartekracht iets waar geen ballon tegenop kan.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:46 schreef Cee het volgende:
Met zo veel hete lucht zou je verwachten dat die ballonnen gaan opstijgen.
Jep. Maar ze moeten toch echt iets beter verpakt worden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:46 schreef Mignon het volgende:
[..]
Ze gaat naar de Bever voor een tent, inclusief haringenquote:
Die vrouw in het pashokje met linsjurrie die voelt de lijntjes wel graag denk ikquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:46 schreef Cee het volgende:
Pisces, stel je eens voor dat die gehesen moet worden door Trinnie en Susannah.
Dan krijg je dit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:46 schreef Cee het volgende:
Pisces, stel je eens voor dat die gehesen moet worden door Trinnie en Susannah.
Het lijkt me echt moeilijk om daar dus een bh voor te krijgen, want waar krijg je zulke grote maten?quote:
Hquote:
Als ik de ene week op je bord poep en de week daarop weer op je bord poep en er mayonaise bij doe dan is het beter te eten, maar je zal er niet echt vrolijker van worden.quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:47 schreef STING het volgende:
[..]
Dan krijg je dit:Moest dat nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ja dat kan niet andersquote:
[..]
Dan krijg je dit:denk je voor spoiler tags die niet werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze smelten de kazen!
[..]
Dan krijg je dit:AAAAAAHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Dan krijg je dit:dudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als ik de ene week op je bord poep en de week daarop weer op je bord poep en er mayonaise bij doe dan is het beter te eten, maar je zal er niet echt vrolijker van worden.
[..]
Dan krijg je dit:What the hellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als ik de ene week op je bord poep en de week daarop weer op je bord poep en er mayonaise bij doe dan is het beter te eten, maar je zal er niet echt vrolijker van worden.
no wayquote:
[..]
Dan krijg je dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Not real.
goffer...quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
cup e ofzoquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:48 schreef Starlie het volgende:
Welke cupmaat zou ze hebben... En waarom vraag ik me dat in godsnaam af..
Zij heeft geen 110 hoor, echt niet, véél meer.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:48 schreef MissJ het volgende:
ik gok op omvang 110 (bestaat dat?) en daarbij cup G
gok dat de omtrek veel meer is dan 110quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:48 schreef MissJ het volgende:
ik gok op omvang 110 (bestaat dat?) en daarbij cup G
Wow, wmb de quote van dit seizoenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:49 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja doei dan ben ik stiekem Doutze Kroes
Haat jegens Adele, haat jegens Coldplay.quote:
Schaap de Lange mag er ook nog bij in dat rijtjequote:Op vrijdag 23 november 2012 22:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Haat jegens Adele, haat jegens Coldplay.
met jou kan ik praten.
als ik google kom ik op bh's met max omvang 120. Misschien laat ze er wel een extra stuk tussen zetten?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
gok dat de omtrek veel meer is dan 110
eensquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:50 schreef Starlie het volgende:
[..]
Vast niet zo goed als Rochelle het deed in X Factor
Je hebt behaverlengers. En anders op maatquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:50 schreef MissJ het volgende:
[..]
als ik google kom ik op bh's met max omvang 120. Misschien laat ze er wel een extra stuk tussen zetten?
Whahaha echt ja!quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Tessa doet me denken aan zo'n gestoorde bibliotheekjuf, kan er niks aan doen.
Yup, die geit met dat Twente gemekker mag er ook bijquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Schaap de Lange mag er ook nog bij in dat rijtje
Ik denk ook steeds aan een borderliner, maar in Real Life kwam ze best leuk overquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Tessa doet me denken aan zo'n gestoorde bibliotheekjuf, kan er niks aan doen.
Jij bent ook heel tofquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup, die geit met dat Twente gemekker mag er ook bij
b gok ikquote:
Maatje Wendyquote:
Daar ging mijn drinkenquote:
Ik las tietenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Twee tienen? En dan Babs niet? Gekkies.
Ik las tietenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Twee tienen? En dan Babs niet? Gekkies.
Zou ze ook blij mee zijnquote:
quote:
ja dahaagggg echt nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:53 schreef Cee het volgende:
Was de slechtste van het team tot nu toe.
mijn foutquote:
Die glitters hebben er ook voor gezorgd dat het mooi opvaltquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:53 schreef Stickertje het volgende:
lijkt net of de wenkbrauwen van trijntje haar ogen nog scheler laten lijken
Ze ziet er gewoon echt vreemd uit. Scheel en trollerig.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:53 schreef Stickertje het volgende:
Geile Minds Think Alike?quote:
Volgens mij hebben ze inderdaad een poging gedaan tot shapen bij haar neus richting wenkbrauwenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:53 schreef Stickertje het volgende:
Ze doet een Laurenversterrretje.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Vond ik wel. Jullie zijn allemaal afgeleid door haar mislukte vlechtje!
Oh, ik dacht dat van Movember was.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:54 schreef Cee het volgende:
[..]
nee die schreeuwende en hijgende Laurrhie was veeeel beterquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:54 schreef Cee het volgende:
[..]
wellicht een 6quote:
De takelwagen is al gebeldquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:54 schreef Symphonic het volgende:
Laurrhie moet gewoon weg, klaar....
Andere gladde aalquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
Maar begrijp ik het nou goed dat er 1 paling ontbreekt in de stoelen van N&S? Wie zit daar dan?
Piscje, na 2 1/2 uur, echt?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
Maar begrijp ik het nou goed dat er 1 paling ontbreekt in de stoelen van N&S? Wie zit daar dan?
rochelle was dat eng dun ding?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:55 schreef Starlie het volgende:
Toen ze dr strot open trok vond ik het ook wel goed! Maar versie Rochelle blijft mijn favo!!
Ik zit 10 meter van de tvquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Piscje, na 2 1/2 uur, echt?![]()
Vaduzzzzzz!! Kuzzzzz!quote:
Stijgende lijn 'uh ?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
Laurrie mag van mij ook vertrekken, Tessa presteert constant
Dat was ook geen porem maar die kreeg ook zo'n ontzettend open-deur-liedje. Geef haar The Scientist en laat haar daar een soul-draai aan geven en die coaches krijgen het mallemoer en vinden het ineens fannnnn-tás-tisch.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee die schreeuwende en hijgende Laurrhie was veeeel beter
Ik denk dat Sandra en Leona zoveel stemmen weg gaan kapen dat er voor Laurrrrrhie te weinig over blijft om van Tessa te winnen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
Laurrie mag van mij ook vertrekken, Tessa presteert constant
Maakt niet uit, ik ben zo melig dat ik echt onder de tafel lig van het lachenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit 10 meter van de tvIk kijk amper
Jep!quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
rochelle was dat eng dun ding?
Ik vrees dat Laurrrrhie een te grote fanbase heeft. Een beetje ala Johannes.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:56 schreef portie het volgende:
[..]
Ik denk dat Sandra en Leona zoveel stemmen weg gaan kapen dat er voor Laurrrrrhie te weinig over blijft om van Tessa te winnen.
dat sowieso..quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:56 schreef portie het volgende:
[..]
Ik denk dat Sandra en Leona zoveel stemmen weg gaan kapen dat er voor Laurrrrrhie te weinig over blijft om van Tessa te winnen.
Oke, als het zo begint ga ik even van dichtbij kijkenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik ben zo melig dat ik echt onder de tafel lig van het lachen
Da's die Gordon Groothedde, hun producerdingesman....
Ik fok! meer dan dat ik kijkquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit 10 meter van de tvIk kijk amper
Research: nee, helemaal nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:57 schreef Mignon het volgende:
Wauw. Waarom hoor je niets van zo iemand. Ik hoop dat ze op Spotify staat.
Zij was heel irritant.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:57 schreef Mignon het volgende:
Ja goed he!! Haar stem is echt briljant!quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:57 schreef Mignon het volgende:
Ik ook, die 3 uur vliegt ook omdat ik élke post lees en tik als een mallequote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:56 schreef MissJ het volgende:
[..]
Vaduzzzzzz!! Kuzzzzz!
Enne, niet zo brutaal doen over Coldplay hoor
Goed plan, ik ga nuquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook, die 3 uur vliegt ook omdat ik élke post lees en tik als een malleIk moet al 2 reclames piesen
Ze was erg verlegen en kwam daardoor niet helemaal tot haar recht denk ik en die piercings waren een beetje engquote:
Het nummer, dat ze nog gáát zingen?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:59 schreef iBenny het volgende:
Damn. Sandra heeft nog niet gezongen maar haar nummer staat nu al in de top 200
ok dan, omdat jij het bentquote:
Heel eng. Volgens mij was ze in haar middelbare schooltijd een beetje emo.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:00 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ze was erg verlegen en kwam daardoor niet helemaal tot haar recht denk ik en die piercings waren een beetje eng
Karaoke voor je tv, jezelf opnemen met je tablet zodat je de volgende keer wordt uitgezonden op tvquote:
Prachtig, ja. Maar als persoon irritant?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:59 schreef iFok. het volgende:
[..]
Als je alleen haar stem beoordeelt, is het inderdaad briljant.
Ik denk dat zij na haar rondje Eksfektor ook nog even na moet denken of de showbizz wat voor haar isquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:00 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ze was erg verlegen en kwam daardoor niet helemaal tot haar recht denk ik en die piercings waren een beetje eng
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:01 schreef Mignon het volgende:
[..]
Prachtig, ja. Maar als persoon irritant?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:00 schreef Starlie het volgende:
[..]
Overhypte kutquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:59 schreef iBenny het volgende:
Damn. Sandra heeft nog niet gezongen maar haar nummer staat nu al in de top 200
Rochelquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:57 schreef Mignon het volgende:
Ah, oke. Grappig dat iemand zo verlegen kan zijn maar toch zo'n een mooie show neer kan zetten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:00 schreef Starlie het volgende:
[..]
dit. Ik vind haar helemaal niks. Ze zingt irritant en onwijs eentoooooonig en gewoon ontzettend saai.quote:
Aangezien we niets meer van haar gehoord hebben denk ik wel te weten wat ze besloten heeftquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat zij na haar rondje Eksfektor ook nog even na moet denken of de showbizz wat voor haar isdie is veel te rustig.
Probeer eens ijstheequote:Op vrijdag 23 november 2012 23:02 schreef Karina het volgende:
Dit programma is killing, ik heb al bijna weer 1 fles wijn op, een literfles
Ik zeg bij dezen dat het nog 3 uur langer moet duren...quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:02 schreef Karina het volgende:
Wat een SLECHT nummerquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
RochelGa toch weg, ze heeft een single uitgebracht die wel een paar keer is gedraaid op den vaderlandsche radio, maar het stelde bar weinig voor
Dat is ook erg bijzonder. Als ze een optreden gaf merkte je er niks aan. Maar meteen na haar optreden werd ze weer erg afstandelijk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:02 schreef Mignon het volgende:
[..]
Ah, oke. Grappig dat iemand zo verlegen kan zijn maar toch zo'n een mooie show neer kan zetten.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:02 schreef Karina het volgende:
Ik word echt onpasselijk van die tonen. Ik geloof dat ik nog liever naar de dolfijnen van Ewbank luisterquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
dit. Ik vind haar helemaal niks. Ze zingt irritant en onwijs eentoooooonig en gewoon ontzettend saai.
Ja jij bent lekkerquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zeg bij dezen dat het nog 3 uur langer moet duren...
Nou en. Prachtstem.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
RochelGa toch weg, ze heeft een single uitgebracht die wel een paar keer is gedraaid op den vaderlandsche radio, maar het stelde bar weinig voor
Ja, das lachequote:Op vrijdag 23 november 2012 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja jij bent lekkerDan ben ik echt helemaal zat.
Doe je goedquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:02 schreef Karina het volgende:
haha ik ook!quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik word echt onpasselijk van die tonen. Ik geloof dat ik nog liever naar de dolfijnen van Ewbank luister
Damn, ik zou in de kroonluchter hangen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:02 schreef Karina het volgende:
Oh. Doe dan maar neitquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik helemaal zat ben moet ik altijd![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Damn, ik zou in de kroonluchter hangen.
En er dan achter komen dat ik geen kroonluchter heb en dus constateren dat ik zojuist mijn wasdroger heb gesloopt, of zo.
lekker tochquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:02 schreef Karina het volgende:
Nou over 3 uur is het redelijk verspreid tochquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Damn, ik zou in de kroonluchter hangen.
En er dan achter komen dat ik geen kroonluchter heb en dus constateren dat ik zojuist mijn wasdroger heb gesloopt, of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |