quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:05 schreef douche-eendje het volgende:
Knijp mn benen saaaaaaaaaaaaaaaamen.
Klap twee bakstenen tegen mijn baaaaaaaaaallllllenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:05 schreef douche-eendje het volgende:
Knijp mn benen saaaaaaaaaaaaaaaamen.
van de mannen sowiesoquote:
Dat krijg je van kaassouffle'squote:
quote:
Got milk?quote:
ja inderdaad!quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En op die Father and friend-zanger
Dat niveau ja.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klap twee bakstenen tegen mijn baaaaaaaaaallllllen
Zou tijd wordenquote:
Ja, wie immerquote:
wie is de chipmunk van de voice?quote:
Niemand meer, op dit momentquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:08 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wie is de chipmunk van de voice?
Dat trekt langzaam naar elkaar toe jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Even tussendoor; is Tjeerd net zo scheel als Da Trein of dat niet?
En kun ja nagaan hoe Voice I begon;quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:08 schreef Injetta het volgende:
Gek dat ze hun eigen kandidaten zelden echt slordig vinden..... Hoe vals ze ook staan te bleren...
vooral die geile glitters op haar ogen hequote:Op vrijdag 23 november 2012 22:08 schreef iFok. het volgende:
Wat ziet Trijtje er lekker uit vanavond
als xfa begint gaan we weer opzoek naar een nieuwe chipmunkquote:
Jazekerquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
als xfa begint gaan we weer opzoek naar een nieuwe chipmunk
Ik kan er niet meer tegen, te veel schoonheid.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:09 schreef MissJ het volgende:
[..]
vooral die geile glitters op haar ogen he
Ik kijk ook scheel (met een oog), als ik "scheel ga kijken" zet ik mijn schele oog juist recht. Misschien moet Trein dat eens proberen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:08 schreef Stickertje het volgende:
misschien als ze de oogschaduw van trijntje er schever opsmeren lijkt het alsof ze minder scheel kijkt
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:08 schreef Stickertje het volgende:
misschien als ze de oogschaduw van trijntje er schever opsmeren lijkt het alsof ze minder scheel kijkt
roanquote:
hell yeahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |