quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:05 schreef douche-eendje het volgende:
Knijp mn benen saaaaaaaaaaaaaaaamen.
Klap twee bakstenen tegen mijn baaaaaaaaaallllllenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:05 schreef douche-eendje het volgende:
Knijp mn benen saaaaaaaaaaaaaaaamen.
van de mannen sowiesoquote:
Dat krijg je van kaassouffle'squote:
quote:
Got milk?quote:
ja inderdaad!quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En op die Father and friend-zanger
Dat niveau ja.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klap twee bakstenen tegen mijn baaaaaaaaaallllllen
ja... maar damn deze jury kun je toch ook niet meer serieus nemen?quote:
Zou tijd wordenquote:
Ja, wie immerquote:
wie is de chipmunk van de voice?quote:
Niemand meer, op dit momentquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:08 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wie is de chipmunk van de voice?
Dat trekt langzaam naar elkaar toe jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Even tussendoor; is Tjeerd net zo scheel als Da Trein of dat niet?
En kun ja nagaan hoe Voice I begon;quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:08 schreef Injetta het volgende:
Gek dat ze hun eigen kandidaten zelden echt slordig vinden..... Hoe vals ze ook staan te bleren...
vooral die geile glitters op haar ogen hequote:Op vrijdag 23 november 2012 22:08 schreef iFok. het volgende:
Wat ziet Trijtje er lekker uit vanavond
als xfa begint gaan we weer opzoek naar een nieuwe chipmunkquote:
Jazekerquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
als xfa begint gaan we weer opzoek naar een nieuwe chipmunk
Ik kan er niet meer tegen, te veel schoonheid.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:09 schreef MissJ het volgende:
[..]
vooral die geile glitters op haar ogen he
dat valt wel mee, hij gaf net ook hoge cijfers bij kutoptredens...quote:
Ik kijk ook scheel (met een oog), als ik "scheel ga kijken" zet ik mijn schele oog juist recht. Misschien moet Trein dat eens proberen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:08 schreef Stickertje het volgende:
misschien als ze de oogschaduw van trijntje er schever opsmeren lijkt het alsof ze minder scheel kijkt
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:08 schreef Stickertje het volgende:
misschien als ze de oogschaduw van trijntje er schever opsmeren lijkt het alsof ze minder scheel kijkt
roanquote:
hell yeahquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |