Dobermannquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:39 schreef Cee het volgende:
Haha, ze ziet er uit als zo'n hondenras waarvan ik de naam niet weet.
Ach, die gast doet toch ook een Johannesje zometeen. Ik vermoed dat Eyelar exit gaat, zelfs zonder Floortje te horenquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:38 schreef Karina het volgende:
Leer maar Nederlands als je mee wil doen
Whahahahaquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:39 schreef Cee het volgende:
Klopt. Maar dat heb ik er met meer.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
Ik vind het nog steeds flauw dat zij mee mag doen eigenlijk
Mij ook niet. Ze zingt niet slecht hoor, maar ik vind het niks bijzonders en vooral een schelle, onprettige stem. Zo daar nooit vrijwillig naar luisteren.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoop wel dat Floortje het beter doet dan vorige week. Het kon me echt geen reet boeien
mja ik vind het vooral een beetje zielig dat je blijkbaar weer aan een talentenjacht moet weer doen om succes te krijgenquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
Ik vind het nog steeds flauw dat zij mee mag doen eigenlijk
Dat was de bedoeling ook lijkt mequote:Op vrijdag 23 november 2012 21:39 schreef fratsman het volgende:
Ze kijkt wel psycho in de camera. Brrr.
afghaanse windhondquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:39 schreef Cee het volgende:
Dat ook inderdaad. Houd dan de eer aan jezelf.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:40 schreef Kroelo het volgende:
[..]
mja ik vind het vooral een beetje zielig dat je blijkbaar weer aan een talentenjacht moet weer doen om succes te krijgen
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
Het is zeker weer raar dat ik dit nummer niet ken?
Als je 50+ bent niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
Nee hoor, je bent oud. Oudjes kennen het niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
DAT was de zin die ik zochtquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:41 schreef Greys het volgende:
Ik kan niet meer tegen dat getergde hoofd elke week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |