abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121240485
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:58 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Zie hier regelmatig vragen waarvoor google niet volstaat, omdat de zoektermen te algemeen zijn en andere resultaten hogere prioriteit krijgen. Je krijgt enkel de 1000 "beste" resultaten, als 1001 de juiste is heb je pech.
Een lijst met alle tv programma's per jaar uitgezonden zou handig zijn voor dit soort vragen. Heb je tenminste de zekerheid dat wat je zoekt ook aanwezig is. Misschien dat iemand zulke lijsten kan bemachtigen en online zetten? (http://www.kijkonderzoek.nl/ is een mogelijke bron)
Wil ik best een poging wagen om met een script alle series en filmen eruit te halen.

Maar dat terzijde, zoek je misschien Gogs (TV Series 1994– ) - IMDb ?
Nee helaas. Ik herken het niet nadat ik filmpjes heb bekeken.
Wat ik bedoel zijn meer muppetsachtige poppen en ze worden bespeelt achter een muurtje zodat je de speler(s) niet kunt zien. Een beetje op een sesamstraat manier, maar ik weet niet of het een Henson productie was.
pi_121242045
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:22 schreef Hicham. het volgende:

[..]

Nee helaas. Ik herken het niet nadat ik filmpjes heb bekeken.
Wat ik bedoel zijn meer muppetsachtige poppen en ze worden bespeelt achter een muurtje zodat je de speler(s) niet kunt zien. Een beetje op een sesamstraat manier, maar ik weet niet of het een Henson productie was.
Van Henson's Fraggle Rock (TV Series 1983–1987) - IMDb zijn in Nederland twee seizoenen uitgezonden als "De Freggels"
  zondag 6 januari 2013 @ 20:48:36 #178
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_121242282
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:45 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Van Henson's Fraggle Rock (TV Series 1983–1987) - IMDb zijn in Nederland twee seizoenen uitgezonden als "De Freggels"
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:05 schreef Hicham. het volgende:
* Het waren trollen of holbewoners. (Nee, niet de freggels)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_121258720
quote:
Moet 'm zijn! Nice work, bedankt!
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_121258762
Nog eentje. Kinderserie, uitgezonden door de NCRV (?) eind jaren 70, begin jaren 80.

Kinderserie die zich afspeelt voor WO2? Stel lagere schoolkinderen in Nieuw Zeeland die naar school gaan en avonturen beleven. Uiteindelijk bezoeken ze met een bootje een eiland voor de kust, waar ze op Maori's stuiten. Toen ik die eerst Maori zag, toen kreeg ik bijna een hartaanval. Maar dat blijken alleraardigste mensen te zijn. D'r speelt zich volgens mij ook nog iets met een vulkaan af, maar het is ondertussen bijna 30 jaar geleden, dus zo goed weet ik het niet meer.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_121259052
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 03:35 schreef Lyrebird het volgende:
Nog eentje. Kinderserie, uitgezonden door de NCRV (?) eind jaren 70, begin jaren 80.

Kinderserie die zich afspeelt voor WO2? Stel lagere schoolkinderen in Nieuw Zeeland die naar school gaan en avonturen beleven. Uiteindelijk bezoeken ze met een bootje een eiland voor de kust, waar ze op Maori's stuiten. Toen ik die eerst Maori zag, toen kreeg ik bijna een hartaanval. Maar dat blijken alleraardigste mensen te zijn. D'r speelt zich volgens mij ook nog iets met een vulkaan af, maar het is ondertussen bijna 30 jaar geleden, dus zo goed weet ik het niet meer.
http://en.wikipedia.org/wiki/Children_of_Fire_Mountain
pi_121259066
Dat is 'm! Die was eigenlijk vrij gemakkelijk met Google, nu ik 'm zelf nagoogle.
pi_121259148
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:47 schreef PAA-053 het volgende:

[..]
Edit: heb de estate volgens mij nog gevonden ook!
http://en.wikipedia.org/wiki/Alexandra_Road_Estate
Die afbeelding lijkt precies op het gebied zoals ik het mij herinner. Alleen in het stukje staat niets over series die er zijn opgenomen, behalve The Sweeney en dat is niet de serie die ik zoek....
Nog niet gevonden. In Alexandra road zijn ook opnames voor The Comic Strip Presents... (TV Series 1982– ) - IMDb gemaakt, maar dat zijn aparte verhalen, en comedy natuurlijk.
pi_121269748
Ik zoek de titel van een film over een man en een vrouw die ruzie maken in hun eigen (buitengewoon groot) huis. De hele film gaat volgens mij over die ruzie. Denk dat het te maken heeft met dat ze gaan scheiden, oid. Ik weet nog wel dat er een scene is met een grote kroonluchter in een hal, met balustrade. Als ik het goed herhinner was het een comedy, maar dat weet ik ondertussen niet zeker meer...

Wie o wie?
pi_121269756
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 08:16 schreef karelvd het volgende:
Ik zoek een film die gaat volgens mij over het pad van het leven. Het gaat over dat keuzes die gemaakt worden eigenlijk vooraf al vast staan. Wat ik me er van kan herinneren is dat er een heel groot bord/tekening is, waar een soort boom (met vertakkingen) is getekend, waarop de belangrijke momenten in het leven staan en er staat welke keuzes gemaakt zijn en wat de gevolgen daarvan zijn.
Veel meer weet ik niet, volgens mij niet zo'n hele oude film (deze eeuw).
Wie o wie heeft een idee??
In The Adjustment Bureau (2011) - IMDb worden zo'n charts gebruikt...
pi_121269863
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:49 schreef meth1745 het volgende:

[..]

In The Adjustment Bureau (2011) - IMDb worden zo'n charts gebruikt...
Ja, dat is wel een toffe film, maar niet degene die ik zoek. Ik denk dat hij eind 80 begin 90 is. De hele film speelt zich in dat huis af.
  maandag 7 januari 2013 @ 14:54:40 #187
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_121269966
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:52 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ja, dat is wel een toffe film, maar niet degene die ik zoek.
Dat was ook geen reactie op jouw vraag :')
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_121270048
oeps!
pi_121270056
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:54 schreef Mark het volgende:

[..]

Dat was ook geen reactie op jouw vraag :')
haha! godver, nog niet helemaal wakker. :')
  maandag 7 januari 2013 @ 15:05:21 #190
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_121270354
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:49 schreef blessed19 het volgende:
Ik zoek de titel van een film over een man en een vrouw die ruzie maken in hun eigen (buitengewoon groot) huis. De hele film gaat volgens mij over die ruzie. Denk dat het te maken heeft met dat ze gaan scheiden, oid. Ik weet nog wel dat er een scene is met een grote kroonluchter in een hal, met balustrade. Als ik het goed herhinner was het een comedy, maar dat weet ik ondertussen niet zeker meer...

Wie o wie?
Dat is denk ik: The War of the Roses

En anders The Money Pit
pi_121270587
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:05 schreef Tweek het volgende:

[..]

En anders The Money Pit
War of the roses it is! thnx! :D
  Moderator maandag 7 januari 2013 @ 15:13:25 #192
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_121270635
quote:
Ik zoek eigenlijk de naam van een poppenserie/stukje. Het vreet al jaren aan mij dat ik niet meer weet wat ik toen gezien had. Ik heb al met termen gegoogeld, maar kan er niets over vinden.

* Het was op de vroegere kindernet jaren '90.
* Een soort poppenserie/stukjes
* Volgens mij ging het om 2 trollen/holbewoners in een stenengrot.
* De poppen waren dacht ik bruinachtig. Tenminste geen felle kleuren.
* Zij hadden magische krachten.
* Ik kan mij nog herinneren dat wanneer ze de koelkast open trokken dat daarin een hevige sneeuwstorm te keer ging.

Het zou kunnen dat het bij een programma hoorde of dat het opvulstukjes waren tussen 2 programma's. Zijn er mensen die de serie/stukjes kennen of tenminste weten wat ik bedoel?
Liegebeest misschien?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_121271211
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:05 schreef Tweek het volgende:

[..]

En anders The Money Pit
Damn, twintig minuten te laat :(
Soms leest je een vraag en denk je dat weet ik!, dat weet ik! en scroll je naar beneden, hopende dat nog niemand het heeft beantwoord :D
  maandag 7 januari 2013 @ 15:31:13 #194
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_121271278
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:29 schreef bl_henkie2 het volgende:

[..]

Damn, twintig minuten te laat :(
Soms leest je een vraag en denk je dat weet ik!, dat weet ik! en scroll je naar beneden, hopende dat nog niemand het heeft beantwoord :D
Haha dat ken ik, het was alweer een tijdje geleden dat ik op tijd was om iemand te helpen.
  maandag 7 januari 2013 @ 15:49:08 #195
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_121271872
Mijn vorige was 19 seconden, dan is de kans groot dat je de eerste bent ;)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_121272824
quote:
Ik zoek eigenlijk de naam van een poppenserie/stukje. Het vreet al jaren aan mij dat ik niet meer weet wat ik toen gezien had. Ik heb al met termen gegoogeld, maar kan er niets over vinden.

* Het was op de vroegere kindernet jaren '90.
* Een soort poppenserie/stukjes
* Volgens mij ging het om 2 trollen/holbewoners in een stenengrot.
* De poppen waren dacht ik bruinachtig. Tenminste geen felle kleuren.
* Zij hadden magische krachten.
* Ik kan mij nog herinneren dat wanneer ze de koelkast open trokken dat daarin een hevige sneeuwstorm te keer ging.

Het zou kunnen dat het bij een programma hoorde of dat het opvulstukjes waren tussen 2 programma's. Zijn er mensen die de serie/stukjes kennen of tenminste weten wat ik bedoel?
Trollies Musical Adventure?
Poppen, trollen, een grot...
pi_121278251
quote:
Op zondag 18 november 2012 10:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik ben op zoek naar een vrij oude horrorfilm. Het gaat over twee zussen die samen in een huis wonen. Eén van de zussen zit in een rolstoel, de ander duwt haar in een liftschacht.

Het is volgens mij dezelfde film als deze kerel zoekt, maar de oplossing staat daar niet tussen.
deze? Wat is er toch van Baby Jane terechtgekomen? (1962) - IMDb
pi_121278449
quote:
Op vrijdag 23 november 2012 20:53 schreef Dale. het volgende:
Ik zoek een film.

Het gaat over 2 personen, geloof 1 oud en 1 jong. Beide vinden ze dat er iets mis is in de wereld, mensen asociaal, corrupt, etc...

Vervolgens hebben ze helemaal scheit eraan en besluiten om er zelf iets tegen te doen. Ik kan mij nog iets in de trailer herinneren dat ze gewoon in de auto rondrijden en dat ze vervolgens zien dat een jongen een vuilnisbak omver trapt. Vragen ze of die jongen het even wil rechtzetten en de troep wil opruimen, jongen weigert. Vervolgens pakt eentje z'n shotgun en schiet hem dood

Iemand een idee?
en voor u...
God Bless America (2011) - IMDb
pi_121279033
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 16:17 schreef bl_henkie2 het volgende:

[..]

Trollies Musical Adventure?
Poppen, trollen, een grot...
Ik moet wel zeggen dat de snuitjes van deze 2 in de buurt komen:

Die ik bedoel waren nog wat primitieve en praten ze ook niet. Ze maakte geluiden.
Ik weet 100% zeker dat het op kindernet kwam. Ze hadden echte trolachtige gezichten, geen felle kleuren en ik dacht dat ze maar met ze 2en waren.

Nee, liegebeest is het ook niet.
pi_121286703
quote:
Waarschijnlijk niet, die staat in de link die hij gaf.
Blijkbaar een erg obscure film, iemand is al tien jaar op zoek: http://www.best-horror-mo(...)ed-in-elevator-shaft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')