abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 december 2012 @ 22:19:37 #101
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_120649375
Jean de Florette en Manon des Sources.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_120649927
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:52 schreef Rattenhoofd het volgende:
Ik ben op zoek naar een introfilmpje!

Je zag hem op de een of andere manier altijd als je op de basisschool met zijn allen TV ging kijken. Er kwam een kameel of dromedaris in voor, die boeken onder zijn poten had en een groot boek in zijn bult. Op een gegeven moment gooide hij het grote boek van zn rug en begon eruit te drinken. Het beeld vervaagde dan langzaam in de waterkringen, terwijl je nog het *slurp slurp* van de kameel/dromedaris hoorde.

Alvast bedankt!
Dat is van stichting Timboektoe.

:)
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_120649942
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 december 2012 22:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jean de Florette en Manon des Sources.
Thanx! Dat is um inderdaad!
Echte anarchisten schaken zonder koningen
pi_120650149
Ik ben zelf al honderd jaar op zoek naar iets dat denk ik een kinderserie was. Het enige dat ik er nog van weet is dat er "iets" (een beest ofzo) in zat dat slakken wilde eten. En dan zei 'ie het zo: Jummmmmm sulak-jus. :') We hadden vroeger alleen Ned 1, 2 en 3, dus dat moet het een stuk makkelijker maken.

Ook zoek ik, hoewel het misschien uit hetzelfde programma kwam, een serie waarin rattenpoppen zaten. De hoofdrolrat heette iets van Chlorofiel of Chloroform, en er was ook een evil rat die met zijn moeder in een wasmachine woonde. Er was een mol, die was blind en was ook nog postbode, en hij bezorgde de post via zijn ondergrondse gangen. Het speelde zich gedeeltelijk af op een vuilnisbelt... ook Ned 1, 2 of 3.

:Y

EDIT:
Aaaah jezus wat is dat een enge serie, ik heb de laatste al gevonden. De wasmachine deed het hem.

Hoe kon ik dat leuk vinden ;(

[ Bericht 27% gewijzigd door skunkasaur op 22-12-2012 22:44:06 ]
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
  maandag 24 december 2012 @ 12:51:30 #105
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_120714129
Ik zoek een film, het kwam vroeger volgens mij wel eens op ketnet. Het was belgisch of nederlands. En uhmm ja dit zal wel een jaartje of 5-8 geleden zijn. Het ging over de oorlog, een jongetje zag elke keer een zwarte hond bij een soort steen of monument en toen hij daar een keer naartoe ging kon hij door dat ding heen en dan kwam hij terug in de tijd ofzo. Heel raar allemaal, maar dan zat hij midden in de 2e wereldoorlog, daar leerde hij een meisje kennen met haar familie op een boerderij, Ik herinner me dit allemaal heel vaag, een aantal dingen die ik mij beter herinner was dat hij dat meisje kauwgom leerde kennen ergens in de film :') en op het eind gaat hij in zijn eigen tijd (het heden) naar het bejaarde tehuis 1 van die vrouwen opzoeken uit die familie van de boerderij (in het verleden) en die vrouw is dan stokoud in zijn eigen tijd (het heden) en zegt dan iets van: 'jongen, jij bent het, je bent geen steek veranderd en van vlees en bloed' ofzo. Ik hoop dat jullie het hiermee kunnen doen :P Ben echt benieuwd of iemand deze weet! 8)7
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
pi_120719727
Help! Filmtitel gezocht.. kan er echt niet opkomen..

Het gaat over een jongen dat geadopteerd is en nu bij rijke mensen woont en waar hij gelukkig is.

Plots moet hij verhuizen naar zijn 'echte' ouders, omdat zijn vader uit de gevangenis is, en terug is bij zijn moeder, en dan blijkt dat de adoptie niet op de juiste manier is gegaan vanwege een vervalste handtekening, en kan deze ongedaan worden gemaakt.

Zijn 'echte' ouders komen uit een heel ander milieu en bovendien heeft zijn vader een drankprobleem en losse handjes.

Heeft iemand enig idee hoe de film heet?

Gevonden! http://www.moviemeter.nl/film/55548
Postcrossing webshop: Happy Postcrossing.nl
pi_120737080
heei jongens,

zoek dit een keer serie die werd gedraaid op tv in het verleden.
het gaat over een best wel bekende acteur die onterecht naar de gevangenis word gestuurd
en dan word er ondekt na aantal jaren dat hij onterecht vast zat en laten ze hem vrij
ondertussen is zen vrouw bij een andere man en gaat hij terug naar zen werk als een politie agent
en hij heeft ook een dikke schade vergoeding gekregen voor onterecht vast zitten..

weet iemand deze serienaam!!! aub mensen come on!
  maandag 24 december 2012 @ 21:31:30 #108
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_120737191
quote:
5s.gif Op maandag 24 december 2012 21:30 schreef razende15 het volgende:
heei jongens,

zoek dit een keer serie die werd gedraaid op tv in het verleden.
het gaat over een best wel bekende acteur die onterecht naar de gevangenis word gestuurd
en dan word er ondekt na aantal jaren dat hij onterecht vast zat en laten ze hem vrij
ondertussen is zen vrouw bij een andere man en gaat hij terug naar zen werk als een politie agent
en hij heeft ook een dikke schade vergoeding gekregen voor onterecht vast zitten..

weet iemand deze serienaam!!! aub mensen come on!
Prison Break? Alleen dan klopt je beschrijving maar half :P
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
  maandag 24 december 2012 @ 21:37:54 #109
67640 SaintOfKillers
pi_120737657
Klinkt meer als Life.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_120737974
thanks!!!!!!!!!:) haha praising your knowledge at the moment :)
pi_120738863
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 12:51 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Ik zoek een film, het kwam vroeger volgens mij wel eens op ketnet. Het was belgisch of nederlands. En uhmm ja dit zal wel een jaartje of 5-8 geleden zijn. Het ging over de oorlog, een jongetje zag elke keer een zwarte hond bij een soort steen of monument en toen hij daar een keer naartoe ging kon hij door dat ding heen en dan kwam hij terug in de tijd ofzo. Heel raar allemaal, maar dan zat hij midden in de 2e wereldoorlog, daar leerde hij een meisje kennen met haar familie op een boerderij, Ik herinner me dit allemaal heel vaag, een aantal dingen die ik mij beter herinner was dat hij dat meisje kauwgom leerde kennen ergens in de film :') en op het eind gaat hij in zijn eigen tijd (het heden) naar het bejaarde tehuis 1 van die vrouwen opzoeken uit die familie van de boerderij (in het verleden) en die vrouw is dan stokoud in zijn eigen tijd (het heden) en zegt dan iets van: 'jongen, jij bent het, je bent geen steek veranderd en van vlees en bloed' ofzo. Ik hoop dat jullie het hiermee kunnen doen :P Ben echt benieuwd of iemand deze weet! 8)7
An Angel for May misschien? M'n internet is momenteel te traag om om veel links te openen, maar afgaand op de google results alleen lijkt er overeenkomst te zijn.
pi_120766250
Hoii,
ik ben op zoek naar een film. Het is een film van *geloof ik* net 1 á 2 jaar oud.
Het gaat over een kind die zijn vader verloren heeft tijdens 9-11. Hij krijgt een sleutel, maar hij moet er iets bij vinden. Ik dacht een ketting.
Weet iemand hoe deze film heet??
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_120767097
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 21:41 schreef DjinN het volgende:
Hoii,
ik ben op zoek naar een film. Het is een film van *geloof ik* net 1 á 2 jaar oud.
Het gaat over een kind die zijn vader verloren heeft tijdens 9-11. Hij krijgt een sleutel, maar hij moet er iets bij vinden. Ik dacht een ketting.
Weet iemand hoe deze film heet??
Extremely Loud & Incredibly Close.
pi_120768571
Hoihoi,

Ik zoek een tekenfilm, ik had deze zo'n 10 jaar geleden op videoband. Het ging over 3 kleine beren en hun moeder, en er zat een boswachter in, hij was best dik. Waar het verhaal precies over ging weet ik niet meer. (GEVONDEN, het was, de kerstman en de drie beren)

Ook zoek ik een tekenfilm (destijds ook op videoband) (weet niet of het een serie van allemaal filmpjes bij elkaar was of dat het 1 filmpje was). Dat ging over een moeder die was eenden aan het uitbroeien, maar eentje die kwam er pas later uit ofzo, en toen ging ie achter z'n moeder aan.
Er zat volgens mij ook een soort wolf achter dat eendje aan. Ook gingen de eendjes schaatsen, volgens mij schaatste eentje een 8 vorm. Ook werd er volgens mij eentje onder zo'n olielamp vuur gehouden en kon je dus in het ei zien dat er een kuikentje in zat.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2012 23:03:13 ]
  dinsdag 25 december 2012 @ 23:06:55 #115
29114 Artificial_M
De laatste der kunstmatigen...
pi_120768952
Hallo,

Ik zoek een animatiefilm in de stijl van "The Nightmare before Christmas" welke zich ook afspeelt in de 'onderwereld'. De film gaat over een dame die wordt uitgehuwelijkt of iets dergelijks, en vervolgens wordt vermoord door haar slechte echtgenoot. Ze komt dan in de onderwereld waar iedereen mega vrolijk is en waar iedereen continu loopt te zingen en te dansen. Dan teamt ze up met een levende gast, waar ze mee trouwt of iets dergelijks en gaan ze de slechte echtgenoot te grazen nemen. Of iets dergelijks...? Help!? :7
De laatste der kunstmatigen...
pi_120769019
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 december 2012 23:06 schreef Artificial_M het volgende:
Hallo,

Ik zoek een animatiefilm in de stijl van "The Nightmare before Christmas" welke zich ook afspeelt in de 'onderwereld'. De film gaat over een dame die wordt uitgehuwelijkt of iets dergelijks, en vervolgens wordt vermoord door haar slechte echtgenoot. Ze komt dan in de onderwereld waar iedereen mega vrolijk is en waar iedereen continu loopt te zingen en te dansen. Dan teamt ze up met een levende gast, waar ze mee trouwt of iets dergelijks en gaan ze de slechte echtgenoot te grazen nemen. Of iets dergelijks...? Help!? :7
Corpse Bride?
pi_120769025
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 december 2012 23:06 schreef Artificial_M het volgende:
Hallo,

Ik denk Corpse Bride.
pi_120769028
[quote]2s.gif Op dinsdag 25 december 2012 23:06 schreef Artificial_M het volgende:
Hallo,

[/
pi_120769029
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 22:55 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoihoi,

Ik zoek een tekenfilm, ik had deze zo'n 10 jaar geleden op videoband. Het ging over 3 kleine beren en hun moeder, en er zat een boswachter in, hij was best dik. Waar het verhaal precies over ging weet ik niet meer. (GEVONDEN, het was, de kerstman en de drie beren)
Haha die keek ik vroeger ook altijd, geweldige film _O_
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_120769062
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 23:09 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Haha die keek ik vroeger ook altijd, geweldige film _O_
Ik keek em ook in de zomer, wanneer het geen kerst was :@
pi_120769234
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2012 22:09 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Extremely Loud & Incredibly Close.
Yess dat is hem! Thnx _O_
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  woensdag 26 december 2012 @ 13:48:25 #122
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_120782441
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 21:59 schreef meth1745 het volgende:

[..]

An Angel for May misschien? M'n internet is momenteel te traag om om veel links te openen, maar afgaand op de google results alleen lijkt er overeenkomst te zijn.
Ja dat is hem! :D Super mooie film! Heel erg bedankt _O_
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 23:09 schreef Pizzapuntje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 25 december 2012 23:06 schreef Artificial_M het volgende:
Hallo,

[/
Hey deze zocht ik laatst ook dus ook bedankt *O*
pi_120811554
Ik zoek de titel van een film die ik ongeveer 15 jaar geleden een keer heb gezien. Het gaat over een gezin waar de zoon van vermist is. Dan later komt er een jongen die doet of hij die zoon is en dan wordt hij op een gegeven moment ontmaskerd omdat hij niet dezelfde moedervlek op zijn been heeft. Ik herinner me ook nog een scene uit die film dat er iemand onder het ijs raakt en dus vermoord wordt door die jongen.

Wie o wie heeft een idee?
  donderdag 27 december 2012 @ 15:03:24 #124
151199 tinoz
Alter Reality
pi_120818892
Gister zag ik bij mijn ouders thuis op de EO "frozen planet" maar ik weet niet meer welke aflevering dat precies was ... Ik kan hem bij uitzending gemist niet meer vinden.

Het gaat mij om een animatie van groeiende sneeuw kristallen, maar ik kan de juiste aflevering niet meer vinden ..... :o
Save Us From Fashion !
  donderdag 27 december 2012 @ 15:18:44 #125
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_120819565
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 11:46 schreef louweed het volgende:
Ik zoek de titel van een film die ik ongeveer 15 jaar geleden een keer heb gezien. Het gaat over een gezin waar de zoon van vermist is. Dan later komt er een jongen die doet of hij die zoon is en dan wordt hij op een gegeven moment ontmaskerd omdat hij niet dezelfde moedervlek op zijn been heeft. Ik herinner me ook nog een scene uit die film dat er iemand onder het ijs raakt en dus vermoord wordt door die jongen.

The good son?

The Good Son (1993) - IMDb
pi_120831054
quote:
11s.gif Op donderdag 27 december 2012 15:03 schreef tinoz het volgende:
Gister zag ik bij mijn ouders thuis op de EO "frozen planet" maar ik weet niet meer welke aflevering dat precies was ... Ik kan hem bij uitzending gemist niet meer vinden.

Het gaat mij om een animatie van groeiende sneeuw kristallen, maar ik kan de juiste aflevering niet meer vinden ..... :o
Het was de winter aflevering, vanavond is de lente aan de beurt. Volgens mij is het de eerste uitzending van deze serie
pi_120839186
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 11:46 schreef louweed het volgende:

Doet me aan The Omen denken.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_120845822
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 22:12 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Doet me aan The Omen denken.
Helaas allebei niet degene die ik zoek. Toch bedankt.
  vrijdag 28 december 2012 @ 00:11:55 #129
67640 SaintOfKillers
pi_120846118
  vrijdag 28 december 2012 @ 16:13:23 #131
151199 tinoz
Alter Reality
pi_120866549
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 19:39 schreef kvd het volgende:

[..]

Het was de winter aflevering, vanavond is de lente aan de beurt. Volgens mij is het de eerste uitzending van deze serie
Ik ga eens kijken , probleem is echter dat ik precies de scene van het groeiende sneeuw kristal wil hebben , dus dat wordt zoeken geblazen .

Ik ga het nog eens op youtube proberen , misschien dat iemand het er wel opgezet heeft ...
Save Us From Fashion !
pi_120866665
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:13 schreef tinoz het volgende:

[..]

Ik ga eens kijken , probleem is echter dat ik precies de scene van het groeiende sneeuw kristal wil hebben , dus dat wordt zoeken geblazen .

Ik ga het nog eens op youtube proberen , misschien dat iemand het er wel opgezet heeft ...
Dit toch? Vanaf 30 seconde
  vrijdag 28 december 2012 @ 16:24:43 #133
151199 tinoz
Alter Reality
pi_120867059
Yo !! Thanks , dat is m !
Save Us From Fashion !
pi_120867106
Graag gedaan!
  vrijdag 28 december 2012 @ 16:34:14 #135
151199 tinoz
Alter Reality
pi_120867458
Dit is m geknipt

Save Us From Fashion !
pi_120880793
Hallo :)
Ik zag pasgeleden bij het laatste stukje van een programma op Ned1 een voorstukje van de volgende aflevering voorbijkomen. Helaas ben ik de naam van het programma vergeten.
Het was iig een stukje over Stephanie en Sterre Kaars. Stephanie is ook bekend van haar column in het tijdschrift Vriendin. Stephanie vertelt daar altijd over haar dochter Sterre die spastische quadriplegie heeft.
Weet iemand nog hoe deze serie heette? Het is iig een terugkerende serie. Kan het alleen nergens meer vinden ;(
  vrijdag 28 december 2012 @ 21:02:22 #137
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_120881011
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 20:58 schreef DjinN het volgende:
Hallo :)
Ik zag pasgeleden bij het laatste stukje van een programma op Ned1 een voorstukje van de volgende aflevering voorbijkomen. Helaas ben ik de naam van het programma vergeten.
Het was iig een stukje over Stephanie en Sterre Kaars. Stephanie is ook bekend van haar column in het tijdschrift Vriendin. Stephanie vertelt daar altijd over haar dochter Sterre die spastische quadriplegie heeft.
Weet iemand nog hoe deze serie heette? Het is iig een terugkerende serie. Kan het alleen nergens meer vinden ;(
Kerstavond, 24 december 2012, is om 22.10 uur op Nederland 1 een portret te zien van Stephanie en haar gezin in het programma Familieberichten.

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1315442
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_120881099
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 21:02 schreef victorinox het volgende:

[..]

Kerstavond, 24 december 2012, is om 22.10 uur op Nederland 1 een portret te zien van Stephanie en haar gezin in het programma Familieberichten
Je bent geweldig ^O^ Dankjewel!
pi_120977847
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:22 schreef Flaccid het volgende:
Ik zag laatst een meisje die leek op n oude tekenfilm figuur. Je moet denken aan iets wat bij villa achterwerk was (voor kinderen dus). Ze heeft een aanwezige neus en een rode jurk als het goed is.
Niemand?
pi_120993832
Waarschijnlijk een long shot maar enige tijd geleden heb ik een animatie filmpje gezien waarin een meisje een bal overgooit met een oudere man (vader?) die vervolgens wordt doodgereden en vervolgens door een robot gerepareerd?

Iemand die misschien idee waar het van was?
And may flights of Demons guide you to your final rest...
pi_120995408
Ik kan me een film herinneren, waarvan ik de titel niet meer van weet.
Het was een mix van een thriller, sci-fi en erotiek.
Een paar jonge (vermoedelijk studenten), kregen van een arts te horen dat ze een ziekte hadden opgelopen, en voor een bepaalde tijd geen seksueel contact mochten hebben, anders zou het heel erg uit de hand lopen.
Hierna volgde er een trio geloof ik.

Film was gewoon Engels gesproken.

Wie o wie kent deze film?

[ Bericht 3% gewijzigd door n0rt0x op 31-12-2012 03:07:16 ]
That's n0rt for sh0rt
  maandag 31 december 2012 @ 09:38:46 #142
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_120998971
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 21:27 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Niemand?
Candy Candy?
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_120999921
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 09:38 schreef Curiosity het volgende:

[..]

Candy Candy?
Het was geen anime, de tekenstijl was heel simpel ook. Het meisje had ook een erg puntige neus. De naam was ook erg simpel, zoals Saar.
pi_121046187
Ik zoek een Engelse serie of mini-serie, die een jaar of 7/8 (schatting) geleden te zien was op de Nederlandse publieke omroep. De serie ging onder andere over een man die in een achterstandswijk van Londen (volgens mij) luxeproducten op afbetaling verkocht. De over het algemeen laagopgeleide bewoners van de wijk konden de afbetalingen niet doen uiteraard, en vervolgens zette de man hen onder druk.
Verder werden ook andere bewoners van het complex gevolgd.
De wijk/het gebied was gebouwd als een soort complex met allerlei kleine straatjes en gangen. De appartementen bevonden zich op verschillende verdiepingen, maar het was geen standaard flat.

Ik weet helaas weinig details over de serie en uitgebreid Googelen levert niets op. Ik weet nog wel dat de serie indruk maakte door de rauwe weergave van het leven in zo'n wijk. Ben heel benieuwd of iemand me kan helpen! :)
pi_121073983
Ik zoek de film waarin een vader en zoon naar een concentratie kamp worden gestuurd. Die vader doet dan alsof het een spel is waarin je een tank kan winnen.

Weet iemand hoe deze ookal weer heet? :P
  woensdag 2 januari 2013 @ 16:07:53 #146
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_121074212
La Vita e bella
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_121074252
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 16:07 schreef Mark het volgende:
La Vita e bella
Dankje!
pi_121080364
Ik zoek een film.

Het gaat over een groep vrienden die een oud nucleair terrein bezoeken. Op dat terrein heerst een paranormale sfeer.

De film is redelijk nieuw!
What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?
  Boks-Chick woensdag 2 januari 2013 @ 19:02:34 #149
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_121080425
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 19:01 schreef WatskeZegt het volgende:
Ik zoek een film.

Het gaat over een groep vrienden die een oud nucleair terrein bezoeken. Op dat terrein heerst een paranormale sfeer.

Chernobyl Diaries (2012) - IMDb
lolwut
  woensdag 2 januari 2013 @ 19:02:36 #150
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_121080429
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 19:01 schreef WatskeZegt het volgende:
Ik zoek een film.

Chernobyl Diaries
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_121080456
quote:
quote:
dankjewel schatjes :*
What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?
pi_121089116
Ik zoek de de naam van een horror film

De verhaallijn gaat ongeveer zo:

Een groep vrienden gaat naar een eiland toe voor een pleziervakantie. Maar ze worden daar stuk voor stuk vermoord. Hoe of wat weet ik niet precies maar op het einde blijft er geloof ik 1 meisje van de vriendengroep over. Dat meisje zegt dat ze een andere naam heb en op het einde blijkt dat zei de moordenaar is. Ze komen in het ziekenhuis er al achter dat ze anders heet.

ik weet dat het allemaal heel vaag klinkt. Ik denk dat de film tussen de 2000 en 2009 uitgekomen is. Verder in de film is er veel bos en worden er zijn er ook veel intieme senes. Hij lijkt op de film 'a perfect getaway' maar dat is hem niet.
pi_121089511
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:22 schreef Flaccid het volgende:
Ik zag laatst een meisje die leek op n oude tekenfilm figuur. Je moet denken aan iets wat bij villa achterwerk was (voor kinderen dus). Ze heeft een aanwezige neus en een rode jurk als het goed is.
pi_121090510
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:08 schreef kogelvisje het volgende:

Een groep vrienden gaat naar een eiland toe voor een pleziervakantie. Maar ze worden daar stuk voor stuk vermoord. Hoe of wat weet ik niet precies maar op het einde blijft er geloof ik 1 meisje van de vriendengroep over. Dat meisje zegt dat ze een andere naam heb en op het einde blijkt dat zei de moordenaar is. Ze komen in het ziekenhuis er al achter dat ze anders heet.

ik weet dat het allemaal heel vaag klinkt. Ik denk dat de film tussen de 2000 en 2009 uitgekomen is. Verder in de film is er veel bos en worden er zijn er ook veel intieme senes. Hij lijkt op de film 'a perfect getaway' maar dat is hem niet.
Deze toevallig?

pi_121092737
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:35 schreef Klen het volgende:

[..]

Deze toevallig?

Ja dat is hem! Heel erg bedankt! :)
  donderdag 3 januari 2013 @ 10:31:34 #156
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_121103311
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:08 schreef kogelvisje het volgende:

Een groep vrienden gaat naar een eiland toe voor een pleziervakantie. Maar ze worden daar stuk voor stuk vermoord. Hoe of wat weet ik niet precies maar op het einde blijft er geloof ik 1 meisje van de vriendengroep over. Dat meisje zegt dat ze een andere naam heb en op het einde blijkt dat zei de moordenaar is . Ze komen in het ziekenhuis er al achter dat ze anders heet.

Zit Johan Cruijff nu ook al op Fok!?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 3 januari 2013 @ 10:38:08 #157
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_121103475
Wie oh wie kan mij helpen? Ik zoek de titel van een Nederlandse film over een vader met een zoontje uit een arbeidersmilieu in de jaren 70. De moeder overlijdt. In de film komen scenes voor met beide WK finales met Nederland (1974 en 1978). IMDB heeft me niet uit de brand kunnen helpen, ik dacht dat Frits Lambrechts erin meespeelde maar zeker is dat niet.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_121115961
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:16 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ALRIGHT THANKS!
pi_121121175
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 10:38 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wie oh wie kan mij helpen? Ik zoek de titel van een Nederlandse film over een vader met een zoontje uit een arbeidersmilieu in de jaren 70. De moeder overlijdt. In de film komen scenes voor met beide WK finales met Nederland (1974 en 1978). IMDB heeft me niet uit de brand kunnen helpen, ik dacht dat Frits Lambrechts erin meespeelde maar zeker is dat niet.
Klinkt wat als In Oranje, maar daar sterft de vader, dus zal niet zijn wat je bedoelt.
Ken verder geen NL films die aan je omschrijving voldoen.
pi_121122713
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 15:53 schreef roeleke92 het volgende:
Ik zoek een film gaat over 2 inbrekers die in een huis van een moordenaar komen en daar en worden gemarteld en dan vermoord iemand een idee
Is het misschien The Perfect Host?
http://m.imdb.com/title/tt1334553/
pi_121137028
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:31 schreef PAA-053 het volgende:
Ik zoek een Engelse serie of mini-serie, die een jaar of 7/8 (schatting) geleden te zien was op de Nederlandse publieke omroep. De serie ging onder andere over een man die in een achterstandswijk van Londen (volgens mij) luxeproducten op afbetaling verkocht. De over het algemeen laagopgeleide bewoners van de wijk konden de afbetalingen niet doen uiteraard, en vervolgens zette de man hen onder druk.
Verder werden ook andere bewoners van het complex gevolgd.
De wijk/het gebied was gebouwd als een soort complex met allerlei kleine straatjes en gangen. De appartementen bevonden zich op verschillende verdiepingen, maar het was geen standaard flat.

Ik weet helaas weinig details over de serie en uitgebreid Googelen levert niets op. Ik weet nog wel dat de serie indruk maakte door de rauwe weergave van het leven in zo'n wijk. Ben heel benieuwd of iemand me kan helpen! :)
Er zijn nogal wat series die zich rond de housing estates afspelen, politieseries (The Bill, Spooks), enkele recente (2010 - 2012) als Top Boy...
Minder heeft tien seizoenen gelopen (1979–1994), Shameless (2004-) inmiddels ook (maar speelt zich af in Manchester),
Je bedoelt toch geen sitcom? Want dan zou Del Boy van Only Fools and Horses voldoen aan de beschrijving, een kleine heler van gestolen goed (waar vaak iets mis mee was, explosieve blow-up sexdolls bvb).
Meer details? Kwam er geweld in voor, druggebruik; iets over uiterlijk en leeftijd van de hoofdfiguren?

Misschien herken je de housing estate waar het zich afspeelde:
Heygate: https://www.google.com/se(...)e=lnms&tbm=isch&sa=X
Aylesbury: https://www.google.com/se(...)1&q=aylesbury+estate
North Peckham: https://www.google.com/se(...)a=1&q=peckham+estate
Samuda: https://www.google.com/se(...)sa=1&q=Samuda+Estate
Hackney: https://www.google.com/se(...)a=1&q=hackney+estate
Alhoewel, lijken me allemaal hetzelfde .. :')
pi_121157917
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 00:51 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Er zijn nogal wat series die zich rond de housing estates afspelen, politieseries (The Bill, Spooks), enkele recente (2010 - 2012) als Top Boy...
Minder heeft tien seizoenen gelopen (1979–1994), Shameless (2004-) inmiddels ook (maar speelt zich af in Manchester),
Je bedoelt toch geen sitcom? Want dan zou Del Boy van Only Fools and Horses voldoen aan de beschrijving, een kleine heler van gestolen goed (waar vaak iets mis mee was, explosieve blow-up sexdolls bvb).
Meer details? Kwam er geweld in voor, druggebruik; iets over uiterlijk en leeftijd van de hoofdfiguren?

Misschien herken je de housing estate waar het zich afspeelde:
Heygate: https://www.google.com/se(...)e=lnms&tbm=isch&sa=X
Aylesbury: https://www.google.com/se(...)1&q=aylesbury+estate
North Peckham: https://www.google.com/se(...)a=1&q=peckham+estate
Samuda: https://www.google.com/se(...)sa=1&q=Samuda+Estate
Hackney: https://www.google.com/se(...)a=1&q=hackney+estate
Alhoewel, lijken me allemaal hetzelfde .. :')
Bedankt voor je reactie! De serie zit er echter nog niet tussen....

Ik vind het moeilijk om me meer te herinneren dan ik hierboven op heb geschreven. De verkoper was in ieder geval een man van middelbare leeftijd met kort haar. De serie had over het algemeen een grauwe sfeer, was misschien zelfs wel in zwart-wit.

De housing estates herken ik niet. De estate in de serie was echt iets anders van opzet, het was een soort doolhof en mensen woonden aan galerijen in lage flats. Die galerijen hadden niet echt een uitzicht zoals bij een normale flat maar er zat dan bijvoorbeeld een loopbrug in dezelfde richting aan vast. Er waren ook veel tunneltjes en kleine gangetjes.

Ik zal zelf ook nog even zoeken naar wat estates! Ik hoop dat bovenstaande summiere informatie je nog op een idee brengt! :)

Edit: heb de estate volgens mij nog gevonden ook!
http://en.wikipedia.org/wiki/Alexandra_Road_Estate
Die afbeelding lijkt precies op het gebied zoals ik het mij herinner. Alleen in het stukje staat niets over series die er zijn opgenomen, behalve The Sweeney en dat is niet de serie die ik zoek....

[ Bericht 5% gewijzigd door PAA-053 op 04-01-2013 17:19:44 ]
pi_121174791
Ik zoek de naam van een film.
Het gaat over een vliegtuig met passagiers die door een andere dimensie gaat ofzo. Ze landen dan wel in hun eigen Wereld, maar deze is onbewoond.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 23:22:40 #164
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_121174808
Langoliers?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_121175004
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 23:22 schreef Mark het volgende:
Langoliers?
Deze klinkt bekend. Zal het nakijken.
Bedankt.
pi_121175007
Nog 'n poging..

Ook zoek ik een tekenfilm (destijds ook op videoband) (weet niet of het een serie van allemaal filmpjes bij elkaar was of dat het 1 filmpje was). Dat ging over een moeder die was eenden aan het uitbroeien, maar eentje die kwam er pas later uit ofzo, en toen ging ie achter z'n moeder aan.
Er zat volgens mij ook een soort wolf achter dat eendje aan. Ook gingen de eendjes schaatsen, volgens mij schaatste eentje een 8 vorm. Ook werd er volgens mij eentje onder zo'n olielamp vuur gehouden en kon je dus in het ei zien dat er een kuikentje in zat.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 00:12:59 #167
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_121177210
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 23:26 schreef Pizzapuntje het volgende:
Nog 'n poging..

Het Lelijke Jonge Eendje ?
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_121187835
Zoek de titel van een (kinder)film die ik rond 1980 op de lagere school gezien heb (projector).

Een piratenfilm waarin naast de gebruikelijke piraten, piratenschepen, kanonnen en kastelen een prominente plaats was ingeruimd voor een piraat die een heleboel werpmessen op z'n shirt had zitten, waarmee hij begon te gooien zodra de piraten in het nauw kwamen. Indertijd was dat het coolste wat ik tot dan toe gezien had.

Hoogstwaarschijnlijk een in het Engels nagesynchroniseerde spaghettipiratenfilm, met Nederlandse ondertiteling.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lyrebird op 05-01-2013 12:51:20 ]
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_121194107
Ik zoek eigenlijk de naam van een poppenserie/stukje. Het vreet al jaren aan mij dat ik niet meer weet wat ik toen gezien had. Ik heb al met termen gegoogeld, maar kan er niets over vinden.

* Het was op de vroegere kindernet jaren '90.
* Een soort poppenserie/stukjes
* Het waren trollen of holbewoners. (Nee, niet de freggels)
* Volgens mij ging het om 2 trollen/holbewoners in een stenengrot.
* De poppen waren dacht ik bruinachtig. Tenminste geen felle kleuren.
* Zij hadden magische krachten.
* Ik kan mij nog herinneren dat wanneer ze de koelkast open trokken dat daarin een hevige sneeuwstorm te keer ging.

Het zou kunnen dat het bij een programma hoorde of dat het opvulstukjes waren tussen 2 programma's. Zijn er mensen die de serie/stukjes kennen of tenminste weten wat ik bedoel?
  zaterdag 5 januari 2013 @ 21:29:07 #170
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_121207546
Uit welke film komt deze gif met Emma Stone (NSFW)?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: Easy A dus, al kan ik de scène niet meer herinneren.

[ Bericht 7% gewijzigd door donroyco op 05-01-2013 21:43:35 ]
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_121208181
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 21:29 schreef donroyco het volgende:
Uit welke film komt deze gif met Emma Stone (NSFW)?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Easy A.
pi_121208495
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:05 schreef Hicham. het volgende:
Ik zoek eigenlijk de naam van een poppenserie/stukje. Het vreet al jaren aan mij dat ik niet meer weet wat ik toen gezien had. Ik heb al met termen gegoogeld, maar kan er niets over vinden.

* Ik kan mij nog herinneren dat wanneer ze de koelkast open trokken dat daarin een hevige sneeuwstorm te keer ging.

Het zou kunnen dat het bij een programma hoorde of dat het opvulstukjes waren tussen 2 programma's. Zijn er mensen die de serie/stukjes kennen of tenminste weten wat ik bedoel?
Dinosaurs misschien?

pi_121208705
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 21:52 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Dinosaurs misschien?

Nee, dan had ik dat geweten omdat ik dat programma wel ken.
Wat ik bedoel zijn echt trollen of holbewoners. En volgens mij spraken ze ook niet, maar maakte ze meer geluiden. 100% zeker dat het een programma/stukje van kindernet was. Volgens mij kwam het 'morgens op tv.

Frustrerend dat ik er niets over kan vinden. Engelse google termen helpen ook niet verder en blijkbaar kan niemand het herinneren. Het lijkt net alsof dat programma nooit bestaan heeft. :'(

[ Bericht 13% gewijzigd door Hicham. op 05-01-2013 22:05:22 ]
pi_121231376
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 12:41 schreef Lyrebird het volgende:
Zoek de titel van een (kinder)film die ik rond 1980 op de lagere school gezien heb (projector).

Een piratenfilm waarin naast de gebruikelijke piraten, piratenschepen, kanonnen en kastelen een prominente plaats was ingeruimd voor een piraat die een heleboel werpmessen op z'n shirt had zitten, waarmee hij begon te gooien zodra de piraten in het nauw kwamen. Indertijd was dat het coolste wat ik tot dan toe gezien had.

Hoogstwaarschijnlijk een in het Engels nagesynchroniseerde spaghettipiratenfilm, met Nederlandse ondertiteling.
Deze?

Swashbuckler (1976) - IMDb
pi_121233189
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 21:58 schreef Hicham. het volgende:

[..]

Nee, dan had ik dat geweten omdat ik dat programma wel ken.
Wat ik bedoel zijn echt trollen of holbewoners. En volgens mij spraken ze ook niet, maar maakte ze meer geluiden. 100% zeker dat het een programma/stukje van kindernet was. Volgens mij kwam het 'morgens op tv.

Frustrerend dat ik er niets over kan vinden. Engelse google termen helpen ook niet verder en blijkbaar kan niemand het herinneren. Het lijkt net alsof dat programma nooit bestaan heeft. :'(

Zie hier regelmatig vragen waarvoor google niet volstaat, omdat de zoektermen te algemeen zijn en andere resultaten hogere prioriteit krijgen. Je krijgt enkel de 1000 "beste" resultaten, als 1001 de juiste is heb je pech.
Een lijst met alle tv programma's per jaar uitgezonden zou handig zijn voor dit soort vragen. Heb je tenminste de zekerheid dat wat je zoekt ook aanwezig is. Misschien dat iemand zulke lijsten kan bemachtigen en online zetten? (http://www.kijkonderzoek.nl/ is een mogelijke bron)
Wil ik best een poging wagen om met een script alle series en filmen eruit te halen.

Maar dat terzijde, zoek je misschien Gogs (TV Series 1994– ) - IMDb ?
pi_121240485
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:58 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Zie hier regelmatig vragen waarvoor google niet volstaat, omdat de zoektermen te algemeen zijn en andere resultaten hogere prioriteit krijgen. Je krijgt enkel de 1000 "beste" resultaten, als 1001 de juiste is heb je pech.
Een lijst met alle tv programma's per jaar uitgezonden zou handig zijn voor dit soort vragen. Heb je tenminste de zekerheid dat wat je zoekt ook aanwezig is. Misschien dat iemand zulke lijsten kan bemachtigen en online zetten? (http://www.kijkonderzoek.nl/ is een mogelijke bron)
Wil ik best een poging wagen om met een script alle series en filmen eruit te halen.

Maar dat terzijde, zoek je misschien Gogs (TV Series 1994– ) - IMDb ?
Nee helaas. Ik herken het niet nadat ik filmpjes heb bekeken.
Wat ik bedoel zijn meer muppetsachtige poppen en ze worden bespeelt achter een muurtje zodat je de speler(s) niet kunt zien. Een beetje op een sesamstraat manier, maar ik weet niet of het een Henson productie was.
pi_121242045
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:22 schreef Hicham. het volgende:

[..]

Nee helaas. Ik herken het niet nadat ik filmpjes heb bekeken.
Wat ik bedoel zijn meer muppetsachtige poppen en ze worden bespeelt achter een muurtje zodat je de speler(s) niet kunt zien. Een beetje op een sesamstraat manier, maar ik weet niet of het een Henson productie was.
Van Henson's Fraggle Rock (TV Series 1983–1987) - IMDb zijn in Nederland twee seizoenen uitgezonden als "De Freggels"
  zondag 6 januari 2013 @ 20:48:36 #178
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_121242282
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:45 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Van Henson's Fraggle Rock (TV Series 1983–1987) - IMDb zijn in Nederland twee seizoenen uitgezonden als "De Freggels"
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_121258720
quote:
Moet 'm zijn! Nice work, bedankt!
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_121258762
Nog eentje. Kinderserie, uitgezonden door de NCRV (?) eind jaren 70, begin jaren 80.

Kinderserie die zich afspeelt voor WO2? Stel lagere schoolkinderen in Nieuw Zeeland die naar school gaan en avonturen beleven. Uiteindelijk bezoeken ze met een bootje een eiland voor de kust, waar ze op Maori's stuiten. Toen ik die eerst Maori zag, toen kreeg ik bijna een hartaanval. Maar dat blijken alleraardigste mensen te zijn. D'r speelt zich volgens mij ook nog iets met een vulkaan af, maar het is ondertussen bijna 30 jaar geleden, dus zo goed weet ik het niet meer.
pi_121259052
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 03:35 schreef Lyrebird het volgende:
Nog eentje. Kinderserie, uitgezonden door de NCRV (?) eind jaren 70, begin jaren 80.

Kinderserie die zich afspeelt voor WO2? Stel lagere schoolkinderen in Nieuw Zeeland die naar school gaan en avonturen beleven. Uiteindelijk bezoeken ze met een bootje een eiland voor de kust, waar ze op Maori's stuiten. Toen ik die eerst Maori zag, toen kreeg ik bijna een hartaanval. Maar dat blijken alleraardigste mensen te zijn. D'r speelt zich volgens mij ook nog iets met een vulkaan af, maar het is ondertussen bijna 30 jaar geleden, dus zo goed weet ik het niet meer.
http://en.wikipedia.org/wiki/Children_of_Fire_Mountain
pi_121259066
Dat is 'm! Die was eigenlijk vrij gemakkelijk met Google, nu ik 'm zelf nagoogle.
pi_121259148
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:47 schreef PAA-053 het volgende:

[..]
Edit: heb de estate volgens mij nog gevonden ook!
http://en.wikipedia.org/wiki/Alexandra_Road_Estate
Die afbeelding lijkt precies op het gebied zoals ik het mij herinner. Alleen in het stukje staat niets over series die er zijn opgenomen, behalve The Sweeney en dat is niet de serie die ik zoek....
Nog niet gevonden. In Alexandra road zijn ook opnames voor The Comic Strip Presents... (TV Series 1982– ) - IMDb gemaakt, maar dat zijn aparte verhalen, en comedy natuurlijk.
pi_121269748
Ik zoek de titel van een film over een man en een vrouw die ruzie maken in hun eigen (buitengewoon groot) huis. De hele film gaat volgens mij over die ruzie. Denk dat het te maken heeft met dat ze gaan scheiden, oid. Ik weet nog wel dat er een scene is met een grote kroonluchter in een hal, met balustrade. Als ik het goed herhinner was het een comedy, maar dat weet ik ondertussen niet zeker meer...

Wie o wie?
pi_121269756
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 08:16 schreef karelvd het volgende:
Ik zoek een film die gaat volgens mij over het pad van het leven. Het gaat over dat keuzes die gemaakt worden eigenlijk vooraf al vast staan. Wat ik me er van kan herinneren is dat er een heel groot bord/tekening is, waar een soort boom (met vertakkingen) is getekend, waarop de belangrijke momenten in het leven staan en er staat welke keuzes gemaakt zijn en wat de gevolgen daarvan zijn.
Veel meer weet ik niet, volgens mij niet zo'n hele oude film (deze eeuw).
Wie o wie heeft een idee??
In The Adjustment Bureau (2011) - IMDb worden zo'n charts gebruikt...
pi_121269863
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:49 schreef meth1745 het volgende:

[..]

In The Adjustment Bureau (2011) - IMDb worden zo'n charts gebruikt...
Ja, dat is wel een toffe film, maar niet degene die ik zoek. Ik denk dat hij eind 80 begin 90 is. De hele film speelt zich in dat huis af.
  maandag 7 januari 2013 @ 14:54:40 #187
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_121269966
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:52 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ja, dat is wel een toffe film, maar niet degene die ik zoek.
Dat was ook geen reactie op jouw vraag :')
Dommage arachide-fromage
pi_121270048
oeps!
pi_121270056
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:54 schreef Mark het volgende:

[..]

Dat was ook geen reactie op jouw vraag :')
haha! godver, nog niet helemaal wakker. :')
  maandag 7 januari 2013 @ 15:05:21 #190
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_121270354
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:49 schreef blessed19 het volgende:
Ik zoek de titel van een film over een man en een vrouw die ruzie maken in hun eigen (buitengewoon groot) huis. De hele film gaat volgens mij over die ruzie. Denk dat het te maken heeft met dat ze gaan scheiden, oid. Ik weet nog wel dat er een scene is met een grote kroonluchter in een hal, met balustrade. Als ik het goed herhinner was het een comedy, maar dat weet ik ondertussen niet zeker meer...

Wie o wie?
Dat is denk ik: The War of the Roses

En anders The Money Pit
pi_121270587
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:05 schreef Tweek het volgende:

[..]

En anders The Money Pit
War of the roses it is! thnx! :D
  Moderator maandag 7 januari 2013 @ 15:13:25 #192
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_121270635
quote:

Liegebeest misschien?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_121271211
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:05 schreef Tweek het volgende:

[..]

En anders The Money Pit
Damn, twintig minuten te laat :(
Soms leest je een vraag en denk je dat weet ik!, dat weet ik! en scroll je naar beneden, hopende dat nog niemand het heeft beantwoord :D
  maandag 7 januari 2013 @ 15:31:13 #194
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_121271278
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:29 schreef bl_henkie2 het volgende:

[..]

Damn, twintig minuten te laat :(
Soms leest je een vraag en denk je dat weet ik!, dat weet ik! en scroll je naar beneden, hopende dat nog niemand het heeft beantwoord :D
Haha dat ken ik, het was alweer een tijdje geleden dat ik op tijd was om iemand te helpen.
  maandag 7 januari 2013 @ 15:49:08 #195
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_121271872
Mijn vorige was 19 seconden, dan is de kans groot dat je de eerste bent ;)
Dommage arachide-fromage
pi_121272824
quote:

Trollies Musical Adventure?
Poppen, trollen, een grot...
pi_121278251
quote:
Op zondag 18 november 2012 10:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik ben op zoek naar een vrij oude horrorfilm. Het gaat over twee zussen die samen in een huis wonen. Eén van de zussen zit in een rolstoel, de ander duwt haar in een liftschacht.

Het is volgens mij dezelfde film als deze kerel zoekt, maar de oplossing staat daar niet tussen.
deze? Wat is er toch van Baby Jane terechtgekomen? (1962) - IMDb
pi_121278449
quote:
Op vrijdag 23 november 2012 20:53 schreef Dale. het volgende:
Ik zoek een film.

Het gaat over 2 personen, geloof 1 oud en 1 jong. Beide vinden ze dat er iets mis is in de wereld, mensen asociaal, corrupt, etc...

Vervolgens hebben ze helemaal scheit eraan en besluiten om er zelf iets tegen te doen. Ik kan mij nog iets in de trailer herinneren dat ze gewoon in de auto rondrijden en dat ze vervolgens zien dat een jongen een vuilnisbak omver trapt. Vragen ze of die jongen het even wil rechtzetten en de troep wil opruimen, jongen weigert. Vervolgens pakt eentje z'n shotgun en schiet hem dood

Iemand een idee?
en voor u...
God Bless America (2011) - IMDb
pi_121279033
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 16:17 schreef bl_henkie2 het volgende:

[..]

Trollies Musical Adventure?
Poppen, trollen, een grot...
Ik moet wel zeggen dat de snuitjes van deze 2 in de buurt komen:

Die ik bedoel waren nog wat primitieve en praten ze ook niet. Ze maakte geluiden.
Ik weet 100% zeker dat het op kindernet kwam. Ze hadden echte trolachtige gezichten, geen felle kleuren en ik dacht dat ze maar met ze 2en waren.

Nee, liegebeest is het ook niet.
pi_121286703
quote:
Waarschijnlijk niet, die staat in de link die hij gaf.
Blijkbaar een erg obscure film, iemand is al tien jaar op zoek: http://www.best-horror-mo(...)ed-in-elevator-shaft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')