quote:
dankjewel schatjesquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:22 schreef Flaccid het volgende:
Ik zag laatst een meisje die leek op n oude tekenfilm figuur. Je moet denken aan iets wat bij villa achterwerk was (voor kinderen dus). Ze heeft een aanwezige neus en een rode jurk als het goed is.
Deze toevallig?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:08 schreef kogelvisje het volgende:
Ik zoek de de naam van een horror film
De verhaallijn gaat ongeveer zo:
Een groep vrienden gaat naar een eiland toe voor een pleziervakantie. Maar ze worden daar stuk voor stuk vermoord. Hoe of wat weet ik niet precies maar op het einde blijft er geloof ik 1 meisje van de vriendengroep over. Dat meisje zegt dat ze een andere naam heb en op het einde blijkt dat zei de moordenaar is. Ze komen in het ziekenhuis er al achter dat ze anders heet.
ik weet dat het allemaal heel vaag klinkt. Ik denk dat de film tussen de 2000 en 2009 uitgekomen is. Verder in de film is er veel bos en worden er zijn er ook veel intieme senes. Hij lijkt op de film 'a perfect getaway' maar dat is hem niet.
Ja dat is hem! Heel erg bedankt!quote:
Zit Johan Cruijff nu ook al op Fok!?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:08 schreef kogelvisje het volgende:
Ik zoek de de naam van een horror film
De verhaallijn gaat ongeveer zo:
Een groep vrienden gaat naar een eiland toe voor een pleziervakantie. Maar ze worden daar stuk voor stuk vermoord. Hoe of wat weet ik niet precies maar op het einde blijft er geloof ik 1 meisje van de vriendengroep over. Dat meisje zegt dat ze een andere naam heb en op het einde blijkt dat zei de moordenaar is . Ze komen in het ziekenhuis er al achter dat ze anders heet.
ik weet dat het allemaal heel vaag klinkt. Ik denk dat de film tussen de 2000 en 2009 uitgekomen is. Verder in de film is er veel bos en worden er zijn er ook veel intieme senes. Hij lijkt op de film 'a perfect getaway' maar dat is hem niet.
Klinkt wat als In Oranje, maar daar sterft de vader, dus zal niet zijn wat je bedoelt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:38 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wie oh wie kan mij helpen? Ik zoek de titel van een Nederlandse film over een vader met een zoontje uit een arbeidersmilieu in de jaren 70. De moeder overlijdt. In de film komen scenes voor met beide WK finales met Nederland (1974 en 1978). IMDB heeft me niet uit de brand kunnen helpen, ik dacht dat Frits Lambrechts erin meespeelde maar zeker is dat niet.
Is het misschien The Perfect Host?quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:53 schreef roeleke92 het volgende:
Ik zoek een film gaat over 2 inbrekers die in een huis van een moordenaar komen en daar en worden gemarteld en dan vermoord iemand een idee
Er zijn nogal wat series die zich rond de housing estates afspelen, politieseries (The Bill, Spooks), enkele recente (2010 - 2012) als Top Boy...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:31 schreef PAA-053 het volgende:
Ik zoek een Engelse serie of mini-serie, die een jaar of 7/8 (schatting) geleden te zien was op de Nederlandse publieke omroep. De serie ging onder andere over een man die in een achterstandswijk van Londen (volgens mij) luxeproducten op afbetaling verkocht. De over het algemeen laagopgeleide bewoners van de wijk konden de afbetalingen niet doen uiteraard, en vervolgens zette de man hen onder druk.
Verder werden ook andere bewoners van het complex gevolgd.
De wijk/het gebied was gebouwd als een soort complex met allerlei kleine straatjes en gangen. De appartementen bevonden zich op verschillende verdiepingen, maar het was geen standaard flat.
Ik weet helaas weinig details over de serie en uitgebreid Googelen levert niets op. Ik weet nog wel dat de serie indruk maakte door de rauwe weergave van het leven in zo'n wijk. Ben heel benieuwd of iemand me kan helpen!
Bedankt voor je reactie! De serie zit er echter nog niet tussen....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:51 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat series die zich rond de housing estates afspelen, politieseries (The Bill, Spooks), enkele recente (2010 - 2012) als Top Boy...
Minder heeft tien seizoenen gelopen (1979–1994), Shameless (2004-) inmiddels ook (maar speelt zich af in Manchester),
Je bedoelt toch geen sitcom? Want dan zou Del Boy van Only Fools and Horses voldoen aan de beschrijving, een kleine heler van gestolen goed (waar vaak iets mis mee was, explosieve blow-up sexdolls bvb).
Meer details? Kwam er geweld in voor, druggebruik; iets over uiterlijk en leeftijd van de hoofdfiguren?
Misschien herken je de housing estate waar het zich afspeelde:
Heygate: https://www.google.com/se(...)e=lnms&tbm=isch&sa=X
Aylesbury: https://www.google.com/se(...)1&q=aylesbury+estate
North Peckham: https://www.google.com/se(...)a=1&q=peckham+estate
Samuda: https://www.google.com/se(...)sa=1&q=Samuda+Estate
Hackney: https://www.google.com/se(...)a=1&q=hackney+estate
Alhoewel, lijken me allemaal hetzelfde ..
Het Lelijke Jonge Eendje ?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:26 schreef Pizzapuntje het volgende:
Nog 'n poging..
Ook zoek ik een tekenfilm (destijds ook op videoband) (weet niet of het een serie van allemaal filmpjes bij elkaar was of dat het 1 filmpje was). Dat ging over een moeder die was eenden aan het uitbroeien, maar eentje die kwam er pas later uit ofzo, en toen ging ie achter z'n moeder aan.
Er zat volgens mij ook een soort wolf achter dat eendje aan. Ook gingen de eendjes schaatsen, volgens mij schaatste eentje een 8 vorm. Ook werd er volgens mij eentje onder zo'n olielamp vuur gehouden en kon je dus in het ei zien dat er een kuikentje in zat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: Easy A dus, al kan ik de scène niet meer herinneren.
[ Bericht 7% gewijzigd door donroyco op 05-01-2013 21:43:35 ]Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:29 schreef donroyco het volgende:
Uit welke film komt deze gif met Emma Stone (NSFW)?Easy A.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dinosaurs misschien?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:05 schreef Hicham. het volgende:
Ik zoek eigenlijk de naam van een poppenserie/stukje. Het vreet al jaren aan mij dat ik niet meer weet wat ik toen gezien had. Ik heb al met termen gegoogeld, maar kan er niets over vinden.
* Het was op de vroegere kindernet jaren '90.
* Een soort poppenserie/stukjes
* Het waren trollen of holbewoners. (Nee, niet de freggels)
* Volgens mij ging het om 2 trollen/holbewoners in een stenengrot.
* De poppen waren dacht ik bruinachtig. Tenminste geen felle kleuren.
* Zij hadden magische krachten.
* Ik kan mij nog herinneren dat wanneer ze de koelkast open trokken dat daarin een hevige sneeuwstorm te keer ging.
Het zou kunnen dat het bij een programma hoorde of dat het opvulstukjes waren tussen 2 programma's. Zijn er mensen die de serie/stukjes kennen of tenminste weten wat ik bedoel?
Nee, dan had ik dat geweten omdat ik dat programma wel ken.quote:
Deze?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:41 schreef Lyrebird het volgende:
Zoek de titel van een (kinder)film die ik rond 1980 op de lagere school gezien heb (projector).
Een piratenfilm waarin naast de gebruikelijke piraten, piratenschepen, kanonnen en kastelen een prominente plaats was ingeruimd voor een piraat die een heleboel werpmessen op z'n shirt had zitten, waarmee hij begon te gooien zodra de piraten in het nauw kwamen. Indertijd was dat het coolste wat ik tot dan toe gezien had.
Hoogstwaarschijnlijk een in het Engels nagesynchroniseerde spaghettipiratenfilm, met Nederlandse ondertiteling.
Zie hier regelmatig vragen waarvoor google niet volstaat, omdat de zoektermen te algemeen zijn en andere resultaten hogere prioriteit krijgen. Je krijgt enkel de 1000 "beste" resultaten, als 1001 de juiste is heb je pech.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:58 schreef Hicham. het volgende:
[..]
Nee, dan had ik dat geweten omdat ik dat programma wel ken.
Wat ik bedoel zijn echt trollen of holbewoners. En volgens mij spraken ze ook niet, maar maakte ze meer geluiden. 100% zeker dat het een programma/stukje van kindernet was. Volgens mij kwam het 'morgens op tv.
Frustrerend dat ik er niets over kan vinden. Engelse google termen helpen ook niet verder en blijkbaar kan niemand het herinneren. Het lijkt net alsof dat programma nooit bestaan heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |