quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:06 schreef Pheno het volgende:
Joepi, naar Euro disney. krijsende koters, fransen, hell on earth.
Yep!quote:
Ze zitten hem echt te dollenquote:
daar zit de wereld op te wachtenquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:06 schreef Joooo-pi het volgende:
Gaan ze zeker weer een kerstsingle opnemen
Dat is wel een van de mooiste plekken op aarde hoor! - Henriekequote:Op vrijdag 23 november 2012 21:07 schreef Injetta het volgende:
Naar Eurodisney??
Nou ja.. het is toch geen kinderen voor kinderen?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is wel een van de mooiste plekken op aarde hoor! - Henrieke
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:04 schreef douche-eendje het volgende:
Mn gezelschap vind the voice ook heel spannend
flappieeeee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb die tenenkrommende video van vorig jaar nog op mijn netvliesquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar zit de wereld op te wachten
Begin je te oud te worden?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:07 schreef tong80 het volgende:
Dit soort topics gaat te snel voor Tong. Ik kijk of er iemand reageert en ze zijn 40 posts verder.
Tja... het is lastig voor ons 40+ ers....quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:07 schreef tong80 het volgende:
Dit soort topics gaat te snel voor Tong. Ik kijk of er iemand reageert en ze zijn 40 posts verder.
Sneller typen dan he?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:07 schreef tong80 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |