en een 8,5 gevenquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ai ai ai
En let op, Trein gaat net als vorige week roepen hoe moeilijk dit nummer wél niet is
Ik ken het ook nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:56 schreef Cee het volgende:
Ik ken dit liedje niet, ik ga me even 3 minuten oud voelen.
Ze heeft gelijk. Maar dat betekent niet dat je vals mag zingen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ai ai ai
En let op, Trein gaat net als vorige week roepen hoe moeilijk dit nummer wél niet is
Ik voel met je meequote:Op vrijdag 23 november 2012 20:56 schreef Cee het volgende:
Ik ken het ook niet hoor, maar ik vind het niet erg. Zal wel van Miley Cyrus zijn of zo.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:56 schreef Cee het volgende:
Ik voel jou ook, eh, met je mee, dusquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:56 schreef Cee het volgende:
Ongelooflijk maar waarquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:56 schreef Injetta het volgende:
Ook vals... Zouden ze zichzelf niet horen of zo? Het slingert alle kanten op die stem.
Ha ha, Johannes was tot nu toe echt de beste.
Alsof ze een tekening voor Sinterklaas heeft zitten maken met dikke zwarte marker en niet doorhad dat de inkt nog niet helemaal was opgedroogd toen ze er op ging leunen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:56 schreef Starlie het volgende:
Doe tattoo past toch helemaal niet bij haar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |