ik zei het nog netjesquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:52 schreef Injetta het volgende:
Auwwwww, knettervals en totaal ernaast.
Die vietnamees die vorige week in een postorderbruidhoerige jurk stond te jodelenquote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Trijntje zal wel een 7 geven. Want jaloers.
Ik heb echt verstand van k#tnijdquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
En verdomd!quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:53 schreef Greys het volgende:
Wie is dat meisje naast Obama?(ik wil een naam!)
quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die vietnamees die vorige week in een postorderbruidhoerige jurk stond te jodelen
Nelie Kroes, google er maar op met je broek naar benedenquote:
Turnster, tijdens de Olympische Spelen greep ze naast het goud, daar was ze niet blij mee, ze trok even een 'not impressed' smoeltje met zo'n scheef bekkie. En die foto ging als internet meme de wereld over. Vorige week ontmoette ze Obama. En die deed leuk mee.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:53 schreef Greys het volgende:
Deze mag er wel uit.
Doet me echt geen moer.
Wie is dat meisje naast Obama?
En waarom die gezichten? Is dat haar trademark ofzo?
McKayla Maroneyquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:53 schreef Greys het volgende:
Wie is dat meisje naast Obama?
En waarom die gezichten? Is dat haar trademark ofzo?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:54 schreef Injetta het volgende:
Nou, Simon moet ook naar bed.. Zijn oren zitten helemaal dicht denk ik.
Amerikaanse Olympische medaille winnares: http://en.wikipedia.org/wiki/McKayla_Maroneyquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:54 schreef Day het volgende:
Wat heeft ze een raar pakje aan!
En wie is dat meisje naast Obama?
ja he, vind ik ookquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Wendy heeft een leuke jurk aan, zie nu pas het geheel
Al die mensen die nog huilen na het verlies van Floortje van 10 jaar geledenquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:55 schreef Snoepje5 het volgende:
Iemand die ook daadwerkelijk stemt ? Zonde van je geld joh..
Allemaalquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:55 schreef Stickertje het volgende:
zingen ze allemaal of zingt weer de ene helft en volgende week de andere helft?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Turnster, tijdens de Olympische Spelen greep ze naast het goud, daar was ze niet blij mee, ze trok even een 'not impressed' smoeltje met zo'n scheef bekkie. En die foto ging als internet meme de wereld over. Vorige week ontmoette ze Obama. En die deed leuk mee.
Do-re-mi was een betere artiestennaam geweestquote:
Het gaat ook niet best verderquote:
en een 8,5 gevenquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ai ai ai
En let op, Trein gaat net als vorige week roepen hoe moeilijk dit nummer wél niet is
Ik ken het ook nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:56 schreef Cee het volgende:
Ik ken dit liedje niet, ik ga me even 3 minuten oud voelen.
Ze heeft gelijk. Maar dat betekent niet dat je vals mag zingen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ai ai ai
En let op, Trein gaat net als vorige week roepen hoe moeilijk dit nummer wél niet is
Ik voel met je meequote:Op vrijdag 23 november 2012 20:56 schreef Cee het volgende:
Ik ken het ook niet hoor, maar ik vind het niet erg. Zal wel van Miley Cyrus zijn of zo.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:56 schreef Cee het volgende:
Ik voel jou ook, eh, met je mee, dusquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:56 schreef Cee het volgende:
Ongelooflijk maar waarquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:56 schreef Injetta het volgende:
Ook vals... Zouden ze zichzelf niet horen of zo? Het slingert alle kanten op die stem.
Ha ha, Johannes was tot nu toe echt de beste.
Alsof ze een tekening voor Sinterklaas heeft zitten maken met dikke zwarte marker en niet doorhad dat de inkt nog niet helemaal was opgedroogd toen ze er op ging leunen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:56 schreef Starlie het volgende:
Doe tattoo past toch helemaal niet bij haar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |