Ah okee, lees je goed in voor je begint. De press is een heel goede oefening, als je het goed doet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik bedoelde standing barbell shoulder press... Lijkt erop!![]()
ten allen tijde zorgen dat je een goeie form houdt. Gewoon beginnen met 50 kg en veel herhalingen pakken om de techniek onder se knie te krijgen. Je zult zien dat je omhoog schiet met de gewichten en je een stuk makkelijker een fatsoenlijke houding kan houden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Klinkt opzich ook logisch natuurlijk, gezien het feit dat je je gehele rug er sterker mee maakt. Het is eigenlijk ook meer een angst vanuit mezelf, omdat ik weet hoeveel ellende ik al met die rug gehad heb. Ga er sowieso mee beginnen nu!
[..]
Moet je lager in reps trainen, je gastrocnemius (grote kuitspier) is fast twitch dominant. High reps op standing calf raises is dus niet efficiënt. De soleus, die je met gebogen knieën traint, is juist supersloom. Doe daarop gerust 20-30 herhalingen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:00 schreef Mithras82 het volgende:
Kuiten train ik ook altijd het lekkerst met veel herhalingen en laag gewicht. 16 reps oid. maar ze groeien wel moeilijk bij mij.
Dat is toch gewoon een OHP?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Klinkt opzich ook logisch natuurlijk, gezien het feit dat je je gehele rug er sterker mee maakt. Het is eigenlijk ook meer een angst vanuit mezelf, omdat ik weet hoeveel ellende ik al met die rug gehad heb. Ga er sowieso mee beginnen nu!
[..]
Stand van ellebogen, hoofd niet voor- achteruit doen etc.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:25 schreef esv7 het volgende:
Waarin zijn die twee anders dan de millitary press?
Het is een van de negen essentiële aminozuren. Het is 'goed' voor je.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die leucine kan echt niet goed voor je zijn.Dat chemische goedje wat blijft drijven, die smaak, die lucht.
Ik vind niks erg, maar die leucine drinken, god god.
Light mozzarella, light pindakaas, light jam. Alles lekker light!quote:Op zaterdag 24 november 2012 08:22 schreef ZetaOS het volgende:
It's funny because they're fat
Uiteraard mag de Light Pindakaas niet ontbreken in het filmpje.
Wilde inderdaad hetzelfde verkondigen. Maar dan gewoon met 'je kuit is een fast switch, pak zwaardere gewichten en minder reps'.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:49 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Moet je lager in reps trainen, je gastrocnemius (grote kuitspier) is fast twitch dominant. High reps op standing calf raises is dus niet efficiënt. De soleus, die je met gebogen knieën traint, is juist supersloom. Doe daarop gerust 20-30 herhalingen.
Als ik broscience verkondig hoor ik het wel
Beginnen met 50 kg zegt iequote:Op vrijdag 23 november 2012 23:42 schreef fathank het volgende:
[..]
ten allen tijde zorgen dat je een goeie form houdt. Gewoon beginnen met 50 kg en veel herhalingen pakken om de techniek onder se knie te krijgen. Je zult zien dat je omhoog schiet met de gewichten en je een stuk makkelijker een fatsoenlijke houding kan houden.
Haten is in mijn geval overdreven, maar ik word er altijd misselijk van dus het is ook niet mijn favoriete oefening. Mbt deadlifts ben ik het helemaal met je eensquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:01 schreef Sapstengel het volgende:
Ik haat squats echt erg, vind het een kutoefening. Maarja, doe het wel netjes natuurlijk.
Deadlifts zijn wel weer echt vet, voelt gewoon beestachtig aan.
Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Zal ook binnenkort eens wat foto's uploaden van mijn fysiek... die is volgens mij vrij gemiddeld met de meesten hier. Dat zonder squats!;-)
cardio heeft het beest in mij los gemaaktquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nee man cardio is zeker niet gay.
ben benieuwd naar die wheels brahquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Zal ook binnenkort eens wat foto's uploaden van mijn fysiek... die is volgens mij vrij gemiddeld met de meesten hier. Dat zonder squats!;-)
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lijkt me prima. Maar wat zijn staande over-head rows?
Oprotten, Panzer en Zeta zijn van mij.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Wajo zitte alle gespierde fokkers hier? Omg omg nat geworden mag ik foto's in mijn DM?![]()
Vooral van jou Yuri![]()
Ja prima, Panzer mag lekker in Grunna blijvenquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oprotten, Panzer en Zeta zijn van mij.![]()
Jij mag Bendoe hebben, boy is 15 jaar, ripped as fuck, neukt bitches alsof het niks is
Die heeft ie een keer gepost ja.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja prima, Panzer mag lekker in Grunna blijven
Hmm, pics van Bendoe?![]()
Ergens?
Tuurlijk is het juist goed.quote:Op zaterdag 24 november 2012 08:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Het is een van de negen essentiële aminozuren. Het is 'goed' voor je.
He always said: "I'll be back".quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |