Haten is in mijn geval overdreven, maar ik word er altijd misselijk van dus het is ook niet mijn favoriete oefening. Mbt deadlifts ben ik het helemaal met je eensquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:01 schreef Sapstengel het volgende:
Ik haat squats echt erg, vind het een kutoefening. Maarja, doe het wel netjes natuurlijk.
Deadlifts zijn wel weer echt vet, voelt gewoon beestachtig aan.
Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Zal ook binnenkort eens wat foto's uploaden van mijn fysiek... die is volgens mij vrij gemiddeld met de meesten hier. Dat zonder squats!;-)
cardio heeft het beest in mij los gemaaktquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nee man cardio is zeker niet gay.
ben benieuwd naar die wheels brahquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Zal ook binnenkort eens wat foto's uploaden van mijn fysiek... die is volgens mij vrij gemiddeld met de meesten hier. Dat zonder squats!;-)
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lijkt me prima. Maar wat zijn staande over-head rows?
Oprotten, Panzer en Zeta zijn van mij.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Wajo zitte alle gespierde fokkers hier? Omg omg nat geworden mag ik foto's in mijn DM?![]()
Vooral van jou Yuri![]()
Ja prima, Panzer mag lekker in Grunna blijvenquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oprotten, Panzer en Zeta zijn van mij.![]()
Jij mag Bendoe hebben, boy is 15 jaar, ripped as fuck, neukt bitches alsof het niks is
Die heeft ie een keer gepost ja.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja prima, Panzer mag lekker in Grunna blijven
Hmm, pics van Bendoe?![]()
Ergens?
Tuurlijk is het juist goed.quote:Op zaterdag 24 november 2012 08:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Het is een van de negen essentiėle aminozuren. Het is 'goed' voor je.
He always said: "I'll be back".quote:
Kijk eens naar jezelf ethanolfabriekquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:15 schreef RickoKun het volgende:
Mannen Vas is niks voor ons Vas die smoked en is vet ongezond als wij thuis komen en aan de zuurstoffles moeten voor optimaal spierheling
Waarom stop je nu niet? Gaat niks worden op deze manier he.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:26 schreef DeLoet het volgende:
Volgende week stoppen met roken; ben benieuwd wat dit gaat doen voor het sporten. Conditie zal zeker verbeteren. Ga ook wat meer cardio doen na het stoppen. Ben benieuwd hoe ik dit ga merken tijdens de krachttraining. Iemand ervaring?
Haha echt he.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Waarom stop je nu niet? Gaat niks worden op deze manier he.
Alles gaat vooruit. Ik weet niet meer wie het tegen me zei maar dat vond ik wel een goede: Je mist niks, het is alsof er een last van je schouders valt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:26 schreef DeLoet het volgende:
Volgende week stoppen met roken; ben benieuwd wat dit gaat doen voor het sporten. Conditie zal zeker verbeteren. Ga ook wat meer cardio doen na het stoppen. Ben benieuwd hoe ik dit ga merken tijdens de krachttraining. Iemand ervaring?
Mwa, ik vond het wel fijn om naar het stoppunt toe te leven. Get your head around it, zogezegd.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Waarom stop je nu niet? Gaat niks worden op deze manier he.
Inderdaad, de mens is niet gemaakt om een duwbeweging te maken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:49 schreef mtchel112 het volgende:
gister weer een oud klasgenoot aan het pronken over zn fitness kennisdoet een of andere sport opleiding (HBO), begon die over benchpress dat dat geen natuurlijke beweging zou zijn oid, en hij gaat nu trainschema's maken tegen betaling
nog verder nooit 1 deadlift geplaatst oid, royal sadness
Care.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:49 schreef mtchel112 het volgende:
gister weer een oud klasgenoot aan het pronken over zn fitness kennisdoet een of andere sport opleiding (HBO), begon die over benchpress dat dat geen natuurlijke beweging zou zijn oid, en hij gaat nu trainschema's maken tegen betaling
nog verder nooit 1 deadlift geplaatst oid, royal sadness
Eh nou, een beetje care toch wel. Ik bedoel, weer zo'n hersenloze trainer met een opleiding erbij die mensen verkeerde dingen aanleert.quote:
Wat een pussy routine.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:55 schreef stinkie het volgende:
Leg is nu squat, legpress om echt af te matten en calf 'raises' op machine, hoewel dat ding maar tot 120 gaat.
Meer doe ik niet, te veel isolatie of onnatuurlijke bewegingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |