Je zit er helemaal inquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:33 schreef iBenny het volgende:
Ho, wacht... Marley is de dochter van Ludo?
hookedquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
100 miljoen miljard keer gezien en er dan nu pas achterkomen. Damn
Ik doe nu de tv op een andere zender om met dit idee het weekend te beginnenquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:35 schreef Cee het volgende:
Gokje: Ze worden als cliffhanger tijdens de coïtus op heterdaad overvallen door een bosje inboorlingen.
sheldon, is that you?quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:35 schreef Cee het volgende:
Gokje: Ze worden als cliffhanger tijdens de coïtus op heterdaad overvallen door een bosje inboorlingen.
PINGU!quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:34 schreef Pheno het volgende:
Op 24 augustus a.s. de eerste aflevering van de Voice of Holland 3
[ afbeelding ]
*Gaat naar rond 3 minutenquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
PINGU!
Rond 3 minuten schudt Sjerrrul nog even d'r voorgevel.Al valt ze in het niets omdat al die meiden zo mooi zijn natuurlijk.
Geen idee, maar zo'n geharste torso kan nooit goed zijn.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Metro? Die dude is zo homo als maar kan
Ik keek meteen naar de tv, ik dacht dat ARNOUD dus Arnie wasquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:38 schreef Greys het volgende:
Oma??? Laura heeft toch maar 1 kind? Arnie?
Ik heb het te lang niet gezien
Ja, er is maar 1 A. Alberts en dat is Arnie.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik keek meteen naar de tv, ik dacht dat ARNOUD dus Arnie was
dacht dat dennis en noud waren omgewisseld bij geboorte of zoiets...quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:38 schreef Greys het volgende:
Oma??? Laura heeft toch maar 1 kind? Arnie?
Ik heb het te lang niet gezien
EEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:39 schreef D. het volgende:
Tieten hijsen
Ow wacht, da's een ander programma
ze is koppigquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
Trijntje heeft ook geen goede styliste.
Had je dat stylisteartikel vandaag in de spits gelezen?quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
Trijntje heeft ook geen goede styliste.
Heyjquote:
Eeejquote:
helleuquote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:40 schreef Pheno het volgende:
Keek Trijntje recht in de camera? Oh nee.
als ze scheelt kijkt wel jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:40 schreef Pheno het volgende:
Met beide ogenquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:40 schreef Pheno het volgende:
Klopt, daar was het en stuk beter, maar dit is ook leuk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:40 schreef Day het volgende:
Dit hebben ze bij de Engelse versie ook gedaan!
Verzorgen die de muziek vanavondquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:41 schreef iBenny het volgende:
Alle bandjes van de artiesten zijn ook gemengd op het podium
Heeujquote:
Geen Edwin Equote:Op vrijdag 23 november 2012 20:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Verzorgen die de muziek vanavond?
Dag Stickerslash!quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:41 schreef Stickertje het volgende:
goedeavond alle laatkomers![]()
( ben te lui om jullie allemaal apart te groeten )
Laatkomers? Precies op tijdquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:41 schreef Stickertje het volgende:
goedeavond alle laatkomers![]()
( ben te lui om jullie allemaal apart te groeten )
Hij wil met zijn hoofd in de camera te zien zijnquote:
Doods?quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
Wendy begint steeds meer op Natasja Froger te lijken.
ziek, zijn piemp is eraf gevallen, dus hij kan geen cijfers geven.quote:
Ik wil eigenlijk een keer op koopavond bij wat tv's gaan staan, om te kijken hoe ze eruit ziet op een platte tv ipv dikke kastquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:42 schreef Pheno het volgende:
Ah, Wendy "ik eet nooit hamburgers" van Dijk
Nee bij de US versie is het gewoon weg=weg, maakt niet uit welk team, veel leuker.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:43 schreef Injetta het volgende:
Ach bah, toch weer per team... Ik vind het echt niet eerlijk!
Paar keer live gezien. Wel echt een podiumbeestquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb hem eigenlijk nooit echt op zien treden geloof ik.
Des te sneller het voorbij is, des te sneller X Factor kan beginnenquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Stiekem vind ik het toch wel lekker dat er zoveel vaart zit in die exits, ook al gaat het misschien te snel qua weken..
Net zo plat.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een keer op koopavond bij wat tv's gaan staan, om te kijken hoe ze eruit ziet op een platte tv ipv dikke kast
Zijn dochter is fan van One Direction, hij volgtquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:43 schreef Cee het volgende:
Waarom heeft Martijn het kapsel van de homo van een jongensband?
eejquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
Des te sneller het voorbij is, des te sneller X Factor kan beginnen
Er gaat toch niet weer de hele avond gepiempt worden he?quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:43 schreef MissJ het volgende:
[..]
ziek, zijn piemp is eraf gevallen, dus hij kan geen cijfers geven.
Oh ik vind The Voice tofferquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
Je mag ook wel hier komen kijken hoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een keer op koopavond bij wat tv's gaan staan, om te kijken hoe ze eruit ziet op een platte tv ipv dikke kast
Ja, soms is HD TV inderdaad niet echt heel handig.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je mag ook wel hier komen kijken hoorplatte HDtv. De eerste keer dat ik Gordon op deze tv zag schrok ik
Gezondheidquote:
Yupzquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:45 schreef Cee het volgende:
Gaat hij serieus "Hjjjeeeeuuuuuj je seks is een faaier" zingen?
dit dusquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
Je schrikt je soms de pleuris.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, soms is HD TV inderdaad niet echt heel handig.
Jij en meer met jouquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik vind The Voice toffer
Kees op klompen hoef ik niet meer
Ik hoop het, geniale tekst dan ineensquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:45 schreef Cee het volgende:
Gaat hij serieus "Hjjjeeeeuuuuuj je seks is een faaier" zingen?
Dat is standaard, maar ik heb dé oplossing, ik zet gewoon system of a down op tijdens de optredens.quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
Wendy begint steeds meer op Natasja Froger te lijken.
Ze woont in Alkmaar toch? Geloof dat ik de straat herkende en dat is niet bij het station maar net een andere wijk aan de rand van het centrumquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Het viel me nu pas bij Real Life op hoe enorm de huizen/straten/wijken van deelnemers in beeld komen.
Die Claudia woont niet ver van het station af denk ik
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ verdienen voor RTL natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:46 schreef Karina het volgende:
Je kunt al stemmen terwijl ze nog niet gezongen hebben? Raar.
Nee eerlijk, want anders kan je voor de laatste maar een paar minuten stemmen want direct daarna komt al de uitslag, per groepjequote:Op vrijdag 23 november 2012 20:46 schreef Karina het volgende:
Hallo? John moet wel op vakantie kunnen dit jaar heurquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:46 schreef Karina het volgende:
Zo is het al twee seizoenen?quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:46 schreef Injetta het volgende:
Hoe gaan ze dat dan doen? Nu vallen er maar 4 af, zijn er nog 12 over.
Volgende week nog 4? = 8.
De week erop weer 4? = 4
En dan finale tussen deze 4?
Het blijft dan tot aan de finale een competitie tussen de mensen per coach... Ik vind dat een rukconcept..
Ik dacht dat ik het UWV spotte, maar ik weet het niet zeker, want ik schakelde precies toen in, dus ik moest nog even bedenken dat het Alkmaar wasquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ze woont in Alkmaar toch? Geloof dat ik de straat herkende en dat is niet bij het station maar net een andere wijk aan de rand van het centrum
Dat is ook wel zo, maar je weet toch niet of ze goed zingen? En zouden ze dat niet terugrekenen op een of andere manier, aantal stemmen delen door de tijd dat je kon stemmen?quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee eerlijk, want anders kan je voor de laatste maar een paar minuten stemmen want direct daarna komt al de uitslag, per groepje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Zij heeft een ander leuk nummerquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:48 schreef ZaZoe het volgende:
Deze zou ik graag door Floortje gezongen zien worden
Ik vermoed dat het het stukje is aan de rand van het centrum, tegenover dat lelijke stadskantoor. Daar zitten ook van diequote:Op vrijdag 23 november 2012 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het UWV spotte, maar ik weet het niet zeker, want ik schakelde precies toen in, dus ik moest nog even bedenken dat het Alkmaar was
Onder zijn eigen douche graagquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:48 schreef Stickertje het volgende:
hij moet gewoon oerend hard zingen
quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:48 schreef ZaZoe het volgende:
Deze zou ik graag door Floortje gezongen zien worden
Die begint z'n refreins ook met 'yyyeeeeahhhh!'quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:48 schreef fratsman het volgende:
Hij lijkt op de leadzanger van Scooter.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:48 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:48 schreef fratsman het volgende:
Hij lijkt op de leadzanger van Scooter.
Heeft dat te maken met een pistool?quote:
Respect for the man in the ice cream van!quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Die begint z'n refreins ook met 'yyyeeeeahhhh!'
Dat is ook HEUL dichtbij het stationquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het het stukje is aan de rand van het centrum, tegenover dat lelijke stadskantoor. Daar zitten ook van die- huisjes.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]Its nice to be important but more important to be nice.
Ik ookquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:47 schreef Greys het volgende:
Ik vind het een leukerd, ik kan er niets aan doen
dit he. Bij Johannes heb ik het idee dat hij nog maagd is, daarom.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:48 schreef Greys het volgende:
Toch klopt het niet, Johannes die over seks zingt, ergens voor mijn gevoel
Echt waar? Ik heb vorig seizoen niet gekeken en van de eerste keer kan ik me dit niet herinneren.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zo is het al twee seizoenen?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:48 schreef Stickertje het volgende:
Mja, redelijk dichtbij inderdaadquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is ook HEUL dichtbij het station
Hij heeft een leuke, niet lelijke, vriendinquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:48 schreef Greys het volgende:
Toch klopt het niet, Johannes die over seks zingt, ergens voor mijn gevoel
quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:49 schreef Cee het volgende:
Holy crap, die glitters op die kanis van Trijntje, dat accentueert die ogen.
Nu nog een laser uit haar ogen en we hebben de perfecte diamantsnijder.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:49 schreef Cee het volgende:
Ik vond het al best hardquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:48 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:49 schreef Cee het volgende:
ja echt hequote:Op vrijdag 23 november 2012 20:49 schreef Cee het volgende:
Krijg je bizarre diamantvormen van, dat wel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu nog een laser uit haar ogen en we hebben de perfecte diamantsnijder.
Relatief gezien is AIDS in Afrika een groter probleem inderdaad.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:50 schreef kermit71 het volgende:
Stiekem vonden we het hier gewoon wel goed, eigenlijk
quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:50 schreef STING het volgende:
[..]
Amerikaanse Olympische medaille winnaar, internet meme
Ze baseren zijn genre op zijn afkomst, dat vind ik ook een beetje gemeen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:50 schreef MaLo het volgende:
Onzin inderdaad dat ze zeggen dat hij ´andere muziek´ zou moeten zingen. Sandra gaat ook weer hetzelfde kunstje doen.
Ow, mijn dochter gaat teleurgsteld zijnquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij heeft een leuke, niet lelijke, vriendin
En volgens mij heeft ie wel flink wat lopen duwen in de stallen op het land
dat was gewoon beschamendquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:50 schreef fratsman het volgende:
Lage cijfers zegt niks. één onvoldoende en een roze jurk en je bent al door.
Nou, hè?quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
Hij ziet weer zo eng bleek en met rode lippen.
Net als bodywarmerbert?quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij heeft een leuke, niet lelijke, vriendin
En volgens mij heeft ie wel flink wat lopen duwen in de stallen op het land
welke is salome ook al weer?quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Johannes is hoeft niet naar huis, want Salome is tien keer zo erg
Ze motten hem gewoon echt niet meerquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze baseren zijn genre op zijn afkomst, dat vind ik ook een beetje gemeen.
Geef je haar een poster van One Direction cadeau, die zijn veel aantrekkelijker, al is Johannes gewoon haske charmant, die lachquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:51 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ow, mijn dochter gaat teleurgsteld zijn. Maar ja, ze is nog maar 8, ze komt er wel over heen
Bijnaquote:
Een cursus zweeds was misschien minder slimquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Die heeft ff gewerkt aan haar uitspraak zeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |