Stem LookAtMequote:Op zondag 25 november 2012 16:41 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Poll: Wie moet er winnen?
• lookatme
• silk
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Het is de slagroom!quote:
Kopen? Jij krijgt het voor niets, wel pics sturen hequote:Op dinsdag 27 november 2012 01:14 schreef Oerbeer het volgende:
Harig babyvoedsel![]()
Wel een mooi haar. Kan ik dat kopen na afloop Fopje? Dan plak ik het op mijn borstkast en kan ik er mee shinen.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:15 schreef HaJee het volgende:
Fopje's bijdrage aan de Glazen Huisactie....
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:33 schreef Fopje het volgende:
Na 24 dagen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee nog niet, maar suggesties genoeg. Misschien vant weekendquote:Op woensdag 28 november 2012 23:04 schreef MAHL het volgende:
Al beslist wat er in de Decemberpot gaat komen?
Misschien rollade, kalkoen (al is dat wat duur voor een onzinproject als dit), oliebol, pepernoten en chocoladeletter (al zullen die ws niet gaan schimmelen), kerstbrood/stolletje, chocolademelk?
[ afbeelding ]
Dan zit er niet veel in die pot ben ik bang.quote:Op zondag 25 november 2012 02:10 schreef Osvaldo2 het volgende:
Steun de actie "Schimmelpot voor Afrika" en word nu donor...![]()
[ afbeelding ]
Gefrituurde Sprinkhaan.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:10 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar suggesties genoeg. Misschien vant weekend
Een bekertje erwtensoepquote:Op woensdag 28 november 2012 23:10 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar suggesties genoeg. Misschien vant weekend
Staat nu in de OP. Kan er morgenavond weer uit.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:01 schreef Fopje het volgende:
Op pagina 2 kan je een Poll vinden wie de winnaar moet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |