Ghehe ik zag die hamburgers pas na een tijdjequote:Op zondag 25 november 2012 11:29 schreef HaJee het volgende:
Na al dat geschimmel even een lief herfstplaatje...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 november 2012 12:32 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Lange dagen werken, ik zie onze kinderen bijna nooit en we praten nauwelijks meer.
Kom maar met een goed idee. Misschien heeft Fopjens nog plaats voor je in zijn volgende schimmelpot.quote:Op zondag 25 november 2012 15:38 schreef mr_chuck het volgende:
Zeg kom ik ook eens op zo'n naamplaatje te staan?
Deze pot loopt bijna op zn einde. Denk dat het bijna tijd is voor een feestdagen editiequote:Op zondag 25 november 2012 16:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Kom maar met een goed idee. Misschien heeft Fopjens nog plaats voor je in zijn volgende schimmelpot.
Ah. Mag ik dan gaan voor de kerststol?quote:Op zondag 25 november 2012 16:17 schreef Fopje het volgende:
[..]
Deze pot loopt bijna op zn einde. Denk dat het bijna tijd is voor een feestdagen editie
Is goedquote:Op zondag 25 november 2012 16:20 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ah. Mag ik dan gaan voor de kerststol?
Ik ben weer benieuwd.quote:Op zondag 25 november 2012 16:31 schreef Fopje het volgende:
[..]
Is goed
Pepernoten gaan toch niet schimmelen denk ikDoe gewoon 1 feestdagen pot voor de hele december maand
je naam komt in de bak als je gerecht uitgekozen word door fopje.quote:Op zondag 25 november 2012 16:36 schreef mr_chuck het volgende:
Oliebollen met een kerst rollade
- mijn naam alsjeblieft op een plaatje in de bak?
Die blijven uiteraard nog een tijd staanquote:Op zondag 25 november 2012 16:34 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik ben weer benieuwd.
En dan de oude potten ook laten lopen nog?
Oh wat heerlijk goor gewoonquote:Op zondag 25 november 2012 16:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
Die blijven uiteraard nog een tijd staan
Poll: Wie moet er winnen?quote:Op zondag 25 november 2012 16:39 schreef Fopje het volgende:
Kan iemand een poll voor me maken? Wie er moet winnen, lookatme of silk? Heb geen idee hoe ik een poll moet makenpoll sluit na 1 week
Bedankt beertjequote:Op zondag 25 november 2012 16:41 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Poll: Wie moet er winnen?
• lookatme
• silk
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |