Kom maar met een goed idee. Misschien heeft Fopjens nog plaats voor je in zijn volgende schimmelpot.quote:Op zondag 25 november 2012 15:38 schreef mr_chuck het volgende:
Zeg kom ik ook eens op zo'n naamplaatje te staan?
Deze pot loopt bijna op zn einde. Denk dat het bijna tijd is voor een feestdagen editiequote:Op zondag 25 november 2012 16:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Kom maar met een goed idee. Misschien heeft Fopjens nog plaats voor je in zijn volgende schimmelpot.
Ah. Mag ik dan gaan voor de kerststol?quote:Op zondag 25 november 2012 16:17 schreef Fopje het volgende:
[..]
Deze pot loopt bijna op zn einde. Denk dat het bijna tijd is voor een feestdagen editie
Is goedquote:Op zondag 25 november 2012 16:20 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ah. Mag ik dan gaan voor de kerststol?
Ik ben weer benieuwd.quote:Op zondag 25 november 2012 16:31 schreef Fopje het volgende:
[..]
Is goed
Pepernoten gaan toch niet schimmelen denk ikDoe gewoon 1 feestdagen pot voor de hele december maand
je naam komt in de bak als je gerecht uitgekozen word door fopje.quote:Op zondag 25 november 2012 16:36 schreef mr_chuck het volgende:
Oliebollen met een kerst rollade
- mijn naam alsjeblieft op een plaatje in de bak?
Die blijven uiteraard nog een tijd staanquote:Op zondag 25 november 2012 16:34 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik ben weer benieuwd.
En dan de oude potten ook laten lopen nog?
Oh wat heerlijk goor gewoonquote:Op zondag 25 november 2012 16:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
Die blijven uiteraard nog een tijd staan
Poll: Wie moet er winnen?quote:Op zondag 25 november 2012 16:39 schreef Fopje het volgende:
Kan iemand een poll voor me maken? Wie er moet winnen, lookatme of silk? Heb geen idee hoe ik een poll moet makenpoll sluit na 1 week
Bedankt beertjequote:Op zondag 25 november 2012 16:41 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Poll: Wie moet er winnen?
• lookatme
• silk
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Stem LookAtMequote:Op zondag 25 november 2012 16:41 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Poll: Wie moet er winnen?
• lookatme
• silk
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Het is de slagroom!quote:
Kopen? Jij krijgt het voor niets, wel pics sturen hequote:Op dinsdag 27 november 2012 01:14 schreef Oerbeer het volgende:
Harig babyvoedsel![]()
Wel een mooi haar. Kan ik dat kopen na afloop Fopje? Dan plak ik het op mijn borstkast en kan ik er mee shinen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |