Jammer idd, het is niet meer wat het ooit was.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:54 schreef rene90 het volgende:
"Ja jongens jullie rijst en meel is op, hier heb je nieuwe"
Uhm...quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:53 schreef Vijf_voor het volgende:
Volgende week weet dus iedereen dat de munt gevonden is omdat er op de plek van de munt een rode vrucht ligt?
Ik dacht dat er stond 'tenzij gelukt' maar het was 'tenzij geplukt'quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:14 schreef Smeich het volgende:
Min Hee's reactie was inderdaad erg sportief
[..]
Uhm...nee?
Met je previews!quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:43 schreef SEMTEX het volgende:
Yes, Fajah geredHeb het nog niet gezien, maar ben dol op mezelf spoileren
Volgens mij hebben alleen Gene en Christophe nog één muntquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:51 schreef Yesse het volgende:
Nu ik dit typ denk ik: wie hebben er eigenlijk nog munten?
Het wordt heel leuk als Fajah immuniteit haalt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:51 schreef Yesse het volgende:
Als de Belgen slim zijn maken ze volgende week weer een pact met Fajah, al denk ik dat ze niet zo slim zijn. Het zou wel kunnen/moeten als ze hun eigen hachje willen winnen. Het is nu zonder Fajah 3-2 voor het pokerduo+peggy.
Ze spreken met Fajah af om op één van het pokertrio te stemmen en Gene zet zijn gouden munt in. Zo wordt het uiteindelijk weer gelijkspel dus ze zijn eigenlijk verplicht om Fajah er bij te houden tot het pokertrio terug is gebracht tot 1 (ik denk Chris). Daarna zeggen dag tegen Fajah en zitten de 4 Belgen in de finale.
Als Fajah dan slim zou zijn zou ze dit afspreken en ondertussen naar het pokertrio gaan en vertellen voor wie de gouden munt wordt in gezet (Gene of Joke). Door precies op de ander te stemmen gaat het pokertrio sowieso door en vervalt zowel de gouden munt als één van de spelers.
Maar ik denk dat niemand zo ver doordenkt en volgende week gewoon loos Fajah er uit wordt gestemd.
Gelukkig had ik geen gelijkquote:
Ah zo ja, dan snap ik je postquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:38 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ik dacht dat er stond 'tenzij gelukt' maar het was 'tenzij geplukt'
hehe grappigquote:
Klopt, vandaar dat het niet al te moeilijk hoeft te zijn om de munt weg te spelenquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:36 schreef SEMTEX het volgende:
Maar een gouden munt kun je toch alleen vooraf inzetten? Dan moet je precies weten wanneer er op je gestemd wordt, niet om de tuin geleid worden om je munt weg te spelen en goed opletten.
nee, voor het stemmen al. Nu ik dit post, klinkt dat onlogisch, trouwens. Dan block je meteen alle stemmen. is er ergens tijdens de uitzending uitgelegd hoe het werkt?quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:17 schreef Smeich het volgende:
Wellicht snap ik jou niet hoor, maar besef je wel dat de gouden munt pas ingezet kan worden nadat er gestemd is?
omdat ze de zwakste tegenstander mogelijk willen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:14 schreef okiokinl het volgende:
waarom zouden de pokeraars+ fajah niet eerst die andere groep allemaal wegstemmen? dat is zekerheid, met faja's stem erbij ben je beter tegen munten bestand.
ze kunnen gewoon een volgorde van wegstemmen bepalen, en als de gouden munt tevoorschijn komt bij eerste keus, ga je naar keus nr. 2. als die imuum is, dan is fajah de klos.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:55 schreef CaLeX het volgende:
[..]
omdat ze de zwakste tegenstander mogelijk willen.
Joke is mentaal wel goed maar fysiek niet
Gene is fysiek wel ok, maar mentaal niet
Fajah is zowel fysiek als mentaal top (zeker vergeleken met de 2 belgen) en het is een vechter. Die wil je er dus het minst graag bij
ja dat is waar.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:55 schreef CaLeX het volgende:
[..]
omdat ze de zwakste tegenstander mogelijk willen.
Joke is mentaal wel goed maar fysiek niet
Gene is fysiek wel ok, maar mentaal niet
Fajah is zowel fysiek als mentaal top (zeker vergeleken met de 2 belgen) en het is een vechter. Die wil je er dus het minst graag bij
Na het stemmen maar wel voor dat de uitslag bekend wordt gemaakt volgens mij.quote:
Ik denk dat wij het weinige eten onderschatten, het is leuk dat ze een handje friet hebben maar daar leef je geen 3 dagen op.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:59 schreef mannenkoorkarrespoor het volgende:
[..]
Na het stemmen maar wel voor dat de uitslag bekend wordt gemaakt volgens mij.
Blij dat Faja er nog in zit maar heel erg spectaculair vindt ik het niet dit seizoen.
Ik zie het liefst weer normale deelnemers ipv BNers en BBers, ik heb het gevoel dat het dan veel meer om de sterkste gaat. Diegene die echt kan overleven.
Hier worden ze mi veel te veel verwend.
Ik denk dat Fatima, Chris en Peggy liever Gene en/of Joke eruit zien gaan dan Fajah, dus ik denk niet dat die nu snel weer op Fajah zullen stemmen voordat die 2 Belgen eruit zijn.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:51 schreef Yesse het volgende:
Als de Belgen slim zijn maken ze volgende week weer een pact met Fajah, al denk ik dat ze niet zo slim zijn. Het zou wel kunnen/moeten als ze hun eigen hachje willen winnen. Het is nu zonder Fajah 3-2 voor het pokerduo+peggy.
Ze spreken met Fajah af om op één van het pokertrio te stemmen en Gene zet zijn gouden munt in. Zo wordt het uiteindelijk weer gelijkspel dus ze zijn eigenlijk verplicht om Fajah er bij te houden tot het pokertrio terug is gebracht tot 1 (ik denk Chris). Daarna zeggen dag tegen Fajah en zitten de 4 Belgen in de finale.
Als Fajah dan slim zou zijn zou ze dit afspreken en ondertussen naar het pokertrio gaan en vertellen voor wie de gouden munt wordt in gezet (Gene of Joke). Door precies op de ander te stemmen gaat het pokertrio sowieso door en vervalt zowel de gouden munt als één van de spelers.
Maar ik denk dat niemand zo ver doordenkt en volgende week gewoon loos Fajah er uit wordt gestemd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Zij zit nu alweer voor de derde keer ofzo op dat winnaarseiland, zichzelf 'zwanger' te eten.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:50 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Ik ook. Dat ze het uberhaupt zoveel puppyvet had.
En na 3 (?) weken nog steeds mollig. Wordt ze stiekem bijgevoerderd?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:32 schreef Moira. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |