quote:Op donderdag 22 november 2012 21:37 schreef Bayswater het volgende:
Vat het sportief op, hulde aan Min Hee
Iets met boer en kiespijnquote:
Pekkie.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:38 schreef MissJ het volgende:
wie is dan de 4e die op Min Hee gestemt heeft (naast Fajah, Fatima en Chris)? Ikke even niet meer weet.
peggy natuurlijkquote:Op donderdag 22 november 2012 21:38 schreef MissJ het volgende:
wie is dan de 4e die op Min Hee gestemt heeft (naast Fajah, Fatima en Chris)? Ikke even niet meer weet.
Peggyquote:Op donderdag 22 november 2012 21:38 schreef MissJ het volgende:
Dan moeten ze nog goed kiezen.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
Maar nu hebben ze het wel door natuurlijk volgende weekDan gaan ze die munt inzetten
Yep en dan zal Fajah eruit gaan. Nu Min Hee eruit is hebben ze haar niet meer nodig.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
Maar nu hebben ze het wel door natuurlijk volgende weekDan gaan ze die munt inzetten
Fout.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:39 schreef Bastiefcg het volgende:
parachuteje gaat niet open gok ik
Dus moet Fajah immuniteit winnenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:39 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
[..]
Yep en dan zal Fajah eruit gaan. Nu Min Hee eruit is hebben ze haar niet meer nodig.
Waarschijnlijk gewoon over de expeditie en het lang weg zijn. Ik denk niet over het spel zelf.quote:
Dat doen de anderen inderdaad wel voor haar.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:50 schreef BobW het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon over de expeditie en het lang weg zijn. Ik denk niet over het spel zelf.
Ik ook. Dat ze het uberhaupt zoveel puppyvet had.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik verbaas me nog steeds over het vet van Fatima
Dat vond ik ook wel erg triest jaquote:Op donderdag 22 november 2012 21:54 schreef rene90 het volgende:
"Ja jongens jullie rijst en meel is op, hier heb je nieuwe"
Jammer idd, het is niet meer wat het ooit was.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:54 schreef rene90 het volgende:
"Ja jongens jullie rijst en meel is op, hier heb je nieuwe"
Uhm...quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:53 schreef Vijf_voor het volgende:
Volgende week weet dus iedereen dat de munt gevonden is omdat er op de plek van de munt een rode vrucht ligt?
Ik dacht dat er stond 'tenzij gelukt' maar het was 'tenzij geplukt'quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:14 schreef Smeich het volgende:
Min Hee's reactie was inderdaad erg sportief
[..]
Uhm...nee?
Met je previews!quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:43 schreef SEMTEX het volgende:
Yes, Fajah geredHeb het nog niet gezien, maar ben dol op mezelf spoileren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |