quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Zij zit nu alweer voor de derde keer ofzo op dat winnaarseiland, zichzelf 'zwanger' te eten.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:50 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Ik ook. Dat ze het uberhaupt zoveel puppyvet had.
En na 3 (?) weken nog steeds mollig. Wordt ze stiekem bijgevoerderd?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:32 schreef Moira. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zei ik ook eens tegen een leraarquote:
ik ook, maar dan ging die boos worden..quote:Op zaterdag 24 november 2012 06:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat zei ik ook eens tegen een leraar
Ik probeerde nog "jamaar je snapt toch dat ik dat bedoel!!"... Hielp niks...quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:01 schreef okiokinl het volgende:
[..]
ik ook, maar dan ging die boos worden..![]()
Pff, lees eerst even goed.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:49 schreef okiokinl het volgende:
[..]
ben ook niet goed in rekenen, maar imuum en immuum, dat scheelt geloof ik 1 letter.
Nee, want het is immuun. Je mist de hele n, en de laatste m staat verkeerd. Dus dat zijn 2 lettersquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:49 schreef okiokinl het volgende:
[..]
ben ook niet goed in rekenen, maar imuum en immuum, dat scheelt geloof ik 1 letter.
lol ja eigenlijk wel..quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, want het is immuun. Je mist de hele n, en de laatste m staat verkeerd. Dus dat zijn 2 letters
Zeg jij dan ook: imummiteit (ipv immuniteit)?
Alsjeblieft nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:34 schreef okiokinl het volgende:
[..]
lol ja eigenlijk wel..
taalvernieuwing he, heet dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
maar of ik dat ook doe, daar moet ik nog even over nadenken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:57 schreef Moira. het volgende:
Maar... Gelukkig weet je nu dat er een N zit in immuniteit en immuun, dus kun je het voortaan ook zo spellen en uitspreken![]()
Is de wereld toch weer een klein stukje verbeterd
Treurigquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:47 schreef okiokinl het volgende:
[..]
maar of ik dat ook doe, daar moet ik nog even over nadenken.
sorrie..quote:
Watquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:05 schreef okiokinl het volgende:
[..]
sorrie..je moet altijd goed nadenken over je vocabulaire, anders wek je te hoge verwachtingen van je sociale omgeving.
Ja, dit heb ik ook een beetje...quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:16 schreef Marie30 het volgende:
Die Fatima wil je toch gewoon kloppen. Echt een misselijk mens.
Dit is de eerste keer in ER dat ik totaal geen favoriet heb. Kan bijna niemand van de overblijvers echt uitstaan...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |