Coolquote:Op donderdag 22 november 2012 19:26 schreef TheZapster het volgende:
Het kost je een paar uurtjes, maar dan heb je ook wat. Een lijst die van hot naar her springt en redelijk afwisselend is, denk ik.
40. Mondo Leone - Je danst zoals je in bed bent
geen idee maar mischien trekt het wat stemmers van vorig jaar aanquote:Op donderdag 22 november 2012 21:23 schreef The_Substitute het volgende:
Waarom is dit topic gelinkt aan 't Single top 100-topic van vorig jaar?
quote:quote:
Op donderdag 22 november 2012 19:57 schreef laxus11 het volgende:
The Doos - When The Music's Over
maar ik snap wat je bedoelt
Ik zou zweren dat ik 'Cheap Trick - Surrender' in mijn lijst had staan, maar dus niet.Hierbij dus mijn nieuwe lijst met een wijziging.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:26 schreef TheZapster het volgende:
Het kost je een paar uurtjes, maar dan heb je ook wat. Een lijst die van hot naar her springt en redelijk afwisselend is, denk ik.
Oude lijst.
Radiohead is nooit een Radio 2 band geweest. Doet het ook niet goed in de Top 2000.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, van die jaren 70 fm rock (en wat daar op lijkt) bedoel ik dan, ik neem aan Iamkloot ook
en wat mij betreft horen daar bands als coldplay, keane, radiohead, snow patrol, mumford and sons ook bij, passen prima tussen de pink floyds en eagles en supertramps en led zeppelins...
Ik mis dezequote:Op vrijdag 23 november 2012 01:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Daar is mijn lijst dan. Een goed aantal nummers die gedaald of gestegen zijn en een enkele nieuwkomer in de lijst.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden![]()
1. Dire Straits - Brothers In Arms
43. Jan Hammer- Crockett's Theme
Lol, Crockett's theme was de intro tune van Miami Vice. Maar dat is niet de reden dat ik dat nummer gekozen heb. En ook niet waarom ik voor de link van dat nummer gekozen heb.quote:
Crockett's Theme was niet in de intro... dit nummer werd in een bepaalde aflevering gebruikt, weet niet meer precies waar of wanneer. De intro heet gewoon Miami Vice Intro en is wel van Jan Hammer.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Lol, Crockett's theme was de intro tune van Miami Vice. Maar dat is niet de reden dat ik dat nummer gekozen heb. En ook niet waarom ik voor de link van dat nummer gekozen heb.
Dat is omdat het erg afwijkt van de rest van mijn lijst en omdat niet iedereen Crockett's theme of Jan Hammer zal kennen.
quote:Op zondag 25 november 2012 00:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
1 Pink Floyd - Wish you were here
2 Supertramp - School
3 Blur - The universal
4 Dire Straits - Sultans of swing
5 Nick Drake - Fruittree
6 Japan - Nightporter
7 Bruce Springsteen - Meeting across the river
8 Gorki - Mia
9 Eagles - Hotel California
10 Lynyrd Skynyrd - Freebird
11 Bruce Springsteen - The river (live)
12 Leonard Cohen - Famous blue raincoat
13 John Cale - Paris 1919
14 Absynthe Minded - Envoi
15 Nick Cave - Into my arms
16 Smiths - Asleep
17 Neil Young - Rockin´ in the free world
18 BAP - Kristallnach
19 Eva Cassidy - Autumn leaves
20 Tom Waits - Martha
21 Lou Reed - Perfect day
22 Neil Young - Like a hurricane (live)
23 UK - Rendez-vous 6.02
24 Fleet Foxes - Mykonos
25 Herman van Veen - Liefde van later
26 Boudewijn de Groot - Eva
27 Deep Purple - Child in time
28 Dire Straits - Brothers in arms
29 Evanescence - My immortal
30 Nick Drake - Day is done
31 National - Fake empire
32 Ernst Jansz - Een allereerste liefde (live)
33 dEUS - Roses
34 Queen - Who wants to live forever
35 Bright Eyes - First day of my life (acoustic)
36 America - A horse with no name
37 National - Vanderlyle crybaby geeks
38 Editors - Papillion
39 Smiths - Bigmouth strikes again
40 Radiohead - Karma police
41 Beatles - A day in the life
42 Pink Floyd - Another brick in the wall (pt 1,2 & 3)
43 Absynthe Minded - My heroics part one
44 Snow Patrol & Martha Wainwright - Set the fire to the third bar
45 Eric Clapton - Tears in heaven
46 Crowded House - Don't dream it's over (live)
47 Jeff Buckley - Hallelujah
48 Raymond van het Groenewoud - Twee meisjes
49 Frank Boeijen Groep - Kronenburg park
50 Beatles - The fool on the hill
51 Ramses Shaffy - Laat me
52 Elbow - One day like this
53 Metallica - Nothing else matters
54 Bettie Serveert - Palomine
55 Foo Fighters - Everlong
56 Stef Bos - Rue de mouftard
57 John Lennon - Working class hero
58 Interpol - Pioneer to the falls
59 America - Ventura highway
60 Snowy White - Bird of paradise
61 Sniff 'n the Tears - Drivers seat
62 Arcade Fire - Intervention
63 Beach Boys - God only knows
64 Paul McCartney & Wings - Band on the run
65 Shins - Saint Simon
66 Radiohead - The tourist
67 Johnny Cash - Hurt
68 Beatles - The long and winding road
69 Richard Harris - MacArthur park
70 Radiohead - Creep
71 Frank Boeijen - De verzoening
72 Kansas - Dust in the wind
73 Queen - Radio gaga
74 National - Bloodbuzz Ohio
75 Eagles - The last resort
76 Ben Folds - Belinda
77 Alan Parsons Project - Old and wise
78 Boudewijn de Groot - Avond
79 Scorpions - Wind of change
80 Band of Horses - The funeral
81 Fink - Yesterday was hard on all of us
82 U2 - One
83 Bruce Springsteen - Jungleland (live)
84 R.E.M. - Losing my religion
85 Elbow - Lippy kids (live)
86 Prince - Purple rain
87 Meat Loaf - Bat out of hell
88 Nirvana - Smells like teen spirit
89 Doors - The end
90 Supertramp - Fool's overture
91 Pink Floyd - Great gig in the sky
92 Samuel Barber - Adaggio for strings
93 Zita Swoon - Big city
94 Franz Ferdinand - Ulysses
95 Pearl Jam - Black
96 Townes van Zandt - Fare thee well, miss caroussel
97 Sam Cooke - A change is gonna come
98 Queens of the Stone Age - No One Knows
99 British Sea Power - Waving flags
100 Beatles - While my guitar gently weeps
bijzondere spelling wel... geen idee wat ik me daarbij voor moet stellenquote:Op zondag 25 november 2012 17:24 schreef MichelWuyts het volgende:
18. Sniffin the tears - Driver's seat
Precies wat ze met die naam bedoelden.quote:Op zondag 25 november 2012 21:59 schreef ranja het volgende:
[..]
bijzondere spelling wel... geen idee wat ik me daarbij voor moet stellen
Even woelen en gewoon weer opstaan.quote:Op zondag 25 november 2012 23:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Precies wat ze met die naam bedoelden.
Oftewel een seth gaaikemaatje voor de engelse versie van 'even slikken en weer doorgaan'
Nah. ik zie dat Scorpion hem ook in de lijst heeft staan:p. Dus in ieder geval 2 punten:p of anders moet je even verklaren wat je bedoelt:p.quote:Op zondag 25 november 2012 21:59 schreef ranja het volgende:
[..]
bijzondere spelling wel... geen idee wat ik me daarbij voor moet stellen
43 lijstjes momenteel... er zijn zelfs al wat songs met meer dan 200 punten dus in 2 lijstjes voorkomen is geen garantie voor een top 100 notering meer![]()
Oh die opmerking was niet aan jouw gericht maar in het algemeenquote:Op maandag 26 november 2012 19:07 schreef MichelWuyts het volgende:
Nah. ik zie dat Scorpion hem ook in de lijst heeft staan:p. Dus in ieder geval 2 punten:p of anders moet je even verklaren wat je bedoelt:p.
Klopt, Crockets theme zie ik meer voor me met een bootschene ofzo.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:50 schreef ranja het volgende:
[..]
Crockett's Theme was niet in de intro... dit nummer werd in een bepaalde aflevering gebruikt, weet niet meer precies waar of wanneer. De intro heet gewoon Miami Vice Intro en is wel van Jan Hammer.
In the West Wing is het nummer veel en veel gepaster, nog fantastischerquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:08 schreef AgeEll het volgende:
Vond het grappig omdat deze nummers echt met de serie Miami Vice worden geassocieerd
serie staat nog op mijn to-watch-listquote:Op woensdag 28 november 2012 14:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
In the West Wing is het nummer veel en veel gepaster, nog fantastischer![]()
beste...stukje...tv...ooit....gemaakt. Punt
Kostte wat meer werk dan de meeste lijstjes, maar is al gebeurd hoorquote:Op donderdag 29 november 2012 17:05 schreef methodmich het volgende:
Alleen heb ik te doen met Ranja, hoe moet hij dit netjes invoeren in zijn bestand...
Maar het is ook hier echt volstrekt onleesbaar. Had er niet in excel een apart streepjes-kolommetje kunnen worden toegevoegd? Het is namelijk overduidelijk uit Excel gekopieerdquote:Op donderdag 29 november 2012 17:05 schreef methodmich het volgende:
Wel veel Melanie ook, alleen voor mij opmerkelijke nummers. Leuk!
Alleen heb ik te doen met Ranja, hoe moet hij dit netjes invoeren in zijn bestand...
Enkele jaren terug kende ik ook alleen maar dr echt bekende liedjes, dat vrolijke hippie gedoe, maar als je je verdiept in haar werk dan valt er zoveel moois te ontdekken he. Prachtige liedjes heeft ze, zeker de live versies al zijn die soms moeilijk te vinden.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:05 schreef methodmich het volgende:
Wel veel Melanie ook, alleen voor mij opmerkelijke nummers. Leuk!
nog 2 weken + een half weekendquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:16 schreef brother52 het volgende:
Tot wanneer hebben we? Misschien moet ik toch maar eens een poging wagen om een lijstje in elkaar te knutselen.
Jammer, verkeerde topic en paar weken te laatquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:25 schreef Beathoven het volgende:
01. Simeon ten Holt - Canto Ostinato
02. Clint Mansall - The Fountain OST
03. John Coltrane - My Favorite Things
04. Gavin Bryars - Jesus' Blood Has Never Failed Me Yet
05. Mike Oldfield - Tubular Bells
06. The Beatles - Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band
07. Genesis - The Lamb Lies Down on Broadway
08. Philip Glass - The Photographer
09. The Coral - Roots & Echoes
10. Kerem Görsev - Orange Juice
11. R.E.M. - Out of Time
12. The Smiths - The Queen is Dead
13. Woven Hand - Consider the Birds
14. Miles Davis - Kind of Blue
15. John Zorn - The Gift
16. Dave Brubeck Quartet - Time Out
17. Pink Floyd - The Dark Side Of The Moon
18. Serge Gainsbourg - Histoire de Melody Nelson
19. Bob Dylan - Time Out Of Mind
20. Django Reinhardt - Djangology
21. Weather Report - Black Market
22. New Order - Get Ready
23. Buena Vista Social Club - Buena Vista Social Club
24. Dream Theater - Train of Thought
25. The Nits - Strawberry Wood
26. Biosphere - Dropsonde
27. Do Make Say Think - Goodbye Enemy Airship the Landlord Is Dead
28. Wes Montgomery - The Complete Riverside Recordings
29. Rush - Grace Under Pressure
30. Nathalie Merchant - Ophelia
31. Enigma - The Cross of Changes
32. Rough Trade Shops - Electronic01
33. Drs. P. - De Veerpont
34. Jules Deelder - Deelder Blijft Draaien
35. Yann Tiersen - Good bye Lenin! OST
36. Kraftwerk - Computerworld
37. Tom Waits - Rain Dogs
38. Johnny Cash - American IV: The Man Comes Around
39. Various - Acid Jazz Rarities
40. Flogging Molly - Drunken Lullabies
41. Dub Syndicate - Echomania
42. Bruce Haack - Electric Lucifer
43. Beirut - The Flying Club Cup
44. Stereolab - Oscillons From The Anti-Sun
45. Warsaw (Joy Division) - Warsaw
46. Manu Chao - Clandestino
47. Daft Punk - Discovery
48. Bjork - Debut
49. King Crimson - Three of a Perfect Pair
50. Peter Gabriel - So
Is ook zo, maar die verwacht je vaak niet zo snel in deze lijstjes. Alleen bij een echte Melanie-liefhebber en dat ben jij zo te zien. Vond ik leuk.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:26 schreef Saviola het volgende:
[..]
Enkele jaren terug kende ik ook alleen maar dr echt bekende liedjes, dat vrolijke hippie gedoe, maar als je je verdiept in haar werk dan valt er zoveel moois te ontdekken he. Prachtige liedjes heeft ze, zeker de live versies al zijn die soms moeilijk te vinden.
Wie is dat (japanse) meisje met gitaar? Ik ken wel YUI maar die zie ik niet in je lijst staanquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:37 schreef Desunoto het volgende:
De afbeeldingen van de artiesten staan niet op de volgorde waarin hun liedjes in de lijst staan, maar staan er enkel als lijstversiering, en zijn mede mogelijk gemaakt door last.fm.![]()
Morita Doji, een mysterieuze dame.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:40 schreef ranja het volgende:
Wie is dat (japanse) meisje met gitaar?
De Japanse Françoise Hardy als ik het nummer beluisterquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:48 schreef Desunoto het volgende:
Morita Doji, een mysterieuze dame.
Nog geen 10 jaar actief geweest in de muziekwereld en is daarna gestopt. Haar eerste album 'Goodbye' is een pareltje. Al de nummers in mijn lijst komen van dat album.
die is dubbelquote:Op zondag 2 december 2012 21:18 schreef JustinK het volgende:
Heb ook maar even een lijstje gemaakt
76 E-Type - This is the way
93 E-Type – This is the way
officieel uitgekomen wel, maar live speelden ze 'm al in 2010 blijkbaarquote:Op zondag 2 december 2012 23:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Leuke lijst, alleen nummer 25 is ietsiepietsie te recent.
het was ook wel de allereerste week van 2012 volgens mij..
Ik ben telkens uitgegaan van het jaar dat volgens Spotify het album waarop het nummer staat uitkwam (in dit geval dus 2011). Ik zie nu dat dit inderdaad begin 2012 moet zijn. Als ze hem in 2010 echter al speelden lijkt me dit geen onoverkomelijke overtreding van de spelregelsquote:Op zondag 2 december 2012 23:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Leuke lijst, alleen nummer 25 is ietsiepietsie te recent.
het was ook wel de allereerste week van 2012 volgens mij..
Raar, Spotify geeft wel eens latere jaren aan (bv van een reissue) maar eerder heb ik nog niet gezienquote:Op maandag 3 december 2012 09:36 schreef Derby het volgende:
Ik ben telkens uitgegaan van het jaar dat volgens Spotify het album waarop het nummer staat uitkwam (in dit geval dus 2011).
Nou... ik zat te zoeken naar dat Maccabees nummer, soms kunnen nummers al eerder op single (mp3) of ep ofzo zijn uitgebracht natuurlijk en zo ongeveer de eerste link op google is een youtubefilmpje van dat nummer uit 2010. Opvallend.quote:Op maandag 3 december 2012 17:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ook bij koudspel een aantal 2012-noteringen (Alt-J/Kyteman). Maarja, aangezien Alt-J 4 jaar bezig is geweest met dat album, zullen ze die in 2010 ook al wel gespeeld hebben.
quote:Op maandag 3 december 2012 17:57 schreef het_grobbekuiken het volgende:
20. Oasis – Cigarettes and Alcohol
eindelijk wordt Oasis genoemd
Dit moet natuurlijk 11. Sigur Rós - Svefn-G-Englar zijnquote:
Wanneer is de precieze deadline als ik vragen mag?quote:Tot wanneer heb ik de tijd?
Het weekend van 8/9 of 15/16 december. Dit is enigzins afhankelijk van de snelheid waarmee de lijsten gepost worden en wanneer dit stokt. De rest van december kan dan gebruikt worden voor de eindejaarslijstjes.[/s]
Komende zondag ca 12 uur 's middags.quote:Op zondag 9 december 2012 23:41 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Wanneer is de precieze deadline als ik vragen mag?
duidelijkquote:Op maandag 10 december 2012 22:55 schreef hoarse het volgende:
62. Goldmund – In A Notebook
63. Snapcase - Cognition
64. BoA - Shine We Are!
65. Goldmund – In A Notebook
66. Snapcase - Cognition
67. BoA - Shine We Are!
Madderfakker dit is lastig.
Ik rond het ook af, moet nog van 200+ naar 100 nummers.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:58 schreef ranja het volgende:
Ik wil eigenlijk vanmiddag m'n eigen lijst even fabriceren... anders is de dealine straks voorbij en ben ik zelf te laat
Pak er gewoon 100 uit.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:42 schreef brother52 het volgende:
Ik ben maar gestopt met mijn voorselectie. Het is gewoon niet te doen.
Nee, dat zou ik pas kunnen doen wanneer de voorselectie compleet is en daarmee was ik ongeveer op de helft. Nu zou ik te veel buiten beschouwing moeten laten.quote:
volgens RYM is die uitgebracht in 2011. December weliswaar maar toch.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb al een paar keer Little Talks in lijstjes zien staan? Is ie gerechtigd? Dan voelt dat een beetje als vergeten
Ik wil al de helft van de nummers uit mijn lijst aanpassen johquote:Op donderdag 13 december 2012 16:31 schreef pipster het volgende:
Zeker toffe lijst, en ik zie toch wel een aantal nummers die ik nog over het hoofd heb gezien. Maar dit was de eerste keer dat ik zoiets heb samengesteld, dus volgend jaar zal er wel het een en ander verschuiven.
Dat gevoel deel ik. Maar dat zal ranja andersom denk ik ook met jouw lijst en mijn lijst hebben.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:29 schreef cafca het volgende:
In ranja's lijst staan altijd geweldige nummers tussen nummers waar ik eigenlijk heel weinig mee heb
Ja, ik denk soms van 'waarom nou net dat nummer van die band', of iets wat wel op m'n shortlist staat maar het niet haalt of zo...quote:Op donderdag 13 december 2012 17:27 schreef methodmich het volgende:
Dat gevoel deel ik. Maar dat zal ranja andersom denk ik ook met jouw lijst en mijn lijst hebben.
Dan gaat het mij niet meer lukken om op tijd een lijst af te krijgen.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:03 schreef ranja het volgende:
[..]
tot en met zaterdag, uiterlijk zondagochtend
Dan slaap je toch gewoon een paar nachten nietquote:Op donderdag 13 december 2012 22:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan gaat het mij niet meer lukken om op tijd een lijst af te krijgen.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat de keuzes die je maakt bijna zonder uitzondering in mijn top 3 van de desbetreffende band staanquote:Op donderdag 13 december 2012 22:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, ik denk soms van 'waarom nou net dat nummer van die band', of iets wat wel op m'n shortlist staat maar het niet haalt of zo...
In ieder geval is de artiest dan wel genoemd, al schiet die er voor de notering dan weinig mee op.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, ik denk soms van 'waarom nou net dat nummer van die band', of iets wat wel op m'n shortlist staat maar het niet haalt of zo...
Ja, ik wil zondagmiddag de eindstand geven, dus zeg dat de lijnen zo rond 12 uur sluiten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:57 schreef Felagund het volgende:
Topic helemaal uit het oog verloren.
Maar ik heb dus nog tijd tot zondagochtend?
ik weet nu ook waar je username vandaag komtquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:40 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Nou, het is me gelukt. Hij kan over een paar weken weer anders zijn, zoiets is toch ook wel een beetje een momentopname. Maar in ieder geval zijn het honderd prachtige liedjes:
Mooie lijst, heb ik je geïnspireerd om "New Dawn Fades" te noemen? En interessant dat je "Laura Palmer's Theme" noemt, als je hem nog niet kent raad ik je het album "Wind's Poem" van Mount Eerie aan. Hier een voorproefje:quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:40 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Nou, het is me gelukt. Hij kan over een paar weken weer anders zijn, zoiets is toch ook wel een beetje een momentopname. Maar in ieder geval zijn het honderd prachtige liedjes:
[..]
Dat was wel uit inspiratieloosheid trouwens. De usernames die ik normaal gebruik waren al bezet, dus toen was ik maar m'n favoriete liedjes van dat moment afgegaan, kijkend of er eentje enigszins geschikt als username was.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:09 schreef ranja het volgende:
[..]
ik weet nu ook waar je username vandaag komttotaal niet wat ik verwacht had trouwens.
Nee, ik heb m'n lijst gemaakt zonder andere lijsten te bekijken. Maar nadien wel wat lijsten bekeken, en toen viel die van jou me ook in positieve zin op.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:52 schreef tim. het volgende:
[..]
Mooie lijst, heb ik je geïnspireerd om "New Dawn Fades" te noemen? En interessant dat je "Laura Palmer's Theme" noemt, als je hem nog niet kent raad ik je het album "Wind's Poem" van Mount Eerie aan. Hier een voorproefje:
5X The Smiths, 4X Morrissey + The Cure, Joy Division, New Order EN The Talking Heads verenigd in 1 manifestatie van een onmiskenbaar goede smaak… Dit lijstje ga ik even verder verkennenquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:24 schreef Nepthys het volgende:
Ik had even een deadline nodig om eraan te beginnen, maar hier is dan mijn lijst voor dit jaar.
1. The Smiths - There Is A Light That Never Goes Out
...
En van weinig variatie.quote:Op zondag 16 december 2012 13:05 schreef Derby het volgende:
[..]
5X The Smiths, 4X Morrissey + The Cure, Joy Division, New Order EN The Talking Heads verenigd in 1 manifestatie van een onmiskenbaar goede smaak… Dit lijstje ga ik even verder verkennen
Benieuwd naar de einduitslag.
Prioriteiten stellenquote:Op zondag 16 december 2012 13:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik verwacht de einduitslag tussen 13:30 en 14:30, want daaromheen wordt er geschaatst
helaas, staat op 115.quote:Op zondag 16 december 2012 14:09 schreef peaceman het volgende:
Voor No Cars Go heb ik mijn best nog gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de volgende hadden vorige keer nog geen 100 punten en dus geen notering:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
plaats 104...quote:Op zondag 16 december 2012 14:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Grmbl, Miles iz Ded er nog niet in..bedankt he, WeezerButler!
245 pnt. , gok ik zo.
Ja, enorm veel spreiding in de songs wat betekent dat je inderdaad heel snel een song omhoog stuwt.quote:Op zondag 16 december 2012 14:28 schreef peaceman het volgende:
Zo te zien heb ik wel een paar plaatjes de top 100 in geholpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ranja, bedankt!'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Slechter?quote:Op zondag 16 december 2012 14:50 schreef pfaf het volgende:
Onze top 10 is nog slechter dan die van Radio 2...
Pijnlijk!quote:Op zondag 16 december 2012 14:06 schreef ranja het volgende:
Ook deze zijn
(074) The Beatles - Strawberry Fields Forever (1967)
((099) The Kinks - Waterloo Sunset ()
(088) dEUS - Hotellounge (Be The Death of Me) ()
quote:(232) Elliott Smith - Waltz #2 (XO) (1998)
(193) The Beatles - I Am the Walrus (1967)
(351) Love - Alone Again Or (1968)
(542) The Velvet Underground - Venus in Furs (1967)
(183) Bonnie 'Prince' Billy - I See a Darkness (1999)
Hurt...quote:Op zondag 16 december 2012 15:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Slechter?
Geen Boudewijn de Groot, geen Adele en geen Coldplay... hoe kan dat nu slechter zijn?
Nee, sorry, mijn ouders waren hier eerder dan verwacht. En de top 50 die ik op dat moment had was maar half af.quote:Op zondag 16 december 2012 12:47 schreef ranja het volgende:
Ik vrees dat Felagund en WeezerButler het niet meer gaan halen...
Ik had hem moeten maken toen ik er nog wel tijd voor had, dan maar volgend jaar een dubbel zo goed lijstje.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |