Dat is nog eens een (lelijke) vreemde eend in de bijt!quote:13. Bon Jovi - You Give Love A Bad Name
Iemand moet toch nr 13 vullenquote:Op maandag 7 november 2011 19:16 schreef pfaf het volgende:
WOW!
[..]
Dat is nog eens een (lelijke) vreemde eend in de bijt!
Dit jaar geen lijst van mij. Of ik moet onverhoopt ziek worden en een dag thuis zitten.
Verder is het wel een leuke lijst ja, al is je nummer 2 natuurlijk véél beter dan je nummer 1 en hebben de Foo Fighters 29 betere nummers gemaakt dan Wheels.quote:Op maandag 7 november 2011 20:00 schreef Wumbo7 het volgende:
[..]
Iemand moet toch nr 13 vullen![]()
Maarja, misschien staat ie toch te hoog, ik luister hem eigenlijk alleen als het op veronica komt. Toch wel een echt get psyched nummer, lekker meebleren in de auto.
Maar je bent het wel eens met de rest van m'n lijst?
Daar kan ik me wel in vindenquote:Op maandag 7 november 2011 20:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
Verder is het wel een leuke lijst ja, al is je nummer 2 natuurlijk véél beter dan je nummer 1 en hebben de Foo Fighters 29 betere nummers gemaakt dan Wheels.
Oh dit wordt weer zo leukquote:Op maandag 7 november 2011 20:16 schreef peaceman het volgende:
Begonnen met mijn voorselectie, maar daar nog lang lang niet klaar mee. :-)
Thanks, hij is door mijn zelf-opgelegde 'beperkingen' wat gevarieerder geworden, anders had ik al 5 Cure nummers bijvoorbeeld. En het scheelde een hoop voor mijn 'shortlist'.quote:Op maandag 7 november 2011 22:05 schreef cafca het volgende:
Leuke lijst, On. Ik zie weer een hoop nummers die ik nog aan mijn (niet zo-)short-list moet toevoegen
Het wachten is op het eerste nummer dat in meer dan 1 lijst voorkomtquote:
Dat eerste geldt uiteraard ook voor jou.quote:Op maandag 7 november 2011 22:33 schreef On het volgende:
Leuke lijst hoor Gillingham, opvallende ambient keuzes ook.Bij Boards of Canada had ik Music Is Math of Sunshine Recorder en bij Aphex Twin Stone in Focus of Vordhosbn gedaan denk ik.
Mushroom van Can!quote:Op maandag 7 november 2011 22:36 schreef ranja het volgende:
[..]
Het wachten is op het eerste nummer dat in meer dan 1 lijst voorkomt
Precies, waar trek je de grens. Bij post-rock en electro let ik denk ik veel meer op nummers op zich dan bij jazz, waar ik nóg meer enkel naar de albums en artiesten kijk.quote:Op maandag 7 november 2011 22:38 schreef Norrage het volgende:
Er wordt hier respectievelijk gezegd geen jazz en geen elektronische nummers in het overzicht...en daar ben ik het wel mee eens, nogal lastig die te plaatsen. Maar het valt me dan wel op dat bovenstaande users dan wel het een of het ander doen. Geen jazz maar wel electro, en geen electro maar wel lange post-rock nummers (wat ook al net zo moeilijk is te plaatsen, wat mij betreft)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop