Mensen die "ik quoot" schrijven.quote:
quote:Op maandag 3 december 2012 08:31 schreef lexgauw007 het volgende:
Nou ja, misschien heb je mijn naam in die van Iusmentis veranderd in je onnozelheid dat kan ook nog.![]()
Ehm, dat is de goede spelling... (http://onzetaal.nl/taaladvies/advies/engelse-werkwoorden#Q).quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:03 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Mensen die "ik quoot" schrijven.![]()
Zo zeg, bedankt voor de info!quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:12 schreef Bleie het volgende:
[..]
Ehm, dat is de goede spelling... (http://onzetaal.nl/taaladvies/advies/engelse-werkwoorden#Q).
Kan zijn, maar komt van gelasten = bevelen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:03 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand er over zou vallen. Had niet verwacht de eer te hebben in dit topic te mogen verschijnen.
Dat 'ge' blijft me teveel voltooid deelwoorderig, zeg maar..
Ik weet het.quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
3e persoon enkelvoud = stam + t. Als iemand dat niet kan onthouden, denk ik niet dat je een nog simpeler regeltje kunt verzinnen voor dergelijke mensen.
Vertel.......quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:03 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Bovendien:
[..]
Kwoot werkt ook op FOK!quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:03 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Bovendien:
[..]
quote:Dit is een kwoot
Er hoort enige vorm van interpunctie voor "dat" te staan.quote:
Typefout, maar wel grappig.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:58 schreef iemand het volgende:
Pff valt nog niet mee. Planning om 5 harige taarten te bakken vrijdag avond is bijna rond.
Ik zie ze voor me!!quote:
Ik wist niet dat jij bridge speelde.quote:Op donderdag 6 december 2012 03:34 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik zie ze voor me!!
Op vrijdagavond, dat dan wel!
Vlak je eigen tyribs niet uit qua originaliteit!quote:Op donderdag 6 december 2012 10:13 schreef een FOK!ker het volgende:
Ps die oplossing met de tyribs is wel heel orgineel!
Wat bedoelt ie nou? Ik peins me suf, maar kom er niet op.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vlak je eigen tyribs niet uit qua originaliteit!
Tie wraps.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:29 schreef ElizabethR het volgende:
Wat bedoelt ie nou? Ik peins me suf, maar kom er niet op.
quote:
Doe ik ook niet. Misschien dat het me daarom ontgaat wat harige taarten met bridge te maken hebben.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:18 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij bridge speelde.
Misschien maakt dit iets meer duidelijk:quote:Op donderdag 6 december 2012 23:55 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Misschien dat het me daarom ontgaat wat harige taarten met bridge te maken hebben.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:03 schreef OeJ het volgende:
[..]
Misschien maakt dit iets meer duidelijk:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:21 schreef BerryN het volgende:
Ik heb hem al paar keer willkeurige tijd in de kattenbak gezet maar elke keer springt hij er weer uit ik weet niet piercies wat ik moet doen.
Schitterende OP, maar welke apen zitten in een apateek?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:07 schreef Rugdopey het volgende:
ik had vorige week last van barstende koppijn, dus ik dacht ik neem een paracetemol. maar had neit meer dus snel naar de albert hein gegaan om te kopen. hadden ze alleen nog maar in z-pil versie (subklacht) en verder niets meer. dus ben toen naar de apeteek geggaan gevraagd om een ander soort iets tegen koppijn en toen gave ze me iets mee, weet niet meer hoe het heet. heb het toen met een glaasje wijn naar binnen gewerkt.
in het begin hielp het wel, me koppijn ging weg, maar ineens kreeg ik keiharde oorsuisingen en een soort bromgeluid in me rechteroor, en helemaal duizelig enzo. en toen ik opstond een heet gevoel dat van me oren naar mn voorhoofd ging en zag ineens niks meer. toen viel ik bijna om en een paar mintute later stond ik op en moest ik kotse, maar echt heel hard. met gal enzo.
klacht: bijwerkingen medicijn die niet worden verteld door mevrouw van apeteek
Correctie, het is apeteek!!quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:29 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Schitterende OP, maar welke apen zitten in een apateek?
Een zetpil, die duw je in je rectum.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:42 schreef Rugdopey het volgende:
nou z pil is niet zo leuk, zoek maar es op wat da is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |