Boahh. Skelter racen op het ijs, mooi aan de handrem trekken en slippen als een malle. Vroegah!quote:
Dan doe je iets niet goed. Glij ze straksquote:Op donderdag 6 december 2012 09:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja en dan? ik ben 19? net of alle 19-jarigen een auto hebben
Ik had op m'n 18e al een auto haters gaan hatenquote:Op donderdag 6 december 2012 09:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja en dan? ik ben 19? net of alle 19-jarigen een auto hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe ondertitel
jij had vast op je 16e al een auto.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:12 schreef GJonline het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed. Glij ze straks
quote:Op donderdag 6 december 2012 09:13 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik had op m'n 18e al een auto haters gaan hatenmensen die alles van pappie en mammie krijgen en er dan mee opscheppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zeg toch eerlijk dat ik niet alles zelf had betaald van de aanschaf.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
mensen die alles van pappie en mammie krijgen en er dan mee opscheppen.
quote:Op donderdag 6 december 2012 09:15 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik zeg toch eerlijk dat ik niet alles zelf had betaald van de aanschaf.
Maar alsnog zijn de kosten wel voor mij. Benzine verzekering wegenbelasting onderhoud jwz![]()
ik had wel rijbewijs met 16quote:Op donderdag 6 december 2012 09:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
jij had vast op je 16e al een auto.
Ben jij zo'n kut die dan stapvoets midden op de weg gaat fietsen waardoor ik vol in de ankers moet en zelf op de bek ga? Hekel aan dat jankvolkquote:Op donderdag 6 december 2012 09:04 schreef -supergirl- het volgende:
Aan de ene kant ben ik altijd dol op sneeuw in de winter. Gewoon die winterse gezelligheid enzo en dat alles wit is en dan sneeuwballen gooien die mijn hond probeert te vangen maar in zijn bek kapot klappen.Heel leuk en aardig allemaal.
Maar nu de klacht: Ik kan niet fietsen met gladheid. Dat durf ik niet. Dan zie ik alles en iedereen platgaan en dan die gedachte dat ik ook ieder moment kan gaan.Doodsbang ben ik dan.
En laat ik nou net elke dag een stuk moeten fietsen............ Ik zie verder ook geen oplossing want een auto heb ik niet en openbaar vervoer is ook geen optie.
Denk je dat je gewoon zomaar een hele auto krijgt of zo?quote:Op donderdag 6 december 2012 09:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik wil die.vraag is aan je pa&ma of ze zin hebben om nog iemand een auto cadeau te doen..
dat denk ik ja.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:17 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Denk je dat je gewoon zomaar een hele auto krijgt of zo?
Misschien kan je een deal sluiten dat je de helft krijgt, en dan moet je natuurlijk wel ooit terugbetalen of het wordt kwijtgescholden als je lief bent
Gothic fietsquote:Op donderdag 6 december 2012 09:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
Boeien, gewoon zo:
[ afbeelding ]
Dan moet je een spoiled whore worden met een rijke papaquote:
makkelijk praten vanaf je zolder, nerd.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:19 schreef zoldernerd het volgende:
Ik snap van die huilerds echt niet, als je niet durft te fietsen waarom ga je dan niet gewoon lopend weg van huis ipv met je fiets aan de hand over mijn fietspad te lopen.
Makkelijk praten terwijl je niet weet hoe mijn zolder is, misschien heb ik hier wel een fietspad.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:19 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
makkelijk praten vanaf je zolder, nerd.
hoe doe ik datquote:Op donderdag 6 december 2012 09:19 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dan moet je een spoiled whore worden met een rijke papa
Zoals GoodluckCharm
ik geloof nooit dat je als 16-jarige hier in nederland mag rijden.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:20 schreef GJonline het volgende:
[..]
Ik heb in Atlanta gewoond.. Vader woont daar
Jij volwassen?quote:Op donderdag 6 december 2012 09:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
kan dat? als volwassene een andere volwassene adopteren? zal wel niet.
doe normaal je wist echt wel dat ik geen 14 ben.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Jij volwassen?
Ow ik had je 14 of zo geschat![]()
Nee dat werkt niet denk ik
SorryNevermind..
14-16 zat ik mee. Hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 6 december 2012 09:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
doe normaal je wist echt wel dat ik geen 14 ben.
19quote:Op donderdag 6 december 2012 09:26 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
14-16 zat ik mee. Hoe oud ben je dan?
ik word niet graag als 14-jarig kutpubertje geschat.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:27 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Woow wel al 19 jaar.
Waar maak ej je druk om zeg
Ik dacht gewoon een 16 jarig lief meisje maar je bent blijkbaar een 19 jarige puber met een attitude dus ik ben geschrokkenquote:Op donderdag 6 december 2012 09:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik word niet graag als 14-jarig kutpubertje geschat.
Nee klopt, staatsexamen moeten afleggen hier. En toen zakte ik als een baksteenquote:Op donderdag 6 december 2012 09:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik geloof nooit dat je als 16-jarige hier in nederland mag rijden.
hallo we wonen niet allemaal in een iglo op de noordpool. waar koop je ze nou verdomme?quote:Op donderdag 6 december 2012 09:29 schreef Differ het volgende:
[..]
Niet weten waar je een sneeuwscooter kan kopen
dat bedoel ik.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:29 schreef GJonline het volgende:
[..]
Nee klopt, staatsexamen moeten afleggen hier. En toen zakte ik als een baksteen
Bij de Aldi, duhhhhquote:Op donderdag 6 december 2012 09:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hallo we wonen niet allemaal in een iglo op de noordpool. waar koop je ze nou verdomme?
tenzij je velgremmen hebt, zoals de meeste mensenquote:Op donderdag 6 december 2012 10:13 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
Ps die oplossing met de tyribs is wel heel orgineel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |