hoe doe ik datquote:Op donderdag 6 december 2012 09:19 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dan moet je een spoiled whore worden met een rijke papa
Zoals GoodluckCharm
ik geloof nooit dat je als 16-jarige hier in nederland mag rijden.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:20 schreef GJonline het volgende:
[..]
Ik heb in Atlanta gewoond.. Vader woont daar
Jij volwassen?quote:Op donderdag 6 december 2012 09:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
kan dat? als volwassene een andere volwassene adopteren? zal wel niet.
doe normaal je wist echt wel dat ik geen 14 ben.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Jij volwassen?
Ow ik had je 14 of zo geschat![]()
Nee dat werkt niet denk ik
SorryNevermind..
14-16 zat ik mee. Hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 6 december 2012 09:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
doe normaal je wist echt wel dat ik geen 14 ben.
19quote:Op donderdag 6 december 2012 09:26 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
14-16 zat ik mee. Hoe oud ben je dan?
ik word niet graag als 14-jarig kutpubertje geschat.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:27 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Woow wel al 19 jaar.
Waar maak ej je druk om zeg
Ik dacht gewoon een 16 jarig lief meisje maar je bent blijkbaar een 19 jarige puber met een attitude dus ik ben geschrokkenquote:Op donderdag 6 december 2012 09:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik word niet graag als 14-jarig kutpubertje geschat.
Nee klopt, staatsexamen moeten afleggen hier. En toen zakte ik als een baksteenquote:Op donderdag 6 december 2012 09:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik geloof nooit dat je als 16-jarige hier in nederland mag rijden.
hallo we wonen niet allemaal in een iglo op de noordpool. waar koop je ze nou verdomme?quote:Op donderdag 6 december 2012 09:29 schreef Differ het volgende:
[..]
Niet weten waar je een sneeuwscooter kan kopen
dat bedoel ik.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:29 schreef GJonline het volgende:
[..]
Nee klopt, staatsexamen moeten afleggen hier. En toen zakte ik als een baksteen
Bij de Aldi, duhhhhquote:Op donderdag 6 december 2012 09:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hallo we wonen niet allemaal in een iglo op de noordpool. waar koop je ze nou verdomme?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |