abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120032729
Hallo,

IK heb gisteren 2 katers gekocht (Main coons) 1 is vanaf 29 juni (Ongeveer 4 maand) en de andere is iets jonger 16 aug geboren. Ze hebben de zelfde vader alleen een andere moeder.

Ik heb ze gisteren vanaf 16:00 uur in huis ik heb de woon kamer afgesloten zodat ze eerst in de woonkamer wennen en heb de katterbak in de woonkamer gezet met het eet en drink bakje aan de andere kant van de woonkamer (Iig iets van de katterbak af)

En ik heb de hele avond bij ze gezeten en heb gezien dat die jongste van 16 Aug al wel netjes in de katterbak plast en poept. Maar de iets oudere die plast ergens in een hoekje in de woonkamer 2x over op een andere plek. Ik heb hem al paar keer willkeurige tijd in de kattenbak gezet maar elke keer springt hij er weer uit ik weet niet piercies wat ik moet doen.

Ik ben einde raad ik hoop dat mensen mij kunnen helpen.
pi_120033003
Het is even lullig, maar het zindelijk maken van katten hebben wij altijd succesvol als volgt gedaan: Als ze ergens in de kamer hebben geplast, beetpakken bij het nekvel, met hun gezicht door hun eigen plas en daarna in de kattenbak zetten.
I'm only responsible for what I say, not for what you understand.
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:28:54 #3
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_120033030
haal even een paar dagen de deksel van de kattenbak af. Soms durven ze niet naar binnen.

Als je hem betrapt dan direct d'r op zetten natuurlijk.
En 2 katten betekent minstens 2 kattenbakken...

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:28 schreef Its_Muppet het volgende:
Het is even lullig, maar het zindelijk maken van katten hebben wij altijd succesvol als volgt gedaan: Als ze ergens in de kamer hebben geplast, beetpakken bij het nekvel, met hun gezicht door hun eigen plas en daarna in de kattenbak zetten.
dat slaat dus nergens op. Alsof dat beest dan denkt "oh ik mag zeker niet plassen naast de bak"
Gewoon op heterdaad betrappen anders heeft dat geen zin.

[ Bericht 36% gewijzigd door RaymondK op 07-12-2012 12:41:09 ]
  Admin vrijdag 7 december 2012 @ 12:29:35 #4
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120033054
quote:
Wat een achterlijk stompzinnige methode.
Doe dat straks lekker met je eigen kind eens?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_120033059
Verplaats eens de kattenbak in het hoekje waar hij altijd plast.
Ура для россии
  Admin vrijdag 7 december 2012 @ 12:30:14 #6
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120033079
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:28 schreef RaymondK het volgende:
haal even een paar dagen de deksel van de kattenbak af. Soms durven ze niet naar binnen.

Als je hem betrapt dan direct d'r op zetten natuurlijk
Nee, natuurlijk niet dan vluchtie meteen weg.
Hij moet die bak niet als iets afschrikwekkends gaan zien.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin vrijdag 7 december 2012 @ 12:31:03 #7
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120033112
Schopje n\r het juiste forum

vrijdag 7 december 2012 @ 12:32:19 #8
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_120033151
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:30 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet dan vluchtie meteen weg.
Hij moet die bak niet als iets afschrikwekkends gaan zien.
huh?
jonge katten durven soms niet in een afgesloten kattenbak te gaan zitten.
Constant de deksel er af laten natuurlijk, niet als die net gaat zitten kakken het dak eraf rukken uiteraard, jezus dat behoeft toch geen uitleg. :')
pi_120033416
quote:
13s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:29 schreef yvonne het volgende:

[..]

Met mijn kinderen was dat niet nodig. De katten waren wel allemaal binnen 3 dagen zindelijk.
I'm only responsible for what I say, not for what you understand.
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:40:47 #10
230534 stamppot
Stampen maarr!
pi_120033419
Ik heb het zo gedaan:
Telkens na het eten of drinken even op de bak zetten.
Deksel idd van de bak af, en zorg dat de bakrand niet te hoog is. Of leg een opstapje neer (boek ofzo)
Vaak geven ze het wel aan als ze moeten plassen, dan zie je ze namelijk zoeken naar een plek om te plassen/poepen. Dat is natuurlijk gedrag -> gelijk op de bak zetten.
(Mijn kitten van 4 weken oud was met 2 dagen zindelijk)
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:42:50 #11
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_120033501
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:40 schreef Its_Muppet het volgende:

[..]

Met mijn kinderen was dat niet nodig. De katten waren wel allemaal binnen 3 dagen zindelijk.
katten zijn binnen notime zindelijk. Dat komt niet omdat jij ze met de neus door hun eigen zeik heen haalt.
Als je ziet dat ze d'r naast (gaan) piesen gauw op pakken en een beetje ferme stem duidelijk op de bak zetten.
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:44:10 #12
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_120033556
quote:

[..]

Is niet stompzinnig. Onze hond hebben we ook op deze manier zindelijk gemaakt en die had het vrij snel door.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:44:29 #13
317910 Executioner
AK-47's for everyone!
pi_120033569
quote:

[..]

Wat nou "achterlijk stompzinnige methode" dit is heel gebruikelijk!
Je hoeft dit maar één of twee keer te doen en hij \ zij gaat in het vervolg altijd naar de bak!

[ Bericht 0% gewijzigd door Executioner op 07-12-2012 13:18:53 (typo) ]
- RELIGION - Treat it like your penis, don't show it off in public and don't shove it down your children's throat.
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:45:55 #14
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_120033625
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:44 schreef Executioner het volgende:

[..]

Wat nou "achterlijk stompzinnige methode" dit is heel gebruikelijk!
Je hoeft dit maar één of twee keer te doen en hj \ zij gaat in het vervolg altijd naar de bak!
yeah sure.
dat had i anders ook wel gedaan.
Een kat denkt niet zoals jij denkt heur.
pi_120033671
quote:
Dat werkt averechts.

Hier is een goede hint: per kat 1 kattebak.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:52:31 #16
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_120033849
quote:
Daarmee leer je in feite aan dat plassen fout is, een kat ziet die kattenbak ook als onderdeel van de straf en wordt dan juist bang van de kattenbak.

Voor 2 katten wordt 2 kattenbakken aangeraden, katten delen hun toilet niet graag.
En een kat kan ook erg kieskeurig zijn wat kattenbakkorrels betreft.
De meesten vinden siliconenkorrels en houtkorrels maar niks, andere katten vinden dat juist weer fijner.

Verder als de kat plast, zo snel mogelijk op de bak zetten./. desnoods nog tijdens het plassen en de kat daarna belonen zou ook nog kunnen werken.
Beloningen leren ze sneller dan straffen.
pi_120034471
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:32 schreef RaymondK het volgende:

[..]

huh?
jonge katten durven soms niet in een afgesloten kattenbak te gaan zitten.
Constant de deksel er af laten natuurlijk, niet als die net gaat zitten kakken het dak eraf rukken uiteraard, jezus dat behoeft toch geen uitleg. :')
ik denk dat yvonne je stukje tekst verkeerd heeft gelezen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:28 schreef RaymondK het volgende:

Als je hem betrapt dan direct d'r op zetten natuurlijk.
dit kan je ook lezen als: als je de kat betrapt op de kattenbak de kap er direct weer op zetten.
omdat het daarover ging in de zin ervoor.
  vrijdag 7 december 2012 @ 13:13:10 #18
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_120034662
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:08 schreef loecje het volgende:

[..]

ik denk dat yvonne je stukje tekst verkeerd heeft gelezen.

[..]

dit kan je ook lezen als: als je de kat betrapt op de kattenbak de kap er direct weer op zetten.
omdat het daarover ging in de zin ervoor.
oh oke. :s)

ja deksel er gauw op en dan schudden :+
pi_120035678
Deksel er af halen ^O^
pi_120035904
Oke mensen bedankt voor de snelle reacties, maar 2 kattenbakken heb ik niet. Ik heb altijd vroeger 2 katten gehad en 1 kattenbak ging altijd goed. Maar ik hou hem gewoon goed schoon dat wel.

Maar ik zou nog beter op hem letten en wanneer die zijn behoefte wil doen meteen pakken bij zijn nekvel en in de kattenbak doen.
  vrijdag 7 december 2012 @ 13:43:41 #21
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_120035924
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:21 schreef BerryN het volgende:

Ik ben einde raad ik hoop dat mensen mij kunnen helpen.
Gisteren katten gekocht en nu al ten einde raad? Gaat lekker -O-

Zet er een andere bak naast met een ander soort vulling.
Zit er een kap op de bak(ken), haal die er dan af.
Maak de plek waar geplast is goed schoon (biotex groen en géén chloor gebruiken)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  vrijdag 7 december 2012 @ 13:44:20 #22
33954 ElisaB
pi_120035957
quote:
Slechtste advies ever :W
pi_120037775
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:43 schreef BerryN het volgende:
Oke mensen bedankt voor de snelle reacties, maar 2 kattenbakken heb ik niet. Ik heb altijd vroeger 2 katten gehad en 1 kattenbak ging altijd goed. Maar ik hou hem gewoon goed schoon dat wel.

Maar ik zou nog beter op hem letten en wanneer die zijn behoefte wil doen meteen pakken bij zijn nekvel en in de kattenbak doen.
Helaas werkt blijkbaar bij deze kat dus 1 kattenbak niet, katten zijn net zo verschillend als mensen dus koop nou gewoon een tweede bak. ;) Ik zou ook overgaan naar het kattengrit wat ze gewend zijn bij de fokker (dus even bellen) en dat geleidelijk vervangen door je eigen grit. Verder inderdaad deksel eraf en geef het beestje even de tijd, katten hebben altijd stress na een verhuizing en bij deze kan zich dat uiten in tijdelijke onzindelijkheid. Ik weet nog dat mijn eerste kat direct na de verhuizing als stressreactie gaf dat ze in mijn pantoffels pieste....helaas zaten ze toen wel aan mijn voeten. _O- Eventueel kun je ook zo'n anti-stressmiddel (voor het stopcontact) kopen bij de dierenarts zodat de kat zich prettiger gaat voelen.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_120037958
Oke, het is ook nog vroeg ze zijn net nieuw hier nog geen 24 uur zijn ze er dus ik zie het nog even aan anders koop ik een 2de kattenbak met de zelfde grint als de focker.

En ze voelen zich al wel een beetje thuis ze spelen en slapen goed, vooral de jongste die wel goed plast en poept in de bak. De oudere is wel soms wat schrikachtig en zo. Misschien is het idd dat hij zich nog niet helemaal goed voelt.
  vrijdag 7 december 2012 @ 14:38:27 #25
33954 ElisaB
pi_120038138
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:33 schreef BerryN het volgende:
Oke, het is ook nog vroeg ze zijn net nieuw hier nog geen 24 uur zijn ze er dus ik zie het nog even aan anders koop ik een 2de kattenbak met de zelfde grint als de focker.
Doe het meteen. Hoe sneller je het ze juist hebt aangeleerd, hoe beter het is. Als ze eenmaal bedacht hebben dat hoekjes ook prima zijn, leer je ze dat zo moeilijk weer af!
  Admin vrijdag 7 december 2012 @ 14:40:54 #26
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120038240
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:44 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Slechtste advies ever :W
Schijn je niet te mogen zeggen :o

Admin vrijdag 7 december 2012 @ 14:43:44 #27
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120038349
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:43 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Gisteren katten gekocht en nu al ten einde raad? Gaat lekker -O-

Zet er een andere bak naast met een ander soort vulling.
Zit er een kap op de bak(ken), haal die er dan af.
Maak de plek waar geplast is goed schoon (biotex groen en géén chloor gebruiken)
Vulling en schone bak ( ook een nieuwe bak kan naar plastic meuren, altijd even ruiken in de dierenzaak) (Ja het staat gek :+ ) en de geschikte vulling uitproberen.
Ik had van dat biologische houtkorrelszooi, heel verantwoord.
Alleen had ik 1 kat die het afschuwelijk aan z'n pootjes vond voelen.

vrijdag 7 december 2012 @ 14:43:52 #28
33954 ElisaB
pi_120038353
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:40 schreef yvonne het volgende:

Schijn je niet te mogen zeggen :o
See if I care :P

Ik vind het echt volslagen bezopen dat er mensen zijn die katten denken iets te kunnen aanleren door ze bang te maken of pijn te doen. Er is bijna niets vreselijkers voor een kat dan een vieze jas te krijgen. Dat doe je gewoon niet :N
  vrijdag 7 december 2012 @ 14:45:53 #29
387124 angelo1982
ampu voetballer
pi_120038446
Een kat zindelijk maken is heel makkelijk op de bak zetten en dan onder zijn buik(bij zijn achterpootjes) zachtjes masseren (de blaas word dan gestimuleerd)doe dit een aantal keren per dag
heeft bij al onze kittens gewerkt.
en zet de eerste week de bak in de woonkamer.

Groetjes angelo
  vrijdag 7 december 2012 @ 14:47:22 #30
33954 ElisaB
pi_120038507
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:43 schreef yvonne het volgende:

[..]

Vulling en schone bak ( ook een nieuwe bak kan naar plastic meuren, altijd even ruiken in de dierenzaak) (Ja het staat gek :+ ) en de geschikte vulling uitproberen.
Ik had van dat biologische houtkorrelszooi, heel verantwoord.
Alleen had ik 1 kat die het afschuwelijk aan z'n pootjes vond voelen.
Idem hier. En zeker de kleintjes vonden het heel vervelend. Ze zakten er met de pootjes in weg en sprongen dan uit de bak om op bed te gaan plassen. Ik snapte ze wel, maar was het er niet mee eens ;)

Van toen af aan voor kleine katjes zo compact mogelijk en een niet te dikke laag ^O^

pi_120041399
Idd, extra bak erbij, kap er af, hetzelfde grit als de fokker gebruiken. En niet mee afwachten. De plek ook goed schoonmaken! Sommige katten die alleen zijn geven al de voorkeur aan 2 bakken, 1 bak voor plas en 1 voor ontlasting, dus dat je vorige katten samen met 1 bak deden zegt niks :) Oh, en je bak even met chloor schoonmaken (goed uitspoelen), kan de bak ook wat aantrekkelijker maken mocht het nodig zijn.

Straffen door de kat door de urine te halen is al lang achterhaald en behoorlijk stom advies (daarnaast kan je 'n kat natuurlijk ook niet met een hond vergelijken). Katten hebben van nature de behoefte om te graven, maar door stress, verkeerd grit, verkeerde plek, enge kap, etc. willen ze 't nog wel 'ns ergens anders doen. Aan jou om dat op te lossen ipv het beestje nog minder fijn te laten voelen.
pi_120045245
Wat een achterlijk advies om de kat met de neus door zijn urine te halen :{ En in het nekvel grijpen/optillen is ook echt helemaal nergens voor nodig. Een normale beetje sociale kat kun je gewoon optillen (hand onder de borstkas, hand onder 't kontje en tegen je aan houden) als je hem op de bak wilt zetten. Sowieso snap ik echt niets van mensen die denken dat het nodig is een kat zo hard te benaderen om hem iets (af) te leren. Als dat werkt om iets (af) te leren is het eerder ondanks dan dankzij die achterlijke methodes :{w Oh, en voor honden werkt het zindelijk maken ook niet door ze er met hun neus doorheen te halen btw!

Al onze katten zijn zindelijk en waren dat vanaf dag 1 al, als kittens van 8 tot 16 weken in ons geval. Ik kan me zelfs geen enkel 'ongelukje' herinneren, behalve twee plasjes buiten de bak (op een plastikzak in de gang) toen één van de poezen toen ze wat ouder was een blaasontsteking had. De enige 'training' die wij ooit hebben hoeven gebruiken is de kitten bij thuiskomst op de bak zetten en haar daar de eerste dag/avond even terug zetten als je het idee hebt dat het wel ongeveer tijd kan zijn voor een plasje/hoopje. Als ze beide al eens op de bak gedaan hadden gingen we er van uit dat ze het idee snapten, en dat bleek dan ook zo te zijn.

Tips voor TS: koop er zsm een nieuwe bak erbij, met het zelfde grit als de vorige eigenaar/fokker gebruikte, en zet die op de plek waar de ene kat geplast heeft. Dit is belangrijk om te doen voordat hij er een gewoonte van heeft gemaakt om buiten de bak te plassen.

Als hij het ondanks die nieuwe bak toch blijft doen let dan goed op of het gewoon stress/spanning lijkt te zijn door de nieuwe situatie of dat er misschien lichamelijk iets aan de hand is zoals een blaasontsteking of blaasgruis. Daardoor kunnen katten ook buiten de bak gaan plassen namelijk. Bij stress zijn er een heleboel middeltjes (bach bloesems, feliway, desnoods pilletjes van de DA) die je kunt proberen (naast de schade proberen te beperken, geduldig schoonmaken en even een poosje afwachten tot de kat gewend is natuurlijk). Bij blaasproblemen moet je naar de DA en is het meestal snel verholpen met wat antibiotica en eventueel speciaal voer.

Oh, en denk er in geval van katers aan dat je ze op tijd laat castreren zodat ze niet (ook nog) beginnen te sproeien in huis.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  vrijdag 7 december 2012 @ 17:33:17 #33
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_120045463
Hier heeft een extra bak ook geholpen. We hadden een gesloten en een open variant; de gesloten werd niet amper gebruikt totdat we daar de deksel vanaf hebben gehaald. Verder maakt het soort grind ook best wat, katten zijn kieskeurige beesten :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_120052729
IK heb zojuist een 2de katterbak maar als nog helpt het niet, ik hou mijn kat de hele tijd in de gaten ineens zie ik hem zoeken en gaat die zitten en plassen gelijk pak ik hem op en hij stapt en ik zet hem in de kattenbak en hij plast niet meer en hij springt er gelijk uit!

Wat moet ik nu doen? Dit is echt rot man
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:46:22 #35
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_120053156
Volhouden! En niet radeloos worden, want daar wordt je nieuwe katje niet blij van.

Voorlopig volhouden dat je ze in een beperkte ruimte houdt, totdat het katje het wel op de bak doet.

En als er vaste plekken zijn waar hij de fout in gaat: heel goed schoonmaken en desnoods ontoegankelijk maken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_120053167
Zeflde grint als de focker is niet mogelijk deze heeft het gehaald bij de jumbo en in de stad waar ik vandaan kom is het er niet!!!

Maar ik heb de kap er ook af gehaald alles gedaan ik heb nu 2 kattenbakken in een woonkamer van 20 vierkante meter! Heb de 2de kattenbak op de plek gezet waar de kat ook heeft geplast. Nu heeft die weer een nieuwe plek. VOlgens mij wil mijn kat gewoon plassen waar die zin in heeft.

Probleem is dat hij geen kitten meer is hij is al 3,5 maand oud. steeds als ik hem in de kattenbak zet wanneer hij moet plassen springt hij er gewoon uit!
pi_120053214
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:46 schreef Lienekien het volgende:
Volhouden! En niet radeloos worden, want daar wordt je nieuwe katje niet blij van.

Voorlopig volhouden dat je ze in een beperkte ruimte houdt, totdat het katje het wel op de bak doet.

En als er vaste plekken zijn waar hij de fout in gaat: heel goed schoonmaken en desnoods ontoegankelijk maken.
Dat helpt niet hij zoekt telkens een andere plek uit !
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:50:30 #38
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_120053364
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:47 schreef BerryN het volgende:

[..]

Dat helpt niet hij zoekt telkens een andere plek uit !
Is de badkamermethode al langs gekomen?
pi_120053484
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Is de badkamermethode al langs gekomen?
Ja, ik heb hem gisteren avond in de badkamer gedaan maar aangezien hij nog geen dag in mijn huis was vond hij dat eng dat die helemaal in een hoekje achter de verwarming verstopt en hele tijd miauwen. En had de kattebak en een slaapmand erbij gezet. En toen ik smorgens open deed had die gepoept en geplast in de badkamer maar niet in de kattenbak en het was ook nog is diaaree
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:54:34 #40
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_120053581
Tjongejonge. Stress of misschien is 'ie ziek.
pi_120053750
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:54 schreef Lienekien het volgende:
Tjongejonge. Stress of misschien is 'ie ziek.
Ik denk dat hij gewoon wil plassen en poepen waar die zin in heeft.
  vrijdag 7 december 2012 @ 21:08:51 #42
33954 ElisaB
pi_120054308
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:57 schreef BerryN het volgende:

[..]

Ik denk dat hij gewoon wil plassen en poepen waar die zin in heeft.
Nee. Give the cat a break -O-
pi_120054372
DOe ik zeker, maar ik ben zo bang dat de focker het heeft verpest hij is al 21 weken. En toen ik de katten kwam ophalen stonk het daar in het ook naar kattenpis. Een kat van 21 weken kan je toch niet meer zinderlijk maken?
pi_120054536
quote:

[..]

dit.
pi_120054592
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:13 schreef dawg het volgende:

[..]

dit.

en, twee katten, twee bakken.
Even goed lezen, ik heb al 2 bakken 1 kattenbak en 1 andere bak een (afwasbak)
pi_120055005
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:14 schreef BerryN het volgende:

[..]

Even goed lezen, ik heb al 2 bakken 1 kattenbak en 1 andere bak een (afwasbak)
ik heb het al veranderd, te snel gepost.

bel morgen de dierenarts eens? wellicht kunnen zij je meer vertellen, hebben ze tips die wij niet weten, etc. :)
pi_120055247
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:20 schreef dawg het volgende:

[..]

ik heb het al veranderd, te snel gepost.

bel morgen de dierenarts eens? wellicht kunnen zij je meer vertellen, hebben ze tips die wij niet weten, etc. :)
Maar hij is al bijna een half jaar he? Ik hoop echt dat het nog goed kan komen! Maar ik zal het is doen
pi_120055347
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:24 schreef BerryN het volgende:

[..]

Maar hij is al bijna een half jaar he? Ik hoop echt dat het nog goed kan komen! Maar ik zal het is doen
ja misschien dat de da juist daarom wel andere tips oid weet.

succes. :)
  vrijdag 7 december 2012 @ 21:27:12 #49
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_120055396
Gewoon doorzetten, misschien kun je nog feliway in de kattenbak spuiten? Dan vindt ie het lekkerder ruiken :+.

Onze kater had de gewoonte om in het vloerkleed te pissen, heeft ook lang geduurd om dat weg te krijgen :(. Blijven doorzetten was uiteindelijk het enige wat hielp (en het vloerkleed weggooien :') )
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_120056047
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:27 schreef monsterd. het volgende:
Gewoon doorzetten, misschien kun je nog feliway in de kattenbak spuiten? Dan vindt ie het lekkerder ruiken :+.

Onze kater had de gewoonte om in het vloerkleed te pissen, heeft ook lang geduurd om dat weg te krijgen :(. Blijven doorzetten was uiteindelijk het enige wat hielp (en het vloerkleed weggooien :') )
Damn, aangezien ik net 2 maand op mij zelf woon en nog een arme student ben hoop ik niet dat dit gebeurt bij mijn bankstel of vloerkleed want heb lang gespaard voor mij inboedel en zo aangezien ik geen goed inkomen heb als student. Maar waar kun je dat kopen? En vind die het gewoon lekker of vind die het lekker en wil die plassen\poepen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')