dat slaat dus nergens op. Alsof dat beest dan denkt "oh ik mag zeker niet plassen naast de bak"quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:28 schreef Its_Muppet het volgende:
Het is even lullig, maar het zindelijk maken van katten hebben wij altijd succesvol als volgt gedaan: Als ze ergens in de kamer hebben geplast, beetpakken bij het nekvel, met hun gezicht door hun eigen plas en daarna in de kattenbak zetten.
Wat een achterlijk stompzinnige methode.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:28 schreef Its_Muppet het volgende:
Het is even lullig, maar het zindelijk maken van katten hebben wij altijd succesvol als volgt gedaan: Als ze ergens in de kamer hebben geplast, beetpakken bij het nekvel, met hun gezicht door hun eigen plas en daarna in de kattenbak zetten.
Nee, natuurlijk niet dan vluchtie meteen weg.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:28 schreef RaymondK het volgende:
haal even een paar dagen de deksel van de kattenbak af. Soms durven ze niet naar binnen.
Als je hem betrapt dan direct d'r op zetten natuurlijk
huh?quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet dan vluchtie meteen weg.
Hij moet die bak niet als iets afschrikwekkends gaan zien.
Met mijn kinderen was dat niet nodig. De katten waren wel allemaal binnen 3 dagen zindelijk.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een achterlijk stompzinnige methode.
Doe dat straks lekker met je eigen kind eens?
katten zijn binnen notime zindelijk. Dat komt niet omdat jij ze met de neus door hun eigen zeik heen haalt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:40 schreef Its_Muppet het volgende:
[..]
Met mijn kinderen was dat niet nodig. De katten waren wel allemaal binnen 3 dagen zindelijk.
Is niet stompzinnig. Onze hond hebben we ook op deze manier zindelijk gemaakt en die had het vrij snel door.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat nou "achterlijk stompzinnige methode" dit is heel gebruikelijk!quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
yeah sure.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:44 schreef Executioner het volgende:
[..]
Wat nou "achterlijk stompzinnige methode" dit is heel gebruikelijk!
Je hoeft dit maar één of twee keer te doen en hj \ zij gaat in het vervolg altijd naar de bak!
Dat werkt averechts.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:28 schreef Its_Muppet het volgende:
Daarmee leer je in feite aan dat plassen fout is, een kat ziet die kattenbak ook als onderdeel van de straf en wordt dan juist bang van de kattenbak.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:28 schreef Its_Muppet het volgende:
ik denk dat yvonne je stukje tekst verkeerd heeft gelezen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
huh?
jonge katten durven soms niet in een afgesloten kattenbak te gaan zitten.
Constant de deksel er af laten natuurlijk, niet als die net gaat zitten kakken het dak eraf rukken uiteraard, jezus dat behoeft toch geen uitleg.
dit kan je ook lezen als: als je de kat betrapt op de kattenbak de kap er direct weer op zetten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:28 schreef RaymondK het volgende:
haal even een paar dagen de deksel van de kattenbak af. Soms durven ze niet naar binnen.
Als je hem betrapt dan direct d'r op zetten natuurlijk.
oh oke.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:08 schreef loecje het volgende:
[..]
ik denk dat yvonne je stukje tekst verkeerd heeft gelezen.
[..]
dit kan je ook lezen als: als je de kat betrapt op de kattenbak de kap er direct weer op zetten.
omdat het daarover ging in de zin ervoor.
Gisteren katten gekocht en nu al ten einde raad? Gaat lekkerquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:21 schreef BerryN het volgende:
Ik ben einde raad ik hoop dat mensen mij kunnen helpen.
Slechtste advies everquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:28 schreef Its_Muppet het volgende:
Helaas werkt blijkbaar bij deze kat dus 1 kattenbak niet, katten zijn net zo verschillend als mensen dus koop nou gewoon een tweede bak.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:43 schreef BerryN het volgende:
Oke mensen bedankt voor de snelle reacties, maar 2 kattenbakken heb ik niet. Ik heb altijd vroeger 2 katten gehad en 1 kattenbak ging altijd goed. Maar ik hou hem gewoon goed schoon dat wel.
Maar ik zou nog beter op hem letten en wanneer die zijn behoefte wil doen meteen pakken bij zijn nekvel en in de kattenbak doen.
Doe het meteen. Hoe sneller je het ze juist hebt aangeleerd, hoe beter het is. Als ze eenmaal bedacht hebben dat hoekjes ook prima zijn, leer je ze dat zo moeilijk weer af!quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:33 schreef BerryN het volgende:
Oke, het is ook nog vroeg ze zijn net nieuw hier nog geen 24 uur zijn ze er dus ik zie het nog even aan anders koop ik een 2de kattenbak met de zelfde grint als de focker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |