Dafuq, heb de betekenis net opgezocht. Hmm, laten we het houden op een stukje ontzag, aanzien en een bepaald gevoel dat hij met zijn werken losmaakt bij zijn lezers. Heel indrukwekkend als je al zijn werken hebt gelezen.quote:Op maandag 31 december 2012 15:22 schreef Iblardi het volgende:
"Medelijden"? Dacht je niet aan een afgeleide van "imposant" met de betekenis "ontzag" of zoiets?
Ik bedoelde inderdaad iets in de trend van ontzag en een bepaald gevoel dat het losmaakt. Ben helemaal gek van zijn werken en werd als het ware in zijn boeken gezogen. Vergat alles om mij heen totdat ik de laatste pagina had omgeslagen. Ontzag cq imposant it is.quote:Op maandag 31 december 2012 15:29 schreef sp3c het volgende:
compassie is toch niet per se medelijden?
ontzag kan ook wel denk ik
Yep, dat zeer zeker.quote:Op maandag 31 december 2012 15:33 schreef Iblardi het volgende:
Maar dan lees je het ook met passie. Begrijpelijke verschrijving.
quote:Op maandag 31 december 2012 13:29 schreef Nielsch het volgende:
Als je naar het woord term wil verwijzen, gebruik dan die ipv dat.
quote:Van de term 'proloot' weet ik het wel zeker;
Dat (woord) gebruikt-ie in elk topic te pas en -vooral- te onpas in de ijdele hoop dat dat net zo'n 'leuke' Fok-meme wordt als 'famfare' en 'chanant'.
quote:Op maandag 31 december 2012 15:34 schreef Iemand het volgende:
[..]
ja ik vroeg of een dislectie had en dat had hij ook
trend?quote:Op maandag 31 december 2012 15:19 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Klopt. Helemaal niet opgemerkt. Goed dat je mij erop wijst. Daar hoorde eigenlijk het woord 'aanzien cq prestige' te staan of iets in die trend.
Errug flauw Treinhomo.quote:
Nee: soort. Trant!quote:
Onder voorbehoed?quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
voorbehoudsmiddel omg dit niet weten als vrouw zzijnde
quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:14 schreef Chimpa het volgende:
Hoi allemaal,
Ik heb tijdens oud&nieuw een ontzettende fout gemaakt en vraag hier om jullie oprechte en eerlijke mening over wat ik zou moeten doen. Houd alsjeblieft geen blad voor de mand wanneer je wat wilt zeggen.
Sinds juni heb ik een vriendin die in Finland woont (ze is ook Fins). Nu heb ik haar inmiddels 1,5 maand niet gezien en heb ik met oud&nieuw met een ander meisje gezoend. Ik voel me zwaar kut, heb er ongelofelijk veel spijt van en als ik haar nu spreek heb ik het gevoel mijzelf, maar ook haar voor de gek te houden.
Ik ben ontzettend gek op haar en ben heel erg bang haar kwijt te raken, maar het liefst ben ik hier wel eerlijk over. Ik vlieg vrijdag weer naar Finland en blijf daar tot woensdag.
Wat moet ik doen?
quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:13 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Klopt, maar voor de 5 km wordt je op termijn te oud. Een beetje gesarcheerd, maar een goede marathon kun je op je 60ste ook nog goed lopen.
van de FP.quote:Op woensdag 2 januari 2013 @ 18:48 schreef iemand het volgende:
ik heb van een betroubare iemand gehoort dat de meeste van de vandaalen hun zelf in de koffieshop stonend gemaakt heben en daar na de politie en brantweer hebben aan gevalen! ik wil dat ze de vuile stink junks kei hart strafen geven! ik hoop dat de VVD snel alle koffieshops gaat verboden maken! weg met die vuile kriminelen nesten!!!!
Lijkt me pijnlijker dan zand.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:23 schreef Lambiekje het volgende:
Met de houding van dat het normen overtreed strooi je zout in je eigen ogen.
het was ook zo bedoeld hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |