abonnement Unibet Coolblue
pi_119506636

De hardstyle liefhebbers onder ons O+
Eric_thumb.jpgStewie.gifTwitter_photol.jpgUntitled-2.gifUntitled-6.gifcartmanmisslopez.jpgfok_usericon1.gifenzyme2.jpgavatar.gifkrustyFok.jpgdj_party.gifbovendasboot.jpg2ecg8du.giffok.png
FOKApples.jpgsunshine.jpgWGAF.gif161372.gifq.jpgfok4.gifDSC00840.mini.jpg35085n7.jpg2hhdcup.pngrsz_baron.jpgbeardwarioklein.jpg29fcpr4.jpg.pngr.png1077788_small.gifAlphaverb.jpgavatar_2.JPGMW2Ss.gifre3s.jpg16gilvn.jpgimagesCAVI210J.jpguitje.pngThleinnno.jpg

Welkom! :W
Welkom in het FOK!-Hardstyle topic. Hét topic voor alle hardstyle liefhebbers onder ons. Discussiëren over de nieuwste platen, even vertellen wat je van die ene liveset vindt of gewoon lekker ouwehoeren over hardstyle en alles wat er bij komt kijken... hier is het aan de orde van de dag.

Newbies zijn altijd welkom en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hardstylers in dit topic te vinden dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft.

Wat is Hardstyle? :?
Hardstyle is een muziekgenre dat overeenkomsten vertoont met trance, hardcore en hardtrance. Hardstyle, ook wel hard dance, hard trance of hardbass in het buitenland genoemd, klinkt qua melodie en opbouw ongeveer als de moderne hardcore, maar is vaak ongeveer 30 BPM langzamer. Het gemiddelde tempo ligt tussen de 140 en de 160 beats per minuut. Vaak worden de nummers wel versneld afgespeeld door DJ's.

De sound is karakteristiek voor de stijl en kan omschreven worden als harde beats gecombineerd met erg aanwezige (in tegenstelling tot hardcore) melodielijnen. Veel hardcore-artiesten produceren ook hardstyle tracks, die vergelijkbaar klinken maar toegankelijker zijn. Hardstyle wordt in het Verenigd Koninkrijk vaak gecombineerd met hardhouse. In de rest van de wereld echter vindt men vaker de combinatie met hardtrance of hardcore.

Geschiedenis (8>
Hardstyle is ontstaan uit Duitse, Italiaanse, en Nederlandse hardhouse en Rave die zijn vermengd met invloeden van hardtrance en oldschool-hardcore rond 2000. De oorsprong vindt zijn plaats in Nederland, waar de eerste hardstyle evenementen werden gehouden op het einde van 1999, begin 2000.

Één van de sleutelfiguren in de ontwikkeling van de stijl is Dana van Dreven (met name onder Danamite), bekend onder haar hardstyle dj-alias Dana (Lady Dana voor hardcore). Later hielpen meer van haar collega's uit het hardcore-tijdperk, zoals Pavo, Darkraver, Luna (met name onder Straight On), Zany, DJ Isaac en The Prophet.

Bekende Feesten _O_


Bekende producers en DJ's~:)
*Abyss*Digital Punk*Noisecontrollers
*Activator*DJ Stephanie*Pavo
*Alpha Twins*DJ Thera*Philippe Rochard
*Alphaverb*Dj Titan*Pulse
*Alter Egosz*Donkey Rollers *Ran-D
*A-Lusion*Dozer (f.k.a. Tony)*Scope DJ
*Balistic*Dutch Master*Showtek
*Bass Modulators*Faistos (a.k.a. Frequencerz)*Slim Shore
*Beat Providers*Francesco Zeta*Southstylers
*Beholder*Frontliner (f.k.a. Abject)*Super Marco May
*B-Front*Geck-O*Tatanka
*Bioweapon*Gizmo*Technoboy
*Blutonium Boy*Grandmaster Q*The Machine
*Brainkicker*Hardstyle Masterz*The Partycrushers
*Brennan Heart*Headhunterz*The Pitcher
*Chris One*Intractable One*The Prophet
*Clive King*Isaac*The R3bels
*Crypsis*Jack of Sound*The Vision
*Da Tweekaz*Jones*Tuneboy
*Dana*Josh & Wesz*Toneshifterz
*Daniele Mondello*Kodex*Unloaders
*Davide Sonar*Kold Konexion*Wasted Penguinz
*D-Block & S-te-Fan*Luna*Wildstylez
*Deepack*Max B. Grant*Zany
*Degos & Re-Done*Max Enforcer*Zatox
*DHHD*Mind.Illusion*Zero Sanity

MC's ^O^
MC Da Syndrome
MC DV8
MC Jeff
MC Linez
MC Rems
MC Renegade
MC Ruffian
MC Villain

Hardstyle op Twitter oO<
DJ's & ProducersIsaacWildstylez
A-LusionJonesZany
Abyss & JudgeJosh & Wesz
Alpha TwinsJowan van KorvenMC's
B-FrontKutskiDa Syndrome
BioweaponLow-EDV8
CrypsisLuna
D-Block + S-Te-FanNoisecontrollersOverig
DeepackPavoB2S
Digital PunkProfylerFusion Records
FrontlinerScope DJHardstyle.com
ShowtekScantraxx Records
HeadhunterzThe PitcherQ-Dance

Links ^O^
Partyflock
Wiki

Downloads/Fora
0daymusic
HarderState
HardTraxx
LSDB (Liveset Database)
MusicInControl
Screamer Hardstyle

Organisaties
Art of Dance
B2S
Bass Events
ID&T
Multigroove
Q-dance
UDC

Platenlabels
AVIO-Records
Fusion
M!d!fy
Q-dance
Rytmic Records
Saifam
Scantraxx
Seismic
Theracords
Zanzatraxx
TiLLT Records

Luister NU! hardstyle *O*
Digitally Imported - winamp / Digitally Imported - wmp
FreshFM Alleen op de woens(Showtek-Bash)dag-avond
Q-Dance radio
Fear.FM
HardStation.FM
b2s Radio
hardstyle.nu

Oude topics :z
#1 - #100
#101 - #150
#151 - #200
Vanaf #200: Topicreeks: Hardstyle

[Hardstyle] Best of 2008
[Hardstyle] Best of 2009
[Hardstyle] Best of 2010

TT:



De OP



[ Bericht 0% gewijzigd door eQuaL op 22-11-2012 18:11:48 ]
pi_119506657
Toch wel lekker tooltje van Headie ^O^
  donderdag 22 november 2012 @ 16:29:46 #3
296894 Xblister
Simply the best..
pi_119506667
Goeden remix idd *O*
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_119506678
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 15:09 schreef Levitas het volgende:
Best een leuk artikel over het gebrek aan creativiteit in de dance-scène. Korte samenvatting: DJ en producers zijn een allebei een apart vak. DJ's zonder producties maken het vrijwel nooit, producenten zonder DJ'ing maken het ook niet gauw. Gevolg: Producers zetten matige sets neer, DJ's produceren zoveel mogelijk (mede doordat de netto winst voor de artiest zo laag is) middelmatige tracks.

Volledig artikel:
http://www.spin.com/blogs(...)s-not-just-streaming
Interessant artikel inderdaad! Hij schrijft het alleen met betrekking tot de mainstream dance scene, waar ik persoonlijk erg weinig van weet. De hardstyle scene is relatief zo klein t.o.v. de house scene, ik denk niet dat je problemen in de ene scene rechtstreeks deze kan vergelijken.

Toch doen we dat nu lekker wel! Natuurlijk zie je overeenkomsten, artiesten moeten echt aan de bak om geld te verdienen. Alleen DJ-en is leuk, maar daar word je gewoon niet echt bekend of populair mee. Mensen verwachten bij een "dance artiest" tegenwoordig een scala aan producties. Ik denk ook eigenlijk niet dat dat verkeerd is. DJ-en is een heuse skill en ik heb alle respect voor de Masters of the Wheels of Steel (*snuif*), maar daar kan je niet mee verwachten een compleet maandsalaris mee te verdienen, een uitzondering daar gelaten.

Uit het artikel maak ik ook op dat een producer "moet" DJ-en om geld te verdienen (door lage royalties enz.), en op die manier een stressvol bestaan lijdt met jetlags etc. en daardoor minder tijd en kwaliteit in zijn tracks kan stoppen -> minder verkoop -> meer DJ-en -> vicieuze cirkel.

Een producer moet natuurlijk helemaal niets. Dus die vicieuze cirkel heeft hij/zij toch echt helemaal zelf in de hand. Als hij echt geld te kort komt kan hij ook op andere manieren aan geld komen zonder dat je leven een grote hoop stress wordt. Je zou ook kunnen gaan werken bijvoorbeeld, heee dat is een gek idee! In het ergste geval staan je producties op een laag pitje, so what? Het leven is niet alleen maar feesten en lol, je moet ook kunnen plannen en financieel bewust zijn van je situatie. En als je fanbase roept om meer tracks kan je dat gewoon opvatten als een compliment, en niet een extra stressfactor.

quote:
There are many reasons that dance-music records sell less now than they used to. Piracy is a big one. Another is the "unbundling" of EP tracks. With digital music, consumers no longer have to fork over $10 for a two-track single; they may buy just one MP3 (...) priced at $1.99.
Wat kennelijk het grootste probleem hier is: Dance muziek verkoopt steeds minder & artiesten krijgen relatief minder inkomsten. Feitelijk krijgen ze dus minder betaald voor dezelfde hoeveelheid werk.
Knap lullig inderdaad! Ik vraag me alleen af of dat komt door de redenen die hierboven staan. Mensen downloaden al muziek sinds Kazaa, en dat is volgens mij in de loop der jaren alleen maar minder geworden. Las ook daar in de reacties:

quote:
Interesting article, but of course there's no evidence at all that "piracy" is to blame for falling music sales in any genre. Sales of singles in the UK, at least, are actually at their strongest for many years. Unbundling of albums is an issue, of course, but that affects all genres alike.
Natuurlijk net zo min bewijs voor, maar eigenlijk geloof ik het wel. Het probleem ligt niet zozeer bij het illegaal downloaden van muziek, als wel de manier waarop muziek op dit moment wordt verkocht. Nu bevind ik me wel op glad ijs, de hardstyle scene is volgens mij totaal niet te vergelijken met grote record labels in de VS & UK, en anders heb ik er toch geen verstand van :Y)

Zo. Nu heb ik een droge keel moeie vingers :7
pi_119506868
heerlyken remuxx <3
pi_119507259
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 16:36 schreef 16meter het volgende:
heerlyken remuxx <3
Had eerst Delete - D willen nemen als TT, maar dan was het weer een discussie over "geforceerd raw" geworden :') Zo ist altijd wat hier _O-

Dus bij deze:
:Y)
pi_119507379
quote:
Jezus wat is dit man. Kijk mij eens stoer en hard zijn :')
Kortom: geforceerd raw
pi_119508264
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 15:41 schreef Levitas het volgende:

[..]

Ja, op het moment dat die tweede verkoop was, was dat natuurlijk al te duur. Origineel kaartje: Geen risico op vals kaartje en 2 euro goedkoper (oké, 2 euro is wel echt miereneuken..)
Nu die tweede verkoop weer gesloten is, vind ik dat geen slechte prijs in ieder geval.. Beter dan 140 :)
En weer open. Hij zal nog wel even blijven knipperen met mensen die dus wel kaarten selecteren maar niet afrekenen :) Het aanbod qua kaartjes is gewoon zo hoog nu, dat als je 70 euro vraagt je een zeer groot risico loopt dat je hem niet meer kwijt gaat raken. Daarnaast zal zo'n beetje iedereen die niet van bekenden de kaart overneemt gewoon voor de 2e verkoop gaan dus de markt voor kaartjes die overblijft is heel klein.

Reken maar dat morgen en zaterdag middag de prijzen helemaal omlaag schieten, wss naar een euro of 30-40 voor de kaarten die echt verkocht worden en iedereen die hoger blijft zitten gaat hem niet kwijt raken.

#fucktheblackmarket :D
pi_119508348
Terecht, zie in m'n omgeving ook veel mensen die het heel normaal vinden om kaartjes te kopen met als enige reden om ze weer door te verkopen voor 80-90 euro. Vieze graaiers :r
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_119508883
Ja ik zag van de week ook weer dat ik kaartjes kon kopen voor Qlimax. Helaas het weekend al vol geplant !
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_119508978
quote:
14s.gif Op donderdag 22 november 2012 16:48 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Had eerst Delete - D willen nemen als TT, maar dan was het weer een discussie over "geforceerd raw" geworden :') Zo ist altijd wat hier _O-

Dus bij deze:
:Y)

Hmm.. Nee, niet mijn ding :X Vind het vrij saai eigenlijk
pi_119509439
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 17:50 schreef Levitas het volgende:

[..]

Hmm.. Nee, niet mijn ding :X Vind het vrij saai eigenlijk
Niet mijn favo track allertijden ofzo, maar moet echt keihard gaan live :Y)
Ben echt benieuwd naar Delete op Loudness!

Maar reageer eens op mijn reactie! Ik heb toch niet voor niets een kwartier zitten typen :(
pi_119509722
Goede zaak dat Q-dance op deze manier de zwarte markt tegengaat _O_
Alleen klote voor iemand zoals ik die zijn kaartje gewoon oprecht kwijt moet, maar geen verlies wil maken.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_119512614
quote:
2s.gif Op donderdag 22 november 2012 18:06 schreef eQuaL het volgende:

Ben echt benieuwd naar Delete op Loudness!
Kijk er ook naar uit!

Kwam vandaag per toeval dit pareltje tegen in een oude meddic show. Sorry voor geen HD linkje, die waren er niet :o
Die 2e climax O+

What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_119513136
Kijk sowieso erg uit naar loudness, laatste hardstyle feestje is alweer een tijd geleden :P
Hoop ook op een afsluitend wafelijzer _O_
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_119513890
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:30 schreef slvrbld het volgende:

[..]

Kijk er ook naar uit!

Kwam vandaag per toeval dit pareltje tegen in een oude meddic show. Sorry voor geen HD linkje, die waren er niet :o
Die 2e climax O+

Ondergewaardeerd nummer inderdaad. Al vind ik deze net wat energieker :9


Low Frequenced Bass _O_
Hide & Seek _O_
Do The Freak _O_
pi_119514772
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:59 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Ondergewaardeerd nummer inderdaad. Al vind ik deze net wat energieker :9


Low Frequenced Bass _O_
Hide & Seek _O_
Do The Freak _O_
Klopt ja, die mash up is geniaal!
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_119515575
Kan niet wachten op loudness. Die kicks van delete gaan zo snoeiend hard op een feest.

Hoop op Qlimax space jam van geck-o te horen. Past er wel bij
pi_119517124
Over hard gesproken, even 2 klassiekertjes... _O_


gouden herinneringen aan, met Huggie B in de Hemkade op Audio attack _O_
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  donderdag 22 november 2012 @ 21:15:09 #20
296894 Xblister
Simply the best..
pi_119517420
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_119518320
Wel grappig dat xxlerator vermeld staat in de op. En ik maar denken dat dat echt iets kleinschalig lokaals is ...
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
  Redactie Frontpage donderdag 22 november 2012 @ 21:41:23 #22
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_119518839
The Prophet in maak 't of kraak 't... :')
pi_119518875
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 21:32 schreef hoenselman het volgende:
Wel grappig dat xxlerator vermeld staat in de op. En ik maar denken dat dat echt iets kleinschalig lokaals is ...
Ik denk dat het het grootste clubconcept is van NL...? Dus nee zo kleinschalig en lokaal is het niet :P
pi_119518897
Binnen de hardstyle scene dan. Ach 8 december weer, ik zie het altijd als even tussendoor :)
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_119518954
Uiteraard, de rest doet er ook niet toe imo :P
pi_119519153
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 21:41 schreef PartyAnimal87 het volgende:
The Prophet in maak 't of kraak 't... :')
welk liedje?
  donderdag 22 november 2012 @ 22:41:12 #28
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_119521771
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 14:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
raad eens welk nummer er nu op 3fm is?
Ik hoorde 'm net op Slam

quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 12:15 schreef T-Force het volgende:
Al die kaartjes die verkocht worden. Hilarisch :D
Het tij is kerende
Wat je vindt, ...
  donderdag 22 november 2012 @ 23:03:08 #29
338299 DjThera
www.dj-thera.com
pi_119522987
Oeps beetje laat maar om toch nog ff hierop in te haken

quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 19:15 schreef Kriebelhoest het volgende:
Die afsluiting was zo ongelofelijk vet. Gewoon één grote wirwar aan vocals welke allemaal perfect ingemixed waren. Was gewoon niet te voorspellen welk nummer er nou kwam. En dan aan het einde wat industrial achtige hardcore. Kippevel als ik er aan terugdenk.
THANKS :D Dat was mn live act met dus alleen maar eigen tracks ! Dus om zulk commentaar te horen, is voor mij echt *O* *; en motiveert gigantisch om vooral door te gaan !

Verder nog een nieuw setje online (op wel bekende pagina te vinden)
Tracklist:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119524423
En nu kan iemand mij vast wel vertellen welke pagina dat is :)
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
  donderdag 22 november 2012 @ 23:34:06 #31
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_119524453
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 17:25 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Terecht, zie in m'n omgeving ook veel mensen die het heel normaal vinden om kaartjes te kopen met als enige reden om ze weer door te verkopen voor 80-90 euro. Vieze graaiers :r
Mooi toch die sukkels afzetten die dat er voor willen betalen. Heb ik ook wel eens gedaan toen ik met die defqon pre-sale codes 16 kaarten gefixt had. :D
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_119524539
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 23:34 schreef mstx het volgende:

[..]

Mooi toch die sukkels afzetten die dat er voor willen betalen. Heb ik ook wel eens gedaan toen ik met die defqon pre-sale codes 16 kaarten gefixt had. :D
tik m aan

130 euro ps vangen voor defqon kaarten 8-)
pi_119524562
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 23:33 schreef hoenselman het volgende:
En nu kan iemand mij vast wel vertellen welke pagina dat is :)
Iets met live sets in een database
pi_119524622
Had ik kunnen raden !
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
  donderdag 22 november 2012 @ 23:42:39 #35
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_119524816
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 23:36 schreef 16meter het volgende:

[..]

tik m aan

130 euro ps vangen voor defqon kaarten 8-)
Oja FOK!kers zijn natuurlijk een uitzondering, daar geldt een vriendenprijsje voor. :Y
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_119528258
quote:
2s.gif Op donderdag 22 november 2012 18:06 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Niet mijn favo track allertijden ofzo, maar moet echt keihard gaan live :Y)
Ben echt benieuwd naar Delete op Loudness!

Maar reageer eens op mijn reactie! Ik heb toch niet voor niets een kwartier zitten typen :(
Reactie komt als ik thuis ben. Gisteren niet thuis geweest en nu op m'n werk
  vrijdag 23 november 2012 @ 09:32:17 #37
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_119529532
Ik zie nu trouwens dat SlamFM ook een Hardstyle zender heeft op internet. Wist ik niet.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  vrijdag 23 november 2012 @ 09:52:13 #38
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_119529939
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:59 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Ondergewaardeerd nummer inderdaad. Al vind ik deze net wat energieker :9


Low Frequenced Bass _O_
Hide & Seek _O_
Do The Freak _O_
Zo vet op Qbase 2008 of 2009 toen DBSTF op de open air draaiden en deze er nog even achteraan deden terwijl iedereen al dacht dat ze klaar waren O+
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  vrijdag 23 november 2012 @ 10:00:42 #39
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_119530116
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 09:52 schreef Sethje het volgende:

[..]

Zo vet op Qbase 2008 of 20092007 toen DBSTF op de open airhangar draaiden
8-)
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  vrijdag 23 november 2012 @ 10:13:12 #40
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119530381
Hij blijft lekker M.I. die #54 :)

*; Wat een pareltje

Is dat een remix van 't Qlimax Anthem of ben ik gewoon vergeet achtig.
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_119530691
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 10:13 schreef Sc0tTy het volgende:
Hij blijft lekker M.I. die #54 :)

*; Wat een pareltje

Is dat een remix van 't Qlimax Anthem of ben ik gewoon vergeet achtig.
Thanks! :Y)

Die Next Dimensional World = 2012 edit. Enige wat anders is zijn andere vocals in de break in andere kick in de climax.
  vrijdag 23 november 2012 @ 10:59:13 #42
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119531557
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 10:25 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Thanks! :Y)

Die Next Dimensional World = 2012 edit. Enige wat anders is zijn andere vocals in de break in andere kick in de climax.
Ah zie je! Ja jammer, deze is al een stuk minder ( alleen al omdat ie voor m'n gevoel niet meer op 't juiste moment klapt :( )

Die set van The Geminizers is best lekkah :)

M.I. kunnen jullie niet weer de losse sets online knallen ? Dat zou mij echt veel ruimte schelen. Die hele set van Rebourne b.v. kan me gestolen worden. Nu moet ik eerst een uur skippen en op me tel neemt 't dan alleen maar loze ruimte in beslag :(
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_119533134
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:59 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Ondergewaardeerd nummer inderdaad. Al vind ik deze net wat energieker :9


Low Frequenced Bass _O_
Hide & Seek _O_
Do The Freak _O_
Deze zou ik wel weer eens op een feestje willen horen.
Epic _O_
pi_119535003
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 10:59 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

Ah zie je! Ja jammer, deze is al een stuk minder ( alleen al omdat ie voor m'n gevoel niet meer op 't juiste moment klapt :( )

M.I. kunnen jullie niet weer de losse sets online knallen ? Dat zou mij echt veel ruimte schelen. Die hele set van Rebourne b.v. kan me gestolen worden. Nu moet ik eerst een uur skippen en op me tel neemt 't dan alleen maar loze ruimte in beslag :(
Ik vind hem juist net iets vetter geworden :)

En nee dat kan niet :7
  vrijdag 23 november 2012 @ 12:55:45 #45
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119535021
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:55 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]
En nee dat kan niet :7
:(
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_119535135
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:55 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

:(
Knip ze gewoon zelf :P
http://audacity.sourceforge.net/?lang=nl
  vrijdag 23 november 2012 @ 13:54:43 #47
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_119536840

Raad de hardstyle-plaat
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_119536929
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:54 schreef mstx het volgende:

Raad de hardstyle-plaat
:D
kut welke is dat ook alweer, ik wil niet vals spelen _O-

Melodie kan ik al helemaal afmaken in mijn hoofd, denk Italian, Tuneboy/Technoboy ofzo :P

*edit*
2 best enemies :D

_O_
  vrijdag 23 november 2012 @ 13:59:44 #49
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_119537011
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:57 schreef eQuaL het volgende:
denk Italian, Tuneboy/Technoboy ofzo :P
:Y
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  vrijdag 23 november 2012 @ 14:18:05 #51
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119537685
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:59 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Knip ze gewoon zelf :P
http://audacity.sourceforge.net/?lang=nl
Mjah behoud liever orgineel maar mss wel handig om ze alle twee te doen, 1 voor tel en 1 voor archief :)
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_119538189
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 10:13 schreef Sc0tTy het volgende:
Hij blijft lekker M.I. die #54 :)

*; Wat een pareltje
Nadat ik deze van jou zag op FB, gelijk even deze set gaan luisteren:

quote:
01. Gentalica - Trip and Ride
02. Alphaverb - We All Shall Fall
03. Alphaverb - Overdrive Ya Woofah (Original 40hz Or Lowah Woofah Mix)
04. D-Block & S-te-Fan - Keep It Coming (Alphaverb XQ Edit)
05. Alphaverb - Still Here (Gentalica Remix)
06. Alphaverb & Intractable One - Triangle Of Life
07. Alphaverb - The Otherside
08. Alphaverb - Get On The Floor
09. Alphaverb ft. The Digital Society - 10011010001
10. Alphaverb - Realization of a Dream (Original Waltz Mix)
11. Alphaverb & Luna - No Turning Back
12. Hardstyle Mafia - Heaven Above (Alphaverb 2012 Rework)
13. Alphaverb ft. Bass Modulators - Give It Up Again
14. Alphaverb - Hands Up for the Greatest Magic on Earth (Mashup)
15. Alphaverb ft. MC Fixout - Typically White
16. Alphaverb ft. MC DL! - Right..!?
17. KloneZ vs Busho - Wreak Havoc (Alphaverb Re-venge-mix)
18. The Machine ft. Alphaverb - Enjoy
19. Alphaverb - Klubbsound
Zulks een fijne muziek hè. Kan ik echt van genieten. :9
gr gr
pi_119538490
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:54 schreef mstx het volgende:

Raad de hardstyle-plaat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij houdt ie wel van klassiekers :Y
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:31:57 #54
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119540433
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:29 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Nadat ik deze van jou zag op FB, gelijk even deze set gaan luisteren:

[..]

Zulks een fijne muziek hè. Kan ik echt van genieten. :9
Welke set is dat ? :)
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:43:59 #55
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_119540886
quote:
Ze hebben hem op de open air ook een keer gedraaid ;)
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_119541858
D-Block & S-Te-Fan @ Q-Base 2007 :9~ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Sowieso Q-Base 2007 _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
  vrijdag 23 november 2012 @ 17:28:03 #57
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119544533
STORM Special November 2012 by rtvrijnmond

Oeh, bah ik wil echt gaaaan!
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_119547644
year of summer op 3fm :o
pi_119548299
Alweer :')
pi_119550663
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
year of summer op 3fm :o
dagelijks onderhand. Ook dat ze "Kliemaks" erbij vermelden :')
pi_119551451
Valt me op dat zoveel mensen hier überhaupt naar die radiozenders luisteren _O-
pi_119551762
quote:
538 twitter
Wat een rammer! Year Of Summer van @wildstyleznl ft @Nielsgeusebroek is de nieuwe #DanceSmash op #538radio!
Geweldig! Mijn dag is weer helemaal goed.

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :')
pi_119556497
Waar hopen jullie morgen op?

Ik hoop op:

- een suprise visit van Heady, even lekker rammen op zijn laatste knallers
- live optreden van Niels Geuzenbroek! Zou het echt helemaal te gek vinden als hij even z'n Wooohohooooooo live kwam doen. Zit hele dagen in mn hoofd, wat een rammer!
- Hopelijk een sitdown momentje of 5!
- Hopelijk geen oude platen, daar zit niet echt die feeling in zeg maar, dat leuke poing dingetje
- niet te veel van die gasten die los gaan en zweten enzo. Hopelijk kan iedereen gewoon lekker stilstaan en mooi een filmpie maken!
pi_119557122
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2012 22:11 schreef Voltreffer het volgende:
live optreden van Niels Geuzenbroek
dat zei ik ook al ja, zie het wel gebeuren. hadden db en stf dat niet ook een keer?
  vrijdag 23 november 2012 @ 22:43:51 #65
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_119558076
Net End of Watch gekeken ( ^O^ ), intro liedje:

just like that
Wat je vindt, ...
  zaterdag 24 november 2012 @ 00:23:45 #66
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_119562604
Q-Base 2007 _O_

Die set van Tatanka en Activator toen in de hangar _O_ *;
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_119566575
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 22:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

dat zei ik ook al ja, zie het wel gebeuren. hadden db en stf dat niet ook een keer?
En vorig jaar Coone met The Opposhits.
  zaterdag 24 november 2012 @ 10:35:13 #68
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_119566653
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 22:43 schreef Da_Ripper het volgende:
Net End of Watch gekeken ( ^O^ ), intro liedje:

just like that
zon vette vocals van die gasten

quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2012 22:11 schreef Voltreffer het volgende:
Waar hopen jullie morgen op?

Ik hoop op:

- een suprise visit van Heady, even lekker rammen op zijn laatste knallers
- live optreden van Niels Geuzenbroek! Zou het echt helemaal te gek vinden als hij even z'n Wooohohooooooo live kwam doen. Zit hele dagen in mn hoofd, wat een rammer!
- Hopelijk een sitdown momentje of 5!
- Hopelijk geen oude platen, daar zit niet echt die feeling in zeg maar, dat leuke poing dingetje
- niet te veel van die gasten die los gaan en zweten enzo. Hopelijk kan iedereen gewoon lekker stilstaan en mooi een filmpie maken!
Haha echt he.

Opzich baal ik niet dat ik niet ga, aan de andere kant weer wel. Altijd als ik beslis een feestje over te slaan blijft het toch kriebelen.

Ben wel benieuwd naar de 3 overgebleven kaarten: zou het Adaro en Frontliner wel gunnen.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_119566811
quote:
10s.gif Op donderdag 22 november 2012 16:30 schreef eQuaL het volgende:
Een producer moet natuurlijk helemaal niets. Dus die vicieuze cirkel heeft hij/zij toch echt helemaal zelf in de hand. Als hij echt geld te kort komt kan hij ook op andere manieren aan geld komen zonder dat je leven een grote hoop stress wordt. Je zou ook kunnen gaan werken bijvoorbeeld, heee dat is een gek idee! In het ergste geval staan je producties op een laag pitje, so what?
En daar zit nu ook meteen een probleempje. Het artikel zegt dat je wel regelmatig met producties blijven komen, wil je je naam in de scene houden. Mensen willen nu eenmaal regelmatig nieuwe dingen horen, en als je dat niet doet, dan gaan ze toch naar een ander? Er zijn er immers genoeg. Kwaliteit lijkt hier dan even vergeten te worden door het publiek. Wat ik dan ook niet begrijp is het volgende: Neem bijvoorbeeld een David Guetta. Brengt een nieuwe productie uit, meteen top-40. Terwijl de track kwalitatief niet eens zo briljant is. Toch staat die in de top-40. Ik denk dat dit puur met de naam erachter te maken heeft.

In principe zie je dit overal wel: Een artiest is onbekend, komt met een aantal zéér goede producties op de proppen, wordt bekend en krijgt boekingen. Vervolgens wordt er kwantiteit over kwantiteit gekozen en neemt de kwaliteit van de producties af (Een uitzondering daargelaten). Naar mijn idee worden ze door het publiek toch wel een beetje gedwongen het op deze manier te doen. Het verwachtingspatroon van elke zoveel tijd een nieuwe track.
quote:
10s.gif Op donderdag 22 november 2012 16:30 schreef eQuaL het volgende:
Wat kennelijk het grootste probleem hier is: Dance muziek verkoopt steeds minder & artiesten krijgen relatief minder inkomsten. Feitelijk krijgen ze dus minder betaald voor dezelfde hoeveelheid werk.
Knap lullig inderdaad! Ik vraag me alleen af of dat komt door de redenen die hierboven staan. Mensen downloaden al muziek sinds Kazaa, en dat is volgens mij in de loop der jaren alleen maar minder geworden. Las ook daar in de reacties:
Ja, mensen downloaden al muziek sinds Kazaa. Maar downloaden is steeds "makkelijker" geworden. Hiermee bedoel ik dat er véél meer manieren zijn om muziek te downloaden, zonder virussen, zoals dit bij Kazaa wel het geval was.
Ook is de populariteit van het dance genre (en alles wat daar omheen zit) enorm gestegen. Meer "potentiële kopers" die dus gewoon even een trackje/album downloaden.
quote:
10s.gif Op donderdag 22 november 2012 16:30 schreef eQuaL het volgende:
Natuurlijk net zo min bewijs voor, maar eigenlijk geloof ik het wel. Het probleem ligt niet zozeer bij het illegaal downloaden van muziek, als wel de manier waarop muziek op dit moment wordt verkocht. Nu bevind ik me wel op glad ijs, de hardstyle scene is volgens mij totaal niet te vergelijken met grote record labels in de VS & UK, en anders heb ik er toch geen verstand van
Wat ik persoonlijk echt schijt irritant vind, is die album samplers na een album. Eerst komt het album met "radio edits" (die naam alleen al :') ), vervolgens elke x weken een sampler met 2 volledige tracks. Ook een probleem voor opkomende DJ's: Omdat het album overal al gratis te downloaden is (illegaal weliswaar), kent het gros van de mensen de tracks al. Het verrassingseffect, nieuwigheid, of whatever you wanna call it, is er dus al af als een onbekende DJ de track voor zijn publiek draait. Immers, kon hij/zij pas 2,5 maand na release van het album de volledige track met intro/outro kopen/downloaden.
  zaterdag 24 november 2012 @ 10:46:17 #70
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_119566839
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 10:44 schreef Levitas het volgende:

[..]

En daar zit nu ook meteen een probleempje. Het artikel zegt dat je wel regelmatig met producties blijven komen, wil je je naam in de scene houden. Mensen willen nu eenmaal regelmatig nieuwe dingen horen, en als je dat niet doet, dan gaan ze toch naar een ander? Er zijn er immers genoeg. Kwaliteit lijkt hier dan even vergeten te worden door het publiek. Wat ik dan ook niet begrijp is het volgende: Neem bijvoorbeeld een David Guetta. Brengt een nieuwe productie uit, meteen top-40. Terwijl de track kwalitatief niet eens zo briljant is. Toch staat die in de top-40. Ik denk dat dit puur met de naam erachter te maken heeft.
Dit gebeurt in de hs scene toch ook al. Tracks worden gedraaid, artiesten worden geboekt puur vanwege de naam en niet vanwege de recente prestatie om het zo maar te noemen. That's how we roll yo!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_119566859
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 10:35 schreef Sethje het volgende:
Ben wel benieuwd naar de 3 overgebleven kaarten: zou het Adaro en Frontliner wel gunnen.
Ik ook!
Ik vermoed dat de plaatsen van de locked kaarten op de website wel iets te zeggen hebben.
Er staan een locked kaartje bij Wildstylez, Psyko Punkz en B-Front, ik verwacht zoiets:
Wildstyles & Brennan Heart
Psyko Punkz, die krijgen natuurlijk gewoon een uur omdat het ze het anthem hebben gemaakt
Frontliner live
B-Front & Adaro.

Dát zou nou eens een geweldige verrassing zijn! :)
pi_119566863
froukjedeboth twitterde op vrijdag 23-11-2012 om 14:57:46 Wat een heerlijke platte rammer de #dancesmash van deze week op #538radio @wildstylez ft @nielsgeusebroek Year of Summer, goed bezig :) reageer retweet
:')_____________!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_119566919
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 10:46 schreef Sethje het volgende:

[..]

Dit gebeurt in de hs scene toch ook al. Tracks worden gedraaid, artiesten worden geboekt puur vanwege de naam en niet vanwege de recente prestatie om het zo maar te noemen. That's how we roll yo!
Dat gebeurt zeker, dat klopt. Maar ik neem aan dat een artiest zijn nieuwe track pas released als HIJ er tevreden over is. Maar wanneer is HIJ er tevreden mee? Als het sowieso een top-40 hitje wordt, of wanneer het kwalitatief gezien een super track is?

Artiest X produceerde in het begin mega dikke platen. Haalde de top (in dit geval even de top-40). Langzaam maar zeker werd de naam belangrijker dan de tracks zelf, wat we dus steeds vaker zien en komt dus "makkelijker" in de top-40. Zou het dan niet zo zijn dat een artiest dan al wat sneller tevreden zou kunnen zijn met een nieuwe plaat, zoiets als "Ah, deze plaat is net zo goed als die andere, dus goed genoeg"? Of zeg ik nu iets heel doms?
pi_119567983
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 10:47 schreef robuust89 het volgende:
froukjedeboth twitterde op vrijdag 23-11-2012 om 14:57:46 Wat een heerlijke platte rammer de #dancesmash van deze week op #538radio @wildstylez ft @nielsgeusebroek Year of Summer, goed bezig :) reageer retweet
:')_____________!!!!!!!!!!!!!!!!
En dan ook nog de verkeerde wildstylez pakken :D:')
pi_119568040
als mensen als froukje de both zich positief uitlaten over hardstyle liedjens, dan weet je zeker dat het einde zeeeer nabij is (voor zover dat nog niet het geval was)
pi_119568137
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 11:50 schreef 16meter het volgende:
als mensen als froukje de both zich positief uitlaten over hardstyle liedjens, dan weet je zeker dat het einde zeeeer nabij is (voor zover dat nog niet het geval was)
Het is zo nabij alsje het zelf maakt. Het slaat nergens op om te denken dat het einde van hardstyle nabij komt.. dat bepaal je zdlf hoor.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_119568626
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 10:44 schreef Levitas het volgende:

[..]

En daar zit nu ook meteen een probleempje. Het artikel zegt dat je wel regelmatig met producties blijven komen, wil je je naam in de scene houden. Mensen willen nu eenmaal regelmatig nieuwe dingen horen, en als je dat niet doet, dan gaan ze toch naar een ander? Er zijn er immers genoeg. Kwaliteit lijkt hier dan even vergeten te worden door het publiek. Wat ik dan ook niet begrijp is het volgende: Neem bijvoorbeeld een David Guetta. Brengt een nieuwe productie uit, meteen top-40. Terwijl de track kwalitatief niet eens zo briljant is. Toch staat die in de top-40. Ik denk dat dit puur met de naam erachter te maken heeft.

In principe zie je dit overal wel: Een artiest is onbekend, komt met een aantal zéér goede producties op de proppen, wordt bekend en krijgt boekingen. Vervolgens wordt er kwantiteit over kwantiteit gekozen en neemt de kwaliteit van de producties af (Een uitzondering daargelaten). Naar mijn idee worden ze door het publiek toch wel een beetje gedwongen het op deze manier te doen. Het verwachtingspatroon van elke zoveel tijd een nieuwe track.
Ja ik kan me voorstellen dat mainstream publiek wel op die manier werkt. Ze worden namelijk doodgegooid met dezelfde tracks op de radio tot er eindelijk weer eens een nieuwe track in de markt is. Misschien ligt het grootste probleem wel daar, de radio zenders. Om het even op hardstyle te betrekken, door de populariteit van die track van Wildstylez kan ik me heel goed voorstellen dat hij een hogere druk dan normaal voelt om nieuwe tracks uit te brengen. Dat kan zeker ten koste gaan van de anders zo hoge kwaliteit van zijn tracks.

quote:
Ja, mensen downloaden al muziek sinds Kazaa. Maar downloaden is steeds "makkelijker" geworden. Hiermee bedoel ik dat er véél meer manieren zijn om muziek te downloaden, zonder virussen, zoals dit bij Kazaa wel het geval was.
Ook is de populariteit van het dance genre (en alles wat daar omheen zit) enorm gestegen. Meer "potentiële kopers" die dus gewoon even een trackje/album downloaden.
Tja is dat echt zo? Is de dance scene heel erg in populariteit gestegen sinds pakweg 2005/2006? Zal ongetwijfeld gegroeid zijn door de nieuwe generatie natuurlijk, maar tegelijkertijd worden mensen ook ouder en gaan vaker tracks kopen i.p.v. te downloaden (denk ik).

quote:
Wat ik persoonlijk echt schijt irritant vind, is die album samplers na een album. Eerst komt het album met "radio edits" (die naam alleen al :') ), vervolgens elke x weken een sampler met 2 volledige tracks. Ook een probleem voor opkomende DJ's: Omdat het album overal al gratis te downloaden is (illegaal weliswaar), kent het gros van de mensen de tracks al. Het verrassingseffect, nieuwigheid, of whatever you wanna call it, is er dus al af als een onbekende DJ de track voor zijn publiek draait. Immers, kon hij/zij pas 2,5 maand na release van het album de volledige track met intro/outro kopen/downloaden.
Ten eerste vind ik eigenlijk alle albums die niet als debuut bedoeld zijn meestal klote, met enkele uitzonderingen daargelaten (The Pitcher bijv.)...
Verder is het wel vrij normaal dat muziek al een tijdje gedraaid wordt op radio/feesten/etc voordat mensen hem willen downloaden. Denk aan de singletjes van vroeger.

Irritant is het wel idd, liever dat ze dan gewoon het album met 2 cd's releasen. 1 mix & 1 unmixed.
pi_119568739
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 november 2012 12:15 schreef eQuaL het volgende:
Ten eerste vind ik eigenlijk alle albums die niet als debuut bedoeld zijn meestal klote, met enkele uitzonderingen daargelaten (The Pitcher bijv.)...
Zany en Project One.
pi_119569033
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 12:19 schreef 16meter het volgende:

[..]

Zany en Project One.
Dit laatste album van Zany? Kan geen enkele leuke track noemen...
pi_119569069
Ik bedoel de eerste, natuurlijk! :P
pi_119569227
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 november 2012 12:15 schreef eQuaL het volgende:

Tja is dat echt zo? Is de dance scene heel erg in populariteit gestegen sinds pakweg 2005/2006?

Ja, EDM is booming business (in Amerika)..
Kijk alleen al naar de tijd die het kost om de grote evenementen uit te verkopen (Qlimax/Defqon);
van een aantal weken naar een aantal uur.
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_119569317
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 12:34 schreef 16meter het volgende:
Ik bedoel de eerste, natuurlijk! :P
Haha okee, je weet maar nooit natuurlijk _O- Ben ik het ook nog wel mee eens, al heb ik dat album niet 'live' mee gemaakt. Kwam pas net daarna in de scene rollen...

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 12:40 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Ja, EDM is booming business (in Amerika)..
Kijk alleen al naar de tijd die het kost om de grote evenementen uit te verkopen (Qlimax/Defqon);
van een aantal weken naar een aantal uur.
Ja maar nu heb je het over het groeien van Hardstyle t.o.v. andere dance. Van Amerika weet ik heel weinig af, maar als ik naar Nederland kijk heb ik niet het idee dat een Sensation of Trance Energy heel veel populairder is geworden dan 6 jaar geleden.
pi_119569473
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 12:34 schreef 16meter het volgende:
Ik bedoel de eerste, natuurlijk! :P
Fusion of Sound in de Outland _O_. Beste feestje ooit voor mij.
pi_119569510
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 21:42 schreef hoenselman het volgende:
Binnen de hardstyle scene dan. Ach 8 december weer, ik zie het altijd als even tussendoor :)
Ik ga ook :). Nu al zin in!

Mijn laatste feestje was Q-Base 2010, dus het werd wel weer eens tijd :X !
pi_119569733
Hoeveel Fokkertjes gaan er eigenlijk dit keer naar Loudness? Volgens mij aardig wat?
Thuis wedstrijdje hier, lekker op de fiets *O*
pi_119569917
Willen de FOK!'ers van hier vanavond nog meeten @ Qlimax? Stuur ff een DM of berichtje op Facebook ;)
pi_119569986
Ik ga dus alleen naar Qlimax en ben er best nerveus voor :')
Maar ik ken jullie allemaal heul niet.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_119570193
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 13:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ga dus alleen naar Qlimax en ben er best nerveus voor :')
Maar ik ken jullie allemaal heul niet.
Ben jij die kerel @ PF? exact zelfde post ;)

Stuur anders ff een DM, kunnen vast wel wat regelen ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door Levitas op 24-11-2012 13:48:43 ]
pi_119570312
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 november 2012 12:44 schreef eQuaL het volgende:

Ja maar nu heb je het over het groeien van Hardstyle t.o.v. andere dance. Van Amerika weet ik heel weinig af, maar als ik naar Nederland kijk heb ik niet het idee dat een Sensation of Trance Energy heel veel populairder is geworden dan 6 jaar geleden.
De grote feesten blijven populair, maar er zijn tegenwoordig naast de grote feesten ieder weekend een miljoen andere feesten (in allerlei genres). de electronische markt is zo veel groter (populairder) geworden.

Kijk op partyflock alleen al wat er vanavond door heel nederland is aan feesten, en vergelijk dat met een avond in 2006 of 2005.
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  zaterdag 24 november 2012 @ 13:54:17 #90
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_119570895
Verdammnt ook al 'hardstyle' op 538.
Ze hebben er zelfs een poll over.
The Outside Agency
pi_119570911
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 13:27 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

De grote feesten blijven populair, maar er zijn tegenwoordig naast de grote feesten ieder weekend een miljoen andere feesten (in allerlei genres). de electronische markt is zo veel groter (populairder) geworden.

Kijk op partyflock alleen al wat er vanavond door heel nederland is aan feesten, en vergelijk dat met een avond in 2006 of 2005.
Niet dat ik perse gelijk wil hebben, maar toch:
Vrijdag 24 november 2006
Vrijdag 23 november 2012

Zaterdag 25 november 2006
Zaterdag 24 november 2012

Qua aantal feesten valt het best mee :P
pi_119570948
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 november 2012 13:54 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Niet dat ik perse gelijk wil hebben, maar toch:
Vrijdag 24 november 2006
Vrijdag 23 november 2012

Zaterdag 25 november 2006
Zaterdag 24 november 2006

Qua aantal feesten valt het best mee :P
Wejow, 2 zaterdagen achter elkaar in 2006, wat een gekken :o
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_119570973
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 13:56 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Wejow, 2 zaterdagen achter elkaar in 2006, wat een gekken :o
:D
  zaterdag 24 november 2012 @ 13:58:33 #94
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119570988
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 12:52 schreef luckass het volgende:

[..]

Fusion of Sound in de Outland _O_. Beste feestje ooit voor mij.
Was zeker zwaar goed :)
Toen had ik nog een dikke promo HQ opgenomen

quote:
14s.gif Op zaterdag 24 november 2012 13:05 schreef eQuaL het volgende:
Hoeveel Fokkertjes gaan er eigenlijk dit keer naar Loudness? Volgens mij aardig wat?
Thuis wedstrijdje hier, lekker op de fiets *O*
Nice, waar woon je ergens?
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_119570999
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 13:58 schreef Sc0tTy het volgende:

Nice, waar woon je ergens?
Kralingen, vlak bij metrostation Gerdesiaweg :P
pi_119571195
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 november 2012 13:59 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Kralingen, vlak bij metrostation Gerdesiaweg :P
Heu dat ligt ongeveer op de route voor mij naar Loudness. Ik moet vanaf Lage Land, zit precies tussen de snelwegen, vlakbij Kralingse Plas.
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
  zaterdag 24 november 2012 @ 14:09:56 #97
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119571199
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 november 2012 13:59 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Kralingen, vlak bij metrostation Gerdesiaweg :P
Ah :) Ik in OBL :)
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  zaterdag 24 november 2012 @ 14:10:56 #98
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_119571217
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 12:19 schreef 16meter het volgende:

[..]

Zany en Project One.
+ Activator - Authentic Style (beste HS album imho)
& Crypsis - Statement Of Intent
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_119571260
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 14:09 schreef slvrbld het volgende:

[..]

Heu dat ligt ongeveer op de route voor mij naar Loudness. Ik moet vanaf Lage Land, zit precies tussen de snelwegen, vlakbij Kralingse Plas.
Dat is vlakbij idd! Ik woon aan de Bethlehemstraat, zijstraat van de Oude Dijk :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 14:09 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

Ah :) Ik in OBL :)
Das weer wat verder weg! Geen fiets afstandje denk ik? :P
pi_119571293
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 november 2012 14:13 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Dat is vlakbij idd! Ik woon aan de Bethlehemstraat, zijstraat van de Oude Dijk :)

Flat Jacob van Campenplein hier haha. Tot eind januari althans, dan ga ik terug naar het oosten des lands.
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
  zaterdag 24 november 2012 @ 14:17:02 #101
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119571344
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 november 2012 14:13 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Dat is vlakbij idd! Ik woon aan de Bethlehemstraat, zijstraat van de Oude Dijk :)

[..]

Das weer wat verder weg! Geen fiets afstandje denk ik? :P
Nein, dat word wachten met mede Fok!ers op de metro + bus :P
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_119571400
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 14:14 schreef slvrbld het volgende:

[..]

Flat Jacob van Campenplein hier haha. Tot eind januari althans, dan ga ik terug naar het oosten des lands.
genieten van de feestjes hier nu het nog kan dus :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 14:17 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

Nein, dat word wachten met mede Fok!ers op de metro + bus :P
Hehe, nou in elk geval geen 1.5 uur reistijd naar Utrecht/Arnhem/Eindhoven ^O^
Maassilo ftw *O*
pi_119571448
dubbellll
pi_119571468
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 november 2012 14:20 schreef eQuaL het volgende:

[..]

genieten van de feestjes hier nu het nog kan dus :P
Tot op een zekere hoogte ja :P Maar misschien kunnen we wat regelen voor Loudness anders? Ben toch in m'n eentje en heb ook pas 1x gemeet met andere FOK'kers haha.
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_119571533
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 14:24 schreef slvrbld het volgende:

[..]

Tot op een zekere hoogte ja :P Maar misschien kunnen we wat regelen voor Loudness anders? Ben toch in m'n eentje en heb ook pas 1x gemeet met andere FOK'kers haha.
Ik ga zelf al met een maat van me, maar daar kan ik wel ff Fokkers meeten ja, lijkt me wel eens tijd worden na 3 jaar lang hier rond te hangen :P

Standaard plaats is links voor he, weet alleen niet waar iedereen uithangt! Hangt ook beetje van de TT af...
  zaterdag 24 november 2012 @ 14:29:46 #106
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119571590
Ik ben ook in m'n eentje dus dat komt wel goed :)
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_119571721
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:31 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

Welke set is dat ? :)
http://lsdb.nl/set/102732(...)how-08-10-01-12.html
gr gr
pi_119571722
Komt sowieso wel goed. Gaat een vet feestje worden! B-)

Zijn er nog mensen met mij die alle Luna & E-Force collabs geweldig vinden?

What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
  zaterdag 24 november 2012 @ 14:40:22 #109
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_119571849
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 november 2012 13:54 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Niet dat ik perse gelijk wil hebben, maar toch:
Vrijdag 24 november 2006
Vrijdag 23 november 2012

Qua aantal feesten valt het best mee :P
True, in 2006 zijn er wel nog 10 afgelast. :P

Als je naar deze lijst kijkt http://partyflock.nl/party/archive/ zie je ook dat er toen in totaal meer feesten waren (die op partyflock zijn aangemeld). Maar kijk ook eens naar het verschil tussen 2005 en 2006, 7000 feesten.
Die explosieve groei kan 2 oorzaken hebben: 1 daadwerkelijk meer feesten, 2 groei van het gebruik van partyflock als promotiemiddel. Tegenwoordig is partyflock echter volgens mij niet meer zo hip, en doen veel kleine feesten voornamelijk via facebook hun promotie, dus ik weet niet hoe representatief het onderzoekje is.

De aantallen op PF zijn wel erg in strijd met hoe het aanvoelt, ik ben wel benieuwd waar die discrepantie vandaan komt.
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_119572161
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 14:40 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

True, in 2006 zijn er wel nog 10 afgelast. :P

Als je naar deze lijst kijkt http://partyflock.nl/party/archive/ zie je ook dat er toen in totaal meer feesten waren (die op partyflock zijn aangemeld). Maar kijk ook eens naar het verschil tussen 2005 en 2006, 7000 feesten.
Die explosieve groei kan 2 oorzaken hebben: 1 daadwerkelijk meer feesten, 2 groei van het gebruik van partyflock als promotiemiddel. Tegenwoordig is partyflock echter volgens mij niet meer zo hip, en doen veel kleine feesten voornamelijk via facebook hun promotie, dus ik weet niet hoe representatief het onderzoekje is.

De aantallen op PF zijn wel erg in strijd met hoe het aanvoelt, ik ben wel benieuwd waar die discrepantie vandaan komt.
Partyflock is inderdaad niet echt betrouwbaar als je exact wil weten hoeveel feesten er waren, maar toch geeft het een goede indicatie. Rond 2005/2006 was ik was zelf nog niet echt aan het feesten, dus ik zou eerlijk gezegd niet weten of er toen misschien een verandering gaande was...

Zo'n extreme verandering als Partyflock laat zien van 2001-2006 lijkt me grotendeels veroorzaakt door de populariteitsstijging van het platform zelf.

Toch grappig dat er in 2009 kennelijk zo'n 2000 feestjes meer waren dan in 2011 :P Crisis? :D
pi_119572696
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 10:50 schreef Levitas het volgende:

[..]

Dat gebeurt zeker, dat klopt. Maar ik neem aan dat een artiest zijn nieuwe track pas released als HIJ er tevreden over is. Maar wanneer is HIJ er tevreden mee? Als het sowieso een top-40 hitje wordt, of wanneer het kwalitatief gezien een super track is?

Artiest X produceerde in het begin mega dikke platen. Haalde de top (in dit geval even de top-40). Langzaam maar zeker werd de naam belangrijker dan de tracks zelf, wat we dus steeds vaker zien en komt dus "makkelijker" in de top-40. Zou het dan niet zo zijn dat een artiest dan al wat sneller tevreden zou kunnen zijn met een nieuwe plaat, zoiets als "Ah, deze plaat is net zo goed als die andere, dus goed genoeg"? Of zeg ik nu iets heel doms?
Vergeet ook niet dat de artiest contractueel verplicht (iig bij een aantal labels) wordt om zoveel tracks aan te leveren ieder jaar om te releasen. Ik weet van een bepaald voorbeeld dat dat om minimaal 6 releases (met 2-4 platen) per jaar ging en dat kan bij de grote namen nog weleens hoger liggen, naast de verplichtingen als remixen en anthems die deels door je management / label worden aangenomen (het label zegt ja en wijst een artiest aan die het gaat doen bv). En als je tracks maakt die je label toch niet gaat releasen (Dov gaat echt geen industrial achtige plaat releasen bv) betekend dat je alleen maar meer werk hebt.

Of Hardstyle nu echt in populariteit groeit, ik weet het niet. Ik denk wel dat er een verschuiving aan het plaats vinden is qua publiek. Hoe definieer je ook populariteit. De meeste definities zijn niet objectief te meten imo. En dat bepaalde feesten gelijk uitverkopen zien we al 5+ jaar.

PF is trouwens verre van betrouwbaar omdat ze al jaren aan het krimpen zijn (en dan te bedenken dat ze in een ver verleden een overname bod hebben gehad van 1+ miljoen...) en die lijstjes waar jullie naar linken bevatten feestjes uit alle genres ;) Het kan dus best dat er relatief steeds meer hardstyle feestjes komen, want Partyflock heeft van oorsprong een veel sterkere vertegenwoordiging in de hardere stylen omdat het meer mainstream publiek zich niet bezig houd met hun volgende feestje maar gewoon hun vrienden achterna lopen. 2006 was namenlijk wel HET jaar van de jumpstyle hype.
  zaterdag 24 november 2012 @ 15:25:40 #112
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_119572839
Gewoon omdat het kan..


O+ deze sound blijft toch geweldig
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_119573013
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 13:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ga dus alleen naar Qlimax en ben er best nerveus voor :')
Maar ik ken jullie allemaal heul niet.
Hoe laat ben je er? Ik ben er al om 7 uur maar hoef pas om 2 uur te werken. Denk dat ik vooral veel op de tribune ga chillen.
pi_119573476
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 15:33 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Hoe laat ben je er? Ik ben er al om 7 uur maar hoef pas om 2 uur te werken. Denk dat ik vooral veel op de tribune ga chillen.
Ah, je gaat er alleen maar heen om te werken. Ik vond het al gek wat je daar te zoeken had. :P
gr gr
pi_119573663
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 15:51 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Ah, je gaat er alleen maar heen om te werken. Ik vond het al gek wat je daar te zoeken had. :P
Ben wel benieuwd naar de wildstylers en psychic funks hoor. En Evil Activities NOOOBODY SAID IT WAS EASIE _O_
pi_119574096
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 15:25 schreef Sethje het volgende:
Gewoon omdat het kan..


O+ deze sound blijft toch geweldig
Ja :9~ *;

Gewoon weer AVIO Live boeken volgend jaar ;) Uurtje ofzo. Langer mag ook :+

Schande eigenlijk hoe absurd weinig boekingen AVIO heeft :{
  zaterdag 24 november 2012 @ 16:24:58 #117
256829 Sokz
Livin' the life
pi_119574309
quote:
Verdomme man heb deze set hee-lee-maal grijs gedraait half jaar geleden. Nu voor het eerst weer geluisterd ohohoh wat een mooie geluidjens. :9~ Zo weinig sets die ik waarschijnlijke voor de 20e keer al luister en me nog zo enthousiast kan maken. O+
pi_119574534
Vanavond Qlimax. Erg benieuwd hoe het is op de korte zijde, want ik heb alleen de 2010 editie meegemaakt. Show wordt toch wel tof, line-up is op zich wel prima op uiteraard op wat verplichte nummertjes na (Zatox, alhoewel die laatste platen prima zijn), komt allemaal wel goed denk ik.
Mixes onder de naam Khadber
pi_119575006
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 16:35 schreef ElDani het volgende:
Vanavond Qlimax. Erg benieuwd hoe het is op de korte zijde, want ik heb alleen de 2010 editie meegemaakt. Show wordt toch wel tof, line-up is op zich wel prima op uiteraard op wat verplichte nummertjes na (Zatox, alhoewel die laatste platen prima zijn), komt allemaal wel goed denk ik.
Ik ben heel erg benieuwd naar de sets ja. Zeker nu bekend is dat iedereen(?) zijn tracklist al af heeft/ingeleverd heeft. Als dit is om de show te synchroniseren, dan ben ik eigenlijk een beetje bang dat het een pre-mixed CD is die afgespeeld wordt. Iedereen kan namelijk anders mixen, intro/outro, meteen afkappen na de climax, etc. Of ze moeten het met timecodes doen, zoals Armin van Buuren dat doet.
pi_119575075
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 16:55 schreef Levitas het volgende:

[..]

Ik ben heel erg benieuwd naar de sets ja. Zeker nu bekend is dat iedereen(?) zijn tracklist al af heeft/ingeleverd heeft. Als dit is om de show te synchroniseren, dan ben ik eigenlijk een beetje bang dat het een pre-mixed CD is die afgespeeld wordt. Iedereen kan namelijk anders mixen, intro/outro, meteen afkappen na de climax, etc. Of ze moeten het met timecodes doen, zoals Armin van Buuren dat doet.
Timecodes zou ik niet op gokken, dat vereist een aparte inmixtechniek (Faderstart). Ik gok dat de meesten dit niet gebruiken en dat Qlimax een stapje te groot is om zoiets even uit te proberen bij producers die soms ook niet al te goed kunnen draaien.
Ik zou op een laptopje letten. Als deze er staat kunnen DJ's er wat op typen naar de regie toe. Ik gok dat het zo'n combinatie gaat worden (zoals Headhunterz ook deed).
Mixes onder de naam Khadber
pi_119575275
Dan kan het ook een compleet ableton project zijn....
pi_119575419
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 16:58 schreef ElDani het volgende:

[..]

Timecodes zou ik niet op gokken, dat vereist een aparte inmixtechniek (Faderstart). Ik gok dat de meesten dit niet gebruiken en dat Qlimax een stapje te groot is om zoiets even uit te proberen bij producers die soms ook niet al te goed kunnen draaien.
Ik zou op een laptopje letten. Als deze er staat kunnen DJ's er wat op typen naar de regie toe. Ik gok dat het zo'n combinatie gaat worden (zoals Headhunterz ook deed).
Ja, maar dan hoef je dus niet vantevoren een tracklist te maken, want dat doe je dan ter plekke en doorsturen naar de regie zodat zij de show erop af kunnen stemmen..
pi_119575446
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 17:11 schreef Levitas het volgende:

[..]

Ja, maar dan hoef je dus niet vantevoren een tracklist te maken, want dat doe je dan ter plekke en doorsturen naar de regie zodat zij de show erop af kunnen stemmen..
Volgens mij gebeurt het ook al jaren dat er een Tracklist ingeleverd moet worden ter vorkoming van erg veel dubbele tracks. Wie weet gaan ze er inderdaad wel iets compleets van maken, maar ik gok van niet.
Mixes onder de naam Khadber
pi_119575629
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 november 2012 12:54 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik ga ook :). Nu al zin in!

Mijn laatste feestje was Q-Base 2010, dus het werd wel weer eens tijd :X !
Gezellig kunnen we vast wel een dansje doen !
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
  zaterdag 24 november 2012 @ 17:21:52 #125
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_119575752
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 17:12 schreef ElDani het volgende:

[..]

Volgens mij gebeurt het ook al jaren dat er een Tracklist ingeleverd moet worden ter vorkoming van erg veel dubbele tracks. Wie weet gaan ze er inderdaad wel iets compleets van maken, maar ik gok van niet.
dit is het idd,om te voorkomen dat tracks dubbel worden gedraaid
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_119575780
Waarom krijg ik zin om voor 25 euro een Qlimax kaartje proberen te kopen... :') Heb ik opzich er best voor over...
  zaterdag 24 november 2012 @ 17:24:11 #127
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_119575813
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 17:23 schreef StM het volgende:
Waarom krijg ik zin om voor 25 euro een Qlimax kaartje proberen te kopen... :') Heb ik opzich er best voor over...
Ik zou het doen voor dat geld.
Ik heb zo'n gevoel dat dit best een vette editie gaat worden.
Waarom weet ik niet :P

Maar niet zo vet als Club r_AW! *O*
The Outside Agency
pi_119575896
Maten van me willen al om half 9 voor de deur liggen, omdat hij zo'n vest wil :')
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_119575917
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 17:26 schreef robuust89 het volgende:
Maten van me willen al om half 9 voor de deur liggen, omdat hij zo'n vest wil :')
_O-

Heb nu trouwens wel mijn (bij een Fok! Hardstyle quiz) gewonnen In Qontrol 2008 vest aan O+ Lekker warm :Y)
pi_119575950
Enniewee, zin in! Ik sta linksvoor!
Edit: En v-hals natuurlijk :7

[ Bericht 65% gewijzigd door robuust89 op 24-11-2012 18:16:57 ]
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_119576051
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 17:26 schreef robuust89 het volgende:
Maten van me willen al om half 9 voor de deur liggen, omdat hij zo'n vest wil :')
Dat heb ik gemist. Krijgen de eersten zo'n vest dan ofzo?
Mixes onder de naam Khadber
  FOK!fotograaf zaterdag 24 november 2012 @ 17:43:33 #132
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_119576425
Mensen die vanavond naar Qlimax gaan! Have fun. Ik mag nog twee weekjes wachten tot Loudness.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_119576474
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 17:23 schreef StM het volgende:
Waarom krijg ik zin om voor 25 euro een Qlimax kaartje proberen te kopen... :') Heb ik opzich er best voor over...
Laat maar weten als je gaat dan!

Straks mijn 25 dB doppen uitproberen ipv 15 dB. Het kan nooit genoeg zijn op Qlimax :')
pi_119576501
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 17:32 schreef ElDani het volgende:

[..]

Dat heb ik gemist. Krijgen de eersten zo'n vest dan ofzo?
:D

Nee, de Merch is altijd snel uitverkocht, vandaar.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_119576685
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 17:21 schreef Sethje het volgende:

[..]

dit is het idd,om te voorkomen dat tracks dubbel worden gedraaid
En dan nog horen we meerdere keren op een avond Lose my mind en Year of summer. Werkt goed dus! _O-
  zaterdag 24 november 2012 @ 17:51:12 #136
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_119576702
Tis wel vaker dat erop feesten een papier hangt backstage met: deze en deze track niet draaien
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_119577991
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 17:51 schreef Sethje het volgende:
Tis wel vaker dat erop feesten een papier hangt backstage met: deze en deze track niet draaien
En dat komt van? De organisatie? Een andere DJ?
M`n punt is... Waarom horen we bepaalde tracks toch 4 keer op één avond als het vaker voorkomt dat de tracklist vooraf gemaakt worden en onderling besproken worden?
pi_119578020
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 18:34 schreef Levitas het volgende:

[..]

En dat komt van? De organisatie? Een andere DJ?
M`n punt is... Waarom horen we bepaalde tracks toch 4 keer op één avond als het vaker voorkomt dat de tracklist vooraf gemaakt worden en onderling besproken worden?
promoten van tracks?
pi_119578691
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 november 2012 18:35 schreef eQuaL het volgende:

[..]

promoten van tracks?
Ik bedoelde eigenlijk meer op "Tracklisten maken om dubbele platen te voorkomen", waar deze 'discussie' mee begon
pi_119578715
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 november 2012 17:28 schreef robuust89 het volgende:
Enniewee, zin in! Ik sta linksvoor!
Edit: En v-hals natuurlijk :7
Dan kom ik je vanavond wel ff opzoeken. PM je nummer ff (of whatsapp/sms ff) weet niet of ik je (goede) nummer nog heb
pi_119579111
Godver... :X
Er rust echt een vloek op die qlimax kaarten! Belt deze gozer op het laatste moment af :')
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  zaterdag 24 november 2012 @ 19:14:29 #142
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_119579143
Veel plezier Qlimax-gangers!
The Outside Agency
pi_119579213
http://www63.zippyshare.com/v/39077556/file.html

Als opwarmer voor vanavond. Te herkennen aan een rode lyle en scott polo!
pi_119579389
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 19:13 schreef robuust89 het volgende:
Godver... :X
Er rust echt een vloek op die qlimax kaarten! Belt deze gozer op het laatste moment af :')
Wat wil je er voor hebben? :P
  zaterdag 24 november 2012 @ 19:24:17 #145
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_119579434
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 18:34 schreef Levitas het volgende:

[..]

En dat komt van? De organisatie? Een andere DJ?
M`n punt is... Waarom horen we bepaalde tracks toch 4 keer op één avond als het vaker voorkomt dat de tracklist vooraf gemaakt worden en onderling besproken worden?
Dat soort dingen gebeuren echt alleen op Defqon main, Mysteryland ofzo en dan gaat het vaak om nummers waar bijvoorbeeld een show omheen is of iets speciaals mee is. Dan kan het nog steeds gebeuren dat er op die stage een ouder nummer 3x gedraaid word door 3 verschillende artiesten. Maar zoiets komt op qlimax volgens mij nooit voor omdat daar nog meer word voor besproken.

Die dingen komen volgens mij vanuit de organisatie idd, en hebben dan te maken met vooraf gemaakte shows oid.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_119579604
M'n bloeddruk, wat doe je? :')
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_119579625
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 19:23 schreef StM het volgende:

[..]

Wat wil je er voor hebben? :P
¤50 p/s, liefst allebei tegelijk.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_119579691
Nah sorry, ik zou ga er enkel heen gaan om een beetje show te kijken :P
pi_119579906
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 19:30 schreef StM het volgende:
Nah sorry, ik zou ga er enkel heen gaan om een beetje show te kijken :P
Ja die show is inderdaad het enige wat het waard zou zijn.
Alleen ik zou me wel gaan ergeren aan de muziek denk ik.
gr gr
pi_119580114
Mensen, die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten :')
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_119580152
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 19:42 schreef robuust89 het volgende:
Mensen, die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten :')
Ik zat eergister met hetzelfde probleem. Zet hem op marktplaats, speurders, fok, pf, fb en alle andere plekken waar potentiele kopers zitten.
Cuz I'm Mr. Brightside
  zaterdag 24 november 2012 @ 19:50:07 #152
362446 Massief
VI HOOLIGANS
pi_119580343
Nog mensen met een kaartje?
Koekoek
  zaterdag 24 november 2012 @ 19:52:35 #153
362446 Massief
VI HOOLIGANS
pi_119580419
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 19:42 schreef robuust89 het volgende:
Mensen, die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten :')
jahoor... heb je ze nog?
Koekoek
  zaterdag 24 november 2012 @ 19:54:55 #154
362446 Massief
VI HOOLIGANS
pi_119580505
Kaartje voor qlimax bedoel ik dan!!
Koekoek
pi_119580630
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 19:24 schreef Sethje het volgende:

[..]

Dat soort dingen gebeuren echt alleen op Defqon main, Mysteryland ofzo en dan gaat het vaak om nummers waar bijvoorbeeld een show omheen is of iets speciaals mee is. Dan kan het nog steeds gebeuren dat er op die stage een ouder nummer 3x gedraaid word door 3 verschillende artiesten. Maar zoiets komt op qlimax volgens mij nooit voor omdat daar nog meer word voor besproken.

Die dingen komen volgens mij vanuit de organisatie idd, en hebben dan te maken met vooraf gemaakte shows oid.
Ja, maar dat vind ik dan heel logisch! :)
pi_119581263
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 14:10 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

+ Activator - Authentic Style (beste HS album imho)
& Crypsis - Statement Of Intent
Crypsis was wel een 'debuut album'.

Authentieke stijl vond ik dan ietsje minder. :$
  FOK!fotograaf zaterdag 24 november 2012 @ 23:51:55 #157
159915 -Menn0-
MNO
pi_119587910


Podium ziet er wel dik uit! Maar al die mobieltjes de lucht in.. De hele show komt toch op dvd.. Waarom zou je het zelf willen filmen?!
,,/
pi_119588098
Zijn er hier nog tek-liefhebbers? Nieuwe Bestien album is heel dik _O_.
pi_119588424
Whut, Frontliner op Qlimax nu. Niet in de line up :{
pi_119588460
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 00:09 schreef Utca het volgende:
Whut, Frontliner op Qlimax nu. Niet in de line up :{
Er waren "surprise acts" ofzo toch? :')
Heady kwam ook volgens mij?
pi_119588463
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 23:51 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]

Podium ziet er wel dik uit! Maar al die mobieltjes de lucht in.. De hele show komt toch op dvd.. Waarom zou je het zelf willen filmen?!
Qlimax is het enige feest wat bijna gaver is om op de tribunes mee te maken dan op de vloer.
pi_119588549
Die TL van Wildstylez :'). Wat is die knakker afgegleden zeg. Is Nielsje nog langsgeweest?

Frontliner wel aardig, z'n producties blijven toch wel goed.
pi_119589729
t gaat goed los jonge!! zo'n 15%, voorin. kan ook niet anders, want na 32 tellen is er weer een top 40 break van 1,5 minuut (meezingen kunnen ze wel). bijkomend voordeel: temperatuur is lekker. speakers achterin lijken uit te staan, maar dat komt misschien door m'n oordoppen.

nieuwe spreuk van ruffian: take your shoes off!! in die bierzooi, juist :')

soms komen er wel spacende galaxy visuals voorbij.

isaac die een verkrachting van jurgen vries - the theme draait :r

2/10

geen niels geusebroek live helaas!

[ Bericht 6% gewijzigd door Deeltjesversneller op 25-11-2012 01:38:22 ]
pi_119589810
Haha fantastische review! _O-

Authentic Style vind ik overigens ook het beste artist album in de hardstyle. Op de 2e plaats staat Substream. *O*
gr gr
  zondag 25 november 2012 @ 02:27:16 #165
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_119590402
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 19:58 schreef Levitas het volgende:

[..]

Ja, maar dat vind ik dan heel logisch! :)
Ik niet, organisaties hebben zich niet te bemoeien met wat artiesten draaien...

Anthemshowcase met gesynchroniseerde show prima, maar de rest van de avond bepalen de artiesten hoe het loopt.
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  zondag 25 november 2012 @ 02:27:34 #166
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119590408
Nou nou, die stream doet 't goed :')

Dafuq... Jump ???
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_119590542
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2012 02:27 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Ik niet, organisaties hebben zich niet te bemoeien met wat artiesten draaien...

Anthemshowcase met gesynchroniseerde show prima, maar de rest van de avond bepalen de artiesten hoe het loopt.
Ik denk dat een aantal artiesten te arrogant zijn om het netjes onderling te regelen... En ik kan me prima voorstellen dat je als organisatie daar niet op zit te wachten.
pi_119591442
Technojongen _O_
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  zondag 25 november 2012 @ 09:01:57 #169
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_119591456
achteraf gezien best lekkkere setjes toch :) luister ze vd week wel een x terug.

WS heeft idd een erg commerciele set gedraaid, op euphoria draaide hij laatst veel gevarieerder en meer oudere platen en dan is het gewoon weer +10
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_119594074
11. Donkey Rollers - Motherfuck (B-Front remix)

:S

15. Brennan Heart & The Prophet - Wake Up! (Qlimax 2012 Gangnamstyle Edit) :')

wel weer een nieuw dieptepunt bereikt
bernhart is in ieder geval grensverleggend bezig

[ Bericht 32% gewijzigd door 16meter op 25-11-2012 12:21:01 ]
pi_119594683
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 12:06 schreef 16meter het volgende:
Gangnamstyle Edit
gemist jammer :(
  zondag 25 november 2012 @ 12:31:16 #172
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_119594791
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 12:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

gemist jammer :(
Qlimax 2012 - Brennan Heart by Qdance

Zo erg als het klinkt is het nog niet. Leuk grapje tussendoor :) Rond 24:00
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_119599399
berend herd is wel van de grapjes ofnie
hehehe die ouwe schobbejak
  zondag 25 november 2012 @ 14:32:59 #174
256829 Sokz
Livin' the life
pi_119599483
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 14:31 schreef 16meter het volgende:
berend herd
Haha ze worden steeds erger.
pi_119599993
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 12:31 schreef LDS het volgende:

[..]

Qlimax 2012 - Brennan Heart by Qdance

Zo erg als het klinkt is het nog niet. Leuk grapje tussendoor :) Rond 24:00
Whehe. Hij krijgt wel een klein respectpuntje dat hij daarvoor Reputation Game draait. _O_
De rest van de set niet geluisterd, dus een score van 50% is nog best netjes voor meneer botje. :')
gr gr
pi_119601645
Equensu Ocha :D *O*

We Are The Bass 2006 ^O^

Still Here (Gentalica Edit) O+ :9

Alphaverb Substream-liveset :9~ *;
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119601794
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 15:25 schreef Sethje het volgende:
O+ deze sound blijft toch geweldig
de sound van Alphaverb / AVIO is misschien wel mijn favoriete hardstyle _O_ O+

quote:
99s.gif Op zaterdag 24 november 2012 16:24 schreef Sokz het volgende:
Zo weinig sets die ik waarschijnlijke voor de 20e keer al luister en me nog zo enthousiast kan maken. O+
* ReMcOrE word nog altijd enthousiast van Psyko Punkz @ Defqon.1 2009 en The Atmozfears @ Defqon.1 2009 :@
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119603218
Godverdomme wat was Qlimax koning _O_
Gisteren krankzinnig zenuwachtig om alleen te moeten gaan, maar eenmaal in de trein contact gelegd met een groepje mensen en daar vervolgens de hele avond mee doorgebracht. Superchille gasten waren dat!

B-front, wat een ultieme koning is dat _O_ volgens mij nog nooit zo los gegaan als op zijn set
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_119604091
wat een track O+ *;

(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119604529
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 16:28 schreef ReMcOrE het volgende:
wat een track O+ *;

Trancy melo, zou het dbstf zijn?
Vind hem wel leuk, maar gaat ook snel vervelen denk ik...
pi_119604646
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 16:28 schreef ReMcOrE het volgende:
wat een track O+ *;

doet me helemaal niks

misschien een klein beetje, als je die waaabwaabwaab kick hoort, maar dat is ergernis
pi_119604744
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 16:28 schreef ReMcOrE het volgende:
wat een track O+ *;

Inderdaad heel fijn.

Qlimax was sowieso prima. Dikke sets van Technoboy, B-Front, Adaro, A*S*Y*S* en ook Wildstylez. De rest was prima, alleen Zatox en Brennan Heart vielen me tegen. Die liveacts waren een soort megamix waar ik niet zo veel mee kon.
Mixes onder de naam Khadber
pi_119605175
Man, wat was Qlimax baas! Eigenlijk een stuk vetter dan ik had verwacht.
3 Unlocked kaarten, waren iederdaad Frontliner, Adaro en Brennan Heart. Door ze er zomaar tussendoor te gooien écht geen idee meer wie nou wanneer draaide, en dat was eigenlijk wel grappig.
Tja, 3 live acts, dus vrijwel alleen maar eigen tracks. Die "nieuwe" sound van Frontliner vind ik echt té dik, mede daardoor was dat toch wel het setje van de avond.

Maar, verdomme, kunnen ze nou niet een keer iets doen aan het mobiel netwerk probleem? Bij binnenkomst tot thuis vrijwel geen berichtjes kunnen versturen of ontvangen. Heel sporadisch kwam er een smsje door, maar die kon ik dan al niet meer beantwoorden omdat het signaal weer weg was.
pi_119605207
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 16:54 schreef Levitas het volgende:
Man, wat was Qlimax baas! Eigenlijk een stuk vetter dan ik had verwacht.
Dit!
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_119605384
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 15:29 schreef ReMcOrE het volgende:
Alphaverb Substream-liveset
Ik weet niet welke je bedoelt, maar ik ga nu even deze luisteren.
http://lsdb.nl/set/116114(...)turday-25-07-12.html
_O_

quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 16:54 schreef Levitas het volgende:
Maar, verdomme, kunnen ze nou niet een keer iets doen aan het mobiel netwerk probleem? Bij binnenkomst tot thuis vrijwel geen berichtjes kunnen versturen of ontvangen. Heel sporadisch kwam er een smsje door, maar die kon ik dan al niet meer beantwoorden omdat het signaal weer weg was.
Je zou toch zeggen dat ze daar wel rekening mee houden bij dat Gelredome, want daar komen (twee)wekelijks zo veel mensen. Blijkbaar wordt er tijdens een evenement als dit vele malen meer ge-internet dan normaliter. :')
gr gr
pi_119605535
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 16:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Je zou toch zeggen dat ze daar wel rekening mee houden bij dat Gelredome, want daar komen (twee)wekelijks zo veel mensen. Blijkbaar wordt er tijdens een evenement als dit vele malen meer ge-internet dan normaliter.
Dan moeten ze ook zo'n wifi schotel neerzetten a la Defqon :P
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_119605689
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 16:59 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Ik weet niet welke je bedoelt, maar ik ga nu even deze luisteren.
http://lsdb.nl/set/116114(...)turday-25-07-12.html
_O_
http://lsdb.nl/set/102732(...)how-08-10-01-12.html
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119605718
quote:
Oja, die postte ikzelf van de week en heb ik toen geluisterd. :+
Ook een bazenset idd. _O_
gr gr
pi_119605812
Er werd gister tijdens een set vannacht een hardstyle remix gedraaid van This is the new shit van Marilyn Manson. Iemand een idee hoe dat nummer heet?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_119605942
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 17:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Er werd gister tijdens een set vannacht een hardstyle remix gedraaid van This is the new shit van Marilyn Manson. Iemand een idee hoe dat nummer heet?
Marilyn Manson - This Is the New Shit (Zatox Remix)
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_119606140
quote:
10s.gif Op zondag 25 november 2012 17:12 schreef robuust89 het volgende:
Marilyn Manson - This Is the New Shit (Zatox Remix)
Ah van Zatox was ie dus :) Bazennummer. Thanks
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 25 november 2012 @ 17:21:06 #192
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_119606310
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2012 08:59 schreef robuust89 het volgende:
Technojongen _O_
Dit, was een vette set! Van B-front ook en ook Adaro was tof. Verder vond ik het erg tegenvallen en het was zo ontzettend druk. Dit zeg ik trouwens elk jaar en elk jaar lijkt het drukker te worden.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  zondag 25 november 2012 @ 18:35:07 #193
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_119609306
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 16:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
Gisteren krankzinnig zenuwachtig om alleen te moeten gaan, maar eenmaal in de trein contact gelegd met een groepje mensen en daar vervolgens de hele avond mee doorgebracht. Superchille gasten waren dat!
Leuk dat het je bevallen is, zo alleen gaan ^O^
Wat je vindt, ...
pi_119609655
quote:
7s.gif Op zondag 25 november 2012 17:21 schreef Patje1987 het volgende:
Dit zeg ik trouwens elk jaar en elk jaar lijkt het drukker te worden.
Dat idee had ik ook toen ik binnen kwam ja. We wilden via de achterkant van de zaal naar links voor gaan, maar zelfs achterin -richting de merchandise- stond het al bijna vol. En dat was om 23:00 :')

Later werd het in het midden/vooraan wel relatief rustig. Iedereen scheen de tribunes op geschoten te zijn.
pi_119611048
zou me niks verbazen dat Q-dance er elk jaar een paar meer bijpropt, want meer kaartverkoop...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119611224
Hoelang zal het nog duren voordat ze een Qlimax 1 en 2 gaan organiseren op vrijdag en zaterdag?
gr gr
pi_119611399
qlimax gaat vast wel internationaal binnen nu en een paar jaar
pi_119611410
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 19:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Hoelang zal het nog duren voordat ze een Qlimax 1 en 2 gaan organiseren op vrijdag en zaterdag?
met 2 verschillende lijnen omhoog?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119611484
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 19:22 schreef 16meter het volgende:
qlimax gaat vast wel internationaal binnen nu en een paar jaar
Zou inderdaad goed kunnen. Zo'n zelfde concept als Sensation zal het dan wel worden.

quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 19:22 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

met 2 verschillende lijnen omhoog?
Hoeft niet eens zo veel te verschillen. Er zijn toch niet zo heel veel 'topartiesten,' dus die kunnen ze gerust 2 avonden neerzetten denk ik.

Maar zou wel vet zijn als ze een mainstreamavond en een bazenavond doen, maar dat is toch ijdele hoop. :P
gr gr
pi_119611601
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 19:24 schreef Quyxz_ het volgende:
een mainstreamavond en een bazenavond
en wat stel jij je voor bij een mainstream- / bazenavond? :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119611853
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 19:27 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

en wat stel jij je voor bij een mainstream- / bazenavond? :P
Mainstream zoals het nu is.

Bazenavond kan ik mij heel veel bij bedenken, maar in ieder geval een geniale opbouw. Bijvoorbeeld beginnen van 10 tot 12 met rustige early, dat kan gedaan worden door een Pavo, Zany, Mondello, Tuneboy, etc. Dan nog van 12 tot 1 even lekker losrammen met een early set van Acti. _O_ Dan van 1 tot een uurtje of 4 voornamelijk hardstyle uit de gouden jaren. (maar niet geheel voor de verrassing! :P ) Daarbij zit natuurlijk ook een half uurtje AVIO live. _O_ Verder kan dit deel van de avond gevuld worden door vele artiesten uit die periode, zolang ze maar geen kutplaten draaien. Dan van 5 tot 7 wat Theracords, bijvoorbeeld even de allstars neerzetten. _O_ Afsluiten hoeft niet eens per se met hardcore, maar omdat dat traditie is, mag er nog wel een industrialartiest staan.

Is maar een voorbeeld hoor. :P
gr gr
pi_119611916
ja, dat gaat dus echt nooit gebeuren
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119611975
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 19:35 schreef ReMcOrE het volgende:
ja, dat gaat dus echt nooit gebeuren
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 19:24 schreef Quyxz_ het volgende:
ijdele hoop
;(
gr gr
pi_119612121
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 19:36 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

[..]

;(
ah, je wist het dus zelf al :Y)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119612750
Levitas _O-

Vraag ik zo waar hij staat, krijg ik dit:
quote:
Eerste baa links als je naar podium kijkt en dan zo. 10e meer het publiek in richting midden
Goed verhaal kerel :')14.gif
:D
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_119613200
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 19:56 schreef robuust89 het volgende:
Levitas _O-

Vraag ik zo waar hij staat, krijg ik dit:

[..]

Goed verhaal kerel :')[ afbeelding ]
:D
_O-
Hij wilde gewoon niet dat jij hem vond.

Ben nu trouwens het setje van ASYS aan het luisteren. Dat doet mij dan weer wel deugd. :Y
Shotgun, Tepphar, Trommelmaul. :D
gr gr
pi_119613549
Prima vermaakt gister!
pi_119613690
Qlimax was supertof! Vetste sets van Technoboy, B-Front en Adaro :)
Mixes onder de naam Khadber
pi_119613998
Heb inderdaad een aantal leuke lijstjes langs zien komen. Had er wel graag bij willen zijn denk ik. Maar heb me ook wel prima vermaakt met een ander feestje afgelopen nacht :Y)
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_119617671





Nou, Qlimax 2009 - 2012, waarvan ik zelf alleen 2010 heb gemist.
Ik kan niet zeggen dat het ergens drukker lijkt? Denk dat het een kwestie van gevoel is.
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 25 november 2012 @ 22:36:18 #211
220026 Treces
Hier had uw tekst kunnen staan
pi_119621835
Ik vind de stages wel met de jaar slechter worden, die stage in 2009, dat was nog eens een stage.
pi_119622516
quote:
17s.gif Op zondag 25 november 2012 22:36 schreef Treces het volgende:
Ik vind de stages wel met de jaar slechter worden, die stage in 2009, dat was nog eens een stage.
Ik vond het juist supervet met iedere keer weer net iets anders qua achtergrondje. Ook bij Psyko Punkz die verticale balken gaven met die lichten een heel uniek effect, een soort kooi. Tof!
Mixes onder de naam Khadber
  zondag 25 november 2012 @ 22:51:57 #213
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_119622791
Qlimax 2006 _O_
Toen DVD's nog uit live-registraties bestonden zonder bullshit er doorheen _O_
Krijg weer een beetje kippevel :@ Wat een geile bedoeling
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_119622937
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 19:24 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Zou inderdaad goed kunnen. Zo'n zelfde concept als Sensation zal het dan wel worden.

[..]

Hoeft niet eens zo veel te verschillen. Er zijn toch niet zo heel veel 'topartiesten,' dus die kunnen ze gerust 2 avonden neerzetten denk ik.

Maar zou wel vet zijn als ze een mainstreamavond en een bazenavond doen, maar dat is toch ijdele hoop. :P
Op één avond een aantal jonkies/nieuwkomers laten draaien. Voor hen enorme motivatie om op een feest als Qlimax te staan en voor Q-Dance ook niet zo`n super risico als ze het op vrijdag doen en hun huiswerk doen ;)
pi_119623053
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 19:56 schreef robuust89 het volgende:
Levitas _O-

Vraag ik zo waar hij staat, krijg ik dit:

[..]

Goed verhaal kerel :')[ afbeelding ]
:D
Oh whut?! Ik wilde snel uitleggen waar ik stond: Links van de eerste bar, als je met je gezicht naar podium staat en dan zo`n 10 meter richting het midden. Alcohol ^O^
pi_119626471

Jammer van de lange break, maar toch wel een lekkere mainstream plaat ^O^

_O_

Toch wel lekker bezig die Wildstylez :Y)

[ Bericht 9% gewijzigd door eQuaL op 26-11-2012 00:31:46 ]
pi_119627030
Dit is toch ook wel _O_:
gozer heeft zichzelf piano leren spelen, en maakt filmpjes waarin hij bestaande en zelfgemaakte hardstyle melodietjes speelt. Technoboy ziet dat en maakt er gewoon ff een track van, en die komt dan langs op Qlimax :D

Technoboy _O_
  maandag 26 november 2012 @ 10:23:16 #218
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119630902
Qlimax 2012 by Qdance
Is dit ook de volgorde in hoe ze hebben opgetreden?
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_119631812
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 10:23 schreef Sc0tTy het volgende:
Qlimax 2012 by Qdance
Is dit ook de volgorde in hoe ze hebben opgetreden?
Yep!
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  maandag 26 november 2012 @ 10:58:51 #220
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119631876
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 10:56 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Yep!
Isaac zo laat ? Dafuq :/
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_119631882
quote:
11s.gif Op maandag 26 november 2012 00:17 schreef eQuaL het volgende:

Jammer van de lange break, maar toch wel een lekkere mainstream plaat ^O^

_O_

Toch wel lekker bezig die Wildstylez :Y)
Producties van wildstylez, bijna altijd! _O_
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_119632536
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 10:58 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

Isaac zo laat ? Dafuq :/
Klopt wel. Jammer dat B-Front mist in die lijst.
Mixes onder de naam Khadber
  maandag 26 november 2012 @ 11:24:57 #223
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119632616
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 11:22 schreef ElDani het volgende:

[..]

Klopt wel. Jammer dat B-Front mist in die lijst.
Staat er bij hoor, #1

BH ook na Zatox LOL! _O-
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_119633868
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 10:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Producties van wildstylez, bijna altijd! _O_
Afgezien van Lose My Mind, Year of Summer, Reputation Game, en zo kan ik nog wel even door gaan _O-
pi_119634099
quote:
10s.gif Op maandag 26 november 2012 12:04 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Afgezien van Lose My Mind, Year of Summer, Reputation Game, en zo kan ik nog wel even door gaan _O-
Met die nummers had ik aan het begin ook geen problemen..
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_119634509
Eindelijk weer een leuke nieuwe track van deze man!

quote:
11s.gif Op maandag 26 november 2012 00:17 schreef eQuaL het volgende:

Jammer van de lange break, maar toch wel een lekkere mainstream plaat ^O^

Fuck dat, gruwelijke plaat nu ik hem nog eens luister *O*

[ Bericht 4% gewijzigd door eQuaL op 26-11-2012 12:37:17 ]
  maandag 26 november 2012 @ 14:28:22 #227
302657 Wasmachinu
cleaning your mess
pi_119637889
Kritiek op de stage van dit jaar is niet helemaal terecht, stond redelijk vooraan en er zaten vreselijk veel details in. Alles was opgebouwd met kleine houte plankjes of iets dergelijks. Plus dat het constant veranderde, al zijn we dat ondertussen wel gewend.
pi_119640447
year of summer :')

3fm :')
  maandag 26 november 2012 @ 15:45:00 #229
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_119640476
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 15:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
year of summer :')

3fm :')
slamfm :')
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_119641365
Qlimax was echt tofff, vooral Frontliner, Technoboy en Isaac.
En ondanks dat Wildstylez z'n set zo commercieel was werd ik er wel heel vrolijk van.
Striving to be more than average.
pi_119641912
Ik heb duidelijk muzikaal gezien niks gemist op Qlimax. Even snel geteld en ik zie een 20-25 nummers die ik leuk vind die over de heel avond gedraaid zijn.

Op naar hardbase en vooral hardclassics :)
pi_119642167
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 16:30 schreef StM het volgende:
hardclassics :)
Wil ik ook heen! Ben benieuwd naar line-up. :Y
gr gr
  maandag 26 november 2012 @ 16:38:54 #233
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119642269
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 16:36 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Wil ik ook heen! Ben benieuwd naar line-up. :Y
Me2!
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_119645199
Bijna Hardstyle #300 trouwens :o

Tijd voor een mix contest :P
  maandag 26 november 2012 @ 18:02:27 #235
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119645226
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2012 18:01 schreef eQuaL het volgende:
Bijna Hardstyle #300 trouwens :o

Tijd voor een mix contest :P
Tom waar blijft potverdrie die 2008 mix oO<
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_119645345
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 18:02 schreef Sc0tTy het volgende:
Tom waar blijft potverdrie die 2008 mix oO<
Eerst nog een stuk of 4 2007-mixen, jonge. Die heeft nog veel meer pareltjes.
Motiveer me eens om die deze week te maken, heb in principe best tijd donderdag :D
  maandag 26 november 2012 @ 18:10:55 #237
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119645477
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 18:06 schreef T-Force het volgende:

[..]

Eerst nog een stuk of 4 2007-mixen, jonge. Die heeft nog veel meer pareltjes.
Motiveer me eens om die deze week te maken, heb in principe best tijd donderdag :D
Nou... Je gaat 't maar doen! Want als ik geen auto kan fixen moet ik zaterdag twee uur in de kou staan!
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_119645518
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 18:10 schreef Sc0tTy het volgende:
Nou... Je gaat 't maar doen! Want als ik geen auto kan fixen moet ik zaterdag twee uur in de kou staan!
Klinkt wel goed ja :P . Als er niks tussenkomt ga ik hem donderdag mixen ;)
  maandag 26 november 2012 @ 18:12:54 #239
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119645543
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 18:12 schreef T-Force het volgende:

[..]

Klinkt wel goed ja :P . Als er niks tussenkomt ga ik hem donderdag mixen ;)
Kleine goedmaker :6
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_119647492
quote:
7s.gif Op zondag 25 november 2012 22:51 schreef mstx het volgende:
Qlimax 2006 _O_
Toen DVD's nog uit live-registraties bestonden zonder bullshit er doorheen _O_
Krijg weer een beetje kippevel :@ Wat een geile bedoeling
Qlimax 2006 _O_

DR-shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit :D

quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 18:06 schreef T-Force het volgende:

[..]

Eerst nog een stuk of 4 2007-mixen, jonge. Die heeft nog veel meer pareltjes.
Motiveer me eens om die deze week te maken, heb in principe best tijd donderdag :D
2007-hardstyle O+ :9~ *;
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119651540
Meh, ik vond Year of Summer wel leuk, maar nu het op de radio gedraaid wordt niet meer. Heb al meerdere mensen gespot die "set your mind free, it's the year of summerrrrrr" op hun FB plaatsen. Mensen die dus normaal nooit iets van hardstyle moeten hebben. Hatelijk vind ik dat :r

Man, ik lijk wel een hipster :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_119651675
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Man, ik lijk wel een hipster :')
lijk? :|W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119651702
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:37 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

lijk? :|W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou op ;( ik vind het ook niet leuk
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_119651740
quote:
8s.gif Op maandag 26 november 2012 20:38 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Hou op ;( ik vind het ook niet leuk
ik luister ook altijd 3FM, dus hoor ook elke dag "Waildstijlers" voorbij komen...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119651858
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:39 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik luister ook altijd 3FM, dus hoor ook elke dag "Waildstijlers" voorbij komen...
Ik vind producties als Timeless ronduit geniaal (al weet ik dat ik daar vrij eenzaam in ben hier).
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_119651975
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:39 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik luister ook altijd 3FM, dus hoor ook elke dag "Waildstijlers" voorbij komen...
Hier 538 en daar is hij deze week dus dancesmash, dus hij komt zo af en toe langs. Tja, hij past wel tussen de rest van de muziek op de radio, maar dat het de naam hardstyle draagt is jammer.

Ook een maat van mij die het filmpje postte en meldde dat het perfectie was. Als ik dan Revenge van WS post vindt ie dat stom. :P
gr gr
pi_119652079
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:42 schreef Quyxz_ het volgende:
Als ik dan Revenge van WS post vindt ie dat stom. :P
dumpen die gast! :{w
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119652337
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:41 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik vind producties als Timeless ronduit geniaal (al weet ik dat ik daar vrij eenzaam in ben hier).
Niet helemaal eenzaam in ieder geval. Ik vind het ook dik! :)
pi_119652439
* ReMcOrE vindt Timeless ook niet echt super, te weinig inhoud en drive. beetje eentonig zelfs...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119652769
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:51 schreef ReMcOrE het volgende:
te weinig inhoud en drive. beetje eentonig zelfs...
ReMcOrE heeft liever mooie teksten over zomer enz :P
pi_119652823
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

ReMcOrE heeft liever mooie teksten over zomer enz :P
dat ook weer niet, Remco heeft veeeeeel liever een fijne drive in een plaat :9 O+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119653673
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

ReMcOrE heeft liever mooie teksten over zomer enz :P
nou ja zeg, over de duivel gesproken. hij wordt ineens op 3fm gedraaid :o
pi_119653708
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 21:13 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

nou ja zeg, over de duivel gesproken. hij wordt ineens op 3fm gedraaid :o
nu? MetMichiel?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119653777
Nieuwe Acti's


Lekker lomp en ook wel een beetje simpel maar ik denk dat ik deze live wel echt heel vet vind!
pi_119656865
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_119657558
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 21:15 schreef Mr_Eenoog het volgende:
Nieuwe Acti's


Lekker lomp en ook wel een beetje simpel maar ik denk dat ik deze live wel echt heel vet vind!
Hoe graag ik ze ook supervet wil vinden, vindt ik dat niet. Op zich wel aardig, maar niet veel bijzonders. Waarschijnlijk gaan ze live wel verbazingwekkend hard en misschien moet ik ze nog een paar keer luisteren. Die laatste is wel het vetst trouwens, alleen jammer van die pitch. Ik heb het idee dat de bass wegvalt dan.
gr gr
pi_119659944
Ik zag net deze trailer langskomen op Facebook god wat slecht...
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_119662024
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 22:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
MetMichiel
Wauwie van een platte rammer naar een geweldige ballade des levens! Wooohoooooohhooooh howhohohoooooooooooooo O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ :) :) :) w/ w/ w/ w/ .
pi_119662054
Iemand die zich trouwens zaterdag ook gestoord heeft aan de enorme aantallen buitenlanders die stil stonden?
pi_119662314
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 november 2012 00:05 schreef Voltreffer het volgende:
Iemand die zich trouwens zaterdag ook gestoord heeft aan de enorme aantallen buitenlanders die stil stonden?
Altijd, Rotterdam :7
  dinsdag 27 november 2012 @ 03:55:45 #261
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_119664055
quote:
7s.gif Op zondag 25 november 2012 22:51 schreef mstx het volgende:
Qlimax 2006 _O_
Toen DVD's nog uit live-registraties bestonden zonder bullshit er doorheen _O_
Krijg weer een beetje kippevel :@ Wat een geile bedoeling
Was dat toen met headhunterz & the prophet samen voor het eerst? Was vette shit idd.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  dinsdag 27 november 2012 @ 10:02:06 #262
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119666201
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 november 2012 00:05 schreef Voltreffer het volgende:
Iemand die zich trouwens zaterdag ook gestoord heeft aan de enorme aantallen buitenlanders die stil stonden?
Das altijd met Qlimax :')

Zo, nu aangekomen bij 't setje van BH.
quote:
Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind
Vraag me af of daar niet mensen out zijn gegaan van een overdosis hartjengs :') :')

BH was iig weinig goeds....

01. B-Front - Mysterias
02. Donkey Rollers - Innocent
Lol wanneer die Innocent inmixed is 't volume opeens heel anders. Zou dat pas de eerste plaat zijn die hij inmixed ?

[ Bericht 14% gewijzigd door Sc0tTy op 27-11-2012 12:47:47 ]
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_119670568

Gvd wat klapt deze hard na dat stukje rond 2:30 _O_

Loudness! Nog 1.5 week! Zin aan! :Y)
  FOK!fotograaf dinsdag 27 november 2012 @ 13:49:24 #264
159915 -Menn0-
MNO
pi_119671973
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 10:02 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

Das altijd met Qlimax :')

Zo, nu aangekomen bij 't setje van BH.

[..]

Vraag me af of daar niet mensen out zijn gegaan van een overdosis hartjengs :') :')

BH was iig weinig goeds....

01. B-Front - Mysterias
02. Donkey Rollers - Innocent
Lol wanneer die Innocent inmixed is 't volume opeens heel anders. Zou dat pas de eerste plaat zijn die hij inmixed ?
Ja eerste nummer is nog van de show denk ik.
,,/
pi_119675476
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_119675564
Ziek ! Heel vet ! Ben wel benieuwd wat er allemaal hangt tijdens zo'n feest.
pi_119675632


Zaty had het koud? Italiaanse temperaturen gewend zeker.

Net weer YEAR OF SUMMER op 3fm *O* wat blijft het toch een leuk nummertje he.

[ Bericht 10% gewijzigd door Deeltjesversneller op 27-11-2012 16:04:51 ]
pi_119676451
Ook net op 538 *O* _O_
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_119677314
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:09 schreef robuust89 het volgende:
Ook net op 538 *O* _O_
Niet zo gek, want hij is Dance smash deze week. :{
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_119677418
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Niet zo gek, want hij is Dance smash deze week. :{
Ga jij toevallig ook naar Xxlerator Sinterklaas?
pi_119677434
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:36 schreef Anne het volgende:

[..]

Ga jij toevallig ook naar Xxlerator Sinterklaas?
:Y is wel de bedoeling
Why :9
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_119677479
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

:Y is wel de bedoeling
Why :9
Ik ook *O* ! Zie ik je ook weer eens ;).
  dinsdag 27 november 2012 @ 17:21:57 #274
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_119679044
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 03:55 schreef Equites het volgende:

[..]

Was dat toen met headhunterz & the prophet samen voor het eerst? Was vette shit idd.
Ja
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  dinsdag 27 november 2012 @ 17:33:23 #275
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_119679439
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 17:21 schreef mstx het volgende:

[..]

Ja
Was toch bij XQ Proppert dat ze voor t eerst samen draaiden?
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  dinsdag 27 november 2012 @ 17:40:19 #276
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_119679681
Zondag lopen zeiken op de "Hardstyle" op de radio, in het bijzijn van mijn vriendin... Komt ze even later ineens om de hoek gezet met:

"Ik ga hardstyle maken voor radio 538!" _O-

Nu maar even bijlezen, weekje niet gedaan.
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_119679800
Hmm zaterdag naar AVIO en Thera of naar de Donkey's en Zany... AVIO en Thera zijn leuker maar wel achterlijk ver weg. Anderen die naar Schagen of Beesd gaan zaterdag?
pi_119679953
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 17:44 schreef StM het volgende:
Hmm zaterdag naar AVIO en Thera of naar de Donkey's en Zany... AVIO en Thera zijn leuker maar wel achterlijk ver weg. Anderen die naar Schagen of Beesd gaan zaterdag?
Restylerz it is in Harders Plaza :Y
  dinsdag 27 november 2012 @ 17:49:07 #279
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_119679967
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 17:40 schreef Baronpilsener het volgende:
Zondag lopen zeiken op de "Hardstyle" op de radio, in het bijzijn van mijn vriendin... Komt ze even later ineens om de hoek gezet met:

"Ik ga hardstyle maken voor radio 538!" _O-

Nu maar even bijlezen, weekje niet gedaan.
Heet jouw vriendin Gostosa ofzo?
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  FOK!fotograaf dinsdag 27 november 2012 @ 18:07:22 #280
159915 -Menn0-
MNO
pi_119680611


Whut! Al die GoPro's :D
,,/
pi_119680626
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 17:48 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Restylerz it is in Harders Plaza :Y
Nah jij alleen bent niet voldoende om mij ergens heen te laten gaan, sorry :+ Had geregeld dat AVIO gewoon voor/na Penoze ook nog even een uurtje waren gekomen en ik was wss gekomen :P
  dinsdag 27 november 2012 @ 18:08:02 #282
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_119680635
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 17:49 schreef T_Killer het volgende:

[..]

Heet jouw vriendin Gostosa ofzo?
Sindy heeft naar mijn weten nog nooit zelf geproduceerd :P
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
  dinsdag 27 november 2012 @ 18:08:55 #283
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119680670
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 17:44 schreef StM het volgende:
Hmm zaterdag naar AVIO en Thera of naar de Donkey's en Zany... AVIO en Thera zijn leuker maar wel achterlijk ver weg. Anderen die naar Schagen of Beesd gaan zaterdag?
Mij te ver, ik hoop dat ik vervoer kan regelen. Dan ga'k met Tom, Claudia en Machiel naar STORM :)
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_119680792
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 18:07 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]

Whut! Al die GoPro's :D
Was me nog niet opgevallen, wat voor effect kan je daarmee krijgen? 3D?
  dinsdag 27 november 2012 @ 18:13:55 #285
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119680826
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 18:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Was me nog niet opgevallen, wat voor effect kan je daarmee krijgen? 3D?
Dat zou best eens kunnen ja. Zou anders niet weten waarom je van zoveel angels wil filmen
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  FOK!fotograaf dinsdag 27 november 2012 @ 18:14:33 #286
159915 -Menn0-
MNO
pi_119680848
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 18:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Was me nog niet opgevallen, wat voor effect kan je daarmee krijgen? 3D?
Bij surf filmpjes maken ze er een matrix achtig effect mee, bullettime ;)
,,/
pi_119680942
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 18:07 schreef StM het volgende:

[..]

Nah jij alleen bent niet voldoende om mij ergens heen te laten gaan, sorry :+ Had geregeld dat AVIO gewoon voor/na Penoze ook nog even een uurtje waren gekomen en ik was wss gekomen :P
Haha hoef je geen sorry voor te zeggen :7 Geen WP fan? (8>
pi_119681245
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 18:14 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Bij surf filmpjes maken ze er een matrix achtig effect mee, bullettime ;)
Vanaf 2:03 is een voorbeeld ;)
en 2:20 nog beter :)
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  dinsdag 27 november 2012 @ 18:28:06 #289
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_119681254
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 17:33 schreef T_Killer het volgende:

[..]

Was toch bij XQ Proppert dat ze voor t eerst samen draaiden?
Nee toen draaide hij in zn eentje. Die
liveset is wel baas. 8-)
Op defqon 2006 was het wel samen trouwens.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  FOK!fotograaf dinsdag 27 november 2012 @ 18:39:14 #290
159915 -Menn0-
MNO
pi_119681631
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 18:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Vanaf 2:03 is een voorbeeld ;)
en 2:20 nog beter :)
Ja precies!
,,/
  dinsdag 27 november 2012 @ 18:51:42 #291
220026 Treces
Hier had uw tekst kunnen staan
pi_119682047
GoPro Array's zijn dat ja, leuk effect.
pi_119682380
Geniale cameraatjes als je kijkt naar wat je krijgt voor wat ze kosten :) De nieuweste editie die komende maand komt doet Full HD @ 60 frames/sec en kan zelfs op 4k filmen.
  FOK!fotograaf dinsdag 27 november 2012 @ 19:03:03 #293
159915 -Menn0-
MNO
pi_119682468
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 19:00 schreef StM het volgende:
Geniale cameraatjes als je kijkt naar wat je krijgt voor wat ze kosten :) De nieuweste editie die komende maand komt doet Full HD @ 60 frames/sec en kan zelfs op 4k filmen.
M'n geld ligt al klaar :P Wel eerst ff m'n Hero2 verpatsen want 2 GoPro's is overkill.
,,/
pi_119682625
Hehe ik kan er (nog) niks boeiends mee filmen. En ik laat festivals filmen maar aan de pro's over. Hoewel een timelaps van een festival maken vanuit het oogpunt van 1 persoon (met wat extra battery bacpacs) opzich wel een erg vet idee is.

Met 2 GoPro's en een speciale behuizing kan je trouwens wel degelijk 3D filmen :)
pi_119682661
Nog iemand met bronnen die weet of en wanneer deze track uitkomt?

What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
  FOK!fotograaf dinsdag 27 november 2012 @ 19:16:26 #296
159915 -Menn0-
MNO
pi_119683011
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 19:06 schreef StM het volgende:
Hehe ik kan er (nog) niks boeiends mee filmen. En ik laat festivals filmen maar aan de pro's over. Hoewel een timelaps van een festival maken vanuit het oogpunt van 1 persoon (met wat extra battery bacpacs) opzich wel een erg vet idee is.

Met 2 GoPro's en een speciale behuizing kan je trouwens wel degelijk 3D filmen :)
Ik ga dit seizoen weer 5 weken snowboardlesgeven dus zat te filmen :P


Maar dan moet je wel 2 dezelfde hebben voor 3D, dus als ik nu de 3 erbij koop kan het nog niet...
,,/
  dinsdag 27 november 2012 @ 19:50:32 #298
256829 Sokz
Livin' the life
pi_119684465
quote:
Denk allereerste hardstyle liedje dat ik ooit heb gehoord / kon waarderen. :P
pi_119685686
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 10:02 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

Zo, nu aangekomen bij 't setje van BH.

[..]

Vraag me af of daar niet mensen out zijn gegaan van een overdosis hartjengs :') :')

Iedereen zong uit volle borst mee.
Striving to be more than average.
pi_119686096
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:15 schreef Daniane het volgende:

[..]

Iedereen zong uit volle borst mee.
Dat viel me wel op ja... bij de breaks zong iedereen mee, daarna ging iedereen weer met elkaar ouwehoeren tot de volgende break :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')