Mjah behoud liever orgineel maar mss wel handig om ze alle twee te doen, 1 voor tel en 1 voor archiefquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:59 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Knip ze gewoon zelf
http://audacity.sourceforge.net/?lang=nl
Nadat ik deze van jou zag op FB, gelijk even deze set gaan luisteren:quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:13 schreef Sc0tTy het volgende:
Hij blijft lekker M.I. die #54
Wat een pareltje
Zulks een fijne muziek hè. Kan ik echt van genieten.quote:01. Gentalica - Trip and Ride
02. Alphaverb - We All Shall Fall
03. Alphaverb - Overdrive Ya Woofah (Original 40hz Or Lowah Woofah Mix)
04. D-Block & S-te-Fan - Keep It Coming (Alphaverb XQ Edit)
05. Alphaverb - Still Here (Gentalica Remix)
06. Alphaverb & Intractable One - Triangle Of Life
07. Alphaverb - The Otherside
08. Alphaverb - Get On The Floor
09. Alphaverb ft. The Digital Society - 10011010001
10. Alphaverb - Realization of a Dream (Original Waltz Mix)
11. Alphaverb & Luna - No Turning Back
12. Hardstyle Mafia - Heaven Above (Alphaverb 2012 Rework)
13. Alphaverb ft. Bass Modulators - Give It Up Again
14. Alphaverb - Hands Up for the Greatest Magic on Earth (Mashup)
15. Alphaverb ft. MC Fixout - Typically White
16. Alphaverb ft. MC DL! - Right..!?
17. KloneZ vs Busho - Wreak Havoc (Alphaverb Re-venge-mix)
18. The Machine ft. Alphaverb - Enjoy
19. Alphaverb - Klubbsound
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volgens mij houdt ie wel van klassiekers![]()
![]()
Welke set is dat ?quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:29 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nadat ik deze van jou zag op FB, gelijk even deze set gaan luisteren:
[..]
Zulks een fijne muziek hè. Kan ik echt van genieten.
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
Ze hebben hem op de open air ook een keer gedraaidquote:
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews![]()
Geweldig! Mijn dag is weer helemaal goed.quote:538 twitter
Wat een rammer! Year Of Summer van @wildstyleznl ft @Nielsgeusebroek is de nieuwe #DanceSmash op #538radio!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar hopen jullie morgen op?
Ik hoop op:
- een suprise visit van Heady, even lekker rammen op zijn laatste knallers
- live optreden van Niels Geuzenbroek! Zou het echt helemaal te gek vinden als hij even z'n Wooohohooooooo live kwam doen. Zit hele dagen in mn hoofd, wat een rammer!
- Hopelijk een sitdown momentje of 5!
- Hopelijk geen oude platen, daar zit niet echt die feeling in zeg maar, dat leuke poing dingetje
- niet te veel van die gasten die los gaan en zweten enzo. Hopelijk kan iedereen gewoon lekker stilstaan en mooi een filmpie maken!![]()
dat zei ik ook al ja, zie het wel gebeuren. hadden db en stf dat niet ook een keer?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:11 schreef Voltreffer het volgende:
live optreden van Niels Geuzenbroek![]()
Q-Base 2007![]()
Die set van Tatanka en Activator toen in de hangar![]()
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------![]()
En vorig jaar Coone met The Opposhits.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
dat zei ik ook al ja, zie het wel gebeuren. hadden db en stf dat niet ook een keer?![]()
zon vette vocals van die gastenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:43 schreef Da_Ripper het volgende:
Net End of Watch gekeken (), intro liedje:
just like thatHaha echt he.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:11 schreef Voltreffer het volgende:
Waar hopen jullie morgen op?
Ik hoop op:
- een suprise visit van Heady, even lekker rammen op zijn laatste knallers
- live optreden van Niels Geuzenbroek! Zou het echt helemaal te gek vinden als hij even z'n Wooohohooooooo live kwam doen. Zit hele dagen in mn hoofd, wat een rammer!
- Hopelijk een sitdown momentje of 5!
- Hopelijk geen oude platen, daar zit niet echt die feeling in zeg maar, dat leuke poing dingetje
- niet te veel van die gasten die los gaan en zweten enzo. Hopelijk kan iedereen gewoon lekker stilstaan en mooi een filmpie maken!
Opzich baal ik niet dat ik niet ga, aan de andere kant weer wel. Altijd als ik beslis een feestje over te slaan blijft het toch kriebelen.
Ben wel benieuwd naar de 3 overgebleven kaarten: zou het Adaro en Frontliner wel gunnen.Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews![]()
En daar zit nu ook meteen een probleempje. Het artikel zegt dat je wel regelmatig met producties blijven komen, wil je je naam in de scene houden. Mensen willen nu eenmaal regelmatig nieuwe dingen horen, en als je dat niet doet, dan gaan ze toch naar een ander? Er zijn er immers genoeg. Kwaliteit lijkt hier dan even vergeten te worden door het publiek. Wat ik dan ook niet begrijp is het volgende: Neem bijvoorbeeld een David Guetta. Brengt een nieuwe productie uit, meteen top-40. Terwijl de track kwalitatief niet eens zo briljant is. Toch staat die in de top-40. Ik denk dat dit puur met de naam erachter te maken heeft.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:30 schreef eQuaL het volgende:
Een producer moet natuurlijk helemaal niets. Dus die vicieuze cirkel heeft hij/zij toch echt helemaal zelf in de hand. Als hij echt geld te kort komt kan hij ook op andere manieren aan geld komen zonder dat je leven een grote hoop stress wordt. Je zou ook kunnen gaan werken bijvoorbeeld, heee dat is een gek idee! In het ergste geval staan je producties op een laag pitje, so what?
In principe zie je dit overal wel: Een artiest is onbekend, komt met een aantal zéér goede producties op de proppen, wordt bekend en krijgt boekingen. Vervolgens wordt er kwantiteit over kwantiteit gekozen en neemt de kwaliteit van de producties af (Een uitzondering daargelaten). Naar mijn idee worden ze door het publiek toch wel een beetje gedwongen het op deze manier te doen. Het verwachtingspatroon van elke zoveel tijd een nieuwe track.Ja, mensen downloaden al muziek sinds Kazaa. Maar downloaden is steeds "makkelijker" geworden. Hiermee bedoel ik dat er véél meer manieren zijn om muziek te downloaden, zonder virussen, zoals dit bij Kazaa wel het geval was.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:30 schreef eQuaL het volgende:
Wat kennelijk het grootste probleem hier is: Dance muziek verkoopt steeds minder & artiesten krijgen relatief minder inkomsten. Feitelijk krijgen ze dus minder betaald voor dezelfde hoeveelheid werk.
Knap lullig inderdaad! Ik vraag me alleen af of dat komt door de redenen die hierboven staan. Mensen downloaden al muziek sinds Kazaa, en dat is volgens mij in de loop der jaren alleen maar minder geworden. Las ook daar in de reacties:
Ook is de populariteit van het dance genre (en alles wat daar omheen zit) enorm gestegen. Meer "potentiële kopers" die dus gewoon even een trackje/album downloaden.Wat ik persoonlijk echt schijt irritant vind, is die album samplers na een album. Eerst komt het album met "radio edits" (die naam alleen alquote:Op donderdag 22 november 2012 16:30 schreef eQuaL het volgende:
Natuurlijk net zo min bewijs voor, maar eigenlijk geloof ik het wel. Het probleem ligt niet zozeer bij het illegaal downloaden van muziek, als wel de manier waarop muziek op dit moment wordt verkocht. Nu bevind ik me wel op glad ijs, de hardstyle scene is volgens mij totaal niet te vergelijken met grote record labels in de VS & UK, en anders heb ik er toch geen verstand van), vervolgens elke x weken een sampler met 2 volledige tracks. Ook een probleem voor opkomende DJ's: Omdat het album overal al gratis te downloaden is (illegaal weliswaar), kent het gros van de mensen de tracks al. Het verrassingseffect, nieuwigheid, of whatever you wanna call it, is er dus al af als een onbekende DJ de track voor zijn publiek draait. Immers, kon hij/zij pas 2,5 maand na release van het album de volledige track met intro/outro kopen/downloaden.
![]()
Dit gebeurt in de hs scene toch ook al. Tracks worden gedraaid, artiesten worden geboekt puur vanwege de naam en niet vanwege de recente prestatie om het zo maar te noemen. That's how we roll yo!quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:44 schreef Levitas het volgende:
[..]
En daar zit nu ook meteen een probleempje. Het artikel zegt dat je wel regelmatig met producties blijven komen, wil je je naam in de scene houden. Mensen willen nu eenmaal regelmatig nieuwe dingen horen, en als je dat niet doet, dan gaan ze toch naar een ander? Er zijn er immers genoeg. Kwaliteit lijkt hier dan even vergeten te worden door het publiek. Wat ik dan ook niet begrijp is het volgende: Neem bijvoorbeeld een David Guetta. Brengt een nieuwe productie uit, meteen top-40. Terwijl de track kwalitatief niet eens zo briljant is. Toch staat die in de top-40. Ik denk dat dit puur met de naam erachter te maken heeft.Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews![]()
Ik ook!quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:35 schreef Sethje het volgende:
Ben wel benieuwd naar de 3 overgebleven kaarten: zou het Adaro en Frontliner wel gunnen.
Ik vermoed dat de plaatsen van de locked kaarten op de website wel iets te zeggen hebben.
Er staan een locked kaartje bij Wildstylez, Psyko Punkz en B-Front, ik verwacht zoiets:
Wildstyles & Brennan Heart
Psyko Punkz, die krijgen natuurlijk gewoon een uur omdat het ze het anthem hebben gemaakt
Frontliner live
B-Front & Adaro.
Dát zou nou eens een geweldige verrassing zijn!![]()
![]()
twitter:froukjedeboth twitterde op vrijdag 23-11-2012 om 14:57:46Wat een heerlijke platte rammer de #dancesmash van deze week op #538radio @wildstylez ft @nielsgeusebroek Year of Summer, goed bezig
reageer retweet
_____________!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Dat gebeurt zeker, dat klopt. Maar ik neem aan dat een artiest zijn nieuwe track pas released als HIJ er tevreden over is. Maar wanneer is HIJ er tevreden mee? Als het sowieso een top-40 hitje wordt, of wanneer het kwalitatief gezien een super track is?quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:46 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dit gebeurt in de hs scene toch ook al. Tracks worden gedraaid, artiesten worden geboekt puur vanwege de naam en niet vanwege de recente prestatie om het zo maar te noemen. That's how we roll yo!
Artiest X produceerde in het begin mega dikke platen. Haalde de top (in dit geval even de top-40). Langzaam maar zeker werd de naam belangrijker dan de tracks zelf, wat we dus steeds vaker zien en komt dus "makkelijker" in de top-40. Zou het dan niet zo zijn dat een artiest dan al wat sneller tevreden zou kunnen zijn met een nieuwe plaat, zoiets als "Ah, deze plaat is net zo goed als die andere, dus goed genoeg"? Of zeg ik nu iets heel doms?![]()
En dan ook nog de verkeerde wildstylez pakkenquote:Op zaterdag 24 november 2012 10:47 schreef robuust89 het volgende:
twitter:froukjedeboth twitterde op vrijdag 23-11-2012 om 14:57:46Wat een heerlijke platte rammer de #dancesmash van deze week op #538radio @wildstylez ft @nielsgeusebroek Year of Summer, goed bezig
reageer retweet
_____________!!!!!!!!!!!!!!!!
:')
![]()
als mensen als froukje de both zich positief uitlaten over hardstyle liedjens, dan weet je zeker dat het einde zeeeer nabij is (voor zover dat nog niet het geval was)![]()
Het is zo nabij alsje het zelf maakt. Het slaat nergens op om te denken dat het einde van hardstyle nabij komt.. dat bepaal je zdlf hoor.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:50 schreef 16meter het volgende:
als mensen als froukje de both zich positief uitlaten over hardstyle liedjens, dan weet je zeker dat het einde zeeeer nabij is (voor zover dat nog niet het geval was)Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Ja ik kan me voorstellen dat mainstream publiek wel op die manier werkt. Ze worden namelijk doodgegooid met dezelfde tracks op de radio tot er eindelijk weer eens een nieuwe track in de markt is. Misschien ligt het grootste probleem wel daar, de radio zenders. Om het even op hardstyle te betrekken, door de populariteit van die track van Wildstylez kan ik me heel goed voorstellen dat hij een hogere druk dan normaal voelt om nieuwe tracks uit te brengen. Dat kan zeker ten koste gaan van de anders zo hoge kwaliteit van zijn tracks.quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:44 schreef Levitas het volgende:
[..]
En daar zit nu ook meteen een probleempje. Het artikel zegt dat je wel regelmatig met producties blijven komen, wil je je naam in de scene houden. Mensen willen nu eenmaal regelmatig nieuwe dingen horen, en als je dat niet doet, dan gaan ze toch naar een ander? Er zijn er immers genoeg. Kwaliteit lijkt hier dan even vergeten te worden door het publiek. Wat ik dan ook niet begrijp is het volgende: Neem bijvoorbeeld een David Guetta. Brengt een nieuwe productie uit, meteen top-40. Terwijl de track kwalitatief niet eens zo briljant is. Toch staat die in de top-40. Ik denk dat dit puur met de naam erachter te maken heeft.
In principe zie je dit overal wel: Een artiest is onbekend, komt met een aantal zéér goede producties op de proppen, wordt bekend en krijgt boekingen. Vervolgens wordt er kwantiteit over kwantiteit gekozen en neemt de kwaliteit van de producties af (Een uitzondering daargelaten). Naar mijn idee worden ze door het publiek toch wel een beetje gedwongen het op deze manier te doen. Het verwachtingspatroon van elke zoveel tijd een nieuwe track.Tja is dat echt zo? Is de dance scene heel erg in populariteit gestegen sinds pakweg 2005/2006? Zal ongetwijfeld gegroeid zijn door de nieuwe generatie natuurlijk, maar tegelijkertijd worden mensen ook ouder en gaan vaker tracks kopen i.p.v. te downloaden (denk ik).quote:Ja, mensen downloaden al muziek sinds Kazaa. Maar downloaden is steeds "makkelijker" geworden. Hiermee bedoel ik dat er véél meer manieren zijn om muziek te downloaden, zonder virussen, zoals dit bij Kazaa wel het geval was.
Ook is de populariteit van het dance genre (en alles wat daar omheen zit) enorm gestegen. Meer "potentiële kopers" die dus gewoon even een trackje/album downloaden.Ten eerste vind ik eigenlijk alle albums die niet als debuut bedoeld zijn meestal klote, met enkele uitzonderingen daargelaten (The Pitcher bijv.)...quote:Wat ik persoonlijk echt schijt irritant vind, is die album samplers na een album. Eerst komt het album met "radio edits" (die naam alleen al), vervolgens elke x weken een sampler met 2 volledige tracks. Ook een probleem voor opkomende DJ's: Omdat het album overal al gratis te downloaden is (illegaal weliswaar), kent het gros van de mensen de tracks al. Het verrassingseffect, nieuwigheid, of whatever you wanna call it, is er dus al af als een onbekende DJ de track voor zijn publiek draait. Immers, kon hij/zij pas 2,5 maand na release van het album de volledige track met intro/outro kopen/downloaden.
Verder is het wel vrij normaal dat muziek al een tijdje gedraaid wordt op radio/feesten/etc voordat mensen hem willen downloaden. Denk aan de singletjes van vroeger.
Irritant is het wel idd, liever dat ze dan gewoon het album met 2 cd's releasen. 1 mix & 1 unmixed.![]()
Zany en Project One.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:15 schreef eQuaL het volgende:
Ten eerste vind ik eigenlijk alle albums die niet als debuut bedoeld zijn meestal klote, met enkele uitzonderingen daargelaten (The Pitcher bijv.)...![]()
Ja, EDM is booming business (in Amerika)..quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:15 schreef eQuaL het volgende:
Tja is dat echt zo? Is de dance scene heel erg in populariteit gestegen sinds pakweg 2005/2006?
Kijk alleen al naar de tijd die het kost om de grote evenementen uit te verkopen (Qlimax/Defqon);
van een aantal weken naar een aantal uur.Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_![]()
Haha okee, je weet maar nooit natuurlijkquote:Ben ik het ook nog wel mee eens, al heb ik dat album niet 'live' mee gemaakt. Kwam pas net daarna in de scene rollen...
Ja maar nu heb je het over het groeien van Hardstyle t.o.v. andere dance. Van Amerika weet ik heel weinig af, maar als ik naar Nederland kijk heb ik niet het idee dat een Sensation of Trance Energy heel veel populairder is geworden dan 6 jaar geleden.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:40 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ja, EDM is booming business (in Amerika)..
Kijk alleen al naar de tijd die het kost om de grote evenementen uit te verkopen (Qlimax/Defqon);
van een aantal weken naar een aantal uur.![]()
Ik ga ookquote:Op donderdag 22 november 2012 21:42 schreef hoenselman het volgende:
Binnen de hardstyle scene dan. Ach 8 december weer, ik zie het altijd als even tussendoor. Nu al zin in!
Mijn laatste feestje was Q-Base 2010, dus het werd wel weer eens tijd!
![]()
Hoeveel Fokkertjes gaan er eigenlijk dit keer naar Loudness? Volgens mij aardig wat?
Thuis wedstrijdje hier, lekker op de fiets![]()
![]()
Ik ga dus alleen naar Qlimax en ben er best nerveus voor
Maar ik ken jullie allemaal heul niet.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Ben jij die kerel @ PF? exact zelfde postquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ga dus alleen naar Qlimax en ben er best nerveus voor
Maar ik ken jullie allemaal heul niet.
Stuur anders ff een DM, kunnen vast wel wat regelen
[ Bericht 5% gewijzigd door Levitas op 24-11-2012 13:48:43 ]![]()
De grote feesten blijven populair, maar er zijn tegenwoordig naast de grote feesten ieder weekend een miljoen andere feesten (in allerlei genres). de electronische markt is zo veel groter (populairder) geworden.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:44 schreef eQuaL het volgende:
Ja maar nu heb je het over het groeien van Hardstyle t.o.v. andere dance. Van Amerika weet ik heel weinig af, maar als ik naar Nederland kijk heb ik niet het idee dat een Sensation of Trance Energy heel veel populairder is geworden dan 6 jaar geleden.
Kijk op partyflock alleen al wat er vanavond door heel nederland is aan feesten, en vergelijk dat met een avond in 2006 of 2005.Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_![]()
Niet dat ik perse gelijk wil hebben, maar toch:quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:27 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
De grote feesten blijven populair, maar er zijn tegenwoordig naast de grote feesten ieder weekend een miljoen andere feesten (in allerlei genres). de electronische markt is zo veel groter (populairder) geworden.
Kijk op partyflock alleen al wat er vanavond door heel nederland is aan feesten, en vergelijk dat met een avond in 2006 of 2005.
Vrijdag 24 november 2006
Vrijdag 23 november 2012
Zaterdag 25 november 2006
Zaterdag 24 november 2012
Qua aantal feesten valt het best mee![]()
![]()
Wejow, 2 zaterdagen achter elkaar in 2006, wat een gekkenquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:54 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Niet dat ik perse gelijk wil hebben, maar toch:
Vrijdag 24 november 2006
Vrijdag 23 november 2012
Zaterdag 25 november 2006
Zaterdag 24 november 2006
Qua aantal feesten valt het best mee
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wejow, 2 zaterdagen achter elkaar in 2006, wat een gekken![]()
![]()
Was zeker zwaar goedquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:52 schreef luckass het volgende:
[..]
Fusion of Sound in de Outland. Beste feestje ooit voor mij.
Toen had ik nog een dikke promo HQ opgenomenNice, waar woon je ergens?quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:05 schreef eQuaL het volgende:
Hoeveel Fokkertjes gaan er eigenlijk dit keer naar Loudness? Volgens mij aardig wat?
Thuis wedstrijdje hier, lekker op de fietsAre we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
Heu dat ligt ongeveer op de route voor mij naar Loudness. Ik moet vanaf Lage Land, zit precies tussen de snelwegen, vlakbij Kralingse Plas.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:59 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Kralingen, vlak bij metrostation GerdesiawegWhat are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!![]()
Ahquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:59 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Kralingen, vlak bij metrostation GerdesiawegIk in OBL
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
+ Activator - Authentic Style (beste HS album imho)quote:
& Crypsis - Statement Of Intent-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------![]()
Dat is vlakbij idd! Ik woon aan de Bethlehemstraat, zijstraat van de Oude Dijkquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:09 schreef slvrbld het volgende:
[..]
Heu dat ligt ongeveer op de route voor mij naar Loudness. Ik moet vanaf Lage Land, zit precies tussen de snelwegen, vlakbij Kralingse Plas.Das weer wat verder weg! Geen fiets afstandje denk ik?quote:![]()
![]()
Flat Jacob van Campenplein hier haha. Tot eind januari althans, dan ga ik terug naar het oosten des lands.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:13 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Dat is vlakbij idd! Ik woon aan de Bethlehemstraat, zijstraat van de Oude DijkWhat are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: