Hele nacht doorgehaald als een echte baas?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:40 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wel als je gister al een feestje (met kantoor) had en nog steeds niet thuis bent geweest.
Vandaag was dus ook zwaaar.
Er is niet echt een link maar ik heb hongerquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
De link chocoladepepernoten-spare ribs ontgaat me een beetje, maar spare ribs
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:44 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat stadium ben ik al lang voorbij.
Ja updaten ging wat haperend.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Doet FOK! bij jullie ook wat moeilijk?
Goede arbo-omstandigheden welquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Er is niet echt een link maar ik heb hongerDe airco is hier te ijverig dus aan het einde van de dag ben je echt verkleumd en toe aan warm eten.
Lange discussiequote:Op vrijdag 23 november 2012 16:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Goede arbo-omstandigheden wel
Vaak wil in ieder geval even naar huis gaan wel helpen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:44 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat stadium ben ik al lang voorbij.
Laat die Zuid-Europese mentaliteit maar lekker thuisquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:50 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Vaak wil in ieder geval even naar huis gaan wel helpen.Eigenlijk zou je gewoon tijdens je werk even moeten slapen zodat je 's avonds weer fit bent.
Was te laat voor OV, geen cash mee voor taxiquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:50 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Vaak wil in ieder geval even naar huis gaan wel helpen.Eigenlijk zou je gewoon tijdens je werk even moeten slapen zodat je 's avonds weer fit bent.
Goed geregeld danquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Lange discussiehet heeft te maken met twee airco's die tegen elkaar inwerken. Hoe kouder het doorgaans wordt, hoe beter ook de airco zijn best doet.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Laat die Zuid-Europese mentaliteit maar lekker thuis
Het is niet geweldig nee. Gelukkig werk ik twee dagen thuis en kan ik ook op de overige drie dagen redelijk zelfstandig beslissen waar ik werk.quote:
Geniaalquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:53 schreef Speedy_T het volgende:
Via huisgenoot alle thunderbirds afleveringen binnengehaald.
Wat een sentiment
Beetje warme invloeden met die kou kan geen kwaad toch?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Laat die Zuid-Europese mentaliteit maar lekker thuis
Ah dat verklaart. Heb je uberhaupt wel geslapen dan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Was te laat voor OV, geen cash mee voor taxi
Iets. Bedacht me later dat iemand die ik kende in de buurt woonde.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:58 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Beetje warme invloeden met die kou kan geen kwaad toch?
[..]
Ah dat verklaart. Heb je uberhaupt wel geslapen dan?
Lucky you.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:03 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Iets. Bedacht me later dat iemand die ik kende in de buurt woonde.
Wtf, waar zie je dat?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:08 schreef VonBallusseck het volgende:
Mooi, taaltoets ook gehaald.![]()
Er is iemand met een score van 17/70. Autch.
Narig?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zoiets zei ik ook al een keer maar toen werd ze een beetje narig volgens mij
Nee, da's m'n gewone face.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:53 schreef Maharbal het volgende:
Zie ik daar een duckface in de pic van Norah?
Had je hem voorbereid?quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:12 schreef N0rah het volgende:
Oh yeah, ook gehaald. Minstens 70% goed.
Ditquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:22 schreef Tchock het volgende:
Ik heb hem natuurlijk niet gemaakt, maar 70% lijkt me best weinig
Ik weet niet hoeveel ik exact heb gehaald, krijg alleen te weten hoeveel procent je goed hebt en ik zit in de hoogste categorie van minstens 70% goed?quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:22 schreef Tchock het volgende:
Ik heb hem natuurlijk niet gemaakt, maar 70% lijkt me best weinig
Ik vind het voor een taaltoets niet veel, sorryquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:26 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel ik heb gehaald, krijg alleen te weten hoeveel procent je 'm goed hebt en ik zit in het de hoogste categorie van minstens 70% goed?
70% is bovendien niet weinig, als je erbij nadenkt dat de toets vrij groot was.
Wel een grappige beredenering zoquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:26 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel ik exact heb gehaald, krijg alleen te weten hoeveel procent je goed hebt en ik zit in het hoogste categorie van minstens 70% goed?
Je hoeft geen sorry te zeggen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het voor een taaltoets niet veel, sorry
Vind je?quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wel een grappige beredenering zo
Retorischquote:
Niet mee eens, aangezien hier je taalvaardigheid van de Nederlandse taal wordt getest. Toen ik de taaltoets moest maken lag bij drie van de vier onderdelen de lat op 75% of hoger en bij een onderdeel moest je afgerond zelfs 92% van de antwoorden goed hebben.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:26 schreef N0rah het volgende:
Wat natuurlijk ook niet zo raar is. Als je 30% van de stof niet kent is dat geen enorm drama, als je net zo veel taalfouten maakt sta je voor lul.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Niet mee eens, aangezien hier je taalvaardigheid van de Nederlandse taal wordt getest. Toen ik de taaltoets moest maken lag bij drie van de vier onderdelen de lat op 75% of hoger en bij een onderdeel moest je afgerond zelfs 92% van de antwoorden goed hebben.
Mwah, bepaalde onderdelen/vragen uit de toets vond ik toch niet zo relevant en hadden meer met je taalgevoel te maken dan met de cruciale onderdelen van de taal die iedere jurist wel onder de knie moet hebben.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Niet mee eens, aangezien hier je taalvaardigheid van de Nederlandse taal wordt getest. Toen ik de taaltoets moest maken lag bij drie van de vier onderdelen de lat op 75% of hoger en bij een onderdeel moest je afgerond zelfs 92% van de antwoorden goed hebben.
Wat vond je niet relevant?quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:35 schreef N0rah het volgende:
[..]
Mwah, bepaalde onderdelen/vragen uit de toets vond ik toch niet zo relevant en hadden meer met je taalgevoel te maken dan met de cruciale onderdelen van de taal die iedere jurist wel onder de knie moet hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |