Gisteren om.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:08 schreef Speedy_T het volgende:
Zwarte dassen zijn voor begrafenissen.
Was hier ook zo, erg vreemd. Gelukkig nog op tijd stopgezet, want dit kost natuurlijk gewoon rente.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Lol, blijkbaar de lening afgelopen maand op max gezet. Heb opeens een shitload aan geld op de rekening (inclusief loon dat net gestort is)
Wist je dat het rentepercentage bijna net zo hoog is als de inflatie?quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Was hier ook zo, erg vreemd. Gelukkig nog op tijd stopgezet, want dit kost natuurlijk gewoon rente.
Sowieso is communicatie met DUO erg slecht.
Nooit echt problemen gehad met ze. Het komt nu op zich niet heel slecht uit, kan ik dat even apart zetten voor de trajectkaart die ik vanaf januari moet gaan aanschaffenquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Was hier ook zo, erg vreemd. Gelukkig nog op tijd stopgezet, want dit kost natuurlijk gewoon rente.
Sowieso is communicatie met DUO erg slecht.
Hoax!quote:
Zelfde hierquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nooit echt problemen gehad met ze. Het komt nu op zich niet heel slecht uit, kan ik dat even apart zetten voor de trajectkaart die ik vanaf januari moet gaan aanschaffen
quote:
Vertel dan ook wat leuksquote:
quote:
quote:
Wat wil je weten?quote:
Besluiteloze vrouwenquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:37 schreef N0rah het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zolang het maar leuk is.
Nou je het zegt...quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:53 schreef Maharbal het volgende:
Zie ik daar een duckface in de pic van Norah?
Actaeon kom er maar in met het recht van eendenkooi.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:53 schreef Maharbal het volgende:
Zie ik daar een duckface in de pic van Norah?
Geen idee wat je precies wilt weten maar de website van De Slegte heeft dacht ik een rekenvoorbeeldje.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:59 schreef KOG het volgende:
Weet iemand wat een normale prijs is van een boek dat tweedehands is? Bijv. 50% of 70% van de winkelprijs?
PS: Het gaat om boeken waar niet in is geschreven e.d.
Stel je wilt een boek verkopen aan een student, hoeveel vraag je ervoor? Bijv. de helft van de prijs (voor 100 euro ingekocht, voor 50 euro verkopen)? Wat is gebruikelijk?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Geen idee wat je precies wilt weten maar de website van De Slegte heeft dacht ik een rekenvoorbeeldje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |